Olen jo pitkään etsinyt tietoa miten saisin intiimialueen tumman ihon vaalennettua.
Itseäni asia haittaa. Ja pyydän ettei tähän kommentoida, että: ompa tyhmää touhua, tai ihan normaalia, että se on sieltä tummempi.
Sillä omaan TODELLA tumman pigmentin intiimeissä paikoissa.
Eli, pyydän apua.
Jos joku tietää, että olisiko SUOMESSA näitä voiteita/geelejä myytävänä. ja MISSÄ?
Paikkoja joissa tämä vaalennus tehdään. (kauneushoitolat?)
Olen tähän mennessä vain löytänyt ulkomailta näitä tuotteita. Mutta ne tulevat todella kaliiksi eivätkä välttämättä tehoa.
Haluaisin nauttia intiimeistä tilanteista enemmän. (ps. Olen 20v Nainen)
Kiits.
Intiimialueiden vaalennus Lappajärvellä?
43
1291
Vastaukset
- Anonyymi
Tarkoitatko nyt persreikää? Että se on liian ruskea? Muistathan pyyhkiä kakkosen jälkeen?
- Anonyymi
Eikö tuo hoituisi ihan vetyperoksidi 👍
- Anonyymi
Lappajärvellä on muutama kauneudenhoito alan ammattilainen. Käytä paikallisia palveluita.
- Anonyymi
kyseleppä neuvoa kynnenviilaajalta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä kynnenviilaaja tietää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä kynnenviilaaja tietää
- Anonyymi
Virosta saatavana capsicam nimistä rasvaa,voidellaan illoin aamuin auttaa tai sitten ei
En yleensä kommentoi näin alatyylisiä kirjoituksia, mutta joku saattaa erehtyä kokeilemaan tuota ja se on varmaa, että väri muuttuu. Myös kasvoista ja jos erehdyt hieraisemaan rasvaisilla käsillä silmistä valuvaa vettä, niin olet pahassa pulassa.
Ei auta vaikka olisit pessyt kätesi saippualla, koska aine ei niin vain lähdekään ja vielä seuraavanakin päivänä sitä on käsissäsi.
Juuri tuosta kauppanimikkeestä en tiedä, mutta en suosittele ainetta norsua ohutnahkaisimmille.
Vitsiksi tämä suositus on turhan vaarallinen! 🤨
https://fi.wikipedia.org/wiki/Kapsaisiini- Anonyymi
Onko värillä väliä? ☻
- Anonyymi
Valkaisevaa pepsodenttia vaan alueelle, ja eiku hassaamaan jollain karhealla sienellä tms...
- Anonyymi
oinko opettaisit omia lapsia?
- Anonyymi
Kaljuakin maalataan spraymaalilla. Ei kun mattavalkoista purkista, niin ei kiillä.
- Anonyymi
Voisko tuota tarkastella lähemmin, että voi arvioida korjaustoimet?
- Anonyymi
Ei se peräaukon tummuus ole ainakaan minun mielestä mitenkään rumaa. Naisen kannattaa mieluummin hoitaa sieltä ylimääräiset härpäkkeet kirurgilla veks vaikka sekään ei mua suuremmin haittaa, koska en harrasta anaaliyhdyntää.
- Anonyymi
Tarkoitatko peräpukamia?
- Anonyymi
Myäs minä käytän capsikamia,voi ynohtaa muut lääkkee,capsican yksi pakkausriittää kuukaysia,voidellulle alueelle jää moneksi tunnikstraikas olotila
- Anonyymi
Haluaisin nauttia intiimihetken aloittajan kanssa, tule illalla kivitippuun!
- Anonyymi
Mitä ihmettä, en ole mikään sellainen nainen! Häpeä sinä irstas runkkari!
- Anonyymi
Minulla karhea kieli jolla nuolen niin väri lähtee. Tule Kivitipp uunissa niin valkaistaan se ympärys hienoksi
- Anonyymi
Mitä turhaan vaalentamaan. Naapurin rouva päinvastoin haluaa muuttua mustaksi, kun makasi koko päivän ilkosillaan auringossa. Meinasin tippua katolta kun hain parempaa kuvakulmaa savupiipun takaa.
Toivottavasti on huomennakin vapaalla, kun on luvattu niin aurinkoista. Laitan illalla muutaman lankun katolle niin pystyy vähän puuhastelemaankin jotain. Nuohoojakin tykkää, kun on joka kerta marissut. - Anonyymi
Harrastakaa touhujanne pimeässä, se antaa mielikuvitukselle enemmän tilaa. Eikä haittaa tuollaiset tummentumat.
- Anonyymi
Sanooko Michael Jackson neidille mitään?...Niin vain tuli tummasta sumpista vaaleaa. Vinkkaa niin pannaan sumpit pihisemään😉
- Anonyymi
Nississä kuulemma levyseppä, joka tekee sivutoinään vaalennuksia.
- Anonyymi
Eikö maalari olisi parempi ,se pyyhkäisee pensselillä.
- Anonyymi
Ketunpaskalla kyllä vaalenee sekä ylä että alapää!
- Anonyymi
Capsicam tahi mobilat rasva auttaa ja vaalentaa ihan kivasti!
- Anonyymi
Mobilat on samalla myösmainio liukuvoide!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tosiaan näin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tosiaan näin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tosiaan näin?
K*lli turrana jaksaa pätkyttää monta tuntia. Kokeilkaa ihmeessä.
- Anonyymi
Älä huoli, oireet menee ohi parissa vuodessa!
- Anonyymi
Kenkäkauppa popossa hoidetaan nämä vaalennusasiat.
- Anonyymi
Vaaleniko
- Anonyymi
Onnistuko
- Anonyymi
Ei, lopputulos punainen. En ole tyytyväinen tulokseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, lopputulos punainen. En ole tyytyväinen tulokseen.
Punaiseen reikään on kuitenkin helppo tähdätä 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Punaiseen reikään on kuitenkin helppo tähdätä 😁
Lienet sdp:n jäsen?
- Anonyymi
Samaa ainetta toosaan kuin hampaiden valkaisussa. Siinä sivussa peräpukamakin kalpenee.
- Anonyymi
Tummelia, siihen vähän sekaan hiustenvalkasujauhetta. Taattu tulos!
- Anonyymi
Häpyhuulet suukon saavat, häpyhuulet huomataan, häpyhuulet parin löytävät ja valat vannotaan!💋
- Anonyymi
Haluan naimisiin häpyhuuliesi kanssa 🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤💖💋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakko mahtua kun on vihitty.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446