Mitä sä oikeesti

Anonyymi

haluaisit? Jos edes haluat?

112

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuka?

    • Anonyymi

      Onko toisen halulla merkitystä? Ainakaan silloin, kun tunne on yksipuolinen, siltä tuntunut monesti.

    • Anonyymi

      Ei kiinnosta enää mikään. Haluan kuolla heti.

      • Anonyymi

        Eikös se ole vain järjestelykysymys?


      • Anonyymi

        Kyllä. Teen sen tänään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Teen sen tänään.

        Ei. Älä tee! Itsemurha on kaikkein haavoittavinta, mitä voi toisille tehdä henkisesti.
        Aina on mahdollisuuksia, aina kannattaa valita elämä. Hae apua itsellesi jos itsetuhoiset ajatukset ovat mielessäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös se ole vain järjestelykysymys?

        Mene muualle ehdottelemaan järjestelyitä!


      • Anonyymi

        Sitä voi heikkona hetkenä tuollaisia ajatella mutta jos tekee itsemurhan sen jälkeen ei koe helpotusta vaan olotila on tuhannesti vaikeampi kuin se oli eläessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene muualle ehdottelemaan järjestelyitä!

        Minusta aika raukkamaista vedättää toisia itsemurhauhkauksilla. Moni hakee vain huomiota sillä kun asiat ei mene niinkuin itse haluaa. Tietenkin hoito parasta,mutta.............


      • Anonyymi

        En tiedä kuka tuo uhkauksen kirjottaja oli mutta tuskin hänen tilannettaan tuollainen arvostelu auttaa. Voimia sinulle älä tee pahaa itsellesi vaikka olisi kuinka paha olo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta aika raukkamaista vedättää toisia itsemurhauhkauksilla. Moni hakee vain huomiota sillä kun asiat ei mene niinkuin itse haluaa. Tietenkin hoito parasta,mutta.............

        Teinin tasolle jäänyt uhkailee itsemurhalla. Oikea itsemurhakandidaatti ei tuo asiaa esiin. Mut kyllä se kertoo ihmisestä jos pitää tulla tällaisiin viesteihin kannustamaan tekoon.


      • Anonyymi

        En minä kannustanut vaan sanoin ettei tekisi sellaista onko luetun ymmärtämisessä jotain ongelmia?


      • Anonyymi

        Eikä kyseinen henkilö mielestäni uhkaillut. Kun tänne kirjottaa niin uhkaa vain itseään. Mikä sekin kyllä on väärin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä kannustanut vaan sanoin ettei tekisi sellaista onko luetun ymmärtämisessä jotain ongelmia?

        Vastasin yleisesti, en sinulle, ei kannata ottaa kaikkea kirjaimellisesti, niin elämäsi sujuu helpommin.


      • Anonyymi

        Kiitos samoin myös sinun no bad feelings.


    • Anonyymi

      Sut mä olen koko ajan halunnut...Luulis että se on tullut käytökselläni selväksi.

      • Anonyymi

        Kenestähän lienee kyse?


      • Anonyymi

        Sellaisesta ihmisestä jota en todennäköisesti koskaan tule saamaan koska tilanne on vaikea molemmin puolin. Vaan hänet minä haluaisin ja häntä tulen aina rakastamaan.<3


    • Anonyymi

      No en ainakaan tulla nolatuks missään palstoilla.

      • Anonyymi

        Palstoilla? Oletko mies täysin sairas?! Mitä väliä palstoilla on. Sä elät jossain toisessa todellisuudessa ja kuvittelet voivasi tehdä ja aiheuttaa mitä tahansa. Eikä sua haittaa jos muut saa väärän kuvan esim. täällä huijaamisesta, koska itse teet sitä. Mutta toinen ei, joten mieti mitä aiheutat.


      • Anonyymi

        Sä olet niin turmioitunut ettei sulla toimi enää moraali. Mitä sitten vaikka stalkkailen toisen tietämättä ja tulen arvostelemaan ja vihjailen valheellisia väittämiä, jotka jotkut jostain ihmeen syystä ottaa täytenä totena, se on pelottavaa. Kaiken lisäksi sä tiedät jotain tärkeää toiseen ihmiseen liittyen, mutta olet niin vitun omassa maailmassa, ettet älyä tai halua sanoa siitä asiaa koskettavalle ihmiselle. Maailma on järkyttävä.


      • Anonyymi

        Ja mä en todellakaan halua nolata ketään, muttei enää muuta mahdollisuutta. Oot toiminut liian moraalittomasti että tollasesta vois ottaa hyvästä tahdosta mitään omille niskoille. Varsinkin kun näyttää siltä että ihmisillä on oikeasti täysin vääriä kuvitelmia ja se vaikuttaa oikeassa elämässä. Kuten sanottu, järkyttävää.


      • Anonyymi

        Mä en voisi elää itseni kanssa jos keksisin täällä päivät pitkät feikkihahmoja yrittääkseni huijata ihmisiä. Mun näkökulmasta on tosi absurdia että joku voisi nähdä mut sellaisena ihmisenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en voisi elää itseni kanssa jos keksisin täällä päivät pitkät feikkihahmoja yrittääkseni huijata ihmisiä. Mun näkökulmasta on tosi absurdia että joku voisi nähdä mut sellaisena ihmisenä.

        Täällähän sä olet feikkaamassa, hei haloo!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällähän sä olet feikkaamassa, hei haloo!!

        Onko sun ymmärryksessä jotain vikaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä olet niin turmioitunut ettei sulla toimi enää moraali. Mitä sitten vaikka stalkkailen toisen tietämättä ja tulen arvostelemaan ja vihjailen valheellisia väittämiä, jotka jotkut jostain ihmeen syystä ottaa täytenä totena, se on pelottavaa. Kaiken lisäksi sä tiedät jotain tärkeää toiseen ihmiseen liittyen, mutta olet niin vitun omassa maailmassa, ettet älyä tai halua sanoa siitä asiaa koskettavalle ihmiselle. Maailma on järkyttävä.

        Miten tämä voi olla moraalikysymys muhun liittyen. Se että on yritetty ja yritetään riepotella täällä stalkkauksen avulla on mun itse laillisesti selvittämä asia näiden keskustelujen pohjalta. Ei ole olemassa mitään tietoa mulla eli varmaankin sitä numeroa tarkoitat. Katsos kun mä en näe itseäni minään maailmannapana täällä joka olettaa itseään stalkattavan joten en myöskään mitään puheluita ole odotellut. On taas niin vain suomessa osastoa että ihmiset näkee sut eritavoin kuin sä itse ja silti seuraukset on sun oma vika. Oon sanonut ennenkin että sä taidat tarvita enemmän jonkun teletapin joka ymmärtää tällästä viestintää 100% ja tykkää olla kyykytettynä. Mä en osaa enää edes kaivata mitään parisuhdetta.


    • Anonyymi

      no mun sydän repee kohta. En tiedä, en osaa puhua tunteita sanoiksi. Ehkä enempi fyysisesti haluaisin näyttää ne.

      • Anonyymi

        No näytä. Tuskin siinä mitään estettä on.


      • Anonyymi

        En halua yhtikäs mitään häneltä. Välimme ovat neutraalit tasapainoa ei kannata muuttaa hän on hyvä tyyppi ja olen iloinen että hän on olemassa.


      • Anonyymi

        No menipä oudoksi sitten.


      • Anonyymi

        Niin siis tarkoitan että hän on tärkeä minulle mutta en halua välillemme mitään. En ole tuo joka halusi fyysistä kontakktia.


    • Anonyymi

      Miks te ette puhu asioita selviksi? Ihan oikeastiko haluatte menettää ehkä elämänne rakkauden sen takia ettei uskalla? Nielkää nyt helvetti se ylpeytenne ja antakaa palaa, kerran täällä ollaan ja elämä on lyhyt.

      • Anonyymi

        Ihan turhaa kirjoittaa tuollaista järkipuhetta täällä sillä menevät ihan kuuroille korville. Sitten kun kyseiset vetelehtijät ihan oikeasti menettävät viimeisenkin mahdollisuuden puhua, niin sitten tullaan tänne itkemään ja voivotellaan kuis nyt noin kävi että kaivattu onkin jo jonkun muun tai menettänyt lopulta mielenkiinnon koska mitään ei vastapuolelta tule.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan turhaa kirjoittaa tuollaista järkipuhetta täällä sillä menevät ihan kuuroille korville. Sitten kun kyseiset vetelehtijät ihan oikeasti menettävät viimeisenkin mahdollisuuden puhua, niin sitten tullaan tänne itkemään ja voivotellaan kuis nyt noin kävi että kaivattu onkin jo jonkun muun tai menettänyt lopulta mielenkiinnon koska mitään ei vastapuolelta tule.

        Ei täällä palstalla pahemmin kaipailla.


    • Anonyymi

      Haluaisin olla tunteeton ja kepein mielin, ajatukseni on silloin kirkkaimmillaan ja olen onnellinen.

    • Anonyymi

      On niin hirveä ristiriita sen suhteen mitä minä haluaisin ja mikä on moraaliselta kannalta oikein kun ihastuksen kohde on varattu perheellinen mies. Välillä tuntuu että voisin heittäytyä salarakkaaksi kunhan vaan saisin nähdä sitä miestä suht säännöllisesti vaikka pelkän seksin merkeissä jos ei muuta. Mutta sitten iskee päälle huono omatunto kun tajuaa ettei se olisi oikein toimittu jos siihen lähtee.

      • Anonyymi

        semmonen salasuhteilu toisen selän takana ainakin tekee sille toiselle kipeää, jos siitä jää kiinni. Enemmin sitte eroaa melkein heti, kun pitää jotain pitkään jatkunutta salasuhdetta.


      • Anonyymi

        Minulla ei koskaan ole ollut noin pinnallisia ajatuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ei koskaan ole ollut noin pinnallisia ajatuksia.

        Turha sitä on kaikenmaailman asioita pähkäillä, tehdään mitä tehdään ja katellaan mitä tuleman pitää. Helppoa ja simppeliä.


      • Anonyymi

        Tämä taitaa olla miehen käsitys siitä mitä joku nainen ajattelee.


      • Anonyymi

        Onko mies antanut tähän vastakaikua?


    • Anonyymi

      Tuun sun luo kohta. Niin lähelle kun maailma mahdollistaa. Vaikka sinä tiedät jo.

      • Anonyymi

        Muutat siis naapuriin?


    • Anonyymi

      Laihtua 5 kg niin mahdun taas kaikkiin vaatteisiini. Siitä vielä 3 kg niin olen huippukunnossa.

      • Anonyymi

        Sama täällä, pieni laihdutus paikallaan. Sitten vaan nauttimaan tästä elämän ihanasta lahjasta. Kesä tulossa ja sen mukana kesän puuhat.


    • Anonyymi

      Haluan vaimon ja yhteisen kodin. Tämä on kaikista eheyttävin ja mukavin tapa toimia. Siinä on jotain todella oikein koska tämä paha maailma niin sitä vihaa. Siis Jeesusta, ehjiä perheitä ja koteja. En olisi uskonut että koittaa se päivä kun onkin kovajätkä silloin kun halusa olla yhden naisen oma aina ja haluaa perheen. No nyt se on koittanut. On enemmän kapinallinen kun haluua yhden iki oman vaimon.

      • Anonyymi

        Joo sehän kiva mutta et sinä vaimoa täältä ikävä palstalta löydä ulkomaailmaan menet seurakuntaan yms ja onnea etsimisell.


    • Anonyymi

      Jos muistia ei voi tyhjentää haluan että Jumala lopettaa sieluni lopullisesti koska koulussa opetetaan että Jumala on olemassa ja pystyy kaikkeen ja on hyvä ja armollinen. Kuitenkaan ei näköjään pysty ottamaan pois sitä helvettiä minkä olen kokenut eli joku puhuu ja opettaa valheita kovalla palkalla.

      • Anonyymi

        Sielua ei voi lopettaa.


      • Anonyymi

        Ehkei Hänellä ole syytä ottaa sitä pois. Jeesuksen opetuslapset tapettiin raasti ja heitä kidutettiinkin. Eivät he odottaneet säästyvänsä siltä. Toivoivat ehkä. Toisaalta saattoivat iloitakin kun saivat kärsiä Jeesuksen tähden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkei Hänellä ole syytä ottaa sitä pois. Jeesuksen opetuslapset tapettiin raasti ja heitä kidutettiinkin. Eivät he odottaneet säästyvänsä siltä. Toivoivat ehkä. Toisaalta saattoivat iloitakin kun saivat kärsiä Jeesuksen tähden.

        Niin tai ei pysty. Vähän kuin koulussa opettaja lyö karttakepillä näpeille jos ei saa hyviä arvosanoja mutta opettaja ei pysty ottamaan sitä lyöntihetkeä pois jos lapsesta tulee sen myötä traumatisoitunut.

        Jumalakin taitaa vain pystyä kokeilemaan millainen ihmisestä tulee jos se vaikka raiskataan mutta ei kykene ottamaan sitä hetkeä pois ja ihminen jää traumatisoituneeksi. Ikuisesti ilmeisesti jos kerran sielukin on ikuinen.


      • Anonyymi

        Jumala voi parantaa traumasoituneen ihmisen jos ihminen ottaa Jumalan avun vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tai ei pysty. Vähän kuin koulussa opettaja lyö karttakepillä näpeille jos ei saa hyviä arvosanoja mutta opettaja ei pysty ottamaan sitä lyöntihetkeä pois jos lapsesta tulee sen myötä traumatisoitunut.

        Jumalakin taitaa vain pystyä kokeilemaan millainen ihmisestä tulee jos se vaikka raiskataan mutta ei kykene ottamaan sitä hetkeä pois ja ihminen jää traumatisoituneeksi. Ikuisesti ilmeisesti jos kerran sielukin on ikuinen.

        Ihmisillä on vapaus tehdä ja ajatella pahaa. Vapaus on mahdotonta maailmassa mikä paapoo ihmisiä. Jumala on luvannut kuivata omiensa kyyneleet lopulta (sitten kun Jeesus tulee takaisin). Sitä ennen on kärsimystä ja pahaa koska me teemme sen ja sallimme sen tapahtua. Ihmiset ovat vastuussa teoistaan. Ei Jumala ole sinua lyönyt. Me ihmiset lyömme toisiamme. Jeesus auttaisi sinua jos pyytäisit. Älä kiukuttele Hänelle. Sinun kannattaisi lukea mitä Jumalalle tehtiin kun Hän tuli keskuuteemme Jeesuksena. Ei Hänkään ole sitä unohtanut. Antanut kyllä anteeksi. Ja mietippä sitä että kun Jumala on ajaton Hän elää sen uudestaan varmaan jokaisen kohdalla meistä. Kuolee jokaisen puolesta kuka haluaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisillä on vapaus tehdä ja ajatella pahaa. Vapaus on mahdotonta maailmassa mikä paapoo ihmisiä. Jumala on luvannut kuivata omiensa kyyneleet lopulta (sitten kun Jeesus tulee takaisin). Sitä ennen on kärsimystä ja pahaa koska me teemme sen ja sallimme sen tapahtua. Ihmiset ovat vastuussa teoistaan. Ei Jumala ole sinua lyönyt. Me ihmiset lyömme toisiamme. Jeesus auttaisi sinua jos pyytäisit. Älä kiukuttele Hänelle. Sinun kannattaisi lukea mitä Jumalalle tehtiin kun Hän tuli keskuuteemme Jeesuksena. Ei Hänkään ole sitä unohtanut. Antanut kyllä anteeksi. Ja mietippä sitä että kun Jumala on ajaton Hän elää sen uudestaan varmaan jokaisen kohdalla meistä. Kuolee jokaisen puolesta kuka haluaa.

        Ei tässä kukaan kiukuttele on vain olemassa tila jossa ollaan joko kunnossa tai ei olla kunnossa. Sinnepäin ei ole vaihtoehto. Puolikunto ei ole vaihtoehto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tässä kukaan kiukuttele on vain olemassa tila jossa ollaan joko kunnossa tai ei olla kunnossa. Sinnepäin ei ole vaihtoehto. Puolikunto ei ole vaihtoehto.

        Kuten aikaisemmin kerroin Jumala ei toimi meidän tahtomme mukaan ja jopa Hänen palvelijansa joutuvat koetukselle. Syitä on turha spekuloida, niin vain on. Hänhän voisi parantaa kaiken pahan jo, mutta antaa asioiden tapahtua. Syy selviää aikanaan. Maailma on rikki ja me sen mukana.


    • Anonyymi

      Kyllä mun haluaminen sinuun /häneen liittyy vahvasti. Tykästymiseni sinuun on kai jo aika selkeästi luettavissa rivien välistä - ja ihan riveiltäkin.

      • Anonyymi

        Söpöä. Kelle lie...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Söpöä. Kelle lie...

        Hänellle...


      • Anonyymi

        Moni kuvittelee, että merkit on luettavissa, mutta unohtaa että joskus ihminen vaikuttaa lähinnä ystävälliseltä ja mukavalta ilman sen suurempaa halua toista kohtaan.
        Rivien välistä voi lukea lähinnä vihjailuja. Ja nekin suht selkeinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni kuvittelee, että merkit on luettavissa, mutta unohtaa että joskus ihminen vaikuttaa lähinnä ystävälliseltä ja mukavalta ilman sen suurempaa halua toista kohtaan.
        Rivien välistä voi lukea lähinnä vihjailuja. Ja nekin suht selkeinä.

        Se on kyllä totta. Mutta tykästymiseni on kyllä luettavissa. Halujani en ole paljastanut enkä edes vihjannut, vielä.


    • Anonyymi

      Kokeilla vesikidutustekniikkaa...

    • Anonyymi

      Haluan pois täältä palstalta. Ulos nauttimaan ilmasta. Hän. Ihana. Vielä kun ois vieressä niin🥰

      • Anonyymi

        Mene vaan ulos ei täällä kannata homehtua.


    • Anonyymi

      Eipä niillä mun haluamisilla ole merkitystä..

      • Anonyymi

        Miksi ei?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ei?

        Kun ei saa tunteilleen vastakaikua..


    • Anonyymi

      Hänet kaikilla tavoilla. Ystäväksi, rakastetuksi, elämänkumppaniks... Ihan vakavissani siis olen... <3

      • Anonyymi

        Sama. Sen ihanan.


      • Anonyymi

        Minä haluaisin myös erään naisen ystäväksi, rakastetuksi, elämänkumppaniksi. Pienenä hidasteena vain on se, ettei hän halua minua samalla tavalla :D

        mieheltä naiselle siis


      • Anonyymi

        Ootko varma ettei tämä nainen halua sua samalla tavalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko varma ettei tämä nainen halua sua samalla tavalla?

        Uskoisin näin olevan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko varma ettei tämä nainen halua sua samalla tavalla?

        En ole varma. Mutta tällä hetkellä ei ole mitään viittausta siihen, että hän haluaisi tuota samaa minun kanssani.

        mieheltä naiselle siis


      • Anonyymi

        Olette yhteyksissä kuitenkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olette yhteyksissä kuitenkin?

        Ei olla aikoihin oltu yhteyksissä.

        mieheltä naiselle siis


    • Anonyymi

      Minä taas voin olla vain ystävä yhdelle miehelle vaikka muuta ensin väitinkin mutta eikö se ole jo aika arvokas asia.

      • Anonyymi

        Se on 💩:n arvoinen asia.


      • Anonyymi

        Ei mulle ainakaan.


    • Anonyymi

      Ystävyyttä vähintään. Muusta en osaa sanoa koska en tiedä mitä toinen osapuoli haluaa.

      • Anonyymi

        Rakkautta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakkautta...

        Hyvä tietää.


    • Anonyymi

      Miksi et tänään häneltä kysynyt kun oli kerta tilaisuus kysyä.

    • Anonyymi

      Nyt ainakin ulkoilemaan...

    • Anonyymi

      Oikeesti ei ota selvää eikä tiedä liittyykö keitä muita, kaikkia tai tiettyjä ei olis hyvä ottaa tai sekottaa joihinkin asioihin mukaan, keitä sitten ovat ellei sitten tarkoituksella ja päättäväisyydellä tai jollain muulla syyllä tai tarkoitusperillä.
      Tietysti liika informaatio ajan funktiona piirtää viivaa minkä päätepisteessä positiivinen vinkki kumoaa negatiivisen vinkin ja silloin voi tavallaan yhtä hyvin aloittaa alusta. Toisaalta epäilysten täydentyminen helpottaisi, sekä itsellä kun toisella. Lähinnä kuka tai ketkä liittyvät mihinkin ja onko kaikesta tarkoitus tehdä julkista ynnä muuta ja keitä kaikkia siellä takana pilee vaikka alussa oli vain, sanotaanko vaikka muna ja kana, tavallaan. Luulisin. Pari ihmistä.

    • Anonyymi

      Hänet haluaisin.

    • Anonyymi

      Täh mitä? Hä??

      • Anonyymi

        Onko vankilaan puhelin? Täh mitä? Häh?


