olen tapaillut naista, josta olen todella innoissani -- hänkin on antanut ymmärtää olevansa samalla sivulla. pyysin häntä ensin ulos, mutta nyt hänkin on alotteellinen; jos minusta ei kuulu, hän pitää huolen että olemme yhteydessä ja näämme taas. on paljon hyvää jännitettä ilmassa.
äsken vain tajusin että hän on blokannut minut whatsappissa juuri silloin kun otin häneen yhteyttä ensimmäisen kerran.
en ymmärrä! :D
mikä voisi selittää tuommoista? stalkkauspelko? oman profiilikuvan nolostelu?
häh? :D
Whatsapp -outoilu
Anonyymi
2
71
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä tiedät että on blokannut? Eivätkö viestisi mene perille? Ehkä hän vain on muuttanut yksityisyysasetuksiaan?
- Anonyymi
kaikki whatsappin sivuilla mainitut blokkauksen tunnusmerkit täyttyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614208KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1172796Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452262Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?291933- 241843
- 281566
- 171430
- 771422
- 1461324
- 311178