On muuten ikäisekseen hyvännäköinen nainen.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4c1bf600-2e81-4779-92d0-3a38eadb7f3e
Satu haluaa löytää miehen lavatansseista
14
65
Vastaukset
- Anonyymi
tosi kiva lukea kunnon naisistakin jotakin eikä aina tinderinaisista niin kyllästyttää jo seksiseuralaiset
- Anonyymi
Mitäs jos ette lukisi naisista vaan hakisitte ihan oikean elämän kokemusta jostain?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs jos ette lukisi naisista vaan hakisitte ihan oikean elämän kokemusta jostain?
kunnon naiset kiinnostavat ja totta löytyiskin yksi kunnon nainen ja sen kanssa kokisin koko loppu elämäni kokemuksia
- Anonyymi
Jonkuhan heitä on pantava kun ei teistä ätmeistä ole siihen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs jos ette lukisi naisista vaan hakisitte ihan oikean elämän kokemusta jostain?
Miten se tapahtuu?
- Anonyymi
Satu on liian fiksu normi miehelle. Lavatansseissa käy vain yksinäiset ukonrähjät, satu haluaa jonkun insinöörin tai toimitusjohtajan.
- Anonyymi
Miehestähän tuo ei puhunut vaan parisuhteesta. Tulis tänne sinkut palstalle ettii itselleen luuserinaisen tai luuserimiehen. Kaikki me täällä tyhmiä luusereita ollaan. Ihan kaikki
- Anonyymi
Olen yhtä vanhanaikainen kuin Satu. Kaikki mieskokemukseni (16-vuotiaasta alkaen) ovat saaneet alkunsa tanssilavoilta. Kokeilin muutama vuosi sitten e-kontaktia, mutta ei ollut pidempiä kuin yhden viikonlopun tapauksia. Siten nettideittailu ei tuota tulosta. Tinderiä en ole vielä kokeillutkaan.
- Anonyymi
niin ehkä tinderi on epätoivoisille kun livessä ei kukaan huoli niin tinderi yms on ainoa paikka löytää edes hetken seuraa ja pian tottuu siihen ja hetken päästä ei osaa olla edes kunnon ihmisten kanssa niin tinderissä on ne vähän huonommat ihmiset ja normaalissa elämässä ihmiset yrittää välttää heitä niin tinderiläinen pärjää vain toisten tinderiläisten kanssa niin heillä samat mietteet aatokset ja arvot
- Anonyymi
Näin se on että kumppani löytyy baareista tai tansseista ja siksi satukin käy tansseissa koska tietää ettei kukaan tule selvinpäin iskemään. Miehet on sosiaalisia vain kännissä.
T: Viinamies- Anonyymi
Naiset haluavat tavata miehet paikoissa joissa juodaan viinaa.
Viinamies on mukana juomassa viinaa ja tapaa naisia.
Raitis mies on yksin eikä tapaa ketään.
t. viinamies
- Anonyymi
tinderiläiset ei oikein tykkää sadusta koska on kunnon nainen niin näihin naisiin miehet rakastuu ja heistä saa kunnon naisen ja hyvän vaimon
- Anonyymi
Ihan tiedoksi vaan, että Tinderissä on paljon naisia, jotka eivät etsi yhden illan juttuja tai seksiä. Moni etsii vakavaa suhdetta. Se aika, jonka itse kokeilin Tinderiä opetti tämän. Juttelinkin muutaman fiksun oloisen naisen kanssa siellä. Monen naisen profiilissa luki, että ei seksiseuraa tai mitäön fwb juttuja. Tositarkoituksella olivat. Moni on löytänyt Tinderistä elämänkumppanin.
Jotenkin se on vaan leimautunut seksiseurasovellukseksi. Mutta sitä se ei todellakaan pelkästään ole.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592