hyvin näkee et venäläiset pelkää meitä

Anonyymi

ku juttelee niide kans..se raamatusta Herran kauhu mikä pitelee venäläisiä ja se tunne et jos venäläinen tulee tänne ni täältä pesee...huomaa sen hyvin erottavana tekijänä et kumpiki on toista vastaa mut kumpikaan ei tee mitään, mikä on maailma kuulu ny...

kute sano ,ei koskaan enään... jumala suojelee meitä

5

78

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

enkä minä pelkää noita venäläisiä vaikka olis 10 kertaa armada mitä niil on...joko voitetaan tai kuollaan...mut ainaki viimeseen taistellaan..ei koskaan enää mitä isät ja äidit joutu kohtaan isovihan aikaa mitkä kylmästi raiskattii ja tapettii vapaasti ilma apua 7 vuotta...usko jumalaan ja loppuun asti taistellaan ja hyvi asiat menee..tai kuollaan yrittäessä

• Anonyymi

ja jos näin paljon on rohkeutta on näin langenneella..kuin paljon minua paremmilla..? mut mä olin oikeassa tosta herran kauhusta mikä pitelee venäläisiä, aivan kuin israelilaiset sillo mikä piteli viholisia hyökkäämästä sinne...mitä sitten kun sitä pelkoa ei enää ole..?

• Anonyymi

Venäjän Putinia kauhistuttaa NATO.

Putin kammoaa demokraattisia NATO-maita, koska niissä Putinin kaltainen mafioso pidätettäisiin ja hän menettäisi kaiken omalta kansaltaan ja muilta kansoilta ryöväämänsä omaisuuden.

• Anonyymi

jos me liityttäs natoon ni se lisäis venäjän ongelmia aikalailla koska sillo venäjä pitäs puolustaa myös koko suomen kans jakamaa rajaa aseilla, mikä vetäs venäjä puolustukse liian pitkäksi siksi ei natoa, koska se käytännössä pakottaa venäjä sota aikana valtaamaan suome..eikä nato muutenkaa ole puolustusliitto vaan läntise valla liitto, joka ei kuulu meille...ja ku ollaa neutraaleja meillä on moraaline etuoikeus..enemmä vaan rahaa turhasta omaan sotilaalliseen voimaa ja kyllä me pärjätään...

• Anonyymi

Putin nimesi valtaisaa tuhoa aiheuttavan ydinaseensa Sataniksi.

On varmaa, että Satan saapuu Moskovaan vastaamaan kutsuunsa.

Toivottavasti et ole silloin siellä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      30
      6377
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4784
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      42
      3322
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      62
      3151
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      360
      1780
    6. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      11
      1618
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      73
      1426
    8. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1368
    9. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      241
      1328
    10. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      85
      1249
    Aihe