Suomi 24 treffien naiset ovat usein varsin pinnallisia ja hakevat unelmiensa prinssiä jonka tulee olla täydellinen.
Mitä jos miehellä on hiusraja samaa mallia kun Jussi Halla-aholla niin onko mitään mahiksia?
Haittaako pakeneva hiusraja?
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
On haittaa vaikka nainen olisi miten vanha vaan koska naisen mielestä naisen ikä on vain numeroita joten naisen ikä ei merkitse mitään, mieheen tuo sama ei voi koskaan päteä.
Lihavallekaan naiselle ei kelpaa pakeneva hiusraja mutta lihava nainen sanookin itsestään että itsehän kiloni kannan joten liikakilot ei näin haittaa mitään.
Pakenevaa hiusrajaa et voi mitenkään selitellä.
Deittipalstoilla on ymmärrettävästi varteenotettavia naisia todella vähän, normaaliksi itseään sanovatkin ovat todellisuudessa lihavia joten ei mitään syytä deittailla netissä. Ellei nainen kelpaa kellekään livenä niin menee nettiin. - Anonyymi
No, ei haittaa! Kunhan ei ole kaljunpeittohiuksia.
Lyhyt malli sopii mielestäni parhaiten pakenevan hiusrajan kanssa.
Nainen 54 v - Anonyymi
Kokonaisuus ratkaisee. Mielenterveysongelainen ja lapsen tasolla oleva kypsymätön ihminen on ehdoton ei. Ei jaksa vetää perässään jotain työtöntä luuseria, joka vielä aikuisena etsii itseään ja elää tukirahoilla.
- Anonyymi
Älä huoli, en mä mielenterveysongelmainen ole antamassa sulle munaa vaikka maksaisit. Oon mielenterveysongelmastani huolimatta sen verta tasokas ettei tarvi miettiä saako muiltakin kuin maksullisilta. Toisia alaspäin katsovat nihilistit ei muutenkaan sytytä.
Kyllä haittaa, miehellä pitää olla hiukset päässä ja kunnossa olevat hampaat, muuten ei jatkoon.
- Anonyymi
Muistaakseni olet aika iso ja vanttera tantta, sekin haittaa ja paljon. Hoikka pitää naisen olla, muulla ei niin väliä.
Anonyymi kirjoitti:
Muistaakseni olet aika iso ja vanttera tantta, sekin haittaa ja paljon. Hoikka pitää naisen olla, muulla ei niin väliä.
Ainiin, nythän minä muistankin, sinä olet se urpo, joka ei osaa keskustella muusta kuin olemattomien exiensä mielenterveysongelmista.
- Anonyymi
Keto.neilikka kirjoitti:
Ainiin, nythän minä muistankin, sinä olet se urpo, joka ei osaa keskustella muusta kuin olemattomien exiensä mielenterveysongelmista.
Minä muistan nyt, keto.neilikka ei osaa keskustella mistään.
Jussi on komea mies! Hänellä nyt sattuu olemaan sellaiset hiukset..
- Anonyymi
Yhdentekevää onko hiuksia, hampaita tai mielenterveysongelmia, jos vaan on pörssi kunnossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .593295Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472931Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242769Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541847- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101101Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971030- 45859
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26850Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että103845