https://www.is.fi/viihde/art-2000006080264.html?ref=rss
Vai tuleeko paniikki
Osaatko mies ostaa naiselle rintaliivit
58
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Vihaan sitä kun mies ostaa eikä se ääliö tajua ikinä mitään.
Sais niellä tuomansa nirunarut v.tun tomppeli.- Anonyymi
Olen joskus suoraan avannut roskakorin kannen ja paiskannut sinne.
- Anonyymi
Mies on ääliö liivikaupassa. Sinne ei ole mitään asiaa.
Ylipäätään miesten lahjat ovat aina mustasta aukosta.- Anonyymi
Mies ostaan jotain helvetin tekniikkaa ja ei v.ttu vähempää vois kiinnostaa.
Nyrkkisääntä (myös liiveissä) kun ostat lahjaa, ajattele saajaa äläkä v.ttu itseäsi tai painu sitten suoraan vaan sinne missä turkinpippuri kukoistaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies ostaan jotain helvetin tekniikkaa ja ei v.ttu vähempää vois kiinnostaa.
Nyrkkisääntä (myös liiveissä) kun ostat lahjaa, ajattele saajaa äläkä v.ttu itseäsi tai painu sitten suoraan vaan sinne missä turkinpippuri kukoistaa.No luuletkos että miehet haluavat naisten ostamia rättejä, joilla naiset vain yrittävät muuttaa miehen mieleisekseen, osaisivat ostaa vaikka työkaluja niin ne olisivat enemmän mieleen.
- Anonyymi
Onpas sitten vihaisia ja rakkauteen kyvyttömiä naisia jos melskaavat pikkuasioista.
Tietysti mies voi ostaa naiselleen rintakiivit, sehän on helppoa kuin heinänteko.
Katsoo vain mitä liivejä se nainen pitää usein yllään ja ostaa täysin samanlaiset:)
Tuskin ääliökään voisi haukkua samasta valinnasta jonka itse on aikoinaan tehnyt?
Tässä on yksi hyvä brandi jolta kyllä löytyy laadukkaita ja hyvännäköisiä.
https://www.youtube.com/watch?v=Ht80Tho2RtU
AsianVierestä- Anonyymi
Onnetonta, vikaan menee. Ei se kuule ihan niin ole, että mitkä ennen oli.
Ajatuksen köyhyyttä, johan minä sanoin, ja heti löytyi yksi tomppeli ilmoittautumaan.
Ja tota merkkiä pitää ikäloput haahkat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnetonta, vikaan menee. Ei se kuule ihan niin ole, että mitkä ennen oli.
Ajatuksen köyhyyttä, johan minä sanoin, ja heti löytyi yksi tomppeli ilmoittautumaan.
Ja tota merkkiä pitää ikäloput haahkat.Ahaa, no hyvin nuo mallit olivat säilyneet jos olivat haahkoja.
Olen ostanut jokaiselle naiselleni liivejä, joskus he ovat mukana ja toimin vain maksajana.
Jos ei naisensa liivikokoa tiedä niin eihän mies tiedä naisestaan sitten mitään.
Turha siinä on huudella, et osta itsellesi sen parempia mitä miehetkään!
AsianVierestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa, no hyvin nuo mallit olivat säilyneet jos olivat haahkoja.
Olen ostanut jokaiselle naiselleni liivejä, joskus he ovat mukana ja toimin vain maksajana.
Jos ei naisensa liivikokoa tiedä niin eihän mies tiedä naisestaan sitten mitään.
AsianVierestäMies on aina umpitollo liivejä ostaessaan, paitsi juurikin maksumiehenä. Siihen hän käy.
Kuvitelmat on suuremmat kuin osaamistaso. Juuri ne leveilevät eniten, jotka eivät tiedä naisestaan paskaakaan. Hah. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AsianVierestäJoo, ja toi merkki on todellakin muumioituneille haahkoille.
Ainakin nuorten naisten keskuudessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AsianVierestäPysy pois liivikaupasta ellei sinua erikseen sinne pyydetä tai KÄSKETÄ.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies on aina umpitollo liivejä ostaessaan, paitsi juurikin maksumiehenä. Siihen hän käy.
