Olen ruma nainen

Anonyymi

Ulkoisesti ja sen takia olen yksin.

T. Johanna

12

51

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Markku on alkanut suoltaa näitä Johannadissauksia nyt.

• Kysymykset ja vastaukset ovat avoimella palstalla, jotta muutkin, joilla on samankaltainen ongelma, voisivat lukea.

Siten ei ole oleellista, onko kysymys aito vai feikki. Palstat ovat täynnään älykkäitä neuvojia, jotka uskovat havainneensa sellaisen, mitä muut eivät ole tyhmyyttään havainneet. Jos ei sen pelossa vastaa, jättää usein vastaamatta myös oikealle avunpyytäjälle. Jos vastaa feikille, tulee vastanneeksi lukuisille muille.

Alkeelliset neuvojat ja itsensä korottajat vain ajattelevat kovin suppeasti. 🤡

• <<Olen ruma nainen.<<

Ainakin sinulla on kaunis nimi. Koska olet nainen, sinulla on myös kauniit sukupuolielimet. En ole kuullut naisesta, jolla ne olisivat rumat.🌹

Voi olla, että kasvosi ja kroppasi eivät ole ykköslaatua, mutta useimmat naiset ovat rumia vain omasta mielestään. Lisäät kuitenkin sanan "ulkoisesti". Se viittaa siihen, että olet omastakin mielestäsi herttainen luonne. Suloiset elimet ja herttaisuus ovat miestenkin mielestä tärkeimmät asiat silloin, kun etsitään pysyvää suhdetta.

Veikkaankin, että todellinen ongelmasi onkin vain ujous. Sitäkään eivät miehet pidä pahana piirteenä, mutta joudut ponnistelemaan hiukan enemmän kuin muut kanssasisaresi. Pure hammasta vaikka kuinka ujostauttaisi ja anna herttaisuutesi ja kauniiden sukupuolielimiesi näkyä. Ui aina alasti, milloin suinkin voit. Hankkiudu yhteissaunaan.

Jos suinkin pystyt, ja pystyt varmasti, kutsu mieluinen mies luoksesi ja ota hänet vastaan alaosattomassa, nätissä puserossa. Tässä kohdin sinun tarvitsee hiukan näytelläkin, sillä varmasti jännität.

Ei se haittaa, vaikka jännitys näkyykin, kunhan vain TEET näin ja olet olevinasi, kuin mitään erityistä ei olisi tapahtunut. Kysy saisiko olla teetä vai kahvia. Sen jälkeen osoitat elimiäsi ja sanot, että tämä on sinulle jälkiruoaksi, mutta vain jos tahdot.

Tahtoipa hän tai ei, kutsu hänet uudestaan. Jos hän tulee, ota hänet vastaan samalla tavalla. Nyt hän tahtoo myös jälkiruoan. Jos ei tärppää toimi samoin toisen miehen kanssa, kunnes tärppää. Jos ei heti tärppää, niin älä sure entistä, vaan uutta intoa kehiin.

Oikein hyvää menestystä ja aurinkoista Vappua! 🌷

• Anonyymi

Mitä ihmettä? Onko joku haukkunut sua rumaksi?

• Anonyymi

On typerää mustamaalata toista ihmistä täällä hänen omalla nimellään. Olet laittanut tänne monta aloitusta. Kaikissa aloituksissa haukut ja levität perättömiä huhuja Johanna nimisestä tytöstä / naisesta. Sinulla ei ole kaikki muumit kotona, hanki hyvä ihminen itsellesi ammattiapua.

Saatko itsellesi hyvän mielen kun teet näin? Saatko tunteen hallinnasta? Teet vain itsellesi näin hallaa. Satutat vain itseäsi.

Kukaan ei käytä omaa nimeä viestin lopussa. Vielä kerran, hae itsellesi apua hyvä ihminen!

• Anonyymi

Noinhan se menee. Tuontyyppinen roskasakki haluaisi, että jollakin olisi niin huono olo ja itsetunto kuin roskasakilla itsellään. Näin roskasakki voisi kuvitella kelpaavansa ja hyödyntävänsä "hallittua" kohdetta itsekkäisiin tarkoituksiinsa.

• Must niiku naiset on yleensäkin ihanii ja nättii, mut Helinä-keiju on on kaiken ihanampi ja nätimpi. 1️⃣

• Kiitos niiku hirveesti! Mää taas en tunne ketään niin luppakorvasta ja symppistä miestä ku kyöpeli. 1️⃣

• Mä muuten tanssin siskojen kanssa au naturel kukkakedolla aamusella yleensä runsaan tunnin. Siellon suuri yleisö, nykysi jo toistakymmentä rivii, jostaki syystä pääasiassa miehii. Nyt meillon uus ohjelma, ja Vappu-aamuna tanssitaan täylet kaks tuntii. Niet tervetuloo!

• Johanna niminen nainen ei voi olla ruma.

• Anonyymi

Et varmasti ole ruma.
      Sinusta vain tuntuu siltä kun olet jäänyt yksin.

• Anonyymi

Kauneus tulee sisältä ja seksi korvienvälistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      185
      1384
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1188
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      49
      901
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      880
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      800
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      776
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      762
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      101
      741
    9. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      702
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60