Puretteko varpaankynsiä suihkussa?

Niinan mies puree:

https://www.voice.fi/viihde/a-177343

Kaikenlaisia se maailma elättää ja naiset valitsee :D

Toinen juttu josta löytynee selitys sille miksi naiset ovat nykymaailmassa niin huonoja:

https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000006076866.html?ref=rss

"Perhepiirissä ja muissa suhteissa on saatettu jatkuvasti ruokkia ajatusta siitä, että narsisti on ylempiarvoinen, ainutlaatuinen ja erityinen ja voi siksi tehdä mitä haluaa ilman seurauksia.

Jatkuva ihailu saa narsistin uskomaan, että hän todella ansaitsee erityiskohtelua, eikä hän joudu kantamaan vastuuta, vaikka kohtelisi muita huonosti."

Siis naisiahan kehutaan jatkuvasti joka paikassa. Naisen ei tarvitse kuin laittaa johonkin tinderiin kuvansa niin kehuja satelee, naisen minäkuva vääristyy ja sielu pilaantuu niin ettei siitä oikein enää ole kumppaniksi ainakaan.

32

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En kyllä pure. Toinen muksuista joskus puree varpaankin kynsiä telkkaa katsoessaan, on kielletty.

      Minäkin tein niin muutes joskus lapsena. :D


      "Siis naisiahan kehutaan jatkuvasti joka paikassa. "
      - Ei varmana kaikkia kehuta juuri koskaan.

      • Haukutaan enemmän.

        Mun ukko repii varpaankynsiään, yyh.. On olemassa kynsileikkuritkin. Mä siitä kerran sanoin mun kaverille, niin hän sanoi tekevänsä samoin..Mä en edes sais niitä revittyä..Voisivat olla kasvamatta, tai ylipäätään olematta..Kuka tässä enää takatassullaan korvantaustaansa raaputtelee..

        Kissoilla on kyllä ovela systeemi.

        No, taas näitä ensimmäisen maailman onkelmia.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Haukutaan enemmän.

        Mun ukko repii varpaankynsiään, yyh.. On olemassa kynsileikkuritkin. Mä siitä kerran sanoin mun kaverille, niin hän sanoi tekevänsä samoin..Mä en edes sais niitä revittyä..Voisivat olla kasvamatta, tai ylipäätään olematta..Kuka tässä enää takatassullaan korvantaustaansa raaputtelee..

        Kissoilla on kyllä ovela systeemi.

        No, taas näitä ensimmäisen maailman onkelmia.

        Enemmän juu arvostelua tulee niskaan, kun kehuja.

        Munkin mies kynsillä kynsii varpaankynnet iteltään. Mä leikkaan leikkurilla. Lapsiltakin leikataan kynnet, mutta tällä toisella on pienikin ikävä törrö kynnessä se pitää heti purra pois. Ihan sama vaikka siinä varpaassa. :(

        Onkohan jotain ikävän makuista tököttiä kynsiin mikä estäisi puremisen, puree hermostuneena myös sormien kynsiä...

        Kissoilta lähtee se kynsi kuorena ihan irti...oli joskus kiva kun sohvassa törrötti semonen kynsikuori..pistihän kivasti. Oli parhaimmillaan nimittäin mullakin 9 kissaa. :D


      • Päläpälä kirjoitti:

        Enemmän juu arvostelua tulee niskaan, kun kehuja.

        Munkin mies kynsillä kynsii varpaankynnet iteltään. Mä leikkaan leikkurilla. Lapsiltakin leikataan kynnet, mutta tällä toisella on pienikin ikävä törrö kynnessä se pitää heti purra pois. Ihan sama vaikka siinä varpaassa. :(

        Onkohan jotain ikävän makuista tököttiä kynsiin mikä estäisi puremisen, puree hermostuneena myös sormien kynsiä...

        Kissoilta lähtee se kynsi kuorena ihan irti...oli joskus kiva kun sohvassa törrötti semonen kynsikuori..pistihän kivasti. Oli parhaimmillaan nimittäin mullakin 9 kissaa. :D

        Apteekista saa ainetta joka saa kynnet maistumaan tosi pahalle
        Kissoilta kannattaa välillä lyhentää kynsiä lemmikkien kynsisakseilla


      • Reininranta kirjoitti:

        Apteekista saa ainetta joka saa kynnet maistumaan tosi pahalle
        Kissoilta kannattaa välillä lyhentää kynsiä lemmikkien kynsisakseilla

        Mahdatko yhtään muistaa merkkiä? Onko lakkaa?