    • Anonyymi

      Rakastaa Tee naista niin henkisesti kuin fyysisesti ja saada myös vastarakkautta <3

      • Anonyymi

        💖❣️💞


      • Anonyymi

        Henkinen rakkaus käy muu ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Henkinen rakkaus käy muu ei.

        Arvostan itsekin enemmän henkistä rakkautta.


      • Anonyymi

        Se on ainut mikä käy tarkoitan ystävyyttä ei muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on ainut mikä käy tarkoitan ystävyyttä ei muuta.

        Äsken puhuit vielä henkisestä rakkaudesta. No ei ystävyydessäkään mitään vikaa ole.

        Miten muuten päädyit tälle palstalle, ikävöit jotain ystävääsi?


      • Anonyymi

        Henkinen rakkaus on ystävyyttä.


      • Anonyymi

        En ikävöi enää ketään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Henkinen rakkaus on ystävyyttä.

        Niin on❤️


    • Anonyymi

      Bussissa tässä matkalla töistä kotio, sormesta vuotaa verta.

      Haaveissa siintää laastarin saanti ja kyllä mä nyt yhdestä suklaalevystäkin haaveilen joten vaik 6 euroa vaan tilillä rahaa niin kai mä tuhlaan sen suklaaseen

      Tapani on laittaa tuumasta toimeen eikä ihmetellä joten kun suklaata haluan sen myös heti haen

      Matka siis kotio kaartuu kaupan kautta

      • Anonyymi

        Voihan haavaan laittaa paperin ja teipin itse tehty laastari.


      • Anonyymi

        Mistä mä bussissa teippiä repäsen? Paperia mulla nyt on yleensä aina messis.

        Nyt on suklaata ja myös se laastari sormessa. Olen kotona. suihkussa käyneenä ja popsin poskeeni suklaata. Olen tyytyväinen. Kohta nukkuun


      • Anonyymi

        Tarkoitinkin että kotona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitinkin että kotona.

        Laitoin kotona laastarin. Mua väsyttää. Menen vetään unta palloon nyt. Hyvää yötä


    • Anonyymi

      tahtoisin painautua sua vasten. Painaa huulet sun huulia vasten ja pussailla. Tuntee sun parransänki mun leukaa vasten. Meni siis miehelle.

    • Anonyymi

      Kynttilänvalossa, viininmaistelun lomassa nuoleskella varpaitasi, mahdollisesti pohkeitakin,
      kenties reisien sisäpintaa, ehkä jopa...

      • Anonyymi

        Ehkä jopa varvasmato sujahtaa suuhusi😂


    • Anonyymi

      Kävin tänää lottoomas.

      Tyydyttikö vastaus?

      • Anonyymi

        Mäki lottoan välillä. Tyydyttikö sua tämä tieto?


    • Tällä hetkellä ja rehellisesti kerrottuna sehän ois LOTTOVOITTO, mitä haluaisin, vois tehdä mitä tykkää ja mistä tykkää ja harrastaa ja suunnitella kaikkea mahdollista ja mahdotonta. =)

      • Siis rahalla ei rakkautta saa... tai sekin riippuu millaista...
        eikä onnea voi ostaa, ainakin sanotaan niin.

        MUTTA elämä olis ainakin helpompaa, ilman arkipäiväisiä velvollisuuksia, mitä tavallisella veron maksajalla on.


      • Anonyymi

        Olis ollu jo lottovoitto syntyä johonkin toiseen maahan kuin Suomeen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olis ollu jo lottovoitto syntyä johonkin toiseen maahan kuin Suomeen.

        Nii, no mielipiteitä kyseisestä asiastakin monia...

        onhan täällä vielä ainaki jotkut asiat hyvin, ja jos ei kaikilla nyt mun mielestä samat mahdollisuudet elämässä ole, mutta yrittämisellä ja motivaatiolla pääsee jo johonkin asti =)


    • Anonyymi

      Rakkautta ei voi rahalla ostaa eikä kuulukkaan eiköhän tuo ole aika monelle ihmiselle selvä asia. Rakkaus annetaan sille jota rakastetaan.

      • Anonyymi

        Noinhan se juuri on.


      • Anonyymi

        Niinpä.
        Eikä sekään aina auta vaikka kuinka rakastais..


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1883
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1446
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1394
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      9
      1356
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1337
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1197
    Aihe