Eikö USAn kansalaiset saa sieltä I tunes kortteja,? Miksi he niin kovin haluavat että heille lähettettäisiin vaikka lahjana ko kortti..
Vastaukset 1
- Anonyymi
Hei vaan, minua on juuri lähestytty tämän saman asian puitteissa. Kaveri liehitteli ensin aikansa ja pyysi sitten ostamaan hänelle iTunesin kortin. Hän kun ei voi sitä sieltä ostaa. Olin ihan, että miten niin ei ja lopulta kieltäydyin kokonaan. Mikä lie huijari.... Ja Usasta oli siis hänkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831019
- 73852
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut101586- 43585
- 46557
- 29523
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4516Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164513Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136508Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61505