hyvin näkee et venäläiset pelkää meitä

Anonyymi

ku juttelee niide kans..se raamatusta Herran kauhu mikä pitelee venäläisiä ja se tunne et jos venäläinen tulee tänne ni täältä pesee...huomaa sen hyvin erottavana tekijänä et kumpiki on toista vastaa mut kumpikaan ei tee mitään, mikä on maailma kuulu ny...

kute sano ,ei koskaan enään... jumala suojelee meitä

5

108

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

enkä minä pelkää noita venäläisiä vaikka olis 10 kertaa armada mitä niil on...joko voitetaan tai kuollaan...mut ainaki viimeseen taistellaan..ei koskaan enää mitä isät ja äidit joutu kohtaan isovihan aikaa mitkä kylmästi raiskattii ja tapettii vapaasti ilma apua 7 vuotta...usko jumalaan ja loppuun asti taistellaan ja hyvi asiat menee..tai kuollaan yrittäessä

• Anonyymi

ja jos näin paljon on rohkeutta on näin langenneella..kuin paljon minua paremmilla..? mut mä olin oikeassa tosta herran kauhusta mikä pitelee venäläisiä, aivan kuin israelilaiset sillo mikä piteli viholisia hyökkäämästä sinne...mitä sitten kun sitä pelkoa ei enää ole..?

• Anonyymi

Venäjän Putinia kauhistuttaa NATO.

Putin kammoaa demokraattisia NATO-maita, koska niissä Putinin kaltainen mafioso pidätettäisiin ja hän menettäisi kaiken omalta kansaltaan ja muilta kansoilta ryöväämänsä omaisuuden.

• Anonyymi

jos me liityttäs natoon ni se lisäis venäjän ongelmia aikalailla koska sillo venäjä pitäs puolustaa myös koko suomen kans jakamaa rajaa aseilla, mikä vetäs venäjä puolustukse liian pitkäksi siksi ei natoa, koska se käytännössä pakottaa venäjä sota aikana valtaamaan suome..eikä nato muutenkaa ole puolustusliitto vaan läntise valla liitto, joka ei kuulu meille...ja ku ollaa neutraaleja meillä on moraaline etuoikeus..enemmä vaan rahaa turhasta omaan sotilaalliseen voimaa ja kyllä me pärjätään...

• Anonyymi

Putin nimesi valtaisaa tuhoa aiheuttavan ydinaseensa Sataniksi.

On varmaa, että Satan saapuu Moskovaan vastaamaan kutsuunsa.

Toivottavasti et ole silloin siellä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      309
      3055
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2353
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      124
      2057
    4. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      349
      2043
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      127
      1733
    6. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      67
      1399
    7. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1395
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      69
      1270
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1243
    Aihe