Naisten realiteettien taju

Anonyymi

Itse johtavassa asemassa, pitkä, oikeasti urheilullinen ja kuuma mies, jolla fyysistä ikää 51 (ja jota tuntemattomat veikkaavat 40-45 vuotiaaksi spontaanisti) ihmettelen suuresti sitä miksi netissä naisten vastaanotto on niin tyly.

Eikö ne oikeasti ymmärrä että vain 1- 20 kpl tuhannesta yli 40 vuotiaasta naisesta on fyysisesti pantavan oloinen? Sitten kun siihen lisärasitteeksi otetaan se onko nainen kuitenkin ns. laiha läski, lahnaillaankovai sujuuko akti, miten bj, osaako ja nielee, entäs sitten se isoin asia, korvien väli.

Aika hiljaista alkaa olemaan.

Siksi minä en ole netissä, vaan livenä.

Nyt saa kurpat raakkua, olkaa hyvät.

38

110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mainitset korvien välin viimeisenä ensin lueteltuasi suikkarit, nielemiset, panot jne. Et ole selvästikään vaivan arvoinen. Esittäisit edes fiksua ja hyväkäytöksistä, niin joku voisi vahingossa haksahtaakin sinuun, hetkeksi.

      • Anonyymi

        No kurppahan se siellä.


    • Anonyymi

      Ja mitä sä tarjoat naiselle? Muutakuin työelämäurasi ja pintaa voi plääh.

    • Anonyymi

      Minulla tämmöinen käsitys jäänyt peruskoulun biologian opetuksesta et naiseksi kutsutaan sitä jos on karvarukkasen suu jalkojenvälissä loput sivuseikkaa vaikka tietenkään sillä ei vielä kauneuskilpailua voiteta mutta deiteille kyllä pääsee etsimään fikusua filmaattista menestyvääkin miestä minkä aloittajakin kokee ongelmaksi jos etsii omaa silmää miellyttävää satojen tallottujenkin kintaitten seasta.

      • Anonyymi

        Mää olen enemmin raakalaissorttinen siinä mielessä et asiat käsitellään sellaisenaan kuin ovat mutta kuvallisesta pitkänpiimän kaavasta pitävä siis. jos joku haluaa käsitellä saman asian vaikeammin Googlaa, Antti, 40, kävi nettitreffeillä 200 naisen kanssa. Hän on yrittänyt kehystää naisen raameihin kähmittäväksi kirjalliseen muotoon.


    • Anonyymi

      Raaak! Raak ... kukas kuiva korppu sielä valittelee?

      Taidat olla niin kuuma, että jo ulospäin näkee kuinka savua tulee korvista?

      Taitaa roikkua muutakin kuin kusiletku jalkojenvälissä?

      T. Raak

    • Anonyymi

      Esimerkki miehestä jollaisia suurinpiirtein jokainen pinnallinen nainen metsästää. Pitäähän naisen sitten esittää ulospäin että kaikki on hyvin suhteessa, menee hemmetin hyvin. hahah

      • Anonyymi

        Loivaa katkeruutta. Kun lopulta kurppa ymmärtää rajoitteensa ja kuivuneen kaivonsa, kyseessä onkin pinnallisuus ja metsästys.

        Tuo summaa aika hyvin kaiken yhteen, parikymppisenä miehiltä huomiota saanut nainen lopulta ymmärtää että nuo miehet ovat edelleen kaksikymppusem perässä, tälläkertaa tyttären.

        No tyttärethän ovat kivoja kun haluavat tutkia seksuaalisuuttaan vanhemman, kokeneen herran seurassa, muttei siitä oikein suhteeseen.

        Mielialalääkkeetön, koiraton, hoikka, kaunis ja kohtuullisen älykäs neito, se on se kohde.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Loivaa katkeruutta. Kun lopulta kurppa ymmärtää rajoitteensa ja kuivuneen kaivonsa, kyseessä onkin pinnallisuus ja metsästys.

        Tuo summaa aika hyvin kaiken yhteen, parikymppisenä miehiltä huomiota saanut nainen lopulta ymmärtää että nuo miehet ovat edelleen kaksikymppusem perässä, tälläkertaa tyttären.

        No tyttärethän ovat kivoja kun haluavat tutkia seksuaalisuuttaan vanhemman, kokeneen herran seurassa, muttei siitä oikein suhteeseen.

        Mielialalääkkeetön, koiraton, hoikka, kaunis ja kohtuullisen älykäs neito, se on se kohde.

        Suosittelen että menet epävarman lipidosi ja seisokkisi takia lääkärin vastaanotolle, testauttamaan testosi ja kalusi seisokin. Ehkäpä puoliveltolla erektiolla huijaat nuorta neitosta muttet naista, joka tietää miltä Oikea Mies tuntuu.


    • Anonyymi

      Hahah! Tässäpä vasta kerrassaan hupaisa aloitus! Sitä siis ollaan oikein panomiehiä, vai? Tosin siitä on annettava pointsit, että sinulla on pokkaa vaatia naiselta korvien väliä, kun se itseltäsi oikein loistaa poissaolollaan.

      Ja kyllä. Tiedän, etten ole mielestäsi pantava. Vaan kas ihmettä! Minulle se on se ja sama, mitä minusta ajattelet. Ja nimittele vain kaikessa rauhassa, jos se elämääsi helpottaa. Kaltaisesi typerykset ovat puistattavia! Vaan onneksi minä olen sen omani jo löytänyt. Sinussa ei ole puoliksikaan miestä häneen verrattuna.

    • Anonyymi

      Täälähän on kovaa adrenaliini pitoista mielipiteen vaihtoa. Tunnelmaa voi verrata Englannin valioliigan ottelun katsomoon, pusu leukaan herkässä.

    • Anonyymi

      Ei kovin moni nainen halua tuommosta miestä kuin alottaja, kun tietää että joutuu jakamaan sen vaikka kuinka monen kanssa. Sitte taas jos samantasoinen nainen tuon alottajan kanssa, niin hakee nuorempaa miestä.

      Itse en hae pintaa enkä seksitemppuja, kun haen omiin silmiin sopivaa, joka tykkäisi samoista asioista. Sitten kun on syvällistä korvien välissä, seksikin aukeaa ihan uudella tavalla. Suosittelen ;)

    • Anonyymi

      Kovaa rutinaa. Moni kirjoittaja osoittaa miten itsesuggestiolla saa tilanteen näyttämään hyvältä. Sulaisihan se sokeri heidänkin suussaan mutta kun sitä ei ole saatavilla, julistetaan se pahanmakuiseksi.

    • Anonyymi

      Itse olen 47-vuotias, oikeasti urheilullinen, ikäistäni nuoremman näköinen ja korkeasti koulutettu hoikka nainen. Pituutta minulla on yli 170 cm. Vaikka miehen ulkonäöllä on merkitystä, vielä enemmän merkitystä on sillä mitä löytyy miehen korvien välistä ja sydämestä. Toisten ihmisten väheksyminen, mollaaminen, oman erinomaisuuden korostaminen, mustamaalaaminen, valehtelu, yms. negatiivinen käytös saa itselläni niskakarvat pystyyn. Näin kävi ikävä kyllä myös aloittajan viestiä lukiessa.

      Meissä jokaisessa on kehittämisen varaa, sillä kukaan ei ole täydellinen. Itselleni hyvä ohjenuora on se, että kohtelen muita kuten haluan itseäni kohdeltavan. Ja itselleni se tarkoittaa ystävällistä, iloista, hyvää tarkoittavaa ja kohteliasta käytöstä.

      Voisiko ap lähestymistavassasi ja ajatuksissasi naisista olla jotain suht helposti muutettavaa? Mieti ainakin asiaa. Sillä voi olla yllättäviä vaikutuksia. 😊

      • Anonyymi

        olen samanikäinen ns fiksu mies mutta vaan raksaduunari joka ei kelpaa suomalaisille on duuni asunto mökki ja olen velaton näillä en ylpeile naisille. lähettänyt noin 200 eri naiselle asialisia viestejä suomi 24 treffeillä peräti 14 on vastannut viestiini kun kertoo ammatin kiinostus katoaa peräti 2 treffeille pääsin eikä edes toistaosapuolta tunnistanut oli niin vanhat kuvat ym 30kg . syynä se että olen ns taviksen näköinen en ruma enkä kaunis siiryinkin suominaisista viro latvia liettua akselille ja jumankauta että vientiä riittäisi. ja fiksuja ja hyvässä asemassa olevia naisia pakko siirtyä ulkomaalaisiin koska suominaiset ei huoli … edes treffeille asti baareissakin olen käynyt mutta porukka hakee vaan seksiseuraa ei parisuhdetta ikävä kyllä. mulla olisi haussa kunnon suhde jos saisi siihen tiaisuuden


