Naimisiin meno on rahantuhlausta

Anonyymi

On täysin älytöntä mennä naimisiin. Kerran menin ja toista kertaa sitä virhettä en tee. Kaikki on nykyisessä parisuhteessa hyvin kun ei olla naimisissa ja asuta saman katon alla. Se on vihonviimeinen juttu että muuttaa sen toisen kaa saman katon alle. Siitä ei tuu kuin harmia kerrakseen ja rahaa palaa. Eron jälkeen on jäänyt rahaa kauheasti kun toinen ei pääse enää niitä käyttämään ties mihin turhaan. Avioero oli siunaus. Suosittelen pysymään erossa virallisista papereista mutta toki voihan toiseen tosissaan sitoutua ihan muutenkin. Ei siihen tarvitse mitään häitä.

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyl naimisiin menos menttää kaiken henkisestikin kärsii, olen nähnyt vierestä aika karuja esimerkkejä. Itse en ole taipunut naisen voiteluun naimisiin menosta. Omaisuus on tärkeintä turvata ja mielenrauha.

    • Anonyymi

      Naimisiin voi mennä kyllä ihan ilman häitäkin. Ts. miltei ilmaiseksi. - Nm. Tavan voi valita itse

    • Anonyymi

      Älytöntähän naimisiin on mennä jos omaa etua ajatellee. Yleensähän tosin vaikuttimena on rakkaus eikä oma etu.

      • Anonyymi

        Naisilla usein vaikuttimena on miehen lompakko ja oman taloudellisen puolen turvaaminen muuten ei naimisiin edes haluta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisilla usein vaikuttimena on miehen lompakko ja oman taloudellisen puolen turvaaminen muuten ei naimisiin edes haluta.

        Höpö, höpö millä vuosituhannella sinä elät pappa.
        Minun vaimoni tienaa paremmin ,kun minä.


    • Anonyymi

      Jos nainen vaatii naimisiin kun ”muutkin” kaverit menee niin sano naiselle että on mutta sinä maksat niin siinä se nainen alkaa harkitsemaan asiaa uudelleen. Ja useimmiten se on juuri näinpäin. On tärkeää että mies ja nainen ovat taloudelliselta puoleltaan myös suunnilleen tasavertaisessa asemassa jotta kaikki onnistuu. Siitä ei tule mitään jos toinen elää toisen rahoilla ihan ”työkseen”.

      • Anonyymi

        En tunne yhtäkään naista, joka olisi kinunnut avioliittoon rahan takia. Yleensä syynä on halu perustaa perhe, jossa yhteisten lasten asema on turvattu. Kovin kyyninen asetelma, että avioliitto solmittaisiin vain siksi, että (nainen) jäisi kumppaninsa elätiksi.

        Avioliiton voi solmia maistraatissa, ei muistaakseni maksa juuri mitään. Se on juridinen sopimus, jolla turvataan osapuolien asema elämän hetteiköissä. Jos suhde ei ole sillä pohjalla, että välittäisi toisesta hädän tullen, ei ole valmis juridiseen sopimukseen. Älä siis vie avioon naista tai miestä, josta et oikeasti välitä. Sopimus on Suomessa molemminpuolinen, ja omaisuus yhteistä, ellei sitä rajata avioehtosopimuksella. Jos on kiva puoliso näkyvissä, mutta omaisuudenjako epäilyttää, tee avioehtosopimus. Siinäpä mittautat samalla sen, oletko se sinä, vai onko se vaan rahasi. Jos jälkimmäinen on se syy, ei sekään varmaan kiva tieto ole.


      • Anonyymi

        Avioehto on keksitty, ja maistraatissa voi mennä avioon ilmaiseksi virka-aikana.
        Ei ole pakko ottaa puolisokseen juoppoa , työtöntä ja syrjäytynyttä, oli sitte kyseessä mies tai nainen.


    • Voiphan ne naimiisiinmenorahat vaikka ryypätä.

    • Anonyymi

      Voi Luoja, taas tämä sama tyyppi täällä. Usko jo, ettei kaikista ole vain naimisissa olemaan - se vaatii sitoutumista, kykyä rakastaa ja vastaanottaa rakkautta, parisuhdetaitoja jne.

      Hienoa, että olet löytänyt sopivan tavan olla parisuhteessa ja takaporttiasihan pidä koko ajan auki, jos parisuhde käy liian vaativaksi tai pitäisi sitoutua johonkin.

    • Anonyymi

      Kyllä nyt puppua puhut. Kun kaksi ihmistä maksaa talouden kulut tulee parisuhde aina halvemmaksi. Kun asut yksin maksat kaikesta yksin kaikki kulut.

    • Anonyymi

      Jokainen tehköön niin kuin itselle ja kumppanille paras.

    • Anonyymi

      Eli kun ollaan vaan... tavataan.....
      Suhde ei kehity....
      Eli kuksitaan vaan...
      Joo se siint..suhteesta...😕T:Ellu...

    • Anonyymi

      Kaikkia asioita ei voi mitata rahassa. Minä uskon kyllä naimisiin menoon, vaikka suhde päättyisikin ja ero tulisi. Kyllä naimisiin meno on yksi sitoutumisen merkki, avioehtokin on keksitty.

    • Anonyymi

      Siunauskista en tiedä, mutta lisäksi on naimisiin otto, pano ja meno, lähdön päälle. Mjauskis.

    • Anonyymi

      Kyllä rahan kanssa kantsii mennä naimisiin, mulla rikas muija, eikä avioehtoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      273
      2288
    2. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      44
      1103
    3. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      76
      1041
    4. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      100
      1033
    5. Miksi Suomi ärsyttää Venäjää?

      Jatkuvasti? Hyvin suomen herrat tietää, että tuo DCA-sopimus on paha ärsyke Venäjälle. eihän Venäjä ole hyökännyt Suomen
      Maailman menoa
      274
      862
    6. Kun unohdat tämän

      Sivuston, unohdat myös meidät nopeammin. Kokeile. Naiselle.
      Ikävä
      79
      815
    7. Jotenkin tätä asiaa pitää nyt käsitellä

      Vaikka sitten anomuumisti. Olen lähestulkoon rakastunut vanhempaan mieheen mutta tämä ei nyt oikein suju niin kuin pitäi
      Ikävä
      72
      789
    8. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      64
      690
    9. Meillä olisi kaunis kesä

      Yhden viestin päässä. Haluaisin tutustua. Vaikka oltaisiin vaan ystäviä. Eikä mitään vaan vähättelyä. Ajattelen et olet
      Ikävä
      17
      670
    10. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      669
    Aihe