        Pitää ostaa, nimittäin neiti puree niin lyhyiksi kynnet että kipeytyy ja veri tulee joskus pintaan. :(

        Mulla ei ole enää kissoja, ei oo ollut vuosiin mutta leikkasin kissojen omilla saksilla kynnet joka tassusta. :)

        3-4 kissaa mulla oli kun sain poikaset uusiin koteihin. Pihakissalta ei juuri kynsiä tarvinut saksiakaan, kun kapusi puuhun vapaana kun sai maalla juosta. Sisäkissoilta väliin tartti leikata vaikka oli useampia kynsimispuita ja tolppia. :)


      • Päläpälä kirjoitti:

        Mahdatko yhtään muistaa merkkiä? Onko lakkaa?

        Pitää ostaa, nimittäin neiti puree niin lyhyiksi kynnet että kipeytyy ja veri tulee joskus pintaan. :(

        Mulla ei ole enää kissoja, ei oo ollut vuosiin mutta leikkasin kissojen omilla saksilla kynnet joka tassusta. :)

        3-4 kissaa mulla oli kun sain poikaset uusiin koteihin. Pihakissalta ei juuri kynsiä tarvinut saksiakaan, kun kapusi puuhun vapaana kun sai maalla juosta. Sisäkissoilta väliin tartti leikata vaikka oli useampia kynsimispuita ja tolppia. :)

        Nestemäinen ja sivellin korkissa mukana. Stop & Grow


      • Reininranta kirjoitti:

        Nestemäinen ja sivellin korkissa mukana. Stop & Grow

        Oi tuhannesti kiitoksia sinulle!! :)

        Tää tieto on kullan arvoinen. Kiitos.


      • Päläpälä kirjoitti:

        Enemmän juu arvostelua tulee niskaan, kun kehuja.

        Munkin mies kynsillä kynsii varpaankynnet iteltään. Mä leikkaan leikkurilla. Lapsiltakin leikataan kynnet, mutta tällä toisella on pienikin ikävä törrö kynnessä se pitää heti purra pois. Ihan sama vaikka siinä varpaassa. :(

        Onkohan jotain ikävän makuista tököttiä kynsiin mikä estäisi puremisen, puree hermostuneena myös sormien kynsiä...

        Kissoilta lähtee se kynsi kuorena ihan irti...oli joskus kiva kun sohvassa törrötti semonen kynsikuori..pistihän kivasti. Oli parhaimmillaan nimittäin mullakin 9 kissaa. :D

        Ai en tiennytkään, siis tuota juttua kissoista..

        Mä tarkotin ihan vaan sitä kun nuo voi vetää kyntensä sisään..

        Tää miun kissa on naukunut ihan täysillä mun sydämeen...😻

        Mutta kai toi varpaiden(kin) pureskelu ( ja rään syöminen) juontuu jonnekin esi-ihmisten aikoihin...kun ei tainnut löytyä kynsileikkuria, eikä nessuja lähimarketista..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ai en tiennytkään, siis tuota juttua kissoista..

        Mä tarkotin ihan vaan sitä kun nuo voi vetää kyntensä sisään..

        Tää miun kissa on naukunut ihan täysillä mun sydämeen...😻

        Mutta kai toi varpaiden(kin) pureskelu ( ja rään syöminen) juontuu jonnekin esi-ihmisten aikoihin...kun ei tainnut löytyä kynsileikkuria, eikä nessuja lähimarketista..

        Juu se kynsi kuoriutuu ja uusiutuu tuppena. Huomasin silloin niitä irtokynsikuoria, kun jostain syystä kissat ei aina olleet innokkaita kynsimään puuta vaan räsymattoa, sohvaa tai peittoja. Sitten peitossa, sohvassa tai matossa oli niitä irtokuoria...

        Aika harvoin, mutta joskus...

