Well Happiness is a good word to think about!
Päivän Sana !!
No sattuippa osuva hyvä Sana mietittäväksi !
Päivän Sana
Päivän Sana
Henkeni minä annan teidän sisimpäänne ja vaikutan sen, että te vaellatte minun käskyjeni mukaan, noudatatte minun oikeuksiani ja pidätte ne.
Hes. 36:27 (KR33/38)
Dagens Ord Från Gud
27 Jag skall låta min Ande komma in i er och göra så att ni vandrar efter mina stadgar och håller mina lagar och följer dem.
Word of the Day from God
15 I will meditate in thy precepts, and have respect unto thy ways.
16 I will delight myself in thy statutes: I will not forget thy word.
Hyvä Pyhä Sana sinulle !! Ole hYVÄ !!!
3
77
Vastaukset
- Anonyymi
Suomen Siion inttää aina tuota sanaa vastaan, eikä vaella Herran käskyjen mukaan, edes Pyhän Hengen tarjoaman voiman avulla.
Sinulle voisi avata sanan. Sapatti!
Se on varmaan punainen vaate - ja juutalaisuutta.
Vai onko niin?
Tämä Martin ja yleisen kristillisyyden hapattamat - ovat julistaneet omat käskynsä, valtajakkaransa, jonka voimasta ja ajatuksesta käyvät uskonnollisen hengen sydänsykkeillä tietään.
He eivät kumarra Häntä, joka on Luonut taivaan ja maan. Sapatti on ihana Pelastus. Olen joka päivän Sapatissa ja niin pääsen Lepoon.
- Anonyymi
Well happiness .... on surkeaa englantia. Kannattaisko pysyä kotimaisissa tai mennä englannin kertauskurssille?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131424Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2531344- 1051095
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1201056- 69701
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168671- 52562
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala368538Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52505- 83494