Ai naisen suhtautuminen mieheen johtuu siitä miehestä ??

Anonyymi

Täällä on liian paljon sellaista kirjoittelua, että naisen suhtautuminen mieheen riippuu esim. miehen ulkonäöstä... Hei, tähän sanon, että naisen suhtautuminen mieheen johtuu toki osittain siitä miehestä, mutta naisen suhtautuminen mieheen johtuu enimmäkseen siitä naisesta. Siis ratkaisevaa on, millaista tyyppiä se nainen on.

40

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No- jos nainen torjuu ryyppäävän miehen, niin silloin naisen torjuntareaktio johtuu siitä miehestä.

• Anonyymi

Juuri niin. Sitä paitsi kauneus tulee sisältäpäin, ei ulkokuoresta.
        "Moni kakku päältä kaunis, mutta silkkoa sisältä."

N51

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri niin. Sitä paitsi kauneus tulee sisältäpäin, ei ulkokuoresta.
        "Moni kakku päältä kaunis, mutta silkkoa sisältä."

N51

Naiset suhtautuvat rumaan mieheen " hyi, mene pois" koska naisen mielestä ruma mies ei voi olla kaunis sisältä, vaan on umpiruma läpi asti, kuin mätä omena.
        Jos näin ei olisi, niin rumallakin miehellä olisi nainen.
        Rumia naisia kyllä näkee komeiden ja tavis miesten seurassa, mutta ei koskaan toisinpäin.

t. Ruma mies

• Anonyymi

Minä olen usein nähnyt, että fiksun näköinen nainen on ns. ruman miehen kanssa. Ja muuten - vähemmän kauniit naiset torjuvat myös komean, fiksun miehen.

• Anonyymi

No kuinkas paljon on sen tyyppisiä naisia kelle kelpaa ruma, lyhyt, läski ja/tai köyhä mies?

• Anonyymi

Niin vähän että kun semmoisen löytää niin kannattaa pitää kiinni kaksin käsin.

• Sanoisin, että mies voi olla mitä tahansa noista muuten, patsi naisen mielestä ruma. Ihan sama vaikka koko muu maailma pitäs miestä rumana, mut nainen joka miehekseen haluu ei voi ajatella, et otanpavtosta ruman miehen..

Ruma on sanana jo niin ruma, että kestä niin aattelee et on ruma, ei toivoakaan et lämpenee. Ellei ole ruma fetissi..

• Anonyymi

No ainakin 1980-luvun alkupuolella Jyväskylän ylioppilaskylässä naiset ensisijaisesti tykkäsivät tehdä tuttavuutta köyhien ryyppäävien ja usein myös lyhyiden miesten kanssa.

• Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

Sanoisin, että mies voi olla mitä tahansa noista muuten, patsi naisen mielestä ruma. Ihan sama vaikka koko muu maailma pitäs miestä rumana, mut nainen joka miehekseen haluu ei voi ajatella, et otanpavtosta ruman miehen..

Ruma on sanana jo niin ruma, että kestä niin aattelee et on ruma, ei toivoakaan et lämpenee. Ellei ole ruma fetissi..

Se vaan että vaikkei nainen ensin pitäisikään miestä rumana mutta jos muut niin kyllä se riittää.

• Anonyymi kirjoitti:

Se vaan että vaikkei nainen ensin pitäisikään miestä rumana mutta jos muut niin kyllä se riittää.

No silloin jos noin, naiselta puuttuu itsetuntemus tai itsevarmuus siitä mistä itse pitää. Hän on minusta hölmö...

Ei kumppania kuulu muille valita, muiden maun ja mieltymysten mukaan vaan oman mieltymyksen ja maun.

• Päläpälä kirjoitti:

No silloin jos noin, naiselta puuttuu itsetuntemus tai itsevarmuus siitä mistä itse pitää. Hän on minusta hölmö...

Ei kumppania kuulu muille valita, muiden maun ja mieltymysten mukaan vaan oman mieltymyksen ja maun.

Naisten ja miesten mieltymykset sekä poikkeaa keskenään sekä oman että vastakkaisen sukupuolen mukaan. Mutta myös tietynlaiset ominaisuudet ja piirteet myös yleisesti viehättää enemmän kuin toisenlaiset.

Eli joku mies tai naistyyppi voi kerätä enemmän ihastuneita silmäpareja kuin joku toinen, mutta loppujen lopuksi riittääkin, että se yksikin huomaa juuri sut.

Toki valinnanvara jää pieneksi osalla väkeä, mutta se pätee monessa muussakin asiassa kuin vain mimmoisen kumppanin voi saada.

• Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

Ihminen on laumaeläin joka hakee muiden hyväksyntää vaikkei sitä tiedostaisi tai tunnustaisi. Sama se vaikka on kyseessä vaatteet, musiikki, auto, talo tai mikä vaan niin jokainen tykkää jos muutkin tykkäävät, se joka väittää muuta valehtelee.

• Anonyymi kirjoitti:

Ihminen on laumaeläin joka hakee muiden hyväksyntää vaikkei sitä tiedostaisi tai tunnustaisi. Sama se vaikka on kyseessä vaatteet, musiikki, auto, talo tai mikä vaan niin jokainen tykkää jos muutkin tykkäävät, se joka väittää muuta valehtelee.

Mjaa. No en kyllä mieti hetkeekään muiden mieltymystä, kun ostan kotia, vaatteita, autoa tai valkkaan miehen. Sijoitan just siihin mikä palvelee mun tarpeita.

Mut rehellisesti, en ole koskaan ollut laumasielu tai laumaihminen..edes lapsena.

• Päläpälä kirjoitti:

Mjaa. No en kyllä mieti hetkeekään muiden mieltymystä, kun ostan kotia, vaatteita, autoa tai valkkaan miehen. Sijoitan just siihin mikä palvelee mun tarpeita.

Mut rehellisesti, en ole koskaan ollut laumasielu tai laumaihminen..edes lapsena.

Ja s

• Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

Sanoisin, että mies voi olla mitä tahansa noista muuten, patsi naisen mielestä ruma. Ihan sama vaikka koko muu maailma pitäs miestä rumana, mut nainen joka miehekseen haluu ei voi ajatella, et otanpavtosta ruman miehen..

Jos mies kokee itsensä rumaksi ja peilistä itseään vilkaisemalla toteaa, että olenpas minä ruma, että omaa kuvaani häpeän katsoa, niin ruma olen, niin kyllä se perskules niin on, että on silloin varmana naisenkin silmissä vielä rumempi.

Eikä se mitään kerro, jos naiset ruman miehen kanssa juttelee ja jotkut jopa useampia kuukausia aina nähdessään tervehtivät, niin se on vaan naisen kohteliaisuutta ja varmaan sääliä rumaa miestä kohtaan, mutta nainen ei kuitenkaan ruman miehen kanssa halua olla, kuten vaikka lähteä kahville, siihen ruma mies saa kielteisen vastauksen, En minä nyt kahville oikein haluaisi lähteä, mutta kiitos kutsusta.

Tiedoksi vaan naisille, että jos naisen mieli muuttuukin, että haluaisikin lähteä eräänä päivänä kahville, niin tiedoksi vaan, että ruma mies ei toista kertaa tule kahville pyytämään.
        Ensimmäinen kieltäytyminen on kuin naula arkkuun iskettynä, että se on lopullinen kielteinen vastaus, kun nainen ei jätä mahdollisuutta kysyä uudelleen, kuten vaikka vastaamalla, että en nyt ehdi, mutta ehkä joskus toisella kerralla, mutta tällaista vastausta ei ruma mies naiselta saa.

t. Ruma mies

t. Ruma mies

• Päläpälä kirjoitti:

Ja s

Ja siks on ehkä kiusattukin ja koitettu ajaa nurkkaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Jos mies kokee itsensä rumaksi ja peilistä itseään vilkaisemalla toteaa, että olenpas minä ruma, että omaa kuvaani häpeän katsoa, niin ruma olen, niin kyllä se perskules niin on, että on silloin varmana naisenkin silmissä vielä rumempi.

Eikä se mitään kerro, jos naiset ruman miehen kanssa juttelee ja jotkut jopa useampia kuukausia aina nähdessään tervehtivät, niin se on vaan naisen kohteliaisuutta ja varmaan sääliä rumaa miestä kohtaan, mutta nainen ei kuitenkaan ruman miehen kanssa halua olla, kuten vaikka lähteä kahville, siihen ruma mies saa kielteisen vastauksen, En minä nyt kahville oikein haluaisi lähteä, mutta kiitos kutsusta.

Tiedoksi vaan naisille, että jos naisen mieli muuttuukin, että haluaisikin lähteä eräänä päivänä kahville, niin tiedoksi vaan, että ruma mies ei toista kertaa tule kahville pyytämään.
        Ensimmäinen kieltäytyminen on kuin naula arkkuun iskettynä, että se on lopullinen kielteinen vastaus, kun nainen ei jätä mahdollisuutta kysyä uudelleen, kuten vaikka vastaamalla, että en nyt ehdi, mutta ehkä joskus toisella kerralla, mutta tällaista vastausta ei ruma mies naiselta saa.

t. Ruma mies

t. Ruma mies

Ihminen tekee helposti itsestään huonomman kun onkaan ja kuvittelee, et muut kattelee samoin silmin. Heikko itsetunto tekee tuota...olen ruma ja muut on sitä mieltä myös, aukottomasti.

Minäkään en mielestäni ole koskaan ollut kauns, korkeintaan nuorena nätti. Mutta silti poiketen mun omasta näkemyksestä jokunen ihminen on kauniinakin pitänyt ja pitää.

Voinko sius sania, hah enpäs ole koska itse en ole viehtynyt ulkonäkööni?

• Päläpälä kirjoitti:

Ihminen tekee helposti itsestään huonomman kun onkaan ja kuvittelee, et muut kattelee samoin silmin. Heikko itsetunto tekee tuota...olen ruma ja muut on sitä mieltä myös, aukottomasti.

Minäkään en mielestäni ole koskaan ollut kauns, korkeintaan nuorena nätti. Mutta silti poiketen mun omasta näkemyksestä jokunen ihminen on kauniinakin pitänyt ja pitää.

Voinko sius sania, hah enpäs ole koska itse en ole viehtynyt ulkonäkööni?

Ennakoiva syöttö..siis sanoa!🤣

• Anonyymi kirjoitti:

Ja voin toki tykätä jostain mistä joku/jotkut muutkin. Mutten suinkaan siksi, kun ne muutkin.

Tykkäisin siitä jostain jokatapauksessa, vaikka muut ei tykkäis yhtään.

• Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

Ei sitä tartte miettiä, mutta jos väittää ettei muiden haukku/kehu vaikuta omaan mielialaan tai mielipiteeseen valehtelee.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei sitä tartte miettiä, mutta jos väittää ettei muiden haukku/kehu vaikuta omaan mielialaan tai mielipiteeseen valehtelee.

Haukku voi vaikuttaa sen verran, että alkaa karttaa ko. ihmistä. Kehu taas tuntuu hetken kivalta, mutta missään nimessä en kyllä anna muiden mielipiteiden määrätä mitä mä halyan ja miten elän..

Mä olen syystä erakkoluontoinen, en kaipaa muiden sähläämistä ja säätämistä. Helpompaa kun ei tarvi kuunnella mun mielestä sun putäs laittaa toi tohon ja tehä toi näin..kukaan ei aivopese kun ei haali ihmisiä ympärilleen..joilla on tarve ohjailla.

• Päläpälä kirjoitti:

Haukku voi vaikuttaa sen verran, että alkaa karttaa ko. ihmistä. Kehu taas tuntuu hetken kivalta, mutta missään nimessä en kyllä anna muiden mielipiteiden määrätä mitä mä halyan ja miten elän..

Mä olen syystä erakkoluontoinen, en kaipaa muiden sähläämistä ja säätämistä. Helpompaa kun ei tarvi kuunnella mun mielestä sun putäs laittaa toi tohon ja tehä toi näin..kukaan ei aivopese kun ei haali ihmisiä ympärilleen..joilla on tarve ohjailla.

Ja kyllä vaan iän myötä muuden puheet lopettaa vaikuttamasta omaan elämään ja päätöksiin, se on aikuistumista se.

• Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

Ja kyllä vaan iän myötä muuden puheet lopettaa vaikuttamasta omaan elämään ja päätöksiin, se on aikuistumista se.

Ei todellakaan ole välinpitämättömyys aikuistumisen, tai kehityksen, merkki vaan asiat pitäisi oppia suhteuttamaan.

• Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

Ja edelleen puhut potaskaa, jos sulla on vaikka vaate mitä kaikki ovat sanoneet susirumaksi niin tuskin sitä puet päällesi samalla lailla. Tuo on aivan normaali reaktio, kautta aikain on ihmisten pitänyt ottaa muiden mielipiteet huomioon, muuten sitä oltaisiin syöty vaikka mitä myrkkyjä yms..

• Anonyymi kirjoitti:

Ei todellakaan ole välinpitämättömyys aikuistumisen, tai kehityksen, merkki vaan asiat pitäisi oppia suhteuttamaan.

Mä en ole välinpitämätön, mä en vain jaksa ihmisiä jotka pyrkii ohjailemaan mua tai päättämään mun asioistani. Siitä mitä mä tarvin tai en. 😃

• Anonyymi kirjoitti:

Ja edelleen puhut potaskaa, jos sulla on vaikka vaate mitä kaikki ovat sanoneet susirumaksi niin tuskin sitä puet päällesi samalla lailla. Tuo on aivan normaali reaktio, kautta aikain on ihmisten pitänyt ottaa muiden mielipiteet huomioon, muuten sitä oltaisiin syöty vaikka mitä myrkkyjä yms..

Kyllä mä puen, sä et vissiin tunne munlaisia? Mulle on evvk jos joku ei tykkää mun vaatteista, riittää et mä itse tykkään. ☺️

Ei mua kiinnosta tommoset mielipteet, myrkkyruoan vetäminen on eri asia. Se uhkaa terveyttä, joku rätti on makuasia.

• Päläpälä kirjoitti:

Kyllä mä puen, sä et vissiin tunne munlaisia? Mulle on evvk jos joku ei tykkää mun vaatteista, riittää et mä itse tykkään. ☺️

Ei mua kiinnosta tommoset mielipteet, myrkkyruoan vetäminen on eri asia. Se uhkaa terveyttä, joku rätti on makuasia.

Tai se että joku ei tykkää miehestä josta mä pidän. So? Olkoo tykkäämättä, parempi mulle jos saan yksin pitää.

• Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

Joopa joo, vissiin jokin itsetuntojuttu sulle väittää ettei vaikuttaisi, saahan sitä väittää mitä vaan ei siinä mitään.

Kyllä erinäisten rättien takia on ihmisille satanut paskaa ja lähtenyt henkikin kun on väärille kulmille sattunut, aika kärjistetty esimerkki mutta silti.

• Anonyymi kirjoitti:

Joopa joo, vissiin jokin itsetuntojuttu sulle väittää ettei vaikuttaisi, saahan sitä väittää mitä vaan ei siinä mitään.

Kyllä erinäisten rättien takia on ihmisille satanut paskaa ja lähtenyt henkikin kun on väärille kulmille sattunut, aika kärjistetty esimerkki mutta silti.

No se on sinun asias aatella miten haluat, jos ei rehti kanta kelpaa. Eipä se minulta oo pois kuinkaan..mä en asu missään ghetossa.🤣

Tääl on ihan normaaleja ihmisiä..normaaleissa gledjuissa.

• Mies voi olla ruma... Kuhan on kroppa kondiksessa. :D

• Eäh, ruma saa olla muttei tyhmä.😃

• Päläpälä kirjoitti:

Eäh, ruma saa olla muttei tyhmä.😃

Tyhmäki saa olla...

Mitenkäs muuten nainen pääsis loistamaan älyllään.. :D

• KonnaKettu kirjoitti:

Tyhmäki saa olla...

Mitenkäs muuten nainen pääsis loistamaan älyllään.. :D

Ei naisen tarvi loistaa älyllään, ei ainakaan omalle miehelleen. 😉

Mies tietää ja nainen tietää, että kumpikin on älyltään riittävä. Sit se toimii..

• Anonyymi

Naisen suhtautuminen mieheen riippuu enimmäkseen NAISEN KOTITAUSTASTA.

• Anonyymi

Tiedän naisia, jotka suhtautuvat miehiin torjuvasti. Kenenkään miehen ei kannata tuhlata arvokasta aikaansa sellaisiin naisiin.

• Anonyymi

Totta. Naisia on monenlaisia. Miehen kannattaa keskittyä vain tasokkaisiin naisiin.

• Anonyymi

Sekin on jonkun tyhmän tomppelin aivopieru, että jokaiselle miehelle on se hänelle tarkoitettu kumppani jossakin.
      Jos tuossa olisi perää, niin ruman miehen kumppani olisi tietenkin jossakin trooppisen sademetsän kätköissä olevan löytämättömän heimon vinku hinku intiaani.

t. Ruma mies

• Anonyymi

Kuka tuollaista on edes väittänyt missään?

• Anonyymi

Miksi nainen hymyilit tänään minulle kaupan kassalla, kun vasemmassa nimettömässäsi on sormus.
      Hymyilit, kuin olisit onnellisuuden huipulla, mitähän mahtoi nainen ajatella, kauniskin vielä.
      Varmaan hymyili onnellisena tietäen, että hänellä on komea mies kotona odottamassa ja kassalla rimpuili joku ruma mies, että nainen tietty on siitä iloinen, ettei tarvi tällasen ruman miehen kanssa olla..

t. Ruma mies

• Anonyymi

Voi olla myös niin, että nainen on kyllästynyt siihen kotona odottavaan "komeaan" mieheen, ja nainen hymyili innoissaan sinulle, joka tulit kaupan kassalle.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      206
      4235
    2. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      186
      2229
    3. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      61
      1410
    4. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      96
      1151
    5. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      122
      1039
    6. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      70
      985
    7. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      94
      960
    8. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      127
      931
    9. Bim bom ovikello soi!!

Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      102
      897
    10. Kuvaile kaivattuasi

kolmella adjektiivilla ja kolmella emojilla. Pidetään ketju asiallisena kiitos. 😁
      Ikävä
      54
      845
    Aihe