Renkaiden vaihtamalla voi vieläkin hurmata naisen

Palstan modernit 2000-luvun naisethan on toistuvasti tyrmänneet aina perinteisen miehen perinteiset keinot hurmata nainen, kuten vaikkapa niin että miehekkäästi vaihtaa renkaat naisen auton. Palstan naiset (kurpat) on tällaisen ajatuksen aina tyrmänneet toteamalla että rengasliike vaihtaa, heillä on hyvät diilit ja säilytyssopimukset. Onneksi kaikki naiset eivät ole sellaisia, löytyy niitäkin jotka arvostavat miehen vaivannnäköä pienessä mutta tärkeässä asiassa:

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/07209d67-29ab-489a-800e-c6c84ada2eb9

Maisa antaa toivoa kaikille miehille, perinteisen miehekkäillä teoilla voi tänäkin päivänä olla arvoa. Palstan kurpat ajakoon rengashotelleihinsa rahapalveluiden ääreen, sellaiset naiset ei kiinnosta jotka ei tahdo ottaa apua vastaan.

104

69

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se on kurpan pakko viedä liikkeeseen ja maksaa, koska en tunne ketään joka vaihtais ilmaiseksi...

      🏕🐥

      • Jos olisit joskus vaivautunut haalimaan tuttaviksi kilttejä & kunnollisia miehiä niistä varmaan löytyisi semmoinen joka ilmaiseksi vaihtaisi.


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Jos olisit joskus vaivautunut haalimaan tuttaviksi kilttejä & kunnollisia miehiä niistä varmaan löytyisi semmoinen joka ilmaiseksi vaihtaisi.

        Ai oikein vaivautunut...

        Miehet yleensä ihan itse "vaivautuu" vain kauniiden naisten seuraan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai oikein vaivautunut...

        Miehet yleensä ihan itse "vaivautuu" vain kauniiden naisten seuraan.

        Pitää antaa niille vähän naisellista vinkkiä, vaikka facebookissa ihmetellä mitenhän saisi renkaat vaihdettua kun on vain avuton ja heikko nainen, eikähän joku sitten tarjoudu avittamaan.


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Pitää antaa niille vähän naisellista vinkkiä, vaikka facebookissa ihmetellä mitenhän saisi renkaat vaihdettua kun on vain avuton ja heikko nainen, eikähän joku sitten tarjoudu avittamaan.

        Ei mulla ole Facessa muita miehiä kavereina kuin sukulaisia, koska olen aina ollut epäsuosittu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei mulla ole Facessa muita miehiä kavereina kuin sukulaisia, koska olen aina ollut epäsuosittu.

        No kai joku sukulaismies sitten voisi avittaa? onhan sekin jotain.


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Pitää antaa niille vähän naisellista vinkkiä, vaikka facebookissa ihmetellä mitenhän saisi renkaat vaihdettua kun on vain avuton ja heikko nainen, eikähän joku sitten tarjoudu avittamaan.

        Naiset osaa tämän pelin kyllä. SukupuolirooliLEIKIT on osa pariutumista monilla. Käytännön asioissa ollaan tasa-arvoisia, erotiikassa voidaan humputella suuntaan jos toiseen. Pääasia että molemmat tykkää samoista leikeistä.


    • Kiitos vain muistutuksesta. Pitäisi vaihtaa renkaat.

      • Eikös sulla ole mies sitä varten? Sen olisi pitänyt jo asiasta huolehtia.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Eikös sulla ole mies sitä varten? Sen olisi pitänyt jo asiasta huolehtia.

        Olisi varmaan huolehtinutkin (huolimatta vaikka olisin sanonut että voin mäkin tehdä sen) mutta kun on nyt pitkään poissa.

        Eli kyllä mun nyt pitää ihan itse se tehdä. Ja kun olen nyt ajellut pohjoisemmassa niin asialla ei ole ollut kiire.

        Hurmaantukohan siitä kukaan, kun nainen vaihtaa renkaat?


      • elisakettu kirjoitti:

        Olisi varmaan huolehtinutkin (huolimatta vaikka olisin sanonut että voin mäkin tehdä sen) mutta kun on nyt pitkään poissa.

        Eli kyllä mun nyt pitää ihan itse se tehdä. Ja kun olen nyt ajellut pohjoisemmassa niin asialla ei ole ollut kiire.

        Hurmaantukohan siitä kukaan, kun nainen vaihtaa renkaat?

        "Hurmaantukohan siitä kukaan, kun nainen vaihtaa renkaat?"

        Toki se oma mies voi hurmaantua tai varmasti ainakin arvostaa sitä jos nainen pystyy itse hoitamaan asian jonka mies normaalitilanteessa mieltää itsensä tehtäväksi. Hänestä on mukava ajatella että nainen kuitenkin pärjää hänenkin poissaollessaan ilman ulkopuolista apua niin ei tarvitse olla niin huolissaan sitten siitä pärjäämisestä.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        "Hurmaantukohan siitä kukaan, kun nainen vaihtaa renkaat?"

        Toki se oma mies voi hurmaantua tai varmasti ainakin arvostaa sitä jos nainen pystyy itse hoitamaan asian jonka mies normaalitilanteessa mieltää itsensä tehtäväksi. Hänestä on mukava ajatella että nainen kuitenkin pärjää hänenkin poissaollessaan ilman ulkopuolista apua niin ei tarvitse olla niin huolissaan sitten siitä pärjäämisestä.

        No sittenhän hän on oikein hurmaannuksissaan.

        Sitähän miekii. Mieleen jo hiipi kaamea ajatus (Harmaaritarin pelottelemana) että olenkohan mennyt epähuomiossa suorittamaan henkisen kastraation kun kuitenkin erinäiset hommat on tehtävä. Ja kituliaan luonteeni vuoksi en haluaisi pyytää apua ulkopuolisilta (paitsi naapurilta lumitöissä kun tein 15-tuntista työpäivää).