      • Anonyymi

        Kuvitteletko sinä korkeakoulutettu nainen että ap käyttäytyisi samoin livenä? Oletkohan oikeasti miten koulutettu, olitko kurssin paras. Päivänselvää että puheet on makeita lirkutuksia naisille livenä, netissähän voi huudella totuuksia anonyyminä miten vain, kukaan ei tunnista.
        Etkö lue uutisia miten naisia kohdellaan suhteissa, kyse on juuri tuosta, naiset ei vaan tajua sitä, kuvittelevat olevansa onnekkaita kun saivat ikiomaksi unelmamiehen.. ikiomaksi joopajoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olen samanikäinen ns fiksu mies mutta vaan raksaduunari joka ei kelpaa suomalaisille on duuni asunto mökki ja olen velaton näillä en ylpeile naisille. lähettänyt noin 200 eri naiselle asialisia viestejä suomi 24 treffeillä peräti 14 on vastannut viestiini kun kertoo ammatin kiinostus katoaa peräti 2 treffeille pääsin eikä edes toistaosapuolta tunnistanut oli niin vanhat kuvat ym 30kg . syynä se että olen ns taviksen näköinen en ruma enkä kaunis siiryinkin suominaisista viro latvia liettua akselille ja jumankauta että vientiä riittäisi. ja fiksuja ja hyvässä asemassa olevia naisia pakko siirtyä ulkomaalaisiin koska suominaiset ei huoli … edes treffeille asti baareissakin olen käynyt mutta porukka hakee vaan seksiseuraa ei parisuhdetta ikävä kyllä. mulla olisi haussa kunnon suhde jos saisi siihen tiaisuuden

        Mietin pitkään vastaanko viestiisi haluamallani tavalla, sillä en halua loukata sinua. Toivon siis, ettet loukkaannu, vaan otat asian mahdollisena kehittämisideana.

        Itse olen joskus aikanaan ollut jollain deittisivustolla. Silloin hylkäsin lähes poikkeuksetta ne viestit, joissa ei ole selviä lauseita, isoja kirjaimia, pilkkuja, pisteitä, jne. Koulutustaustalla ei ole väliä, kunhan tietyt perusasiat ovat kunnossa. Miehestä tulee löytyy älykkyyttä, perussivistystä, aitoa toisista ihmisistä välittämistä, rehellisyyttä, huumoria, urheilullisuutta ja kykyä sitoutua parisuhteeseen.

        Meitä naisia on moneen lähtöön, mutta luulen, että minun lisäkseni löytyy muita, joita häiritsee sekava lauserakenne. Se on sinänsä pieni asia, mutta sen korjaamisella voi olla iso merkitys saamiesi vastausten määrään. Kuulostaako ihan typerältä ajatukselta sinusta? 😊


      • Anonyymi

        Äääääh teidän juttuja. Tuo korkeakoulutettu nainen kirjotti mun.mielestä ihan fiksun viestin. Joillekin naisille jopa alemmin koulutetuille merkkaa hyvinkin paljon se millanen status ja kuinka paljon koulutusta ja rahaa miehellä on. Paljon on niitä korkeakoulutettuja naisia, joille ei merkkaa. Se miksi niin vähän koulutettuja naisia on kouluttamattomien miesten kanssa johtuu enemmän varmaan siitä, että he eivät niin kohtaa/ tapaa toisiaan. Elämäntavat ei välttämättä kohtaa. Koulutettu tekee monesti työtä, ylitöitäkin kummallisiin aikoihin, vapaa-aikana monet koulutetut naiset treenaa. Jos koulutettu mies jää työttömäksi hän monesti menee salille, kirjastoon, lueskelee ym. Kouluttamaton ehkä enempi siihen lahiöbaariin vetämään kännit. Yleistyksiä on helppo vetästä ja kyllähän niissä monesti perää on, mutta on paljon myös erilailla ajattelevia ja toimivia ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvitteletko sinä korkeakoulutettu nainen että ap käyttäytyisi samoin livenä? Oletkohan oikeasti miten koulutettu, olitko kurssin paras. Päivänselvää että puheet on makeita lirkutuksia naisille livenä, netissähän voi huudella totuuksia anonyyminä miten vain, kukaan ei tunnista.
        Etkö lue uutisia miten naisia kohdellaan suhteissa, kyse on juuri tuosta, naiset ei vaan tajua sitä, kuvittelevat olevansa onnekkaita kun saivat ikiomaksi unelmamiehen.. ikiomaksi joopajoo.

        Erikoinen viesti sinulta. Minkähän kurssin paras? Käymiini koulutuksiin (filosofian maisteri ja muut koulutukset) kuuluu kyllä useita kursseja. Joissain olen ollut paras, mutta en läheskään kaikissa. En oikein ymmärrä miten ajattelit asian liittyvän siihen, että joku on korkeasti koulutettu. 🤔

        Uskon ihan täysin, ettei ap käyttäydy mitenkään huonosti. Itse olen oppinut lukemaan ihmisistä tiettyjä merkkejä, jotka paljastavat mm. heidän sisäistä arvomaailmaansa, empatiakykyä, toisten ihmisten arvostamista, jne. Esimerkiksi ylimielisyys paistaa hyvinkin helposti ihmisestä läpi. Nuo pienet asiat saavat minut välttelemään ko. ihmistä, vaikka ystävällinen hänelle olenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin pitkään vastaanko viestiisi haluamallani tavalla, sillä en halua loukata sinua. Toivon siis, ettet loukkaannu, vaan otat asian mahdollisena kehittämisideana.

        Itse olen joskus aikanaan ollut jollain deittisivustolla. Silloin hylkäsin lähes poikkeuksetta ne viestit, joissa ei ole selviä lauseita, isoja kirjaimia, pilkkuja, pisteitä, jne. Koulutustaustalla ei ole väliä, kunhan tietyt perusasiat ovat kunnossa. Miehestä tulee löytyy älykkyyttä, perussivistystä, aitoa toisista ihmisistä välittämistä, rehellisyyttä, huumoria, urheilullisuutta ja kykyä sitoutua parisuhteeseen.

        Meitä naisia on moneen lähtöön, mutta luulen, että minun lisäkseni löytyy muita, joita häiritsee sekava lauserakenne. Se on sinänsä pieni asia, mutta sen korjaamisella voi olla iso merkitys saamiesi vastausten määrään. Kuulostaako ihan typerältä ajatukselta sinusta? 😊

        Hauskaa kun kritisoit kirjoitusvirheitä niitä täynnä olevalla viestillä. 🤪😋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauskaa kun kritisoit kirjoitusvirheitä niitä täynnä olevalla viestillä. 🤪😋

        Onkohan sinulla lukihäiriö? 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan sinulla lukihäiriö? 😉

        Pilkkuvirheet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erikoinen viesti sinulta. Minkähän kurssin paras? Käymiini koulutuksiin (filosofian maisteri ja muut koulutukset) kuuluu kyllä useita kursseja. Joissain olen ollut paras, mutta en läheskään kaikissa. En oikein ymmärrä miten ajattelit asian liittyvän siihen, että joku on korkeasti koulutettu. 🤔

        Uskon ihan täysin, ettei ap käyttäydy mitenkään huonosti. Itse olen oppinut lukemaan ihmisistä tiettyjä merkkejä, jotka paljastavat mm. heidän sisäistä arvomaailmaansa, empatiakykyä, toisten ihmisten arvostamista, jne. Esimerkiksi ylimielisyys paistaa hyvinkin helposti ihmisestä läpi. Nuo pienet asiat saavat minut välttelemään ko. ihmistä, vaikka ystävällinen hänelle olenkin.

        Korkeasti koulutettuna ajattelit osaavasi antaa neuvoja ap,lle miten pitää käyttäytyä. Pieleen meni samoin kuin sun pilkkuvirheetkin.
        Koulutuksillaan kehuskeleva kuvittelee olevansa parempi kuin muut. Ei koulutuksia tarvitse tuoda julki, se ei kiinnosta näillä palstoilla, onneksi kaikki ei tee niin, joillakin on oikeasti älliä päässään..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korkeasti koulutettuna ajattelit osaavasi antaa neuvoja ap,lle miten pitää käyttäytyä. Pieleen meni samoin kuin sun pilkkuvirheetkin.
        Koulutuksillaan kehuskeleva kuvittelee olevansa parempi kuin muut. Ei koulutuksia tarvitse tuoda julki, se ei kiinnosta näillä palstoilla, onneksi kaikki ei tee niin, joillakin on oikeasti älliä päässään..

        Huoh... En ymmärrä miksi tällaisia viestejä pitää tänne kirjoitella. Pilkkuvirheet ovat kielioppivirheitä, eivätkä kirjoitusvirheitä. Jos viestini on yhtä hankalasti luettavissa kuin viesti, joten kommentoin, olen pahoillani. Tarkoitukseni oli antaa hyödyllinen vinkki kirjoittajalle tulevaisuutta varten. Kuten viestissäni sanoin, en halunnut loukata.... sinuakaan kommentoija. Koulutuksestani kerroin vain, kun sinä tai joku muu sitä epäili.

        Miksi kaikki pitää kääntää aina negatiiviseksi? Olen pahoillani, jos elämästäsi tuntuu puuttuvan tarvitsemasi ja purat turhautumistasi muihin. Sillä tavalla asiat eivät kuitenkaan parane. Kaikkea hyvää sinulle kuitenkin ja mukavaa loppuiltaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huoh... En ymmärrä miksi tällaisia viestejä pitää tänne kirjoitella. Pilkkuvirheet ovat kielioppivirheitä, eivätkä kirjoitusvirheitä. Jos viestini on yhtä hankalasti luettavissa kuin viesti, joten kommentoin, olen pahoillani. Tarkoitukseni oli antaa hyödyllinen vinkki kirjoittajalle tulevaisuutta varten. Kuten viestissäni sanoin, en halunnut loukata.... sinuakaan kommentoija. Koulutuksestani kerroin vain, kun sinä tai joku muu sitä epäili.

        Miksi kaikki pitää kääntää aina negatiiviseksi? Olen pahoillani, jos elämästäsi tuntuu puuttuvan tarvitsemasi ja purat turhautumistasi muihin. Sillä tavalla asiat eivät kuitenkaan parane. Kaikkea hyvää sinulle kuitenkin ja mukavaa loppuiltaa.

        Nyt nussitaan pilkkua, nyymikin jo ymmärsi oman tötöilynsä.

        Jos sulla olis mies ja menisitte junalla lomamatkalle niin heti matkan alussa, herrasmiehen kannettua laukkunne junaan ja nostettua ne ylähyllylle, rouva Pilkkuvirhe os. Parempi tylyttäisi miestään että väärälle hyllylle ja väärällä tavalka nostettu sekä tuhisisi äänekkäästi miten kyvytön mies ja lahjaton sekä muutenkin ressukka hän on,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huoh... En ymmärrä miksi tällaisia viestejä pitää tänne kirjoitella. Pilkkuvirheet ovat kielioppivirheitä, eivätkä kirjoitusvirheitä. Jos viestini on yhtä hankalasti luettavissa kuin viesti, joten kommentoin, olen pahoillani. Tarkoitukseni oli antaa hyödyllinen vinkki kirjoittajalle tulevaisuutta varten. Kuten viestissäni sanoin, en halunnut loukata.... sinuakaan kommentoija. Koulutuksestani kerroin vain, kun sinä tai joku muu sitä epäili.

        Miksi kaikki pitää kääntää aina negatiiviseksi? Olen pahoillani, jos elämästäsi tuntuu puuttuvan tarvitsemasi ja purat turhautumistasi muihin. Sillä tavalla asiat eivät kuitenkaan parane. Kaikkea hyvää sinulle kuitenkin ja mukavaa loppuiltaa.

        "Itse olen 47-vuotias, oikeasti urheilullinen, ikäistäni nuoremman näköinen ja korkeasti koulutettu hoikka nainen. Pituutta minulla on yli 170 cm."

        "Koulutuksestani kerroin vain, kun sinä tai joku muu sitä epäili."

