Tulin uteliaisuuttani katsomaan miehen logiikan kuulumisia pitkän tauon jälkeen (5-7vuotta sitten?)
Mitä täällä on tapahtunut?
Mitä miehen logiikalle on tapahtunut?
7
55
Vastaukset
- Anonyymi
Taso ihan skeidaa. Silloin täällä oli useita nimimerkkejä ja aidosti hyviä keskusteluja. Ihmisiä laidasta laitaan
- Anonyymi
.
HeyHeyHeyHeyHey yritetäänkö taas vyöryttää ¤# TUKINIKKEJÄ ¤# tänne palstalle !!!11???????
har-hr-ah-rah-rha-rha-rharh-arha-rha-rha-rh-ahr-ahr-ah-haar
. - Anonyymi
Tää palsta on kuallu.
Minä huomasin sen viime syksynä, että palsta oli kuollut. Lopetin silloin aiemmalla nimimerkillä tänne kirjoittamisen. Vielä kaksi vuotta sitten täällä oli jonkin verran jengiä kirjoittelemassa? Vuonna 2016 täällä oli keskustelua, vaikka ei tämä alkuunkaan pärjännyt sinkut-palstalle, joka sekin taitaa olla osittain hiljentynyt monien lopettaessa.
- Anonyymi
Olisiko nuo "monet" joutuneet töihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisiko nuo "monet" joutuneet töihin.
.
"Hei me # KUOLTIIN # jatkuvilla syötöillä eläimien raivoilla!!!!11111111"
har-ahr-ahr-ahr-arh-arh-arh-ar-arh-ahra-haar
.
Se on tapahtunut, että minä en ole täällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 254337
- 1012185
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa961458Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1721398- 601254
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.561125Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe2031084- 47993
Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M193964- 61952