Voisiko joku rukoilla sieluni puolesta

Anonyymi

Että pelastuisin, en halua jäädä vihan aikaan, itsellä ei omia voimia, olen lihassani heikko, saatanan vallan alla, pimeydessä vaeltaja

11

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikä sinun nimesi on että voin rukoilla puolestasi?

• Anonyymi

Uskallankohan täällä kertoa, sanon etunimeni ja sukunimeni ensimmäinen kirjain: päivi, L, Jyväskylästä

• Anonyymi

Olet epäonnistuja hae apua kirkosta, sillä kirkko auttaa kaikkia muiden varoilla.

• Anonyymi

Kosketa Herra Jeesus tätä ihmistä juuri tässä hetkessä. Pimeyden kahleet ovat murretut Jeesuksen veren voimasta. Saat tulla Jeesuksen ristin juureen, Hänen on voitto. Kiitos Jeesus että kosketat ja autat.

https://srk.fi/fi/seurat/saarna-arkisto/

• Anonyymi

Kiitän sinua ja jätän huomiotta tuon herjaajan, huomaa kuinka maailman ihminen vihaa jeesusta ja niitä jotka haluaa seurata häntä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitän sinua ja jätän huomiotta tuon herjaajan, huomaa kuinka maailman ihminen vihaa jeesusta ja niitä jotka haluaa seurata häntä

Minä en jätä sinua huomioitta, sillä ongelmasi koskevat yhteistä yhteiskuntaa.
        Me normaalit emme elätä teitä.

• Anonyymi

Katsele ja kuuntele tästä linkistä, siinä vaikuttaa Pyhä Henki. Pyydä Jeesusta tulemaan sydämmeesi ja kerro siitä päätöksestä jollekin, niin sinä pelastut, kun olet uudestisyntynyt Jumalan lapseksi. https://www.youtube.com/watch?v=Sfj2PzMaNyM

• Anonyymi

Ei kukaan ihminen voi itseään pelastaa. Siksi Jeesus Kristus, Jumalan Poika/Jumala sovitti ristinkuolemansa kautta meidät kärsien meille kuuluvan rangaistuksen. Jumala antaa myös voiman tulla lapsekseen ja elää armossa yhteydessään ja iankaikkisen elämän. Meillä kaikilla on vain tämä toivo ja siksi heikkoina olemme Herrasta Jeesuksesta riippuvaisia. Sinäkin pääset taivaan kansalaiseksi Jeesuksen sovintovereen vedoten, synnit tunnustaen ja tehden niistä parannuksen.

• Anonyymi

Ei kannata murehtia etukäteen vihan ajoista, ei sitä tiedä koska sen aika koittaa. Ei edes välttämättä meidän elinaikana. Toki se on mahdollista, mutta joka tapauksessa ei ole järkeä sitä tässä märehtiä.

• Jokaiselle ,joka tajuaa syntisyytensä niin hänellä asiat on vielä hyvin..kilvoittelua ,rukousta ja anteeksi pyyntöä peliin ja voiman anomista .Arjessa jos löydät hyvän ystävän tai harrastuksen niin se saattaa auttaa sinua kuin huomaamatta paremmille vesille..

• Anonyymi

Se mikä ei synnytä jälkipolvea on kaikkein puhtain.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1108
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      830
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      824
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      705
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60