Palstalla näin vuosia sitten profeetan joka tiesi asiasta.
Montako prosenttia Paavali valehteli?
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Joka Ei tiennyt mitään asiasta sen enempää kuin aloittajakaan !
Paavali EI valehdellut mitään, aloita siitä. Kannattaa aloittajan varoa ,mitä kirjoittaa .
- Anonyymi
Jos todella hänet näit, niin miksi et heti kysynyt. Hän ei ole enää täällä, Mene Facebookkiin, sieltä hänet löydät, jos vielä muistat minkä näköinen tuo valehteleva lurjus on,
- Anonyymi
Jos häntä lähdet sieltä etsimään, niin muista tämä, mitä hänen ystävänsä on hänestä sanonut:
"Onko Teuvo laittanut kuvan takapuolestaan? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos häntä lähdet sieltä etsimään, niin muista tämä, mitä hänen ystävänsä on hänestä sanonut:
"Onko Teuvo laittanut kuvan takapuolestaan?No mutta Teuvo. Itsehän sanoit ettei kuva ole MINUN takapuolestani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Onko Teuvo laittanut kuvan takapuolestaan?Siksi kyselin asiaa sinulta Teuvo kun viimeksi et osannut prosenttilaskuakaan. Luuletko tosiaan että Raamattuun olisi pantu valheita?
- Anonyymi
Positiivista asiassa on kun itsekin tajuat olevasi valehteleva lurjus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683149
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753037Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682902On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632574Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli432088- 601657
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181629- 351625
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,241610- 591556