        Hyvä. Munat lienevät edelleen tallessa.


      • elisakettu kirjoitti:

        No sittenhän hän on oikein hurmaannuksissaan.

        Sitähän miekii. Mieleen jo hiipi kaamea ajatus (Harmaaritarin pelottelemana) että olenkohan mennyt epähuomiossa suorittamaan henkisen kastraation kun kuitenkin erinäiset hommat on tehtävä. Ja kituliaan luonteeni vuoksi en haluaisi pyytää apua ulkopuolisilta (paitsi naapurilta lumitöissä kun tein 15-tuntista työpäivää).

        Hyvä. Munat lienevät edelleen tallessa.

        Joo, huoli pois. Voit ajatella vaikka että mies on ikäänkuin rintamalla. Kotimökki ja vaimo jäivät sinne jonnekin kun miehelle tuli velvollisuuksia muualla, miehen sydäntä lämmittää kun vaimo vaikeassa tilanteessa sinnittelee noiden miehisten askareiden parissa, tekee ne kun on pakko mutta alati kuitenkin kaipaa miestään takaisin niitä suorittamaan.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Joo, huoli pois. Voit ajatella vaikka että mies on ikäänkuin rintamalla. Kotimökki ja vaimo jäivät sinne jonnekin kun miehelle tuli velvollisuuksia muualla, miehen sydäntä lämmittää kun vaimo vaikeassa tilanteessa sinnittelee noiden miehisten askareiden parissa, tekee ne kun on pakko mutta alati kuitenkin kaipaa miestään takaisin niitä suorittamaan.

        Hienosti ilmaistu. Sussahan alkaa ilmetä suorastaan romanttisia puolia Ritskuhyvä.


      • elisakettu kirjoitti:

        Hienosti ilmaistu. Sussahan alkaa ilmetä suorastaan romanttisia puolia Ritskuhyvä.

        Niin mutta kun noinhan se on oikeassa 50-lukulaistyyppisessä suhteessa. 2000-luvun tinder-mies ehkä vain ajattelee että hyvä kun ei hänen tarvitse niitä renkaita vaihtaa eikä varmaan osaiskaan. Miehissä on eroja niin kuin on naisissakin.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Niin mutta kun noinhan se on oikeassa 50-lukulaistyyppisessä suhteessa. 2000-luvun tinder-mies ehkä vain ajattelee että hyvä kun ei hänen tarvitse niitä renkaita vaihtaa eikä varmaan osaiskaan. Miehissä on eroja niin kuin on naisissakin.

        50-luvun tyyliset mekot ovat ainakin hurmaavia. Suhteista en tiedä.

        Minusta kun tää yksi ainoa 2000-luvun suhde on ollut se ainoa oikea.


      • elisakettu kirjoitti:

        50-luvun tyyliset mekot ovat ainakin hurmaavia. Suhteista en tiedä.

        Minusta kun tää yksi ainoa 2000-luvun suhde on ollut se ainoa oikea.

        Uskoisin kuitenkin sun osanneen löytää miehen joka on henkisesti lähempänä 50-lukulaistyyppistä kuin 2000-luvun tinderkultuurin miestä kun kerran on pysynyt sun kuvioissa.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Uskoisin kuitenkin sun osanneen löytää miehen joka on henkisesti lähempänä 50-lukulaistyyppistä kuin 2000-luvun tinderkultuurin miestä kun kerran on pysynyt sun kuvioissa.

        Ai kumman näkövinkkelistä katsottuna? :-D


      • elisakettu kirjoitti:

        Ai kumman näkövinkkelistä katsottuna? :-D

        Vinkkeli olkoon katsojan silmässä.


    • Anonyymi

      Niin siis Jari-Matti oli piirittänyt ensin VIISI vuotta Maisaa kunnes Maisa vihdoin tarvitsi kesärenkaiden vaihtajaa...

      • Mitenkähän se renkaiden vaihto ennen sitä onnistui?


      • elisakettu kirjoitti:

        Mitenkähän se renkaiden vaihto ennen sitä onnistui?

        Axl tuskin ainakaan on vaivautunut auttamaan siinä asiassa.


      • Anonyymi

        Kai Maisa huuteli faces kukahan vaihtaisi renkaat ja Jari tarjoutui vaihtamaan..


    • Anonyymi

      Kannustat naisia siis pitämään viisi vuotta varalla kilttiä ja kunnollista aisuria ja paneskelemaan jänniksiä tyyliin jääkiekkoilijat ja axl smithit. Kun juoksut on juostu ja lapsi hankittu suostutaan renkaidenvaihtajamiehen treffipyyntöön. Satumaista ✨

      • Anonyymi

        Heti jos nainen onkin kaunis silikonibimbo, hän ei enää Harmiksen silmissä yh-lutka, joka etsii aisuria.


      • Toki kannustan suostumaan k&k miehen treffipyyntöön jo aiemmin ennen akseleita ja pakseleita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heti jos nainen onkin kaunis silikonibimbo, hän ei enää Harmiksen silmissä yh-lutka, joka etsii aisuria.

        Joo, harmishan tunnetusti käy kuumana silikoneihin...


    • Yhdelle naiselle vaihdoin toissapäivänä. En yrittänyt hurmata suunnilleen 75 vuotiasta

      • Anonyymi

        Olis kannattanu kuitenkin yrittää. Voisi muistaa sua sit testamentissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olis kannattanu kuitenkin yrittää. Voisi muistaa sua sit testamentissa.

        Ehkä sitten seuraavalla kerralla


      • Eihän teillä nyt niin paljon ikärroa ole.

        Tosin jos hän on tällainen puuma, niin sitten sitä ikäeroa on liian vähän..
        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/82-vuotias-meni-tinderiin-deittailee-nuoria-miehia-koska-vanhemmat-eivat-kykene-antamaan-naisille-orgasmeja/7342902?cmp=mtvuutiset_mtvuutiset_muu_online_suomi24_convert_jatkuva_uusimmat_468x400#gs.3oaavo



      • pujotteIija kirjoitti:

        Mutta ota huomioon että olen oikeasti aika nuorekas

        Miksi kaikki aina sanoo noin?

        Mä olen ainakin ihan mummokas, vanha ja viisas.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Miksi kaikki aina sanoo noin?

        Mä olen ainakin ihan mummokas, vanha ja viisas.

        Eihän kaikki sano, pääasiassa ne jotka tuntevat olevansa nuorempia ja parempikuntoisia kuin mitä ikä edellyttäisi. Uskon niin pujiksesta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eihän kaikki sano, pääasiassa ne jotka tuntevat olevansa nuorempia ja parempikuntoisia kuin mitä ikä edellyttäisi. Uskon niin pujiksesta.

        Niin usein tuota kuulee, että voi jo yleistää..

        Jos on ikäryhmäänsä paremmassa kunnossa, niin voi sanoa olevansa hyväkuntoinen, miksi pitää sanoa olevansa nuorekas? Moni nuori on rapakunnossa. Turhaa nuoruuden palvontaa.


    • Anonyymi

      Ruma mies vaihtaisi mielellään naisen autoon renkaat ihan ilmaiseksi, eikä rumaa miestä haittaa, vaikka kädet paskaantuu renkaanvaihdossa.
      Ruma mies vaitoi tänään autoonsa kesärenkaat.
      Mutta eihän nainen anna ruman miehen renkaita autoonsa vaihtaa, koska pelkää, ettei ruma mies kiristä renkaan pultteja riittävät kireälle, renkaat sitten irotaa autosta ja nainen kuolee onnetomuudessa, joten nainen ei luota rumaan mieheen.

      t. Ruma mies

      • Anonyymi

        Kukaan mies ei tee tuota ilmaiseksi. Oli ruma tai komea, niin jonkinsorttista maksua ne aina odottavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan mies ei tee tuota ilmaiseksi. Oli ruma tai komea, niin jonkinsorttista maksua ne aina odottavat.

        Jos nainen on ajanut autolla vaikka ojaan ja loukannut itsensä. Paikalle sattuu ruma mies ja kysyy, että oletko kunnossa ja tarvitsetko apua.
        Nainen ruman miehen nähdessään ihmeparantuu ja toteaa, että ei tässä mitään hätää ole, en tarvitse apua, vaan pienet kauneus unet tässä otin, mutta voin hyvin, että jatka matkaasi vaan.
        Sitten kun paikalle sattuu komea top-10 mies ja nainen tämän huomaa, niin nainen alkaa voivottamaan vallan vimmatusti.
        Komea mies kysyy, että tarviitko apua ja nainen huutaa, että tuu auttaan mua, mä kuolen heti, jos et tuu auttaan mua, mä tarviin sun apua, tuu pitään musta kiinni, puristele mua, että sisäinen vernevuoto lakkaa ja revi kaikki vaatteeni pois, että saat katsoa onko ulkosia verenvuotoja.
        Erityisesti pimperon alue vaatii sisäistä tarkastelua, teethän tarkastuksen ihana top-10 komea mies, aaahhhhhhhhhhhhhhhhhh.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos nainen on ajanut autolla vaikka ojaan ja loukannut itsensä. Paikalle sattuu ruma mies ja kysyy, että oletko kunnossa ja tarvitsetko apua.
        Nainen ruman miehen nähdessään ihmeparantuu ja toteaa, että ei tässä mitään hätää ole, en tarvitse apua, vaan pienet kauneus unet tässä otin, mutta voin hyvin, että jatka matkaasi vaan.
        Sitten kun paikalle sattuu komea top-10 mies ja nainen tämän huomaa, niin nainen alkaa voivottamaan vallan vimmatusti.
        Komea mies kysyy, että tarviitko apua ja nainen huutaa, että tuu auttaan mua, mä kuolen heti, jos et tuu auttaan mua, mä tarviin sun apua, tuu pitään musta kiinni, puristele mua, että sisäinen vernevuoto lakkaa ja revi kaikki vaatteeni pois, että saat katsoa onko ulkosia verenvuotoja.
        Erityisesti pimperon alue vaatii sisäistä tarkastelua, teethän tarkastuksen ihana top-10 komea mies, aaahhhhhhhhhhhhhhhhhh.....

        Ompas omituisia nuo sun seksifantasiat.


    • Mjaa

      Minusta on hurmaavaa, jos nainen osaa vaihtaa telaketjut panssarivaunuun.

      (Hihitystä)

    • Onkohan mulla kasvatus nyt menossa sivuraiteille kun olen opettanut nuo tyttäret aika omatoimisiksi? Lampun vaihdot yms kotityöt sujuu ihan siinä missä nämä perheen perinteiset miesten työtkin kuten ruuanlaitto, tiskaus ja imurointi.

      Itse voisin tehdä niin että katson missä paikallinen urheiluseura vaihtaa renkaita pientä maksua vstaan. Nainen olisi tyytyväinen kun renkaat olisi vaihdettu ja samalla tukisi itse paikallista nuorisourheilua.
      Se on sitten naisesta kiinni arvostaako sitä että minä fyysisesti vaihtaisin renkaat vai sitä että mahdollistan nuorisolle terveellistä harrastusta.

    • Vaihdettu ja pestykin jo!😃

      https://aijaa.com/QXvwYQ

      Mun isukki oli ihana ja suut sait vaihtoi pyörät. Ehti pestäkin puolet, sillä välinkun imuroin autoa.

      Kaffi ja takas ulos.

