Haittaako pakeneva hiusraja?

Anonyymi

Suomi 24 treffien naiset ovat usein varsin pinnallisia ja hakevat unelmiensa prinssiä jonka tulee olla täydellinen.
Mitä jos miehellä on hiusraja samaa mallia kun Jussi Halla-aholla niin onko mitään mahiksia?

10

78

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On haittaa vaikka nainen olisi miten vanha vaan koska naisen mielestä naisen ikä on vain numeroita joten naisen ikä ei merkitse mitään, mieheen tuo sama ei voi koskaan päteä.
      Lihavallekaan naiselle ei kelpaa pakeneva hiusraja mutta lihava nainen sanookin itsestään että itsehän kiloni kannan joten liikakilot ei näin haittaa mitään.

Pakenevaa hiusrajaa et voi mitenkään selitellä.

Deittipalstoilla on ymmärrettävästi varteenotettavia naisia todella vähän, normaaliksi itseään sanovatkin ovat todellisuudessa lihavia joten ei mitään syytä deittailla netissä. Ellei nainen kelpaa kellekään livenä niin menee nettiin.

• Anonyymi

No, ei haittaa! Kunhan ei ole kaljunpeittohiuksia.
      Lyhyt malli sopii mielestäni parhaiten pakenevan hiusrajan kanssa.
      Nainen 54 v

• Anonyymi

Kokonaisuus ratkaisee. Mielenterveysongelainen ja lapsen tasolla oleva kypsymätön ihminen on ehdoton ei. Ei jaksa vetää perässään jotain työtöntä luuseria, joka vielä aikuisena etsii itseään ja elää tukirahoilla.

• Anonyymi

Älä huoli, en mä mielenterveysongelmainen ole antamassa sulle munaa vaikka maksaisit. Oon mielenterveysongelmastani huolimatta sen verta tasokas ettei tarvi miettiä saako muiltakin kuin maksullisilta. Toisia alaspäin katsovat nihilistit ei muutenkaan sytytä.

• Kyllä haittaa, miehellä pitää olla hiukset päässä ja kunnossa olevat hampaat, muuten ei jatkoon.

• Anonyymi

Muistaakseni olet aika iso ja vanttera tantta, sekin haittaa ja paljon. Hoikka pitää naisen olla, muulla ei niin väliä.

• Anonyymi kirjoitti:

Muistaakseni olet aika iso ja vanttera tantta, sekin haittaa ja paljon. Hoikka pitää naisen olla, muulla ei niin väliä.

Ainiin, nythän minä muistankin, sinä olet se urpo, joka ei osaa keskustella muusta kuin olemattomien exiensä mielenterveysongelmista.

• Anonyymi
        Keto.neilikka kirjoitti:

Ainiin, nythän minä muistankin, sinä olet se urpo, joka ei osaa keskustella muusta kuin olemattomien exiensä mielenterveysongelmista.

Minä muistan nyt, keto.neilikka ei osaa keskustella mistään.

• Jussi on komea mies! Hänellä nyt sattuu olemaan sellaiset hiukset..

• Anonyymi

Yhdentekevää onko hiuksia, hampaita tai mielenterveysongelmia, jos vaan on pörssi kunnossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      191
      1340
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      893
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      852
    4. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      51
      750
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      748
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      252
      632
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      312
      601
    8. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      589
    9. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      585
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      574
    Aihe