Mitä rannekelloja teillä on

Anonyymi

Eli kertokaas mikä rannekello teillä on ja minkä kokoinen? Rannekelloa olisin ostamassa niin olisi kiva tietää mitä minkä kokoisia kelloja käytätte.

25

350

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Citicen, ei mikä kovin iso.

    • Anonyymi

      Itse käytän yleensä 39-42 mm. rannekelloja, mielestäni sopivan kokoinen normiranteeseen. Arkisin käytän pääsääntöisesti Seikon SKX 009 tai Seiko 5 military kelloja. Välillä käytän myös viisarimallista Casio G-shockia, joka on n. 44 mm. halkaisijaltaan, mutta tuossa kellossa suurehko koko ei haittaa.

      Erikoistapauksia varten on sitten pari vähän hintavampaa mekaanista kelloa n. 40 mm. halkaisijoilla, mutta niitä en käytä päivittäin.

    • Anonyymi

      Omega Seamaster 600 m, 42 mm.

    • Anonyymi

      Seiko Kinetic SKA xxx 42mm
      Citizen Sapphire WR100 40mm

    • Anonyymi

      Casio G-shock Mudmaster gg-1000 ja Gravitymaster ga-1100, citizen proximity eco drive bluetooth kello, citizen skyhawk eco drive tag heuer monaco calibre 12,

    • Anonyymi

      Seiko SKX007 Nato-hihnalla ja Casio G-Shock GA-100-1AER Nato mod.

    • Anonyymi

      Hugo boss berlin ja casio g shock joku 1aer4 en muista

    • Anonyymi

      Kirppikseltä haalittu Leijona ( hulppeaan 10 € hintaan )
      On vielä takuut päällä vuoden päivät.
      Kuittikin oli myyjällä.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ihanaa.


      • Anonyymi

        Ostitko Jellonan Puerto Cruzin kirppikseltä? Oltiin siellä samaan aikaan erään kellomiehen kanssa.


      • Anonyymi

        Upea Leijona
        Hyvä Suomi!


    • Anonyymi

      Ei kun ihan kotimaiselta kirppikseltä irtosi jellona kloku.
      Äijä myi omansa,kun ei tarvinnut sitä.
      Eihän toi uutenakaan maksanut,kun vajaat 50€
      Joskus viime vuoden puolella oli ostanut.

    • Anonyymi

      ManneMarketista irtoaa aikarautoja edullisesti
      Hyvät valikoimat.

      Sitten Eesti poika myy hienoja klokuja edullisesti.
      Suomipojalle annetaan erikoisalennukset.

    • Anonyymi

      Certina peruskello. Ei mitään erityisherkkuja. Palvellut hyvin 20 vuotta.

    • Anonyymi

      Mustanmäen torilta sai aikoinaan hjyvia rantarolexeja ( markkavaluutan -aikaan parillakympillä )

    • Anonyymi

      Pienin on vissiin joku titaanikuorinen littana Seikon pukukello, lienee 36mm halkaisijaltaan.

      Hamilton Khaki Field Mechanical käsinvedettävä militäärikello, 38mm, aika mukavan kompakti.

      Grand Seikon 9F GMT 39mm kooltaan, erittäin mukava ja täydellinen koko. Saattaa olla tarkempi kuin seuraava:

      Longines Conquest V.H.P. 41 mm, nätti valkotauluinen. Vähän turhan suuri pukukelloksi, tarkkuus 4 sek/vuosi.

      Tudor Black Bay Chronograph, 41 mm. Yksi suosikeista.

      Certina Action Diver 42mm, rymykello.

      De Motu R42 kronografi, Malmin lentoasemalla tehty, 42 mm.

      Grand Seiko Spring Drive GMT, 44 mm, hienoin kelloni toistaiseksi.

      Kaikki edelliset istuvat ihan hyvin tämmöiseen 17 cm ranteeseen, mutta:

      Casio G-shock Mudmaster, 56 mm, helevetinmoinen jötkäle, kun tekee mieli machoilla...

      "Lähti Lapasesta"

    • Anonyymi

      Kyllä käytössä 179,00 euron citizen, aurinkosähkökäyttöinen titaani kello. Ostettu viime vuonna osamaksulla Keskisen kellosta ja käytän jatkuvasti. Sitä ennen on ollut mm. CERTINA, joka maksoi v.91 tammikuun 4. Päivä yhteensä 310,00 markkaa ja käy vieläkin. On kerran huollettu. Nyt ranneke pitää vaihtaa, ei muuta. Kovia käymään ja molemmat hyviä kelloja. Lisänä Lidlistä ostettu saksalainen peruskello 11.90, ei moitetta.

    • Anonyymi

      Citizen on palvellut vuodesta 1999 ja toimii edelleenkin,kun se kuuluisa junan vessa.

    • Anonyymi

      Polar M430 ajaa kellon virkaa ranteessa.

    • Anonyymi

      Heuer Carrera, ostin just ja ovh 4000. Vapaa-aikana 24/7 ranteessa. Tämä kello on vähän kuin tamacochi, miten tuokin kirjoitetaan, jättää pöydälle niin kuolee.

    • Anonyymi

      Brequet Marine Royale, ruusukultaa, 45mm (arkikello)

      Ulysse Nardin Marine Chronograph, ruusukultaa, 43mm (arkikello)

      Blancpain Villeret Quantieme Complet, ruusukultaa, 40mm (juhlakello)


      ...Koska olen hulluna ruusukultaan.

      • Anonyymi

        On kyllä tyylikkäitä kelloja. Onko tossa ekassa äänellinen ajan ilmoitin kun siinä on nuotin kuva? En nyt muista sen toiminnon oikeaa nimeä.


      • Anonyymi

        Vai että ”tyylikkäitä”! Täysin sairasta pitää tyylikkäänä, että joku upporikas porsastelija ostelee sikahintaisia kultakelloja työläisten selkänahoista revityillä rahoilla! Aivan älytöntä touhua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai että ”tyylikkäitä”! Täysin sairasta pitää tyylikkäänä, että joku upporikas porsastelija ostelee sikahintaisia kultakelloja työläisten selkänahoista revityillä rahoilla! Aivan älytöntä touhua!

        Mistä tiedät mistä ne varat on hankittu??
        Et vaan olisi kateellinen pudokas??


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      108
      867
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe