Tyttäreni on tällä hetkellä letkujen varassa ja lähes kliinisesti kuollut. Joudun matkustamaan Yhdysvaltoihin ja pidän sen vuoksi taukoa tällä palstalla.
Pysäyttävä uutinen
34
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Voi ei : / Palsta kuolee :'c
- Anonyymi
Uskonnot ja uskomukset- palsta - Sinun juttujesi tason takia siis..
- Anonyymi
Eihän teidän kaikkien tarvitse sinne jenkkeihin lähteä. Lähetät vain sen sivupersoonasi jolla tämä tytär on.
- Anonyymi
Jutun kärki on siinä, että valehtelet vakavistakin asioista.
- Anonyymi
Skitsofreniaan kuuluu juuri harha kuvitelmat joita Skitso itse pitää totena..yhtenäpäivänä Skitso on yhtämieltä toisenapäivänä toistamieltä..joskus hän on lähes "terve"..kunnes taas alkaa heittää nupissa! ..aikaajoin tarvii hänen käydä lataamolla ja säätää lääkitystä..jonkajälkeen hän tulee toimeen jopa kuten normi ihminen....kunnes taas.....
- Anonyymi
Vaihdat siis nikkiäsi ja jatkat jollain toisella. Johan oli mauton peitetarina.
Asiallisesti letkuissa olet sinä itse ja tyttäresi lähtee siksi Yhdysvaltoihin hakemaan Salt Lake Citystä sinulle perunalastuja.
- Anonyymi
Jos vaikka totta puhuisi, niin on sen ansainnut, että tytär kuolee!
- Anonyymi
G4G itse näköjään kirjoittelee myös anonyyminä. Kehottanut vakinikillään yhtä kirjoittajaa tappamaan itsensä ja nyt yrittää keräillä säälipisteitä uhriutumalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
G4G itse näköjään kirjoittelee myös anonyyminä. Kehottanut vakinikillään yhtä kirjoittajaa tappamaan itsensä ja nyt yrittää keräillä säälipisteitä uhriutumalla.
Saman huomion olen tehnyt. Miten koulupudokkaalla vajakilla voisi ylipäätään olla lapsia? Eikö lasten siittäminen edellytä korkeaa älykkyyttä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saman huomion olen tehnyt. Miten koulupudokkaalla vajakilla voisi ylipäätään olla lapsia? Eikö lasten siittäminen edellytä korkeaa älykkyyttä?
Lopettakaa tuo toisen mollaaminen! Olipa millainen tahansa, niin ihminen kuitenkin on! Kohdelkaa niin kuin ihmistä eikä niin kuin sikaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopettakaa tuo toisen mollaaminen! Olipa millainen tahansa, niin ihminen kuitenkin on! Kohdelkaa niin kuin ihmistä eikä niin kuin sikaa!
Juu, G4G:llä on tosiaan paljon petrattavaa, kun kehottaa keskustelijoita tappamaan itsensä.
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et kirjoita rehellisesti omalla nikilläsi G4G?
"Kohdelkaa niin kuin ihmistä eikä niin kuin sikaa! "
Mutta sinähän väität olevasi ateisti ja sinun mukaasi ateistien kutsuminen edes sioiksi on loukkaus sikoja kohtaan.
- Anonyymi
Huomenna tapahtuu ihmeparantuminen.
- Anonyymi
Ei se ollut malttanut olla kommentoimatta anonyyminä tässäkään ketjussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ollut malttanut olla kommentoimatta anonyyminä tässäkään ketjussa.
Kuoli piru omaan turparatiaan
- Anonyymi
Lyön roponi likoon, että vasta ylihuomenna kehtaa omalla nikillään kirjoittaa. Sitän ennen häpeissään trollaa Anonyymina, koska ei voi pysyä pois palstalta.
On sulla raskaat ajat.
Toisessa keskustelussa kirjoitit:
"Vaimoni on sairas eikä seksin harjoittaminen ole hänelle miellyttävää. "
"yttäreni on tällä hetkellä letkujen varassa ja lähes kliinisesti kuollut. Joudun matkustamaan Yhdysvaltoihin ja pidän sen vuoksi taukoa tällä palstalla."
Mites on sen seksin kanssa ameriikassa?- Anonyymi
Olen pahoillani hänen vaimon puolesta mutta ymmärrän kyllä miksi hän kokee seksin epämiellyttäväksi. Varmaan kuka tahansa hänen sijallaan tuntisi samoin.
- Anonyymi
Jos ei vaimon kanssa hommat suju, niin se selittää osan G4G:n kiukusta. Varmaan vaimoakin kypsyttää jos mies on tuollainen patologinen valehtelija, mutta mieshän ei peiliin katso vaan tulee tänne rypemään omassa negatiivisuudessaan.
- Anonyymi
Minä olen kanssa nussinut mitä sattuu ja tuloskin on sen mukainen.
- Anonyymi
Olkaa ystävällisiä toisille. Tulee paljon parempaa keskustelua kun on rakentavaa. Täällä on mukava ihminen 4G, mutta täytyy muistuttaa aina siitä että ihmisillä on harhaluuloja ja myös mielenterveys ongelmia ja lisäksi addiktioita. Kun nämä yhdistetään syntyy karmeita tarinoita, jotka eivät ole totta. Kuitenkin jokaista ihmistä on kunnioitettava, muuten ollaan pihalla kuin postilaatikko. Itsehillintää täytyy harjoittaa, eikä kaikesta tarvitse provosoitua. Hyvää kevättä kaikille ja lämmintä mieltä.
- Anonyymi
G4G ei ole mukava ihminen. Pidin häntä ensin ärsyttävänä, mutta sitten aloin sääliä häntä, kun huomasin, että hän on mieleltään sairas. Ei reppana syö lääkkeitään ja maniaa pukkaa päälle vähän väliä. Tai sitten lääkkeet eivät auta. Pysyisi siellä sairaalassa, niin ei aiheuttaisi niin paljon vahinkoa itselleen ja muille. Tämä on mielipiteeni ja uskon monien yhtyvän siihen, jos ovat seuranneet tuon tollon mielisairaita toilailuja täällä.
Toisaalta ihan hyvä, että kirjoittaa täällä: se saa monet uskovaiset miettimään oman uskonsa järkevyyttä, kun huomaavat mihin se pahimmillaan johtaa. Selvähän se on, että jahve on pistänyt poikaparan pään sekaisin ja samanlaisia tapauksia on kaatumakokoukset täynnä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
G4G ei ole mukava ihminen. Pidin häntä ensin ärsyttävänä, mutta sitten aloin sääliä häntä, kun huomasin, että hän on mieleltään sairas. Ei reppana syö lääkkeitään ja maniaa pukkaa päälle vähän väliä. Tai sitten lääkkeet eivät auta. Pysyisi siellä sairaalassa, niin ei aiheuttaisi niin paljon vahinkoa itselleen ja muille. Tämä on mielipiteeni ja uskon monien yhtyvän siihen, jos ovat seuranneet tuon tollon mielisairaita toilailuja täällä.
Toisaalta ihan hyvä, että kirjoittaa täällä: se saa monet uskovaiset miettimään oman uskonsa järkevyyttä, kun huomaavat mihin se pahimmillaan johtaa. Selvähän se on, että jahve on pistänyt poikaparan pään sekaisin ja samanlaisia tapauksia on kaatumakokoukset täynnä.Kyseeessä ei ole mikään typerys, vaan tietoa löytyy paljon. Minä olen itse uskovainen ihminen , mutta pää pelittää hyvin. Tunnen tapauksia paljon, missä mieli sekoaa ja se voi olla monen traumaattisen tilanteen ja historian tulos joka kumuloituu niin, ettei kaikki asiat aivoissa toimi enää samalla tavalla. Hermosto muuttaa ratoja ja myös rappeutumista tapahtuu kovassa stressissä. Tunteet voivat muuttaa ihmistä pysyvästi ja se on ikävää. Sairauksien lähtö on monessa asiass, mutta yksi tärkeä on stressitilanne joka ylikuormittaa elimistöä. Alexander Loyd on tutkija tällä alalla ja suosittelen lukemaan kirjan paranemisen avain. Samoin katsokaa Ytubesta healing codes. Näillä harjoitteilla on 100% pysyvä vaikutus.
- Anonyymi
Mukava??? G4G ei mitään päänsilittelyä kaipaa, ei hän mitään empatiaa koe muita keskustelijoita kohtaan kun käyttäytyy niin törkeästi. Vaikea uskoa, että kukaan muu häntä täällä pitäisi mukavana kuin hän itse, anonyyminä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisaalta ihan hyvä, että kirjoittaa täällä: se saa monet uskovaiset miettimään oman uskonsa järkevyyttä, kun huomaavat mihin se pahimmillaan johtaa. Selvähän se on, että jahve on pistänyt poikaparan pään sekaisin ja samanlaisia tapauksia on kaatumakokoukset täynnä.Totta puhut, oma uskoni on ollut jonkinlaisessa kriisissä jo ennen kuin tulin tänne lukemaan näitä G4G:n viestejä. En enää oikein tiedä mihin uskoa, vai uskoako mihinkään ja hän on tosiaan ollut osallisena siinä.
- Anonyymi
Olet sairas, kun pelleilet tällaisilla asioilla. Varo ettei satu oma nilkkaan.
No nyt ehkä pääset tutkimaan kuolemaa (kuten väitit tehneesi) hyvinkin lähietäisyydeltä.
- Anonyymi
Tyttäresi on siis tällä hetkellä yhtä älykäs kuin sinä.
- Anonyymi
Luuleeko tuo kretupelle tosiaan, että jos hän ei käytä mitään monista nimimerkeistään, kukaan ei tunnista hänen ääliömäisiä kirjoituksiaan?
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1186229Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631593992Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503325Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4762812Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2761823Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde341486- 871416
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1631327Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja141283