Tänään tulee mielenkiintoinen scifi elokuva. Maapallolle saapuu muukalaisia tekemään ensikontaktia ja yritetään löytää yhteinen kieli. Yksi seikka siinä kuitenkin on mitä ihmettelen, mutta en viitsi elokuvaa spoilata, jos joku ei ole sitä vielä nähnyt.
http://telkku.com/ohjelmat/arrival/261653/nelonen/5276542
Illan elokuva: Arrival. La 22:00 Neloselta.
12
<50
Vastaukset
En ole nähnyt elokuvaa mutta sammun varmaan ennen kymmentä koska join kossupullon
- Anonyymi
Löytyy dvd:nä itseltä. Vähän on pitkäveteinen leffa, mutta jos "ensikontakti"-skenaario kiinnostaa, niin ihan kiinnostava.
Oon nähny tuon elokuvan, mun makuun turhan hidastempoinen..
- Anonyymi
Minäkin olen nähnyt, on "aivan hyvä" tuo. No aivan hyvä on sitten niinkin minun mielestäni aivan hyvä, jos arvostelen Taru Sormusten Trilogiankin "kohtuullinen, katsottava".
Oikeasti nyt ei ole mielessä mitään erikoista elokuvaa jota voisin arvostella "hyvä".... katson noin 500 uutta elokuvaa vuosittain.- Anonyymi
Green Book on mielenkiintoinen uudemmista mitä on jäänyt mieleen, ostamalla saa kai katsottua tuon, ei tule vielä TV:ssä tuo, kohta tulee.
- Anonyymi
Taru sormusten herroista elokuvat ovat samaa tietokoneroskaa kuin uudet Star Warsitkin. Kirjat olen lukenut mutta elokuvia en ole ikinä jaksanut katsoa kokonaan putkeen.
Anonyymi kirjoitti:
Taru sormusten herroista elokuvat ovat samaa tietokoneroskaa kuin uudet Star Warsitkin. Kirjat olen lukenut mutta elokuvia en ole ikinä jaksanut katsoa kokonaan putkeen.
Siitähän on se suomalainenkin versio. "Hobitit" vuodelta 1993. Ei ole tietokonetehosteita siinä ;)
- Anonyymi
Tuohan tulee ensi keskiviikkona uusintana. Katselen sen sitten silloin. Tänään tulee myös Myrskylinnut, jonka katselen ihan vain fiktiivisesta uteliaisuudesta.
- Anonyymi
Jos tykkäilee nopeista veneistä ja autoista, niin joku Miami Vice, tai jos tykkää avaruusjutuista, niin Star Trek - The Next Generation koko tuotanto.... ostin noita paketteja, ja Miami Vice -koko tuotannon ostin, enkä lainaa kenellekään tuota pakettia, on mukava katsella joitain jaksoja tuosta jos tulee mieleen.
Jos lainailee jollekin niin monesti jäävät niille teilleen ne sitten.Oli ihan ok tuo uusi Miami Vice (2006) leffakin. Tai no, uusi ja uusi.
Löytyy kanssa kaikki Star Trekit paitsi se alkuperäissarja. Uusi Battlestar Galactica on kanssa yllättävän hyvä. Sitten tietysti Babylon 5 ja Stargate on hyviä.
Toimintasarjoja ei ole tullut katseltua kovinkaan paljon. Mutta tuosta 24 sarjasta tykkäsin ja Band of Brothers kanssa. Toimintaelokuvia on tullut nähtyä paljon tosin. Viimeaikoina ei niinkään hirveästi, tuntuu että ne toistavat pitkälti toisiaan nykyään.
- Anonyymi
Minä ihmettelen sitä miten "Ne" onnistuvat aina laskeutumaan USA:han. Mitä vikaa on vaikkapa Ylöjärveläisessä pellossa?
Suomessa turvallista asua, kun kaikki alien invaasiot ja katastrofit sun muut tapahtuu enimmäkseen jenkkilässä. :D Mutta joo, sitä tuli kanssa joskus nuorena ihmeteltyä tuota samaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 771545
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee71518- 871426
Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen851155Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole3896- 64856
- 74805
- 52787
Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol140738- 79694