        Kissat on ihania <3

        Niin on kyllä koirat, kanit, linnut ja muutkin öttiäiset. Jotenkin kaikki karvapeitteen omaavat vetoaa, olkoon se sitten eläin tai mies. :D


      • Päläpälä kirjoitti:

        Juu se kynsi kuoriutuu ja uusiutuu tuppena. Huomasin silloin niitä irtokynsikuoria, kun jostain syystä kissat ei aina olleet innokkaita kynsimään puuta vaan räsymattoa, sohvaa tai peittoja. Sitten peitossa, sohvassa tai matossa oli niitä irtokuoria...

        Aika harvoin, mutta joskus...

        Kissat on ihania <3

        Niin on kyllä koirat, kanit, linnut ja muutkin öttiäiset. Jotenkin kaikki karvapeitteen omaavat vetoaa, olkoon se sitten eläin tai mies. :D

        Koiran kynnet on kyllä hankalia... Viimeksi leikatessa tuli vertakin..😔


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ai en tiennytkään, siis tuota juttua kissoista..

        Mä tarkotin ihan vaan sitä kun nuo voi vetää kyntensä sisään..

        Tää miun kissa on naukunut ihan täysillä mun sydämeen...😻

        Mutta kai toi varpaiden(kin) pureskelu ( ja rään syöminen) juontuu jonnekin esi-ihmisten aikoihin...kun ei tainnut löytyä kynsileikkuria, eikä nessuja lähimarketista..

        Juu ja hiuksia tuo likka myös pureskeli tai pyöritteli hampuksi niin että katkesi pätkä aina. Piti leikuuttaa lyhyeksi hiukset ettei syö hiuksiaan eikä hamputa tykkänään. :/

        Mä tein penskana pikkusia solmuja hiuksiin latvoihin ja revin kynsineni sen solmun verran hiuksia irti...kaikkee sitä on tehty!

        On varmaan sekin joku ajalta jäänne, kun ei ollut saksia millä leikata...kivillähän en kuulema hakkasi kahen kiven väliin hiuksia lyhyemmiksi ja partaa...

        Historian ope joskus näin väitti. :)


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Koiran kynnet on kyllä hankalia... Viimeksi leikatessa tuli vertakin..😔

        Niinhän ne on, pitäisi leikata vaan ihan siitä päästä. Se hermo kulkee aika likellä ja sitten tekee kipeetä ja vuotaa, kun siihin osuu. :(


      • Päläpälä kirjoitti:

        Mahdatko yhtään muistaa merkkiä? Onko lakkaa?

        Pitää ostaa, nimittäin neiti puree niin lyhyiksi kynnet että kipeytyy ja veri tulee joskus pintaan. :(

        Mulla ei ole enää kissoja, ei oo ollut vuosiin mutta leikkasin kissojen omilla saksilla kynnet joka tassusta. :)

        3-4 kissaa mulla oli kun sain poikaset uusiin koteihin. Pihakissalta ei juuri kynsiä tarvinut saksiakaan, kun kapusi puuhun vapaana kun sai maalla juosta. Sisäkissoilta väliin tartti leikata vaikka oli useampia kynsimispuita ja tolppia. :)

        Aikoinaan ainakin oli sen nimistä ku Kynnel.
        Teiniaikainen tyttöystäväni osti sitä kun halus päästä kynsienpureskelusta eroon. Siin kävikin niin, et hän kaiken järjen vastasesti alko tykkäämään sen mausta. Lopulta laitto sitä kynsiin ihan vaan siks et kynnet maistuis paremmilta :D

        Naiset on kummallisia.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Aikoinaan ainakin oli sen nimistä ku Kynnel.
        Teiniaikainen tyttöystäväni osti sitä kun halus päästä kynsienpureskelusta eroon. Siin kävikin niin, et hän kaiken järjen vastasesti alko tykkäämään sen mausta. Lopulta laitto sitä kynsiin ihan vaan siks et kynnet maistuis paremmilta :D

        Naiset on kummallisia.