      • Sun isukin tulisi päästää irti tyttärestään ja luovuttaa renkaanvaihtohomnmat sen miehelle, näin säilyisi järjestys maailmassa ja tytär voisi pitää ihanana omaa miestään, joka sensijaan että ituhippeilee filaroimalla voisi tehdä jotain hyödyllistä :D Jos ei vävyä renkaanvaihdot kiinnosta isukki vois pitää sille kahdenkeskisen tiukan puhuttelun siitä miten maailman tulee pyöriä.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Sun isukin tulisi päästää irti tyttärestään ja luovuttaa renkaanvaihtohomnmat sen miehelle, näin säilyisi järjestys maailmassa ja tytär voisi pitää ihanana omaa miestään, joka sensijaan että ituhippeilee filaroimalla voisi tehdä jotain hyödyllistä :D Jos ei vävyä renkaanvaihdot kiinnosta isukki vois pitää sille kahdenkeskisen tiukan puhuttelun siitä miten maailman tulee pyöriä.

        Kyllähän mun mies ne vaihtaskin, mutta isukki on vielä niin äijä ettei se halua jäähä sivuun. Mies taas pyöräilytti likkoja, hyvä homma sekin.😃


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Kyllähän mun mies ne vaihtaskin, mutta isukki on vielä niin äijä ettei se halua jäähä sivuun. Mies taas pyöräilytti likkoja, hyvä homma sekin.😃

        Mutta jos poika pyytäisi isäänsä vaihtamaan renkaat autoon niin isä kyllä rähjäisi että se on paras olla käsi tai jalaka paskana koska minä en ruppee tuollasen vätyksen kanssa ikkeeni tappelemmaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta jos poika pyytäisi isäänsä vaihtamaan renkaat autoon niin isä kyllä rähjäisi että se on paras olla käsi tai jalaka paskana koska minä en ruppee tuollasen vätyksen kanssa ikkeeni tappelemmaan.

        Mun ei tarvitte ees pyytää, iskä vaihtaa ne pyytämättä..oonhan mä hänen kullanmuru ja isin pikku tyttö, aina. :)

        Enkä mä usko, että isukki olis pojallekaan sen tylympi. Mieluusti kyllä pyytäsi kaikken projektiin mukaan, on mikä vaan mekaaninen tms. purkaa ja koota viritys menossa. Iskä on ns. tyypillinen ja perinteinen mies.

        Meillä oli joskus yksi teinipoika työharjoittelussa ja iskä oli siitä niin mielissään. Kun kiva poika oli juonessa mukana ja mielellään oppi ja omaksu iskän opetuksia. Että varmaan olis mielissään, jos hällä olis vielä se poikakin mun lisäksi. :)

        Vävykokelaat jokka on olleet nk. rasvaäppejä ja autoista moottoreista tms. miesten jutuista kiinnostuneita on aina saaneet hänet puolelleen sen suhteen helposti.


      • Päläpälä kirjoitti:

        Mun ei tarvitte ees pyytää, iskä vaihtaa ne pyytämättä..oonhan mä hänen kullanmuru ja isin pikku tyttö, aina. :)

        Enkä mä usko, että isukki olis pojallekaan sen tylympi. Mieluusti kyllä pyytäsi kaikken projektiin mukaan, on mikä vaan mekaaninen tms. purkaa ja koota viritys menossa. Iskä on ns. tyypillinen ja perinteinen mies.

        Meillä oli joskus yksi teinipoika työharjoittelussa ja iskä oli siitä niin mielissään. Kun kiva poika oli juonessa mukana ja mielellään oppi ja omaksu iskän opetuksia. Että varmaan olis mielissään, jos hällä olis vielä se poikakin mun lisäksi. :)

        Vävykokelaat jokka on olleet nk. rasvaäppejä ja autoista moottoreista tms. miesten jutuista kiinnostuneita on aina saaneet hänet puolelleen sen suhteen helposti.

        Minustakin olis joskus ollu mukavaa, kun olis ollut veli tai sisko. Oon ainoa lapsia, ei oo veljiä eikä oo siskojakaan. :)

        Se kyllä joskus tuntui pahalta...mutta ei enää.


      • Päläpälä kirjoitti:

        Minustakin olis joskus ollu mukavaa, kun olis ollut veli tai sisko. Oon ainoa lapsia, ei oo veljiä eikä oo siskojakaan. :)

        Se kyllä joskus tuntui pahalta...mutta ei enää.

        Ehkäpä mä siksi oonkin kaveerannut poikien kanssa, onhan ne olleet lähes veljellisiä mulle. Veljen korvikkeita tai jotain.. :)


      • Päläpälä kirjoitti:

        Kyllähän mun mies ne vaihtaskin, mutta isukki on vielä niin äijä ettei se halua jäähä sivuun. Mies taas pyöräilytti likkoja, hyvä homma sekin.😃

        Joo no onhan se sekin tärkeää, se pyöräilyttäminen niin hyväksyttäneen selitys, ihan just likkojen vuoksi kun mies sittern saanee isältäsi saadun mallin mukaan vaihtaa sitten aikanaan heille renkaat ainakin siihen asti kunnes miehen aikanaan löytävät, Mutta se mitä tuossa anonyymikin sanoo on asiaa, on joitain njuttuja jotka pojan pitää oppia tekemään niin ettei niitä loputtomiin voi iskä tehdä vaikka ihan hyvin voisikin.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Joo no onhan se sekin tärkeää, se pyöräilyttäminen niin hyväksyttäneen selitys, ihan just likkojen vuoksi kun mies sittern saanee isältäsi saadun mallin mukaan vaihtaa sitten aikanaan heille renkaat ainakin siihen asti kunnes miehen aikanaan löytävät, Mutta se mitä tuossa anonyymikin sanoo on asiaa, on joitain njuttuja jotka pojan pitää oppia tekemään niin ettei niitä loputtomiin voi iskä tehdä vaikka ihan hyvin voisikin.

