Naiset on aina väärässä

Siks ne valitsee aina vääriä miehiä.

23

100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ne valitsee vaan jännämiehen

    • Mjaa, ei mun mielestä. Jokaisen virheen jälkeen luulis oppivan mitä ei kannata valita tai millaisia asioita ja ihmisiä on parempi välttää.

      Just tuossa illalla juttelin mieheni kanssa aihetta sivuten, että kun itse päätin luopua ennakko odotuksista ja asetuksista. Listoista mitä miehen tulee olla ja heittäytyä mieheni matkaan tulee mitä tulee..katotaan mitä.
      Niin löysinkin paljon enemmän, mm. itsestäni ja suhteessakin moni asia on kloksahdellut yrittämättä ohjailla mitenkään, itsekseen mukavasti.

      Nyt kun en ole koittanut muuttaa miestä, en johdatella elämää ja miestä mihinkään päin..antanut olla mitä se on niin olen yllättynyt miten paljon enemmän voi saada irti ilon aiheita, kun väkisin yrittämällä vääntäen.

      En tiiä aukeeko mutta näin meillä, meitsillä.

      Tokihan pitää hyväksyä, että kumppani on sitten just semmonen mitä on. Ja muovaantuu ominpäin..ei muovaamalla.

      • Anonyymi

        Suurin osa naisista vaan toistaa samoja virheitä, ei ikinä opi eikä halua oppia. Lopputuloksena kärttyisä vanha akka jonka kanssa ei kukaan enää tule toimeen.


      • "Jokaisen virheen jälkeen luulis oppivan mitä ei kannata valita tai millaisia asioita ja ihmisiä on parempi välttää. "

        Eikös tuo nyt kuitenkin ole vähän ristiriidassa edellisen kanssa:

        " heittäytyä mieheni matkaan tulee mitä tulee..katotaan mitä. "

        Tästä ei voi päätellä muuta kuin että naiset ei ikinä opi, ne vaan heittäytymällä heittäytyy aina vaan uudestaan. Joillakin toki sitten käy munkki ja heittäytyminen tuottaa toivotun lopputuloksen jo aika piankin, jotkut taas sitten heittätyy koko ikänsä ja aina ojasta allikkoon.

        K & K miesten kannalta tuo on sikäli huono juttu että naiset tykkää heittäytyä aina niihin vääriin nvalintoihin, eivät koskaan K & K kaltaisiin koska se ei olisi riittävän heittäytymistä kun on aika ennustettavaa miten käy, luultavasti hyvin mutta naiselle liian tylsää.


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        "Jokaisen virheen jälkeen luulis oppivan mitä ei kannata valita tai millaisia asioita ja ihmisiä on parempi välttää. "

        Eikös tuo nyt kuitenkin ole vähän ristiriidassa edellisen kanssa:

        " heittäytyä mieheni matkaan tulee mitä tulee..katotaan mitä. "

        Tästä ei voi päätellä muuta kuin että naiset ei ikinä opi, ne vaan heittäytymällä heittäytyy aina vaan uudestaan. Joillakin toki sitten käy munkki ja heittäytyminen tuottaa toivotun lopputuloksen jo aika piankin, jotkut taas sitten heittätyy koko ikänsä ja aina ojasta allikkoon.

        K & K miesten kannalta tuo on sikäli huono juttu että naiset tykkää heittäytyä aina niihin vääriin nvalintoihin, eivät koskaan K & K kaltaisiin koska se ei olisi riittävän heittäytymistä kun on aika ennustettavaa miten käy, luultavasti hyvin mutta naiselle liian tylsää.

        Ei ole ristiriidassa, kun huomioi tämän seikan.. ennakko odotukset jättämällä pois voi olla avoin ihmiselle. Jos sulla on valmis kaava ja muotti mihin sullot toista, et ole silloin avoin toiselle. Ihmiselle semmoisena kun hän on.

        Heittäytyminen on kyllä uhkarohkeaa, jos pohjalla ei ole käsitystä toisesta. Mulla oli käsitys mun miehestä ennen heittäytymistä suhteeseen hänen kanssaan..ehkä tämä lisäys selventää.😃

        T. Pälikkä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole ristiriidassa, kun huomioi tämän seikan.. ennakko odotukset jättämällä pois voi olla avoin ihmiselle. Jos sulla on valmis kaava ja muotti mihin sullot toista, et ole silloin avoin toiselle. Ihmiselle semmoisena kun hän on.

        Heittäytyminen on kyllä uhkarohkeaa, jos pohjalla ei ole käsitystä toisesta. Mulla oli käsitys mun miehestä ennen heittäytymistä suhteeseen hänen kanssaan..ehkä tämä lisäys selventää.😃

        T. Pälikkä

        Avoin ei tarkoita minkä tahansa hyväksymistä, minkä tahansa matkaan menemistä..se tarkoittaa sinun hyväksymistä semmoisena kun olet, kun perusedellytys turvallinen on rekisteröity.

        Ei mtn listoja pitää olla tää tää ja tää, pitää aatella noin noin ja noin..kyllä ihmisestä mokien jälkeen oppii erottaa ne turvalliset tyypit. Silloin voi turvallisesti heittäytyä...

        Mies ei ehkä ole joka asiassa käsikirjoituksen mukainen prinssi tai sit se on enemmän kun olisit osannut käsikirjoittaa, tilaisuus näyttää..