        Se näkys olevan tuota samaa, se kynnel. :)

        Kynnel addikti! x)


      • Päläpälä kirjoitti:

        Juu ja hiuksia tuo likka myös pureskeli tai pyöritteli hampuksi niin että katkesi pätkä aina. Piti leikuuttaa lyhyeksi hiukset ettei syö hiuksiaan eikä hamputa tykkänään. :/

        Mä tein penskana pikkusia solmuja hiuksiin latvoihin ja revin kynsineni sen solmun verran hiuksia irti...kaikkee sitä on tehty!

        On varmaan sekin joku ajalta jäänne, kun ei ollut saksia millä leikata...kivillähän en kuulema hakkasi kahen kiven väliin hiuksia lyhyemmiksi ja partaa...

        Historian ope joskus näin väitti. :)

        Mäkin söin..tai pureskelin, imeskelin...lapsena hiuksia ja ne oli aina perkeleellisessä takussa.. 😊


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Oi tuhannesti kiitoksia sinulle!! :)

        Tää tieto on kullan arvoinen. Kiitos.

        Pureskelin tenavana kynsiäni ja se pahan makuinen lakka ei auttanut asiaan yhtään. Söin edelleen kynsiäni, vaikka maistui pahalle. Jostain kauniista kynsilakasta ja kuvioistakin vois olla apuja? Kynsien pureskelu on vähän kuin tupakan poltto tai purkan jäystäminen (niin purkka vois toimia kans :)), tapa josta on vaikea päästä eroon. Jos keksisi jotain muuta nyppimistä tai askartelua käsille, stressipallo, pehmolelu, käsityö, peli..? Toi on aika hankala juttu, koska kynsien pureskelussa on jotain rauhoittavaa ja siinä pureskeltavassa kynneessä on oikeasti jotain häiritsevää tikkua mitä pitää saada pureskella pois. Pelkästä kieltämisestä tulee äkkiä vaan isompi murhe, jos on herkempi tapaus.. Kynsiviila on muuten parempi kuin sakset, pureskelijalle.

        xLiner


      • Päläpälä kirjoitti:

        Niinhän ne on, pitäisi leikata vaan ihan siitä päästä. Se hermo kulkee aika likellä ja sitten tekee kipeetä ja vuotaa, kun siihin osuu. :(

        Juu mä tiiän, mutta se on hankalaa, jos kynsi on musta..

        Se mun edesmennyt koira puri itte kyntensä..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pureskelin tenavana kynsiäni ja se pahan makuinen lakka ei auttanut asiaan yhtään. Söin edelleen kynsiäni, vaikka maistui pahalle. Jostain kauniista kynsilakasta ja kuvioistakin vois olla apuja? Kynsien pureskelu on vähän kuin tupakan poltto tai purkan jäystäminen (niin purkka vois toimia kans :)), tapa josta on vaikea päästä eroon. Jos keksisi jotain muuta nyppimistä tai askartelua käsille, stressipallo, pehmolelu, käsityö, peli..? Toi on aika hankala juttu, koska kynsien pureskelussa on jotain rauhoittavaa ja siinä pureskeltavassa kynneessä on oikeasti jotain häiritsevää tikkua mitä pitää saada pureskella pois. Pelkästä kieltämisestä tulee äkkiä vaan isompi murhe, jos on herkempi tapaus.. Kynsiviila on muuten parempi kuin sakset, pureskelijalle.

        xLiner

        Joo mäkin puren edelleen kynsiäni, jos oon jotenkin jännittynyt. Äiti puri myös..nyt kun ei oo omia hampaita, niin se kuulemma loppu..ikenillä ja tekareilla paha purra.

        Pitää vissiin itekin varttua, et hampaat putoo, jos se sit loppus. Voihan olla ettei tyttökään lopeta, koska hermostuneena tekee kuten minä...kaluaa kynsiä. Ja itseasiassa mun mieskin kaluaa..

        Mä kuitenkin koitan tuota lakkaa mitä Reininranta ehdotti tai kertoi olevan apteekissa. Jos se toimis...

        Likka on omapäinen, vaikka on selitetty miksei saa jyrsiä verille...aina vaan se tunkee ne suuhunsa. Ja sanoo vielä näpäkkään " minähän puren niitä omia kynsiä"...