Kuvitelmat on suuremmat kuin osaamistaso. Juuri ne leveilevät eniten, jotka eivät tiedä naisestaan paskaakaan. Hah.Onpas se nyt vaikea ostos nuo rintaliivit. Helvetti muutamalla mittauksella voi vaikka tehdä sellaiset. Yleensä nämä paksukaiset tanterot jotka täällä netissä kiukkuavat eivät tiedä omaa kokoaan ja kiukkuavat elämänsä ittumaisuudesta palstalla oleville miehille. Joskus tulee mieleen et onkohan niillä muslimimies kun haluavat täällä purkautua turvallisille suomalaisille:)
AsianVierestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpas se nyt vaikea ostos nuo rintaliivit. Helvetti muutamalla mittauksella voi vaikka tehdä sellaiset. Yleensä nämä paksukaiset tanterot jotka täällä netissä kiukkuavat eivät tiedä omaa kokoaan ja kiukkuavat elämänsä ittumaisuudesta palstalla oleville miehille. Joskus tulee mieleen et onkohan niillä muslimimies kun haluavat täällä purkautua turvallisille suomalaisille:)
AsianVierestäHahahah kissatkin sulle nauraa. Mulla on omat koot tiedossa, mutta tällä asialla pätevät miehet ovat lähinnä v.tun rasittavia ja naurettavia.
Pysy kuule vaan omissa asioissasi ja anna naisten juttujen olla. Nainen osaa valehdella sullekin sääliessään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hahahah kissatkin sulle nauraa. Mulla on omat koot tiedossa, mutta tällä asialla pätevät miehet ovat lähinnä v.tun rasittavia ja naurettavia.
Pysy kuule vaan omissa asioissasi ja anna naisten juttujen olla. Nainen osaa valehdella sullekin sääliessään.Voi tällä palstalla joku sääliä kaivata ja se en ole minä.
Triumph voi olla tehdä liivejä vanhoille haahkoille jos niin sanot mutta silloin niitä haahkoja on aivan helvetisti maapallolla. Liikevaihto oli viimevuonna kuitenkin tuolla alusvaatevalmistajalla
1 437 000 000 Euroa, heillä on yli 2000 kauppaa missä myyvät ja työntekijöitä 30 000.
No, onhan noita haahkoja myös Suomi täynnä:)
AsianVierestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies on aina umpitollo liivejä ostaessaan, paitsi juurikin maksumiehenä. Siihen hän käy.
Kuvitelmat on suuremmat kuin osaamistaso. Juuri ne leveilevät eniten, jotka eivät tiedä naisestaan paskaakaan. Hah.Mikset käytä nimimerkkiäsi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi tällä palstalla joku sääliä kaivata ja se en ole minä.
Triumph voi olla tehdä liivejä vanhoille haahkoille jos niin sanot mutta silloin niitä haahkoja on aivan helvetisti maapallolla. Liikevaihto oli viimevuonna kuitenkin tuolla alusvaatevalmistajalla
1 437 000 000 Euroa, heillä on yli 2000 kauppaa missä myyvät ja työntekijöitä 30 000.
AsianVierestäNo yks asia hyvä; sä tunnet ainakin haahkat ja erotat ne. Ostele poika ostele ni markkinatalous pyörii ja haahkat hyrisee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset käytä nimimerkkiäsi?
Mitä nimimerkkiä? En aio rekisteröityä satunnaisena kommentoijana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä nimimerkkiä? En aio rekisteröityä satunnaisena kommentoijana.
pönttöneiti tunnistettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No yks asia hyvä; sä tunnet ainakin haahkat ja erotat ne. Ostele poika ostele ni markkinatalous pyörii ja haahkat hyrisee.
Burrrr...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi tällä palstalla joku sääliä kaivata ja se en ole minä.
AsianVierestäTarviit yhtä paljon sääliä kuin muutkin tänne tulleet. Onhan se nyt hurjan hienoa päteä Suomi24:ssä liivitietoudella. Hahah. Varsinkaan kun ei näytä tietävän siitä mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pönttöneiti tunnistettu.
En ole "pönttöneiti" enkä käyttänyt sitä nimimerkkiä. Muillakin naisilla voi olla asiaa kuin tuolla, jota joka kohdassa hoetaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Burrrr...
Tiedät nimimerkeistä yhtä paljon kuin liiveistä eli et p.skaakaan.
Ei kai ton yhden ämmän ympärillä koko palsta pyöri??????? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarviit yhtä paljon sääliä kuin muutkin tänne tulleet. Onhan se nyt hurjan hienoa päteä Suomi24:ssä liivitietoudella. Hahah. Varsinkaan kun ei näytä tietävän siitä mitään.
No, minulle riittää jos ne omat naiset ovat ostamiani liivejä satoja kertoja käyttäneet. Ovat mitä ilmeisimmin todella huomaavaisia jos huonoja päällä pidettäviksi ovat olleet. Yksi on kuitenkin varma, sinä et ansaitse kenenkään miehen ostamia liivejä, joten sitä nyt siinä kiukkuat kuin pieni vauva. Otsikossa oli kysymys johon vastasin, kivat vaan sinulle ääliö.
AsianVierestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, minulle riittää jos ne omat naiset ovat ostamiani liivejä satoja kertoja käyttäneet. Ovat mitä ilmeisimmin todella huomaavaisia jos huonoja päällä pidettäviksi ovat olleet. Yksi on kuitenkin varma, sinä et ansaitse kenenkään miehen ostamia liivejä, joten sitä nyt siinä kiukkuat kuin pieni vauva. Otsikossa oli kysymys johon vastasin, kivat vaan sinulle ääliö.
AsianVierestäOlet ärsyyntynyt, koska sanoin miehistä totuuden. Olet sokea naisten maailmasta (naiset eivät henno loukata miestä ja pitävät niitä p.skaliivejä) ja hyvin ääliö itse. Olet elänyt vain kuplassa ja oli aika puhkaista se.
Taisi sinulla hermo pettää, mutta se ei olekaan minun ongelmani.
En tioä, ehkä joku vaatteisiin perehtynyt osaisikin. Nk. tavismies ei osaa, jotain sutta ostelee..
- Anonyymi
Hei päläpälä miksi vaihdoit hyvän kuvasi toiseksi, oli joo liian valkoinen valotus, mutta... noh,
Tämä musiikki on aivan hyvä jos pidät eläimistä: Pet Shop Boys - It is a sin.
https://www.youtube.com/watch?v=dRHetRTOD1Q Anonyymi kirjoitti:
Hei päläpälä miksi vaihdoit hyvän kuvasi toiseksi, oli joo liian valkoinen valotus, mutta... noh,
Tämä musiikki on aivan hyvä jos pidät eläimistä: Pet Shop Boys - It is a sin.
https://www.youtube.com/watch?v=dRHetRTOD1QTämä on parempi, luultavasti myös helpompi ohittaa..kirkas keltainen, pits sokeammankin huomata jos lukeakin näkee.
Kyllä mä olen itse aina liivini ostanut. Mutta jos nyt mies välttämättä haluaa sellaiset ostaa, niin kannattaa katsoa vanhoista liiveistä oikea koko.
- Anonyymi
Juuri näin, jos ovat laadukkaat eikä nainen olisi äkisti turvonnut niin ihan samalla tavalla voi ostaa. Yleensähän liivit ja pikkuhousut ostetaan yhdistelmänä ja kyllä niillä oman olon lisäksi nainen haluaa miellyttää miestään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin, jos ovat laadukkaat eikä nainen olisi äkisti turvonnut niin ihan samalla tavalla voi ostaa. Yleensähän liivit ja pikkuhousut ostetaan yhdistelmänä ja kyllä niillä oman olon lisäksi nainen haluaa miellyttää miestään.
...mutta eihän pönttöuunilla ole miestä jota miellyttää, eikä tuolla tyylillä taida tullakaan...
AsianVierestä Anonyymi kirjoitti:
...mutta eihän pönttöuunilla ole miestä jota miellyttää, eikä tuolla tyylillä taida tullakaan...
AsianVierestäEn ole pönttis, mutta en mä kyllä alusvaatteita ostaessani miestä ajattele.
Ajatteleeko miehet sitten naistaan vastaavissa ostoksissaan?- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AsianVierestäMinä olen sinulle kommentoinut, ei Pönttöuuni. Edelleen huomautan, että täällä on muitakin naisia mielipiteineen eikä yksi ja sama pönttöämmä. Tarkkuutta epäilevä Tuomas.
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen sinulle kommentoinut, ei Pönttöuuni. Edelleen huomautan, että täällä on muitakin naisia mielipiteineen eikä yksi ja sama pönttöämmä. Tarkkuutta epäilevä Tuomas.
Mä taas kuulemma olen ainoa henkilö, joka kommentoi persuja vastaan.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Näillä hirttää kiinni täällä. Tänään nähtyä...
Oot samassa veneessä.
Alkavat nähdä aaveita. - Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Olen muuten polttanutkin yhdet epämiellyttävät miehen tuomat rintaliivit.
Savuna ilmaan. Anonyymi kirjoitti:
Näillä hirttää kiinni täällä. Tänään nähtyä...
Oot samassa veneessä.
Alkavat nähdä aaveita.Neljän päivän ryyppyputki alkaa jo vaikuttamaan..
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Neljän päivän ryyppyputki alkaa jo vaikuttamaan..
Jep.
- Anonyymi
En ole ostanut
Ymmärsin lopullisesti totuuden ja se kantaa myrskyjen läpi kotiin. Osaisin ostaa naiselle tissiliivit
- Anonyymi
Rohkea, ääliö, rotan syöjä.
- Anonyymi
Ja malli olis taatusti epäsopiva, vaikka koko oliskin oikea.
Niissä malleissa kun on tosi paljon eroja, kuten tisseissäkin.
- Anonyymi
Parempi vaan jollei nainen käytä liivejä ollenkaan, ongelma ratkaistu.
- Anonyymi
Onpa siinäkin taas sitten nimiöitä kuten emmiöitä tai hirviöitä.
Joku on Pönttis ja joku on Patman... noh mitäs tuollaisesta sitten, hauskaahan toisten kanssa juttuaminen on yleensä. Ei mutta hei nöpönenä, vaihtoi turhaan kuvansa tai muuttuu Anomalyksi.- Anonyymi
Pönttistä on helppo kopioida sen verran ääliö on sekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pönttistä on helppo kopioida sen verran ääliö on sekin.
Itseironiaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itseironiaa
Ei ollu. Se oli suora laukaus kohteeseen.
No varmasti osaa, eri asia on sitten ovatko sopivat.
- Anonyymi
Kyll maar mää voin ostaa.
Mist mää löyrä D135? - Anonyymi
Mikähän siinä muuten on että yleensä naisista on loukkaavaa jos mies heille ostaa seksikkäitä alusasuja, ehkei kaikki aina ole mukavimmasta päästä mutta ei kait niitä tartte jatkuvasti päällään pitääkään.
Mutta sitten jos nainen haluaa "päivittää" miehen tyyliä, eli yrittää muuttaa oman mieleisekseen, miehen se pitäisi tosta vaan hyväksyä.- Anonyymi
Koska miehellä itsellään ei tunnetusti ole mitään tyylitajua tai haisuakaan siittä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska miehellä itsellään ei tunnetusti ole mitään tyylitajua tai haisuakaan siittä.
Ensinnäkin tyyli on makuasia, ei se että on nainen todellakaan tee miksikään tyylitietoiseksi, sen näkee jo kun katsoo naisia kaupungilla.
Eikä alushepeneissä ole kyse tyylistä, niin miksei niitä sitten voi joskus kahden kesken käyttää suuttumatta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensinnäkin tyyli on makuasia, ei se että on nainen todellakaan tee miksikään tyylitietoiseksi, sen näkee jo kun katsoo naisia kaupungilla.
Eikä alushepeneissä ole kyse tyylistä, niin miksei niitä sitten voi joskus kahden kesken käyttää suuttumatta.Naisten alusvaatteet eivät ole mitenkään miesten asia, että voit lopettaa jankkaaminen heti alkuunsa,
Ylipäätään naisella on enemmän tyylitajua myös miehen pukeutumiseen sillä miehet pukeutuvat kuin juntit jos sen itse tekevät.
Mä kyllä menisin naisten slusvaatekauppaan ja ottaisin lahjakortin. Sais nainen käydä sovittamassa tms. sopivat liivit. Minusta ne on mukavuustuote, mikä ihan ideankin takia pitää saada itse tunnustella mukavaksi. Ei sillä, ettenkö osais ostaa, kun kysyy koon.
Jossain oli juttua, että moni nainen itsekään ei tiedä kaikkia rintaliivien ominaisuuksia, joten slan liikkeessä siihen saisi perehtynyttä tietoutta. 😊👌- Anonyymi
Slutalusvaatekauppaan?
Anonyymi kirjoitti:
Slutalusvaatekauppaan?
No ihan vaan alusvaatekauppaan. A-kirjain välttelee tänään mun peukaloo näköjään ja alati innokas s-kirjain tunkee tilalle... 😬
- Anonyymi
Kai mä osaisin ostaa on niitä malleja erilaisia ja kokoja erilaisia eikähän se kaupassa selvii millaiset pitää ostaa kai niissä merkinnät on millaisille tisseille sopii.
- Anonyymi
Vähänkö noloo. Tossa pari taloo poispäin naapurin Elsan pihalla on rintsikoita ja vaaleenpunasii alkkareit narulla kuivamas. Käyn illal hakee sielt ne rintsikat ja parit kalsarit.
Mihin ne pitäs sulle lähettää? Ostaa vaan mahdollisimman pienet.. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904352
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?512806Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132491Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1082268Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281957- 331956
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2131653Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91617- 291598
- 791436