        Sinunkin tuleva nainen voi olla paska leipuri, mutta muuten upea ihminen..ole avoin. Älä fakkiudu.


      • Komppaan täysin. Mähän tuuminkin, että kerrankin olin jotenkin avoinna mitä tulee ja kyllä saa olla monttu auki, miten toisesta löytyy jatkuvasti jotain upeaa. 😊👌

        Kyllä ihmisissä on niin ainutlaatuisia juttuja, että niiltä ei pitäis vahingossakaan sulkea silmiään. 😊


      • Dissi kirjoitti:

        Komppaan täysin. Mähän tuuminkin, että kerrankin olin jotenkin avoinna mitä tulee ja kyllä saa olla monttu auki, miten toisesta löytyy jatkuvasti jotain upeaa. 😊👌

        Kyllä ihmisissä on niin ainutlaatuisia juttuja, että niiltä ei pitäis vahingossakaan sulkea silmiään. 😊

        Se on semmonen "road trippi" ihmiseen ja omankin tajunnan laajentamiseen, kun ei katso ohuen putken läpi kuten ennen on ehkä tehnyt.

        Toi heittäytyy sana mielletään usein huonoksi, ikään kuin se edustaisi aina jotain huonoa tai hölmöä käytöstä.

        Se on kuitenkin pikemminkin sitä, että uskaltaa höllätä omista tiukoista kriteereistä, olla luottavaisin mielin ja katsoa mitä saa kun ei ole kampeamalla kampeamassa johku suuntaan asioita tai ihmisiä.

        Vaatiihan se rohkeutta, vähän kuin reppureissauskin hyppään junaan ja en tiiä missä painan stoppia, vai painanko.🤣

        Tuo on ehkä meille joilla on omat ohjakset tiukasti omissa käsissä ja vähän kaavamainen elämäntyyli, semmonen heureka hetki, kun muille joilla on valmiiks löysempi pipo se on ihan tavallista...


    • Ei voi valita ihannemiestä, koska heitä on niukasti. Sama ongelma myös toisinpäin.

    • Anonyymi

      Siis asiahan on niin, että oikeita miehiä ei ole olemassakaan. On valittava huonoista vaihtoehdoista vähiten huono.

    • Anonyymi

      Onhan havaittu, että moni suhde on päättynyt. Monta kertaa suhteen päättyminen on ollut helpotus sekä naiselle että miehelle.

    • Anonyymi

      Ensin nainen valitsee jännämiehen joka on väärä mies ja sitten nainen valitsee kiltin miehen joka onkin ruma eli väärä mies sekin.

      • Anonyymi

        Tapasin suomalaisista miehistä juoppoja ja mamman poikia. Nyt mulla on arabimies ja tämä on parhaimpia suhteitani. Hän pitää mua prinsessana. Siihen ei suomalainen mies kykene koska suomalaisista miehistä herrasmies tavat ovat homomaisia ja neitimäisiä piirteitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tapasin suomalaisista miehistä juoppoja ja mamman poikia. Nyt mulla on arabimies ja tämä on parhaimpia suhteitani. Hän pitää mua prinsessana. Siihen ei suomalainen mies kykene koska suomalaisista miehistä herrasmies tavat ovat homomaisia ja neitimäisiä piirteitä.

        No sehän nyt sitten vasta mammanpoika on. Taidat olla piilolesbo.


    • Anonyymi

      Jännämiehen jälkeen nainen valitsee toisen jännämiehen.

      T: Kaisanoasaa

    • Missä vaiheessa naiset huomaa että mies on väärä?
      Sitten eivät osaa tai uskalla erota koska mies jännämies.

      • Siinä vaiheessa, kun toinen alkaa ahristaa, tuntuu ettei ymmärretä toinen toisiaan tai jatkuvasti tarvii riidellä/olla erimielisiä, vängätä asioista. Yleensä siinä kohtaa se valkenee, että aha ei tuu onnistuu.


      • Päläpälä kirjoitti:

        Siinä vaiheessa, kun toinen alkaa ahristaa, tuntuu ettei ymmärretä toinen toisiaan tai jatkuvasti tarvii riidellä/olla erimielisiä, vängätä asioista. Yleensä siinä kohtaa se valkenee, että aha ei tuu onnistuu.

        Jos nainen tiskaisi tiskit niin ei tulisi riitoja.


      • Tämä-selvä kirjoitti:

        Jos nainen tiskaisi tiskit niin ei tulisi riitoja.

        Miksei sitten tiskaa? Ootkos kysynyt?


    • No onneks mun nainen oli niin väärässä että! ;oD

      En valita....

    • Naiset puhuu ittensä pussiin...

      Sitten ne kikattelee että hupsista. :D


      Mutta ekaksi ne puolustaa asemiaan niinkuin vauhkoontunu puffeli.

      • Anonyymi

        Tai sarkofagista herännyt muumi, kuningasten laaksosta kääreet vielä pukuna päällään.


    • Naiset ei pysty myöntämään tosiasioita ees ittelleen..

      Sitten jossain vaiheessa saattavat tajuta että parempi vaan kertoa asiat niinkuin ne on.


      :D

      Naisten neuvoja ei kannata kuunnella... Seurustelu asioissa..

      Sitä kuulee että pitää hellästi rakastella..


      Jossain vaiheessa tajuaa että olis pitäny mennä sillä ekalla ajatuksella... Eli nai niin kovaa että seinät kaatuu..

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe