Olen nyt törmännyt ihan hullunkurisiin asioihin ,viimeisen viikon aikana... kuten tuoreen ruu`an suhteen! Norjalaista kassilohta myydään kaupassa lähes jopa 2 viikkoa tuoreena kalana!???
Virossa leivotaan pullaa; pakataan muovipussiin ja rahdataan Suomeen myytäväksi... toista viikkoa sekin on tuoretta pullaa. ???
Mä tarjosin, perustusten tekijöille ilmaisen lounaan ja kahvia "yön ylinukkunutta" pikkupullaa kahvin kanssa, ilmaiseksi. Nousi hirveä haloo!!! Vanhaa pullaa... sitä samaa pullaa saavat myös hoitohenkilökunta, usein kahviaikaan se on ilmaista, koska meillä ei vanhentunutta myydä tuoreena.
Mulla ei myöskään ole lupaa myydä ruokaa vapaa-ajan tontillani, mutt kukaan ei voi kieltää mua tarjoamasta ilmaista lounasta työntekijöilleni. Ei mulla Begingiläistä ankanrintaa ole ollut tarjolla, mutt hernekeittoa ja uunipannaria, sekä pasta carbonaraa, hyvää ja halpaa... mutt soraääniä on kuulunut... ilmaisesta ruuasta!
Tänään oli lihapiirakoita tai sämpyliä ja grillimakkaraa. Paistettua sipulia ja kaalisalaattia, majoneesia.
Sinappia ja ketsuppia, voipaperiin saivat ne eväänsä grillistä kääräistä ja talouspaperia pari palaa vielä serveteiksi... yksikään äijä ei mutissut vastalauseita.
Vapun jälkeen on uus porukka työmaalla töissä... syökööt vaikka kynsiään, mä en tikkua ristiin laita ruokailuiden suhteen, nämä lokeilut nyt riitti mulle!
trollikka
Miten näitä käsittämättömiä väärinymmärryksiä syntyy...?
5
108
Vastaukset
Varo vaan, ettei vasemmistolaisuus pikku hiljaa karise sinusta, kun aikasi törmäät siihen, että mikään "ilmainen" ei ole minkään arvoista. :D
Valituksen määrä maailmassa on vakio.- Anonyymi
"Begingiläistä ankanrintaa ja sämpyliä" Hauskoja aina nämä sun kirjoitusvirheet. Onko samaa vikaa kuin Valtakunnalla vai johtuuko vain turkulaisuudesta?
- Anonyymi
Kyllä tuo oli ihan harkittua... tohelointia minulta; "Begingiläistä ankanrintaa ja sämpyliä"...
Hesassa olen käynyt Pegingiläistä ankanrintaa syömässä Beking Chinese Restaurant, ja hiukan erinlainen menuu siellä; kuin mulla rakennus työmaallani, se on huomioitu myös hinnoituksessa!
Mulla oli vaan tarkoitus olla ystävällinen ja tarjota lounas hetki rauhassa siinä työmaalla, ei ois tarvinnut ajella hakemassa lounas paikkaatai syödä omia eväitään... voileipiä ja jukurttia.
Oikeassa olet siinä ett mulla on lievä dysfasitia vieläkin olemassa... mutt en anna sen enää rasittaa elämääni. =))
trollikka
Kyllähän tuommoinen random ilmainen sapuska ja kahvi piristäisi mukavasti mieltä jos tekisi asiakkaalle tai jollekulle keikkahommia. Tulisi semmoinen olo että arvostetaan työn jälkeä.
Ihmisillä on tapana marista asiasta kuin asiasta nykypäivänä. Eivät sentään halunneet esimiestä tavata, koska "vanhentunut" pulla? :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin5911235Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh174751Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r334187Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4462259Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142190Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2631678FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01441Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu781255Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101175- 391166