Miksi nainen ihastuu nuorempaan mieheen?

Anonyymi

Tuossa kysymys. Järkeni ei vastaa😁

69

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hehehehee, ei välttämättä aina mene noin, makunsa kullakin...

    • Anonyymi

      Koska nuoret miehet jaksaa painaa kauemmin kuin vanhat

      • Anonyymi

        Tuo nyt ei ihan pidä paikkaansa. Miehiä on joka lähtöön. (Ap.)


    • Anonyymi

      Miksi ei saisi ihastua?

      • Anonyymi

        Olen naimisissa. Se ehkä jonkinlainen syy?! Jos mieheni käyttäytyisi kuin minä, en riemusta hyppelisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen naimisissa. Se ehkä jonkinlainen syy?! Jos mieheni käyttäytyisi kuin minä, en riemusta hyppelisi.

        Siis oletko itse ihastunut nuorempaan mieheen. Eihän ihastumisessa vikaa ole vaan siinä että edistääkö sitä jotenkin.


      • Anonyymi

        Olen ihastunut joo. Verkot vedessö.


    • Anonyymi

      Ei se väärin ole.

      • Anonyymi

        Kiitos. Tämä on lohdullista. Näin päin sitä moni pitää pervona🙄(ap.)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. Tämä on lohdullista. Näin päin sitä moni pitää pervona🙄(ap.)

        Kyllä sitä pidetään enemmän pervona toisin päin.
        Että ihan rauhassa vaan 😁


      • Anonyymi

        Fakta on että vanhempi mies ja nuori nainen -yhdistelmää voidaan pitää säälittävänä. Jos taas nainen on vanhempi ja mies nuorempi sitä moni pitää epätoivoisena ja pervona.


    • Anonyymi

      Tuore tuote.

      • Anonyymi

        Sitä kyllä, mutta käytetty kuitenkin onneksi. (ap.)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä kyllä, mutta käytetty kuitenkin onneksi. (ap.)

        Miehen kirjoittama aloitus 😂 Kysy siltä vaimoltasi.


      • Anonyymi

        Nelikymppisen naisen kirjoittama on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nelikymppisen naisen kirjoittama on.

        Paskat.


    • Anonyymi

      Testosteroni tuoksuu jo kauas.

      • Anonyymi

        Tämä on totta. Hän tuoksuu paremmalle kuin kukaan tuntemani mies. (Ap.)


    • Anonyymi

      Ei kait ne tunteet ikää kysy..
      Paitsi nuoren miehen tunteet kysyy usein lompakon paksuutta , ainakin ulkomaalaisen.

      • Anonyymi

        Ei ole ulkomaalainen. Lompakkoni on riittävän paksu, mutta en usko että se vaikuttaisi asiaan (ap.)


    • Anonyymi

      Joskus se ihastuminen vain tapahtuu.

    • Anonyymi

      Oletko ajstellut että mitä jos se nuorempi mieskin ihastui sinuun?

      • Anonyymi

        Olen ajatellut. Nuorilla miehillä vain nuorten miesten kujeet. Vaikea ottaa selvää. Ainakin jotain hänen korviensa välissä on tapahtunut, mutta ajatuksista en tiedä😣


    • Anonyymi

      Ehkäpä sama kuin miehillä. Itsekin ihastuin yhteen rotunaiseen viikonloppuna ja sovittiin treffit :)

    • Anonyymi

      Vanha nainen voi ihastua minkä ikäiseen mieheen tahansa, ja toisinaan saa haluamansa. Mutta kun nainen etsimällä etsii paljon nuoremman miehen ja junailee niin että menevät naimisiin niin siinä on kyseessä naisen logiikka, hän ajattelee että hormonaalinen näivettyminen joka johtaa menopaussiin siirtyisi sen verran tulevaisuuteen päin.

      • Anonyymi

        En kyllä tuota allekirjoittaisi itse. En ole etsimällä etsinyt ihastumista. Menopaussia ei näkyvissä. Enkä usko että minkäänikäinen mies sitä siirtää. Tämä kommentti esimerkki siitä miten suhtaudutaan kun vanhempi nainen ihastuu nuorempaan mieheen. Naimisissa jo olen joten en ole junailemassa itseäni avioliittoon...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä tuota allekirjoittaisi itse. En ole etsimällä etsinyt ihastumista. Menopaussia ei näkyvissä. Enkä usko että minkäänikäinen mies sitä siirtää. Tämä kommentti esimerkki siitä miten suhtaudutaan kun vanhempi nainen ihastuu nuorempaan mieheen. Naimisissa jo olen joten en ole junailemassa itseäni avioliittoon...

        ...ja sinulla (biologinen) vanhempi nainen on siis huomattavasti nuorempi (biologinen) mies aviopuoliso, niinkö? Jos, nin onko hän toyboy eli pidetty mies (kept man)?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä tuota allekirjoittaisi itse. En ole etsimällä etsinyt ihastumista. Menopaussia ei näkyvissä. Enkä usko että minkäänikäinen mies sitä siirtää. Tämä kommentti esimerkki siitä miten suhtaudutaan kun vanhempi nainen ihastuu nuorempaan mieheen. Naimisissa jo olen joten en ole junailemassa itseäni avioliittoon...

        Kun nimimerkki Anonyymi ei "tuota allekirjoittaisi itse" niin onko nimimerkki Anonyymi itse kyseisessä tilanteessa? Jos ei ole niin "allekirjoittaminen" tai "allekirjoittamattomuus" on vain höpinää.


      • Anonyymi

        Olen ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ap.

        Onko siis niin että: AP on vanhempi nainen, joka kokee olevanssa ihastunut norempaan mieheen, ja AP sanoo että ei tiedä miksi on ihastunut.

        Jos on noin niin väittäsin että AP vain ei halua myöntää itselleen sitä/niitä syytä/syitä. Ainakin näin miehenä voin sanoa että joka ikinen kerta kun olen ihastunut tyttöihin niin olen aina tarkalleen tietänyt miksi niin kävi.


    • Anonyymi

      Ihastuminen ei katso ikää, eikä muutakaan ulkoista asiaa. Jostain syystä jotkut ihmiset vaan jää mieleen paremmin kuin toiset.
      Esimerkiksi minuun on saman vuoden aikana olleet ihastuneita 65, 25 ja 43 vuotiaat.

    • Anonyymi

      Milloin olet viimeksi nähnyt tätä nuorempaa miestä?

      • Anonyymi

        Viime viikolla.(ap.)


    • Anonyymi

      Eip. siin.


      Jos ihastuu niin ei kai sille sit mitään voi. Itse arvostan suuresti aikuisuutta, vastuunottokykyä, kypsää asennetta asioihin ja käytöstä, enkä siksi pystyisi ikinä kuvitteleen että ihastuisin itseäni enempää kuin vuoden nuorempaan.


      33 vuotiaana kun lähtee ikää alaspäin niin noi jätkät alkavat iha enemmän meneen sille teinari tasolle ja järki on yhä pahemmin jäässä. Kun mennään sinne 25 vuotiaaseen saakka ollaan jo leikkikoulussa tai yläasteella miesten kanssa ja musta se on ihan jees jos haluaa pitää hauskaa ja bilettää mutta mitä tasavertaista turvallista kypsää elämänkumppania heistä saa?


      Se hirvee uho ja kapina on asia mitä pidän pikkukakaroiden juttuna ja näillä 25-26 v ikäisillä miehillä on usein vielä aika kovalla huudolla se kapina kaikkea kohtaan ja se hirvee angsti, uho ja viha.



      En jaksa tehdä kauppaa siitä leikitääks tänään yhdessä vai angstataanko. Olen siihen liian vanha.
      Jos taasen haluan vetää aivan perseet ja sekoilla ja vetää huumorilla lapsettaen yhden illan niin sellaiseen he varmasti ovat erittäin hyvää seuraa.


      Heitä ei silti voi käyttää vakavaan pitkään aikuisen parisuhteeseen millään tavoin. Ja kun heitä kuuntelee minulla herää enemmän äidillisiä tai isosiskomaisia tunteita heitä kohtaan kuin mitään seksuaalista vetoa ja romanttisia ihastuksen tunteita.


      kaippa se jos on iäkäs 50 v nainen joka iskee silmänsä vaikka mun ikäisiin niin vois sit olla sellainen kypsempi suhde, Paitsi että eipä nää munkaan ikäiset miehet aina tossa kypsyydessä loista.
      sellasta perseilyä ja sikailua kuin leikkikoulussa niilläkin näkee ja pitäis välillä kulkee perässä äitinä käskemästä pois pahanteosta ja opetella käyttäytymään.

    • Anonyymi

      Hän vain tuntuu niin omalta ihmiseltä.
      Hän resonoi johonkin minussa.
      Elämäni paradoksi.
      🌾

      • Anonyymi

        Täällä toinen joka kokee samoin erästä miestä kohtaan. Kuin askeleet aina kuljettaisivat lähelle häntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä toinen joka kokee samoin erästä miestä kohtaan. Kuin askeleet aina kuljettaisivat lähelle häntä.

        Ihmettelen asioiden merkitystä elämäni loppuun asti. Suru ja ikävä jäivät asumaan minuun.
        🌾
        Levollista yötä


    • Anonyymi

      Sepä tässä on. Järjellä ei tekemistä tämän asian kanssa. Toisaalta eipä 40 aviomieskään aina niin fiksu ole. Ei elossakaan aina😁 Hän taas on täynnä elämäniloa. Ei ole vielä elämä ja vaimot potkineet päähän. (Ap.)

    • Anonyymi

      Miksi nuorempi mies ihastuu vanhempaan naiseen?

      • Anonyymi

        Käykö niin ihan oikeasti? Lihan himo? Olen tänään ilmeisesti väsynyt😁(Ap )


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käykö niin ihan oikeasti? Lihan himo? Olen tänään ilmeisesti väsynyt😁(Ap )

        Ainakin itselleni käynyt.


      • Anonyymi

        Mihin ihastuit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin ihastuit?

        Niihin kauniisiin silmiin johon voisin kadota. Hänellä on myös erittäin ihastuttava ääni. Ja todella kaunis nainen muutenkin.


      • Anonyymi

        Miten sitten kävi?


      • Anonyymi

        Lähdin paikasta jossa näimme.


      • Anonyymi

        Miksi et toiminut vai eikö kiinnostanut tarpeeksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et toiminut vai eikö kiinnostanut tarpeeksi?

        Rehellisesti sanottuna en uskaltanut.


      • Anonyymi

        Se ei ole helppoa uskaltaa. Mikä oli suurin este/pelon aihe? Ei kai hän voi olla pelottava. Toki kauniit silmät ja ihastuttava ääni ei vielä takaa että olisi lempeä luonne😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ei ole helppoa uskaltaa. Mikä oli suurin este/pelon aihe? Ei kai hän voi olla pelottava. Toki kauniit silmät ja ihastuttava ääni ei vielä takaa että olisi lempeä luonne😁

        Varmaan se että mietin mitä ajattelisi kun nuori mies lähestyisi.


      • Anonyymi

        Onko hän vapaa?


      • Anonyymi

        Aika surullista jos hänkään ei uskaltanut 😥


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko hän vapaa?

        En tiedä hänen tilannetta.


      • Anonyymi

        Surullinen tilanne. Etkö enää näe häntä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Surullinen tilanne. Etkö enää näe häntä ?

        Ei nähdä enää. Ellei joskus sattumalta mutta en laittaisi sen varaan.


      • Anonyymi

        Et kai ole hän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et kai ole hän?

        Ole kuka?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nähdä enää. Ellei joskus sattumalta mutta en laittaisi sen varaan.

        Nyt tässä on joku kolmas liittynyt keskusteluun kyselemällä "oletko hän". Eilisiltainen nainen jatkaa. Minäkään en näe häntä enää ellei sattumalta törmätä. Se vetää fiilikset kieltämättä vähän surkeiksi. Mietin, olisinko voinut toimia toisin niin kauan kun oli "näköyhteys"


      • Anonyymi

        Uskallanko kysyä nuoremmalta mieheltä, millainen ikäero sinulla on tähän kaunissilmäiseen naiseen jolla on ihastuttava ääni ja jota näet enää sattumalta? Tilanteesi samanlainen kuin minulla. ( olen siis se anonyymi nainen eilisillalta (klo 23) ja aamulta (klo 10.10).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskallanko kysyä nuoremmalta mieheltä, millainen ikäero sinulla on tähän kaunissilmäiseen naiseen jolla on ihastuttava ääni ja jota näet enää sattumalta? Tilanteesi samanlainen kuin minulla. ( olen siis se anonyymi nainen eilisillalta (klo 23) ja aamulta (klo 10.10).

        Nyt on kyllå vaikea sanoa tuosta ikäerosta muuta kuin että kyllä sitä jonkin verran on. Oletko milloin nähnyt tätä nuorempaa miestä viimeksi?


      • Anonyymi

        Jonkin verran 😁Hmm vaikea arvioida mitä se olisi?! Itse voin sanoa että olen aika (huomattavan?) paljon vanhempi kuin kaipaamani mies. Pääsiäinen sekoitti ajanlaskuni, joten en oikeasti muista (anteeksi) koska hänet näin. Uskaltaudun sanomaan että kun viimeksi näin hänet niin ojensin hänelle paperin.


      • Anonyymi

        Menikö ohi vai pyörryitkö järkytyksestä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menikö ohi vai pyörryitkö järkytyksestä?

        En kyllä muista että hän olisi ojentanut mulle paperia.


      • Anonyymi

        Sitten et ole hän. Hän tietää saaneensa minulta paperin 😉 Toivottavasti asiasi järjestyy. Rohkeutta vaan ❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten et ole hän. Hän tietää saaneensa minulta paperin 😉 Toivottavasti asiasi järjestyy. Rohkeutta vaan ❤

        Uskallatko kertoa millä kirjaimella miehen nimi alkaa? :)


      • Anonyymi

        En uskalla. Huh, ajatuskin pelottaa. Kerro sinä millaiset kengät naisella on...


      • Anonyymi

        Kerro jotain sinusta tai hänestä. Itse en nimenalkukirjainta uskalla laittaa ja sinä et halua kommentoida kenkiä. Kerro sitten jotain muuta sinusta, hänestä tai tilanteesta.


    • Anonyymi

      Ehkä tuntee henkistä samankaltaisuutta, aina ei mukana ole seksin tarve.

    • Anonyymi

      Toivottavasti se nuorempi ei oikeesti ole lähtenyt, ois ikävä ajatus, ettei enää näkisi. ❤️

    • Anonyymi

      Miten niin ihastuu? Minä en muista vielä koskaan ihastuneeni itseäni huomattavan paljon nuorempaan mieheen. Minun mieheni ja ihastukseni ovat pääsääntöisesti olleet itseni ikäisiä tai sitten vähän vanhempia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2042
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1577
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1461
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1447
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1227
    Aihe