Nyt vinkkejä kehiin. Olen ihastunut työpaikalla nuorempaan mieheen. Hän vilkuilee mielestäni paljon. Joskus tuli milloin mistäkin työ asiasta jutulle. Tiedän että mies varattu. Mutta miksi se antaa sen kuvan että kiinnostunut. Nyt vinkkejä miten saan höpöteltyä hänestä enemmän irti. Itse sinkku ja miettinyt annanko olla.
Silmäpeliä
Anonyymi
2
124
Vastaukset
- Anonyymi
Sä taidat itse vain käsittää asiat sillä tavalla, jos olet itse ihastunut. Ei kannata varattuja rohkasta pettämään, koska tulet vain itse pettymään, kun jätkä ei eroa, vaan panee vain sun kanssa.
- Anonyymi
Jos tiedät, että mies on varattu, niin unohda koko homma.
Sitäpaitsi ei työpaikoilla mitään suhteita luoda, työpaikalla tehdään töitä ja suhteet hoidetaan työajan ulkopuolella.
Vaikka olisi kiinnostunut työkaverista, joka olisi vapaa, niin vapaa-aika on suhteiden luomista varten mikäli onnistuu vapaa-ajalla toisen löytämään.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077716
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1085901- 835157
- 1394526
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113210- 552957
- 582908
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102434- 612427
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562036