Suomi 24 treffien naiset ovat usein varsin pinnallisia ja hakevat unelmiensa prinssiä jonka tulee olla täydellinen.
Mitä jos miehellä on hiusraja samaa mallia kun Jussi Halla-aholla niin onko mitään mahiksia?
Haittaako pakeneva hiusraja?
10
79
Vastaukset 10
- Anonyymi
On haittaa vaikka nainen olisi miten vanha vaan koska naisen mielestä naisen ikä on vain numeroita joten naisen ikä ei merkitse mitään, mieheen tuo sama ei voi koskaan päteä.
Lihavallekaan naiselle ei kelpaa pakeneva hiusraja mutta lihava nainen sanookin itsestään että itsehän kiloni kannan joten liikakilot ei näin haittaa mitään.
Pakenevaa hiusrajaa et voi mitenkään selitellä.
Deittipalstoilla on ymmärrettävästi varteenotettavia naisia todella vähän, normaaliksi itseään sanovatkin ovat todellisuudessa lihavia joten ei mitään syytä deittailla netissä. Ellei nainen kelpaa kellekään livenä niin menee nettiin. - Anonyymi
No, ei haittaa! Kunhan ei ole kaljunpeittohiuksia.
Lyhyt malli sopii mielestäni parhaiten pakenevan hiusrajan kanssa.
Nainen 54 v - Anonyymi
Kokonaisuus ratkaisee. Mielenterveysongelainen ja lapsen tasolla oleva kypsymätön ihminen on ehdoton ei. Ei jaksa vetää perässään jotain työtöntä luuseria, joka vielä aikuisena etsii itseään ja elää tukirahoilla.
- Anonyymi
Älä huoli, en mä mielenterveysongelmainen ole antamassa sulle munaa vaikka maksaisit. Oon mielenterveysongelmastani huolimatta sen verta tasokas ettei tarvi miettiä saako muiltakin kuin maksullisilta. Toisia alaspäin katsovat nihilistit ei muutenkaan sytytä.
Kyllä haittaa, miehellä pitää olla hiukset päässä ja kunnossa olevat hampaat, muuten ei jatkoon.
- Anonyymi
Muistaakseni olet aika iso ja vanttera tantta, sekin haittaa ja paljon. Hoikka pitää naisen olla, muulla ei niin väliä.
Anonyymi kirjoitti:
Muistaakseni olet aika iso ja vanttera tantta, sekin haittaa ja paljon. Hoikka pitää naisen olla, muulla ei niin väliä.
Ainiin, nythän minä muistankin, sinä olet se urpo, joka ei osaa keskustella muusta kuin olemattomien exiensä mielenterveysongelmista.
- Anonyymi
Keto.neilikka kirjoitti:
Ainiin, nythän minä muistankin, sinä olet se urpo, joka ei osaa keskustella muusta kuin olemattomien exiensä mielenterveysongelmista.
Minä muistan nyt, keto.neilikka ei osaa keskustella mistään.
Jussi on komea mies! Hänellä nyt sattuu olemaan sellaiset hiukset..
- Anonyymi
Yhdentekevää onko hiuksia, hampaita tai mielenterveysongelmia, jos vaan on pörssi kunnossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 681175
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️47910- 69792
- 82781
- 149736
Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?14712Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)80709- 64703
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk37695Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m120593Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k202586Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei19585- 52549
Sara Sieppi ja hissi tänään
Voi helvetin helvetti. Nytkö tätä naikkosta täytyy palvoa ja antaa etuoikeus hissiin, kun hän on vääntänyt kakaran maail115525- 90518
Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18500Persujen Puhoksen retki
Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet155481Työttömän miehen ihmisarvo
..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline115478YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.
Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene25456Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto65441