        Uhmaikäinen vielä..tänään väitti mun puhuvan roskaa, kun hän väitti porkkananpalan menneen sellainen iso kiekko nenään..ja mä sanoin ettei se vahinko ollut, sä laitoit sen itte nenääs. Ja lääkäri otti pois. Äiti puhut roskaa, se meni sinne nenään vahingossa.

        Ilmeisesti sen ei sitten pitänyt vaan juuttua sinne.🤣


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Juu mä tiiän, mutta se on hankalaa, jos kynsi on musta..

        Se mun edesmennyt koira puri itte kyntensä..

        Totta. Helpolla nappaa liikaa. Mun sakulla oli usein se kynsi hiukan kulunut vaaleammaksi kärjestä ja nappasin sen vaalentuneen osan pois. Mustat kynnet muuten..

        Sit pyrin tiuhaan tarkastaa ja pitää ne lyhyinä, jotenkin se sit menikin helposti.

        Joo meilläkin yks koira kotiväellä naklasi kynsiään, mutta se oli silloin stressaantunut. Tai turhautunut ja joskus kynsi oli liian pitkäkin.

        Saksanpaimenkoirilla tuntuu turhautuminen ja stressi aiheuttavan kaluamista, kynsien naklaamista.

        Välttämättä ei tietty kaikilla koirilla ole sama syy. Meillä mm. kissa hermostutti kouraa ja se naklas kynsiään..ja vahtas kissaa.😃


    • Anonyymi

      Kuinkahan sinua on mahdettu kakarana kohdella, kun sinusta on tuollainen parisuhteeseen kelpaamaton kasvanut?

    • Anonyymi

      No hassua jos kissoillakin on omat sakset. Mutta nyt alkaa tuo Suomen Selviäjät, kukakohan tähään tipahtaa pois kilpailusta... keksejä ja tv-tuoli.

      • Hö, ei kukaan..


    • Joo kyllä tulee purtua kun ovat kasvaneet liian pitkäksikin en edes suihkussa pure.

      mutta hassua kyllä,kyllä mies on kelpuuttanut saatikaan sitä eron syytä ei ole vielä löytynyt.

      Nyt saat iljettävän kuvan, sun pitää hyväksyä etten nyt omaa samoja tapoja.
      Mies kyllä leikkaa kyntensä.

      • Anonyymi

        Olipa hassun näköinen leikkimielinen keihäänheitto-kilpailu Selviytyjissä kun Virpi heitää keihästä, ottaa kovan vauhdin, itse menee nopeammin kuin keihäs sitten.... meillä on joku oikeakin vanha keihäs jossain jolla joskus on heitelty.

        Tuuli tuossa selviytyjät kilpailussa on, Matinsalo, jossain työhommissa näin joskus.... kauan aikaa sitten.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olipa hassun näköinen leikkimielinen keihäänheitto-kilpailu Selviytyjissä kun Virpi heitää keihästä, ottaa kovan vauhdin, itse menee nopeammin kuin keihäs sitten.... meillä on joku oikeakin vanha keihäs jossain jolla joskus on heitelty.

        Tuuli tuossa selviytyjät kilpailussa on, Matinsalo, jossain työhommissa näin joskus.... kauan aikaa sitten.

        En katso selviytyjiä en oikein mitään suoria TV- ohjelmia( lapset katsoo näin meillä ja uusi muumeja ja joskus pikkukakksota)tuota a-studio tulee katsottua yleensä, Netflixiä tuota sarjaa kuin ja nyt jatku tämä
        game of thrones HBO:lta
        https://explore.hbonordic.com/fi/game-of-thrones/?gclsrc=aw.ds&&gclid=EAIaIQobChMI2tzkr9_h4QIVTImyCh2LWA9hEAAYASAAEgLc1vD_BwE

        Tottakai lasten nukkuma menon jälkeen.


      • Anonyymi

        Niin uudet 3D-animoidut muumit, minä katson kyllä niitäkin joskus sattuu tulemaan sopivaan aikaan TV:stä.

        Pakonomaisesti en seuraa, nyt ei tarvitsekaan pitkään aikaan seurata kun amerikkalaisilta tulikin erään tuotannon viimeinen jakso tähän vuoteen jo, jotain sarjaa seurasin mutta tuotanto jo lähetetty tältä vuodelta.

        HappiMatteja, HattiWatteja, MegaWatteja, TeraWatteja, PikoWatteja.... muumioiden laaksossa, kuningasten laaksossa Egyptissä... on muumeja laaksossa haudoissaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin uudet 3D-animoidut muumit, minä katson kyllä niitäkin joskus sattuu tulemaan sopivaan aikaan TV:stä.

        Pakonomaisesti en seuraa, nyt ei tarvitsekaan pitkään aikaan seurata kun amerikkalaisilta tulikin erään tuotannon viimeinen jakso tähän vuoteen jo, jotain sarjaa seurasin mutta tuotanto jo lähetetty tältä vuodelta.

        HappiMatteja, HattiWatteja, MegaWatteja, TeraWatteja, PikoWatteja.... muumioiden laaksossa, kuningasten laaksossa Egyptissä... on muumeja laaksossa haudoissaan.

        Katsomme YLE areenasta kun keretään
        Uusia muumeja.
        En tiedä milloin ne tulevat mutta ihmettelen miten ihmeessä nuo viihdyttää enemmän kuin ne vanhemmat muumit.


      • valtakunta kirjoitti:

        Katsomme YLE areenasta kun keretään
        Uusia muumeja.
        En tiedä milloin ne tulevat mutta ihmettelen miten ihmeessä nuo viihdyttää enemmän kuin ne vanhemmat muumit.

        Miten muuten muumit nykyään? En ole katsonut noita animoituja ollenkaan. Ei jotenkin sovi silmään. Ne vanhat oli osittain pelottaviakin. :) Hattivatti armeija ja Taikuri. Möröstä puhumattakaan. Niissä sopi hyvin se musiikki tunnelmaan äänitehosteiden kanssa. Mörkö oli pelottavampi kuin Aliens. :D Jäädytti kaiken tieltään eikä juuri pysähtynyt.


      • Anonyymi

        Minä katson noita tekniikan takia että miten ovat toteutettu, se kiinnosti jo aluksi tuossa että minkälaista 3D-tekniikkaa on käytetty tehtäessä.

        Mutta hauskoja sinänsä nuokin seikkailut katsoa joskus jos sattuu sopivaan aikaan pyörimään tv;ssä.


      • Irvokas kirjoitti:

        Miten muuten muumit nykyään? En ole katsonut noita animoituja ollenkaan. Ei jotenkin sovi silmään. Ne vanhat oli osittain pelottaviakin. :) Hattivatti armeija ja Taikuri. Möröstä puhumattakaan. Niissä sopi hyvin se musiikki tunnelmaan äänitehosteiden kanssa. Mörkö oli pelottavampi kuin Aliens. :D Jäädytti kaiken tieltään eikä juuri pysähtynyt.

        Samaa tarinaa sieltä pukkaa, sen vuoksi se ihmetyttää miksi nuo uudet kiehtoo.

        Taikurista ja nuuskamuiskusta aina tykkäsin


      • valtakunta kirjoitti:

        Samaa tarinaa sieltä pukkaa, sen vuoksi se ihmetyttää miksi nuo uudet kiehtoo.

        Taikurista ja nuuskamuiskusta aina tykkäsin

        Nuuskamuikkunen on rauhallinen kaveri, se ei pahemmin stressaa. :) Talvi tulee niin teltta kasaan ja etelään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä katson noita tekniikan takia että miten ovat toteutettu, se kiinnosti jo aluksi tuossa että minkälaista 3D-tekniikkaa on käytetty tehtäessä.

        Mutta hauskoja sinänsä nuokin seikkailut katsoa joskus jos sattuu sopivaan aikaan pyörimään tv;ssä.

        Lapset ei varmaan ajattele samoin mutta mietityttää miksi ne aiemmat ei kiehtonut enää lapsille..
        joka jakson nauhoitin siitä seuraaville kun taas Elisa viihde poisti tämä mahdollisuuden ja jätti kahden vuoteen enää talletukset, joten varmaan kadonneet iäksi.

        Minä katsoin uudestaan jaksot ihan yksinäni, eipä ollut muumifaneja, eikä siten lapsilla myöskään Muumi vaatteita jotka oli vielä kalliita.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3993
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2338
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1411
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      9
      1320
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe