Ongelmani siis on että aloin alle vuosi sitten seurustelemaan ihmisen kanssa jonka treffi pyyntöihin aluksi kieltäydyin jopa 6 kertaan,jostain syystä hän sai sitten minut ulos lähtemään. En ikinä tuntenut kunnolla ihastumisen tunnetta tai palavaa intohimoa häntä kohtaan kuten aikaisemmissa suhteissamme. Nyt olen alkanut miettimään onko järkeä olla tämmöisessä suhteessa? Välitän hänestä paljon ja pidän viettää aikaa hänen kanssaan mutta polttava rakkauden tunne puuttuu. Tai näin luulen.. itse arvelen että olen vaan kiintynyt ihmiseen ja aloin seurustelemaan vaan ns että on joku. Toisaalta olen onnellinen hänen kanssa ja suhteessa periaatteessa kaikki hyvin. Lopettaisiko nyt jo 5 vuoden päästä ero voi olla vielä tuskallisempaa molemmille.
Olenko kiintynyt vai rakastunut?
6
343
Vastaukset
- Anonyymi
Suhteissani *
- Anonyymi
Kiertopalkinto?
- Anonyymi
Oot kiintynyt ton jätkän antamaan huomioon. Ja koska teillä on ihan kivaa ja toi huomio pönkittää sun egoa niin et nää VIELÄ syytä dumpata tota tyyppiä. Mies parka. EROA! Tee teille kummallekin palvelus
- Anonyymi
niitä "suuria tunteita" en kovin paljon painoarvoa. . .tunteet kuitenkin "menee ja tulee", itse olisin sen kaltainen että pitäisin suhteen, jos kerran muuten hyvin, mut ??
- Anonyymi
"Polttava rakkauden tunne" on täyttä hölynpölyä. Oletko lukenut roskapokkareita ja nyt poloinen uskot niihin (nehän lässyttävät sitä mikä myy!!!)
Olet onnistunut valitsemaan kultakimpaleen puolisoksesi, eikä sekään riitä?!!!!
Missä on pulloharja aivojesi jynssäystä varten?! - Anonyymi
Tiedän mitä tarkoitat...! Ennemmin tai myöhemmin tuollaisesta suhteessa ilmenee ihastumista muihin ja se voi johtaa pettämiseen. Omasta mielestäni juurikin nämä vahvat tunteet ovat niitä jotka pitävät ihmisiä yhdessä eikä mikään muu irtaimisto. Kertomasi perusteella kuulostaa että pidät kyllä henkilöstä, mutta hän ei ole kuitenkaan se oikea. Itse toisen asemassa haluaisin ehkä myös kuulla totuuden ja saada mahdollisuuden löytää molemmin puolista rakkautta osakseni eikä niin että toinen on kanssani aikaa tuhlatakseen kun ei ole näköpiirissä parempiakaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1003074- 262634
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv722389Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m422344Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta282049- 861857
En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk71749Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä251558Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍311412- 91317