        Kyllä varmasti meidän likkojen iskä ( mieheni) auttaa monessa asiassa likkoja ja minä. Luulen, että minä jopa vielä enemmän olen omaksunut tuota vanhemmiltani omaksuttua autetaan omia lapsia hommaa.

        En jostakin syystä usko, että jos mullakin velipoika olisi että se olisi peukku keskellä kämmentä tai viittimätön. Ei olis ainakaan sitten meidän muiden perheenjäsenten kaltainen, me ollaan aika tekevää sorttia. Ei helposti semmosia passaamista varttuavia, vaan ite toimeen käypiä. :)

        Ihme olis jos meillä pääsis kasvaa joku laiskottelija. :D


    • Todella omituinen tuo aloitus. Ensinnäkin tuli mieleen, että renkaiden sijamuoto on lipsahtanut eteerisyyksiin, ja aiheuttanut hämmentävän sekamelskan, jossa renkaat itse vaihtavat itsensä.

      Toiseksi, ketään ei kiinnosta renkaiden vaihteluväli (Ainaskaan Helsingissä - päätellen katupölystä).

      (Reps)

      • Nastarengas-spedet tässä kaupungissa voitaisiin vaikka ampua, sillä me asukkaat olemme niemennokkamme ekologinen osatekijä.

        (Naurua)


      • Funeau kirjoitti:

        Nastarengas-spedet tässä kaupungissa voitaisiin vaikka ampua, sillä me asukkaat olemme niemennokkamme ekologinen osatekijä.

        (Naurua)

        Mjoo

        Näin Audimiehenä katsoisin, että renkaita ei keulalta kuitenkaan tarvitse vaihtaa, sillä eivät ne vaihda heitä itsekään.

        (Reps)


      • Funeau kirjoitti:

        Mjoo

        Näin Audimiehenä katsoisin, että renkaita ei keulalta kuitenkaan tarvitse vaihtaa, sillä eivät ne vaihda heitä itsekään.

        (Reps)

        Poliisille vinkki

        Näin pääsiäispyhien aikaan Porvoon motari on hyvä sakkomesta. Kesärenkailla kurvaileva sakkohai nimittäin työnsi laitteensa lähes limiteille yöaikaan.

        Moottoritie oli käytännöllisesti katsoen tyhjä.

        (Naurua)


      • Funeau kirjoitti:

        Poliisille vinkki

        Näin pääsiäispyhien aikaan Porvoon motari on hyvä sakkomesta. Kesärenkailla kurvaileva sakkohai nimittäin työnsi laitteensa lähes limiteille yöaikaan.

        Moottoritie oli käytännöllisesti katsoen tyhjä.

        (Naurua)

        Tiedättekö tunteen?

        Ajat siinä 280-310 km/h, ja eteesi ilmestyy takavalot.

        Väärä kaista.

        (Naurua)


      • Anonyymi
        Funeau kirjoitti:

        Tiedättekö tunteen?

        Ajat siinä 280-310 km/h, ja eteesi ilmestyy takavalot.

        Väärä kaista.

        (Naurua)

        Rikollista. Joukkoyllytys ylinopeuteen palstan kautta.

        Ja kortti pois. Tiedot ylhäällä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rikollista. Joukkoyllytys ylinopeuteen palstan kautta.

        Ja kortti pois. Tiedot ylhäällä.

        Mjaa

        Ihmiset, jotka eivät tee mitään, ovat tylsiä.

        Kuulostat tylsältä.

        (Reps)


      • Anonyymi
        Funeau kirjoitti:

        Mjaa

        Ihmiset, jotka eivät tee mitään, ovat tylsiä.

        Kuulostat tylsältä.

        (Reps)

        Tunnustus saatu palstan kautta. Myös tieosuus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tunnustus saatu palstan kautta. Myös tieosuus.

        Mjaa-a

        Mistä tiedät että kyseessä oli juuri tuo pätkä, tai edes tuo nopeus (kehyksessään)?

        Dorka

        (Hirn)


      • Anonyymi
        Funeau kirjoitti:

        Mjaa-a

        Mistä tiedät että kyseessä oli juuri tuo pätkä, tai edes tuo nopeus (kehyksessään)?

        Dorka

        (Hirn)

        Nyt on myöhäistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on myöhäistä.

        Varmaan taas jokin Hondapelle läppärinsä kanssa riehumassa ilman mitään käsitystä todellisuudesta.

        (Reps)


      • Anonyymi
        Funeau kirjoitti:

        Mjaa-a

        Mistä tiedät että kyseessä oli juuri tuo pätkä, tai edes tuo nopeus (kehyksessään)?

        Dorka

        (Hirn)

        Tallenteet.

        Dorka.


      • Funeau kirjoitti:

        Varmaan taas jokin Hondapelle läppärinsä kanssa riehumassa ilman mitään käsitystä todellisuudesta.

        (Reps)

        Mjaa

        Kyllä mä ymmärrän sen että tiettyjä tahoja vituttaa voima, taito & improvisontikyky.

        So?

        (Naurua)


      • Anonyymi
        Funeau kirjoitti:

        Varmaan taas jokin Hondapelle läppärinsä kanssa riehumassa ilman mitään käsitystä todellisuudesta.

        (Reps)

        Joo.

        Odottaa sopii.

        Hyvää pääsiäistä vaan ”sakkohaille”.

        Kiitos valaisevasta keskustelusta.


      • Funeau kirjoitti:

        Mjaa

        Kyllä mä ymmärrän sen että tiettyjä tahoja vituttaa voima, taito & improvisontikyky.

        So?

        (Naurua)

        Taas Audimiehet ovat liikenteen eliittiä. Audissa yhdistyy kaikki se mikä on oleellista.

        Työnnä ne tallenteet hanuriis.

        (Naurua)


      • Anonyymi
        Funeau kirjoitti:

        Mjaa

        Kyllä mä ymmärrän sen että tiettyjä tahoja vituttaa voima, taito & improvisontikyky.

        So?

        (Naurua)

        Toisia, kun lähtee kortti.

        Mutta joo, eihän sitä kortilla ajeta vaan taidolla.


      • Anonyymi
        Funeau kirjoitti:

        Taas Audimiehet ovat liikenteen eliittiä. Audissa yhdistyy kaikki se mikä on oleellista.

        Työnnä ne tallenteet hanuriis.

        (Naurua)

        Hahah, niistä tehdään v.tunmoinen kollaasi taukotilan seinälle.


      • Anonyymi
        Funeau kirjoitti:

        Taas Audimiehet ovat liikenteen eliittiä. Audissa yhdistyy kaikki se mikä on oleellista.

        Työnnä ne tallenteet hanuriis.

        (Naurua)

        Älä p.sko housuus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä p.sko housuus.

        Mjoo

        Mä veikkaan, että sulla ei ole edes ajokorttia - saati autoa.

        (Naurua)


      • Anonyymi
        Funeau kirjoitti:

        Poliisille vinkki

        Näin pääsiäispyhien aikaan Porvoon motari on hyvä sakkomesta. Kesärenkailla kurvaileva sakkohai nimittäin työnsi laitteensa lähes limiteille yöaikaan.

        Moottoritie oli käytännöllisesti katsoen tyhjä.

        (Naurua)

        Eipä sustakaan ois uskonut, että olet noin uuno. Vapaaehtoinen todistus rajusta ja välinpitämättömästä tieliikenne ylinopeudesta.

        Törkeä liikenteen vaarantaminen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eipä sustakaan ois uskonut, että olet noin uuno. Vapaaehtoinen todistus rajusta ja välinpitämättömästä tieliikenne ylinopeudesta.

        Törkeä liikenteen vaarantaminen.

        Tällaista sanaa ei ole Suomen kielessä: tieliikenne ylinopeus.

        Kuulostaa aivan karmealta.

        (Hihitystä)


      • Anonyymi
        Funeau kirjoitti:

        Mjoo

        Mä veikkaan, että sulla ei ole edes ajokorttia - saati autoa.

        (Naurua)

        Mulla täytyy olla. Pakollista.

        Vinkkinä, että tarkistapa se Audin huippunopeus ennen kuin lähdet satukerhoilemaan uudestaan.

        Olisihan se hurjaa, mutta Audi on nuhapumppu.


      • Anonyymi
        Funeau kirjoitti:

        Tällaista sanaa ei ole Suomen kielessä: tieliikenne ylinopeus.

        Kuulostaa aivan karmealta.

        (Hihitystä)

        Kyllä se konkretisoituu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla täytyy olla. Pakollista.

        Vinkkinä, että tarkistapa se Audin huippunopeus ennen kuin lähdet satukerhoilemaan uudestaan.

        Olisihan se hurjaa, mutta Audi on nuhapumppu.

        Joo, ei mene Usain Boltin työntämänäkään :D


      • Funeau kirjoitti:

        Tällaista sanaa ei ole Suomen kielessä: tieliikenne ylinopeus.

        Kuulostaa aivan karmealta.

        (Hihitystä)

        Suomen kieli on soljuva, puromainen frekvenssi, joka osaa itsensä, ja löytää aina tiensä.
        Huono Suomi on tuomittu sinne missä Iskariot, Brutus ja Cassius ovat purtavina.

        (Hirn)


      • Anonyymi
        Funeau kirjoitti:

        Tällaista sanaa ei ole Suomen kielessä: tieliikenne ylinopeus.

        Kuulostaa aivan karmealta.

        (Hihitystä)

        Lausutaanko Funeau Fjynöö?


      • Anonyymi
        Funeau kirjoitti:

        Suomen kieli on soljuva, puromainen frekvenssi, joka osaa itsensä, ja löytää aina tiensä.
        Huono Suomi on tuomittu sinne missä Iskariot, Brutus ja Cassius ovat purtavina.

        (Hirn)

        Kesä ilman korttia-kampanja lausutaan niin kuin se kirjoitetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lausutaanko Funeau Fjynöö?

        Ei kun ’fynöö’.


      • Funeau kirjoitti:

        Suomen kieli on soljuva, puromainen frekvenssi, joka osaa itsensä, ja löytää aina tiensä.
        Huono Suomi on tuomittu sinne missä Iskariot, Brutus ja Cassius ovat purtavina.

        (Hirn)

        Mjoo

        Pitkällisen pohdinnan jälkee ajattelin jollain tapaa näin:

        Jos kirjoittaa ammatikseen, on oltava ammattilainen, ei harrastelija.

        (Naurua)


      • Funeau kirjoitti:

        Mjoo

        Pitkällisen pohdinnan jälkee ajattelin jollain tapaa näin:

        Jos kirjoittaa ammatikseen, on oltava ammattilainen, ei harrastelija.

        (Naurua)

        Funeau muuten lausutaan näin:

        Funeau

        (Hirn)



      • Anonyymi
        Funeau kirjoitti:

        Funeau muuten lausutaan näin:

        Funeau

        (Hirn)

        Aloitus on muuten p.rseestä. Eli ei suomenkieltä.

        Se kuuluu olla ”renkaiden vaihdolla”.



      • Anonyymi
        Funeau kirjoitti:

        Mjoo

        Pitkällisen pohdinnan jälkee ajattelin jollain tapaa näin:

        Jos kirjoittaa ammatikseen, on oltava ammattilainen, ei harrastelija.

        (Naurua)

        Ja jos ajaa, on oltava ammattilainen, ei typerä harrastelija onnettomine amatöörivirheineen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus on muuten p.rseestä. Eli ei suomenkieltä.

        Se kuuluu olla ”renkaiden vaihdolla”.

        Jep

        Jotenkin ärsyttää ihmiset, jotka mättävät 24/7 sitä miten suomalaisia ovat, ja sitten tulos on tuon kaltainen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus on muuten p.rseestä. Eli ei suomenkieltä.

        Se kuuluu olla ”renkaiden vaihdolla”.

        Myönnän että siihen tuli pieni virhe kun korjasin yhden sanan ja toinen jäi epähuomiossa korjaamatta, loppupelissä se oli kuitenkin hyvä virhe kun ainakin kaksi pilkkua viilaavaa idioottia on siitä ärsyyntynyt :D


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Myönnän että siihen tuli pieni virhe kun korjasin yhden sanan ja toinen jäi epähuomiossa korjaamatta, loppupelissä se oli kuitenkin hyvä virhe kun ainakin kaksi pilkkua viilaavaa idioottia on siitä ärsyyntynyt :D

        Turha nimitellä, idiootti olet itse kun et osaa edes kirjoittaa. Asiasta olikin syytä huomauttaa.


    • Anonyymi

      Ensin pitää hommata uus auto, eikä senkään ajo ihan yks kätisenä luonnista. Tai siis en mä sen vuoksi ala automaattivaihteistoista ajopeliä hankkimaan. Mulla alkaa kohta pitkähkö kesäloma, muutan avokin luo epävirallisesti, toukokuussa. Hänellä on vielä muutamia sovittuja työkeikkoja tekemättä, ennen kuin kesäkuussa aloittaa tekemään isompaa keikkaa tässä lähistöllä.

      Pojat kaiketi muuttavat isänsä luokse asumaan, koska avokin exällä on nyt pieni tyttö vauva huollettavanaan... pieni ja pieni, miten sen nyt ottaa... melkein 2,800kg, mutt vain alle 45 cm.
      Hampurilaisilla ja suklaalla, vanukkailla karkeilla, pääasiassa odotusajan ruokittu lapsi.

      Tiistaina alkaa sokkeleiden asennus mun hankkeelleni, salaojitus on jo tehtynä... patolevyistä ja laatoista äijät juttelivat; heti Vapun jälkeen alkaa rakennus projekti pyörimään vauhdilla, toivottavasti, säältä suojaan. Heinäkuussa pitäisi päästä jo sisätöihin käsiksi...
      Tällä hetkellä mä en tee edes ruokaa itselleni ja perheelle, tulee suurkeittiöstä suoraan kotiin toimitettuna... Faija kuskannut, kuten tänäänkin.

      Lammaslihapullia, perunamuusia, tuoretta pataleipää, aurinkokuivattuatomaattia/paprikaa/majoneesia sekä lihaliemessä keitettyä riisiä. Pojat söivät lihapullia ja perunamuusia, miehet ottivat luullista lampaanpotkaa ja majoneesia ja tuoretta leipää... pojille ei luullinen lampaanpotka maistunut, mutt miehille maistui sitäkin paremmin, hyvä ett joku edes tykkäs siitä.

      terveisin trollikka.

      • Hep, hienoa kun homma etenee, Sulla varmaan kiireiset kuukaudet nyt sitten edessä. Harmillinen toi käsihomma mutta sikäli ehkä jopa vähän hyvä että kun sun on pakko nhyt jättää joitain asioita hoitamatta ehdit sitten keskittymään paremmin ajttelutyöhän ja projektin johtamiseen. Aika nopsalta näin maallikolle kuulostaa tuo aikataulu, etenee sitten niin että on jokaiselle päivälle jotain uutta ihmeteltävää siinä sulla mutta eikähän se siitä, varsinkin kun sulla on osaavaa väkeä tukijoukoissakin käsittääkseni.


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Hep, hienoa kun homma etenee, Sulla varmaan kiireiset kuukaudet nyt sitten edessä. Harmillinen toi käsihomma mutta sikäli ehkä jopa vähän hyvä että kun sun on pakko nhyt jättää joitain asioita hoitamatta ehdit sitten keskittymään paremmin ajttelutyöhän ja projektin johtamiseen. Aika nopsalta näin maallikolle kuulostaa tuo aikataulu, etenee sitten niin että on jokaiselle päivälle jotain uutta ihmeteltävää siinä sulla mutta eikähän se siitä, varsinkin kun sulla on osaavaa väkeä tukijoukoissakin käsittääkseni.

        Kyllä siellä käy ihan vastaavamestari niitä urakoita aina tarkastamassa, kuten kuuluukin... eli valvomassa ja muutenkin on apuvoimia tarkkailemassa. Jos jotain ei menee oikein kohdalleen, niin mun kummitätini kertoo mitä niissä sopimuksissa ollaan sovittu paperillakin, eikä hän oikein ole periksiantavaa sorttia.

        Se on elementtitalo, nosturit pystyttää taloa ja rakentajat liittävät nurkat kohdilleen... elementit rakennettiin talven aikana tehtaalla sisätiloissa, mikään ei ole ollut sateelle tai kosteudelle alttiina.
        Ainakaan vielä, ja kun saadaan katto vielä päälle, ja puhallusvilla vintille; ollaan kuulemma voiton puolella. Ei minusta ole tuollaista projektia itsestäni johtamaan, kunhan sählään tärkeänä itseni takia mukana, kyllä siinäkin jotain oppii jo vahingossakin. =))

        Öitä, sinnekin! terveisin; trollikka


    • Anonyymi

      Olen tehnyt renkaiden vaihto bisnestä omassa tallissa jo 10 vuotta. Syksy ja kevät on sitä kiimaisinta aikaa ja tiliä tulee. 25 euroa vaihto enkä veroja maksa.

      • Anonyymi

        Hah "enkä veroja maksa"... centerline- täysilevyiset vanteet... aika komeita joissain on tuollaisiakin.


    • Anonyymi

      No niin ätminkäiset sitten vaan työkalut esiin ja kadulle päivystämään, joku loppuunajettu kumibarbara voi haluta renkaanvaihtoa.

    • Anonyymi

      Typerä aloitus, mutta enempää ei voinut odottaa.

    • Ei tuollainen tyhjäpää anna toivoa kellekään.

      Eikä musta tee perinteistä miehekästä miestä se, että olen aina vaihtanut renkaat autooni itse.

    • Anonyymi

      Ajan aina vanteilla

    • Varmaan saisin irtopisteitä renkaanvaihdosta. Mutta työhiace menee naisella tälläviikolla huoltoon, niin samalla vaihtavat renkaat, siviiliautosta en tiedä, ehkä mä siihen kerkeen vaihtamaan, jos kohdalle osuu.

      Mutta enemmän mun nainen kiinnostuu ihan minusta, kun mitä teen hälle ja se on paljon parempaa ja mukavammalle tuntuvaa.

      Tosin hänen veneen mä varmaan rassaan kuntoon, että voijaan huruutella sillä kesällä. Omanhan möin pois jo.
      Kesämökkiä vois kanssa laitella, sekä siihen viimekesän urakkaan oveen ikkuna. 😊👌

      Kaikkea voi touhuilla yhdessäkin. Pääsiäisenä maalattiin mun makkari. Suunniteltiin se yhdessä ja maalattiin yhdessä. Mukava touhuta oman murun kanssa... 😊👌❤️

      • Käytit miehen patriarkaalista valtaa ja alistit naisen osallistumaan hänelle ei luontaiseen toimintaan, maalaustyöhön joka selvästikin kuuluisi patriarkaatin itsensä hoitaa.

        Mitä tulee veneen rassaamiseen olet syyllistynyt sterotyyppiseen ajatteluun kun selvästikin kuvittelet ettei nainen itse kykene venettä kuntoon rassaamaan,


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Käytit miehen patriarkaalista valtaa ja alistit naisen osallistumaan hänelle ei luontaiseen toimintaan, maalaustyöhön joka selvästikin kuuluisi patriarkaatin itsensä hoitaa.

        Mitä tulee veneen rassaamiseen olet syyllistynyt sterotyyppiseen ajatteluun kun selvästikin kuvittelet ettei nainen itse kykene venettä kuntoon rassaamaan,

        Nokitan maalausurakassa vapaaehtoisuudella. Täysin yhteinen projekti suunnittelua myöden. 😝

        Veneenkin osalta pystytään tekemään yhdessä homma. Jotain saatan kyllä tehdä silläaikaa kun hän on töissä, mutta hän kyllä osaisi tehdä mitä vaan itsekin. Stereotypiat ei toimi meillä. Mieti! Hän opettaa minua ajamaan moottoripyöräkortin!!!! Eikö se ole maskuliinisuuden tyrmäys? 😝


      • Dissi kirjoitti:

        Nokitan maalausurakassa vapaaehtoisuudella. Täysin yhteinen projekti suunnittelua myöden. 😝

        Veneenkin osalta pystytään tekemään yhdessä homma. Jotain saatan kyllä tehdä silläaikaa kun hän on töissä, mutta hän kyllä osaisi tehdä mitä vaan itsekin. Stereotypiat ei toimi meillä. Mieti! Hän opettaa minua ajamaan moottoripyöräkortin!!!! Eikö se ole maskuliinisuuden tyrmäys? 😝

        Se että heittäydyt osaamattomammaksi tuollaisessa perinteisen maskuliinisessa tehtävässä kuin moottoripyörällä ajamisessa taas viestii siitä että sysäät kohtuuttomasti vastuuta naiselle jonka perinteisiin tehtäviin ei todellakaan kuulu moottoripyöräajokoulutukset :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Se että heittäydyt osaamattomammaksi tuollaisessa perinteisen maskuliinisessa tehtävässä kuin moottoripyörällä ajamisessa taas viestii siitä että sysäät kohtuuttomasti vastuuta naiselle jonka perinteisiin tehtäviin ei todellakaan kuulu moottoripyöräajokoulutukset :D

        Heh... Eipä puhutakkaan perinteisestä naisesta, vaan kuulusta 2000-luvun naisesta.... siis palstapuheiden perusteella. Itsenäinen toimeentuleva nainen. 😃

        Mutta on siellä kiinnostuksessa eroja kuitenkin. Hän tykkää käsitöistä ja leipomisesta/ruuanlaitosta yli kaiken. Mä taas tekniikasta. Silti voi yhdessä touhuta ristiinrastiin.

        Mä odotan kunhan kumpikin saa pärrät alle ja päästään baanalle yhdessä. Vielä kun sais itse aikaiseksi opetella perusvalssit/polkat ja jenkat, mentäs kiertelee lavatansseja moottoripyörillä. Kyllä kelpais. 😬👌


    • Oon vissiin jo niin moderni (tai mahdollisesti epämoderni) ettei mulla oo omaa autoa.
      Puoliskon autossa taas on kitkat alla, just siks ettei niitä tarvi olla joka jumalan kevät ja syksy vaihtamassa.

      Mut saa toi puolisko tilaisuuden pelastaa "neitokainen" hädästä aina jos mun ATK-laitteisiin tulee joku vika.
      Hän kun on Mystinen Hopeinen ATK-Mies,

    • Anonyymi

      Eikös renkaiden vaihtaminen olekaan aisurointia?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      183
      4243
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      115
      2686
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2234
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2205
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      54
      1926
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1505
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      111
      1396
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1342
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1170
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1061
    Aihe