http://gynodiversity.com/uploads/Classification_of_the_anatomical_variation_in_female_external_genitalia.pdf
nyt kun naisen kanssa chattailee on syytä linkittä tuo kuvatutkielma samalla ja käyytäjä eli naine voi arvioida millaine pillu hänellä itsellään on ja kertoo sen tulukosta jolloin mies pääsee heti jyvälle onko seurustelun tärkein argumentti eli pillu siinä kondiksessa kuin itseään miellyttää
vai mitä oletten mieltä
nainen ja seurustelun alkutestit
9
152
Vastaukset
- Anonyymi
näyttä siltä kun tuota kattoon että olisi ehkä hyväksi luetteloida nuo kuvat ja lähettää seuraavalle tinderi naiselle kuvalitanian johon voi siis kruksata oikean pillun kohdalle mikä omissa housuissa on
sitten ei tule itselle yllätyksenä jos siellä roikkuu 10cm häppärit hieman raejuustoa kyljessä - Anonyymi
ainä näpeet, tulee mieleen että tuota 8prosentin emätintä on osunut harvakseltaan ajoon meikäläisellä
- Anonyymi
pannaas oikein kyselyä päälle arvon leidit eli millainen lepakko siellä housuissa piilottelee
Laadukas tutkimus ja luokittelu, mutta johtopäätökset mietityttävät. Tutkimuksessa sanotaan, että variaatio on suuri. Mihin verrattuna? Minä taas sanoisin, että variaatio on pieni.
Ulkonäön eri piirteet ovat osin seksuaalivalinnan tuloksia. Ts. mies on valinnoillaan evoluution kuluessa vaikuttanut naisen ulkonäköön mieluisaan suuntaan ja päinvastoin. Naisen sukupuolielimet ovat siis osin miehen luomat. Käytännöllisesti katsoen kaikki variaatiot ovat minusta kiihottavia ja kauniita.
Sukupuolivalinta ei voi mennä niin pitkälle, että siitä on lisääntymisen kannalta haittaa. Tulos on siis luonnonvalinnan ja sukupuolivalinnan kompromissi.
Luonnonoloissa ihmiset ovat olleet alasti. Miellyttävän näköiset ja kiihottavat naisenkin sukupuolielimet ovat olleet näkyvissä, joten on arveltava, että sukupuolivalinta on ennen ollut hiukan tärkeämpi kuin nykyisin.
Kauniita joka tapauksessa ovat, todella kauniita. 🌹- Anonyymi
Oikein nätin näköisiä lirpukoita. Sais olla samanlaisia miesten terskoista..
Anonyymi kirjoitti:
Oikein nätin näköisiä lirpukoita. Sais olla samanlaisia miesten terskoista..
Suon mielelläni samanlaisen kuvaselosteen niille, jotka ovat kiinnostuneet miehen elimistä. Mutta löytyykö tarpeeksi miehiä ja onko otos varsinkaan pieniä varusteita ajatellen edustava.
Tuli vain mieleen, kun olin oikeuslääketieteen laitoksella saamassa koulutusta ruumiinavaukseen. Oli juuri silloin menossa asiasta tutkimus vainajilla. Olisivatkohan eläessään suostuneet?
Jotenkin on jäänyt sellainen kuva, että naisten alastomuus on kulttuurissamme sallitumpaa kuin miesten. Ajatellaan vaikka mainontaa. Vilisee vähäpukeisia tai alastomiakin naisia, mutta harvoin miehiä.
- Anonyymi
kuka ehtii kaivaa tutkimuksen miesten vehkeistä
nuo naisten värkit on jo aika kamalia - Anonyymi
tuossa pääsee ujompikin mies tunnelmaan eli paempi kuin pökkää vaan penkkaan ja elelee itsekseen kun ei tiedä millainen pommi siellä housuissa onkaan
tässä iässä ei ole varaa ohimarsseihin - Anonyymi
Joo, ei sillä teitin toosalla ole muuta merkitystä kuin kauneus eiks jee tsubut, tusandeeroksen pitää olla arvoisensa uljaalle sykkiväiselle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2382282Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101828Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse671547Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801245- 611115
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171098TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161018Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään891004Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42864- 70852