        Kukaan ei epäillyt, itse toit asian julki. Korkeasti koulutettu ei tee noin lapsellisia kirjoitusvirheitä, siis oikeasti koulutettu. On olemassa hyviä ja huonoja oppilaita.

        Aloitussepustuksesi "neuvojen antamisessa" pistää räikeästi silmään, mitä merkitystä sillä on oletko esim: yli 170cm? Sekö auttaa parempien neuvojen antamisessa? Käy koulusi uudestaan.


      • Anonyymi

        Heräsin, enkä saanut heti unta, joten aloin lukea näitä viestejä. Tämä on viimeinen vastaukseni tähän ketjuun.

        Kirjoitin alkuperäisen viestini samantyyppiseen muotoon kuin ap, siksi mainitsin korkean koulutuksen, pituuden, yms. Tunneälyä omaava ja humoristinen ihminen saisi minusta koko tämän viestiketjun lukiessaan todennäköisesti aivan erilaisen kuvan kuin sinä. Minut oikeasti tunteva ihminen taas tietää kiltin ja ystävällisen luonteeni.

        En tiedä mikä on hyökkäyksesi tarkoitus, mutta onneksi sanasi eivät minua loukkaa pintaa syvemmältä. Jostain syystä vastaavantyyppisiä "hyökkäyksiä" joitain kirjoittajia kohtaan näkyy täällä muutoinkin. Pari kertaa olen yrittänyt puolustaa aloittajan mielipiteitä. Teilaaja on teilannut tuolloin minutkin, mutta onneksi myös muita "puolustajia" on löytynyt. Minun on vaikea uskoa, että kukaan tällainen "teilaaja" käyttäytyisi vastaavalla tavalla reaalielämässä. Jostain syystä tänne on anonyymina helppo purkaa se kaikki paha olo, joka sisältä löytyy. Toivottavasti olosi on nyt parempi, kun sait kaiken "oksennettua" minulle. 😊Epäilen sitä kuitenkin. Jos sinulla on oikeasti paha olla, juttele jonkun kanssa asioista. Se auttaa ainakin hieman. Älä pura pahaa oloasi muihin. Tsemppiä sinulle.

        P.S Kirjoitan kaikki viestini tänne kännykällä, enkä jaksa etsiä jälkikäteen mahdollisia pilkku- tai kirjoitusvirheitä. Hienoa, jos joku jaksaa. 👍😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heräsin, enkä saanut heti unta, joten aloin lukea näitä viestejä. Tämä on viimeinen vastaukseni tähän ketjuun.

        Kirjoitin alkuperäisen viestini samantyyppiseen muotoon kuin ap, siksi mainitsin korkean koulutuksen, pituuden, yms. Tunneälyä omaava ja humoristinen ihminen saisi minusta koko tämän viestiketjun lukiessaan todennäköisesti aivan erilaisen kuvan kuin sinä. Minut oikeasti tunteva ihminen taas tietää kiltin ja ystävällisen luonteeni.

        En tiedä mikä on hyökkäyksesi tarkoitus, mutta onneksi sanasi eivät minua loukkaa pintaa syvemmältä. Jostain syystä vastaavantyyppisiä "hyökkäyksiä" joitain kirjoittajia kohtaan näkyy täällä muutoinkin. Pari kertaa olen yrittänyt puolustaa aloittajan mielipiteitä. Teilaaja on teilannut tuolloin minutkin, mutta onneksi myös muita "puolustajia" on löytynyt. Minun on vaikea uskoa, että kukaan tällainen "teilaaja" käyttäytyisi vastaavalla tavalla reaalielämässä. Jostain syystä tänne on anonyymina helppo purkaa se kaikki paha olo, joka sisältä löytyy. Toivottavasti olosi on nyt parempi, kun sait kaiken "oksennettua" minulle. 😊Epäilen sitä kuitenkin. Jos sinulla on oikeasti paha olla, juttele jonkun kanssa asioista. Se auttaa ainakin hieman. Älä pura pahaa oloasi muihin. Tsemppiä sinulle.

        P.S Kirjoitan kaikki viestini tänne kännykällä, enkä jaksa etsiä jälkikäteen mahdollisia pilkku- tai kirjoitusvirheitä. Hienoa, jos joku jaksaa. 👍😊

        Jälkikäteen, ei niitä tarvitse jälkikäteen etsiä kunhan tietää mitä tekee. Tai siis osaa. Onhan näitä ns. korkeasti koulutettuja nähty.
        Haluatko miljonääriksi ohjelman yhen jakson "korkeakoulutettu" opettajanainen. Tyhmempää naista on vaikea löytää, pääsipä youtubevideoihin "koulutuksensa" ansiosta.
        Ettet vaan ollut juuri sinä.
        Jakso poistettu youtubesta, syystäkin.

        https://www.youtube.com/watch?v=exhq5Btqt5E


    • Anonyymi

      Ap ja saman tasoisille " miehenpuolikkaille" sopisi kumppaniksi nukke.

      Älykkyys samaa luokkaa...

      Nukkebordelliin testaamaan mieskuntoisuutta ehkä sieltä löytyy se helmi elämää sulostuttamaan

    • Anonyymi

      Olen viiskymmpinen verevä spurttinen sporttinen hyvänäköinen farkkumies. Turhautunut näin treffit24 naisiin myöskin siksi kirjoitellut ajankuluksi Venäläisien kansssa. Tarkennettuna useamman kanssa kirjoitellut yhtä aikaa kun ei sopivia treffit24 suomalaista ole kohdalle sattunut mut sieltä löytyi kyllä nuo Venäläiset nuoremmat naiset. Hyvännäköisiähän ne kuvissa ovat mitä lähettelevät runsaan puoleisesti. Kaikenlaista hölmöä kirjoitellut jokaiselle, tahtoo lapsia paaaaljon. Yleensähän sieltä Venäjän suunnalta ne vedättävät kontaktit tulevat et ei väliä kai sitten vaikka lupailee köyriä kaikken kansssa lapsia.

      • Anonyymi

        Happy pancake on parempi treffisivusto kuin suomi24


    • Anonyymi

      Venäläiset siirtyneet Iskurin muutoksien jälkeen treffit24lle. Pyytelevät rahaa erityypisillä tekosyillä.

    • Anonyymi

      Mitä noin täydellinen mies naisella tekee? Keskity rakastamaan vain itseäsi.

      • Anonyymi

        Siihen voi tehdä tarpeensa 😁😂


      • Anonyymi

        Niin tekee tarpeensa aina seuraavaan kaunottareen joka tulee kadulla vastaan, pyytää vain asunnolle hetkeksi, varmasti suostuukin, kun en ole mikään hiton nörtti tai pullosilmälasi-nelisilmjäkäärme :D

        Itseasiassa itseäni tytöt pyytävät... nyt en pysty tekemään niin, olen sitoutunut muihin hommiin joksikin aikaa :D


    • Anonyymi

      Ei kukaan sitten ikinä ole vaivautunut kertomaan sinulle, että olet vastenmielinen ihminen? Kyllähän tuollaisia, tosin ei noin kamalan vanhoja miehiä, on tullut kohdattua ja kovasti ne luulee itsestään kaikenlaista. Sitten raivovat kun jäävät jonon hännille erinomaisuutensa kanssa. Minä mieluummin menen treffeille sen hieman mahakkaan, asiallisen ja lämminhenkisen duunarin kanssa. Ei se tarkoita että vaikka nainen on kaunis niin sen täytyisi tyytyä johonkin henkisesti tyhjään turhakkeeseen. Varmasti joku päivä onnistut tekemään jonkun naisen masentuneeksi ja surulliseksi hetken aikaa, kunnes hän tajuaa tyytyneensä vähempään kuin olisi voinut saada. Voimia hänelle näin etukäteen.

      • Anonyymi

        Onko susta tullut mahakas? Mä en kyllä siitä jutusta tykkää, mutta kyllä sä ites kuntoon saat. Piirakat, tortut ja muut herkut on kyllä sitten kielletty, jos tapaileen aletaan, tosin kun maha on suht kunnossa. Sitten kun on sixpack vatsa niin sitten voidaan miettiä muitakin herkkuja.


      • Anonyymi

        Ymmärrän defenssin. Siiderivalaat a-seksuaalit reagoivat voimakkaasti.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5088
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3337
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1472
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1010
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      908
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe