Surullista tää yksinäisyys

Olen tahtomattani tutkinut ihmisten epätoivoa kohta viisivuotta. Face ja kaveri ja tuttavapiiristä .. Ikäluokkani ( -40) naiset on lähes kaikki jätetty nuoremman takia(on poikkeuksia missä ydinperhe ja yhteiset lapset) ja etsivät uutta miestä kaikenmaailman rikkaista tai sellaista esittävistä veneilijä pelimiehistä. Jotka ”suhteet” kestää sen 2kk. Se on vakio. Sellaisille miehille on vientiä eikä niitä kiinnosta sitoutua rupsahtelejiin haaskoihin.

Nämä naiset ovat olleet pitkässä parisuhteessa ennen jätetyksi tuloaan ja eivät tyhmänä käsitä naisella olevan kaksi eri markkina-arvoa. Eli kelpaa panoksi mutta ei enää Muuhun näille saamamiehille. Ja saamattomat miehet ovat näille naisille kuin ilmaa kun elävät harhassa että itse kelpaavat siinä missä nuorenalin. Ei oteta peiliä kauniiseen käteen ja miettiä miksi se ex mieskin vaihtoi nuorempaan!! Kiltit ja kunnolliset insinööri nörtti miehet eivät heitä kiinnosta vaan pitää olla se iso retee partajeesus.

Aika kuluu... vanhimmat on tässä säätäessään jo täysin pois kokonaan markkinoilta eli ei enää kiinnosta niitä vähemmän haluttujakaan miehiä. Ulkonäkö määrää deittimaailmassa jaon.

Surullista sanon minä. Yksinäisyys vaivaa mutta sitä ei kehtaa rupsukat ääneen sanoa vaan ”mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa” -lue suhteessa vähemmän menestyvän supliikkimiehen kanssa- kunnes on jo liian myöhäistä että se ätmikään kiinnostuisi naisesta.

66

64

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nykyään on odotukset nousseet kumppanin suhteen. Luetaan kaikenmaailman lehdistä kuinka räväkkä, hieno ja rikas mies / nainen löytyi. Sitten on vielä lehtiä missä kehutaan kuinka "nuori on parempi seksissä, elämä parani kuin vaihtoi". Ihmiset lukevat näitä ja kuvittelevat että se pätee heihin itseensä, odottelevat "ritaria valkoisen hevosen selässä". Rima on nostettu korkealle ja se nousee jokaisen hylsyn myötä pykälän ylöspäin. Pitäisi olla sen verran realisti ja tiedostaa oma elämä ja hankkia samantapainen ihminen kumppaniksi. Ilmankos myös eksoottiset maahanmuuttajat kiinnostavat, kuvitellaan että he ovat miehenä erilaisia ja parempia kuin suomalainen mies. Myös helppo saalis koska heitä on tullut paljon. Ikävä kyllä karu totuus on ihan muuta, mitä uutisia katsonut ja lukenut.

Toinen mikä todennäköisesti vaikuttaa tähän mainitsemaasi ilmiöön, on se kuinka helppoa nykypäivänä on etsiä kumppania. On tinderit ja monet nettitreffisivut. Mistä on helppoa bongata ihmisiä muutamalla napin painalluksella. Siellä sitten tapaamatta edes toista on helppo ladella ummet ja lammet, ihmiset lukee sitten innoissaan ja saavat mielikuvia ennen tapaamista edes. Sitten on myös tuo uusi "Sugardaddy" ilmiö. Vanha nimikehän sillekkin toiminalle oli "prostituoitu", kumma maailma. Siitäkin tehty trendikästä.

Eipä siinä, kukin omalla tavallaan. En tuomitse, kummastelen vain.

Hyvää alkavaa viikkoa.

• Anonyymi

Miehet hakee naisia ulkomailta niistä maistä missä naiset on alistettuja , naiset ulkomaalaisia jotka tulleet Suomeen . terffipalvelussa nuoret miehet hakee iäkkäämpää naista.
        Suomalaiset miehet ovat syyllistyneet väkivaltaa, se voi vaikuttaa ettei Suomalainen nainen ole halukas hyväksymään kotimaansa miestä . Syitä voi olla monia, yksinhuoltajat haluavat olla lastensa kanssa yksin , silloin tällöin hakee seksikaveria, kapakasta ym muualta . Jos miehellä on elatusmaksuja , alkoholismia , voi naiset kiertää kaukaa kyseiset miehet . Onhan Auervaaroja niitä on syytä varoa . Kevät tuo ilmiön esille entistä voimakkaammaksi .

• Anonyymi

Tilanteessa ei ole mitään surullista vaan tilanne on täysin reilu ja oikeudenmukainen kaikkia osapuolia kohtaan:

Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa.
      Jos ei itse rakasta, ei voi saada rakkautta.
      Jos itse rakastaa, saa rakkautta takaisin ovista ja ikkunoista.

Jos on vakuuttunut siitä, että oma ja muiden ulkonäkö määrittää ihmissuhteiden laadun, niin tulee käymään. Se on itseään toteuttava ennuste, sillä silloin on kontaktissa vain muiden samoin ajattelevien ihmisten kanssa.

Tämä koskee kaikkia sukupuolia.

Jenseits_der_Klöster

• Anonyymi

Kun sormi osoittaa kuuta, typerys katsoo sormea.

Sananlasku ei ole minun.

Jenseits_der_Klöster

• Jos kerran "Ulkonäkö määrää deittimaailmassa jaon.", niin mitäs siinä sitten rumat äijät kitisee..

• Anonyymi

Oletko idiootti? Juurihan aloituksessa kerrottiin, että naiset ovat itsekin rumia.

• Anonyymi kirjoitti:

Oletko idiootti? Juurihan aloituksessa kerrottiin, että naiset ovat itsekin rumia.

En ole.

Sinä olet.

• Ihmisten maailmas ei niiku kukaan oo koskaan tyytyväinen. Meil taas on ihan toisinpäin. Me kaikki uskomusolennot, kyöpelit ja haltijat, metsänväki, ilmanväki ja vedenväki, ollaan aina tyytyväisii. Mei kyl bonjata ihmisii.

• "Ihmisten maailmas ei niiku kukaan oo koskaan tyytyväinen."
        Tuo on kyllä totta yleensä. Näin ihmisenäkään en aina ymmärrä ihmisiä.

• Irvokas kirjoitti:

"Ihmisten maailmas ei niiku kukaan oo koskaan tyytyväinen."
        Tuo on kyllä totta yleensä. Näin ihmisenäkään en aina ymmärrä ihmisiä.

Ku on potkassu tyhjää, kannattaa kyl liittyy meitin porukkaan. Meillon pal paremmat jujut ku ihmisil. Vappuu muuten!

• keiju.niiku kirjoitti:

Ku on potkassu tyhjää, kannattaa kyl liittyy meitin porukkaan. Meillon pal paremmat jujut ku ihmisil. Vappuu muuten!

Täytyykin pistää vaihtoehto korvan taakse, kunnes maallinen elo loppuu. Hyvää vappua sinnekkin! :)

• Eli siis sinun ennusteen mukaan me ollaan loppuun hamaan asti kun on ydinperhe vielä kuulostaa hyvältä.

• Anonyymi

Miehet ovat yksinäisiä koska ovat rumia ja naiset yksinäisiä koska eivät kelpuuta samantasoista rumaa miestä. Nainen voi siis aina valita onko yksinäinen vai ei. Mies on pakosta yksinäinen. Ruman miehen kanssa ei voi olla hyvää suhdetta, niin naiset ajattelee.

• Anonyymi

Ei ruma mieskään halua rumaa naista! Että tasan menee..

• Anonyymi

Tasan haluaa. Rumat naiset ei anna edes tilaisuutta rumille miehille. Rumat miehet ei ole pinnallisia kuten naiset ja rumat miehet olis tosi onnellisia jos oli joku nainen joka haluaa olla ruman miehen kanssa.

• Anonyymi

Mä en ainkaan haluis ketään sellasta miestä, joka pitää ja puhuu naisista rumina. Samoin kun en haluais myöskään sellaista joka pitää itseään tai muita miehiä rumina.

• Anonyymi

No jollet ole nuori ja hoikka olet Ruma!!

T. Kaikki miehet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jollet ole nuori ja hoikka olet Ruma!!

T. Kaikki miehet

Taas PRM aktivoitui. Kevät, näes

• Anonyymi

Mä tunnistin tämän aloituksen heti PRM trolliksi. Ei voi erehtyä tyylistä!!! Ihan on herra itse taas vauhdissa😂😂

• Anonyymi

Ätmien elämä on surullista.

• Anonyymi

Muistan kun naapuriin muutti yli 50 v. eronnut sairaanhoitaja ja haki rikasta miestä itselleen. Velkaa asunnosta joka myytiin alihintaan. Lisäksi luottokorttilla maksettuja matkoja. Eronnut kaveri maksoi vuokratakuut. Lihava kuin mikä ja susiruma. Ei autoa tai ajokorttia. Silti kotisairaanhoidossa töissä. Itsellä sentään omistusasunto ja auto pihassa. Ei velkoja ja rahaa tililllä kuten luulisi kaikilla vanhemmilla työtä tekevillä olevan. Mitä tuollainen vielä kuvittelee saavansa? Itseä ei kiinnosta yhtään.

• Anonyymi

Tainnut rupsahtaminen sekoittaa tuon naisen pään todella pahasti ja elelee omissa harhoissaan. Kuvailemasi nainen ei kelpaa itse edes puliukon elättäjäksi.

• Anonyymi

Johan oli taas ätmitarinaa kerrakseen.

Ihan taivaan vanhoillakin naisilla on huippu hyvää seuraa ja kumppani. Missä ihmeen mutalammikkossa sä elelet?

xLiner

• Anonyymi

Taas joku syrjäytynyt, joka elää omassa fantasiamaailmassa.

• Anonyymi

Aloittaja on ymmärtääkseni nainen. Kun profiilinkin katsoo.

• Anonyymi

Syö keksi eli ota seksi... ohoh noniin tuli kaksi-keksi, kaksi keksiä eli seksiä meinaisivat tulla yhtäaikaa. Keksi kuin seksi, kaksikeksi.

• Anonyymi

Olin just bileissä, jossa 70v naisella oli 53v seuralainen. Ei naisella ole koskaan liian myöhäistä.

• Anonyymi

"Olin just bileissä, jossa 70v naisella oli 53v seuralainen. Ei naisella ole koskaan liian myöhäistä. "

Ei koskaan olekaan liian myöhäistä, sitähän ap,kin kirjoitti: ”mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa” -lue suhteessa vähemmän menestyvän supliikkimiehen kanssa" kunhan vain ymmärtää realiteetit eikä yritä koko ikäänsä mahdottomia.

Tässä tapauksessahan 70v nainen on ottanut vähemmän menestyvän supliikkimiehen.
        Vai kuvitteleeko joku että 53v ytm ottaisi 70v naisen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Olin just bileissä, jossa 70v naisella oli 53v seuralainen. Ei naisella ole koskaan liian myöhäistä. "

Ei koskaan olekaan liian myöhäistä, sitähän ap,kin kirjoitti: ”mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa” -lue suhteessa vähemmän menestyvän supliikkimiehen kanssa" kunhan vain ymmärtää realiteetit eikä yritä koko ikäänsä mahdottomia.

Ei tietenkään. Kun ikää 70v, niin parisuhdetta ei jaksa enää. Niissä ollut tarpeeksi. Ei halua miestä riesakseen nurkkiin pyörimään. 53- vuotias saa siis omassa elämässään tehdä ihan mitä tahansa. Eikä kukaan narise käytöksestä tai vaadi mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä vanhaa miestä, usein kiukkusiakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tietenkään. Kun ikää 70v, niin parisuhdetta ei jaksa enää. Niissä ollut tarpeeksi. Ei halua miestä riesakseen nurkkiin pyörimään. 53- vuotias saa siis omassa elämässään tehdä ihan mitä tahansa. Eikä kukaan narise käytöksestä tai vaadi mitään.

Älä valehtele itsellesi. 70v nainen tekisi mitä vaan saadakseen samoja miehiä parisuhteeseen mitä nuorena. Todella noloa itselleen valehtelua.

Naisen MA huippu on 21 vuotiaana ja sitten alkaa alamäki eikä nainen enää kelpaa YT-miehille ja kohta ei enää edes HC-AT-miehille ja sitten epätoivoisena valehtelee, että en olisi halunnutkaan.

Nainen kuolee elämänsä aikana kaksi kertaa ja ensimmäinen kerta on kun nainen muuttuu ilmaksi miesten silmissä

• Anonyymi

Mies on perverssi, jolla on mummofetissi. Kyseessä oli varmasti vasemmistohörhöjen vappubileet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä valehtele itsellesi. 70v nainen tekisi mitä vaan saadakseen samoja miehiä parisuhteeseen mitä nuorena. Todella noloa itselleen valehtelua.

Naisen MA huippu on 21 vuotiaana ja sitten alkaa alamäki eikä nainen enää kelpaa YT-miehille ja kohta ei enää edes HC-AT-miehille ja sitten epätoivoisena valehtelee, että en olisi halunnutkaan.

Nainen kuolee elämänsä aikana kaksi kertaa ja ensimmäinen kerta on kun nainen muuttuu ilmaksi miesten silmissä

En. Sain Laasasen opeilla komean ja rikkaan miehen. Ne opit vaan eivät ole tätä päivää. Nykyään kaikki on vapaata. Et voi nal tietää, mitä vuosikymmeniä parisuhteessa ollut nainen ajattelee tai tarvitsee 7-kymppisenä, koska et ole itse kelvannut muuhun kuin yhärin kamupojaksi. Kokemusta oikeasta elämästä ei ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En. Sain Laasasen opeilla komean ja rikkaan miehen. Ne opit vaan eivät ole tätä päivää. Nykyään kaikki on vapaata. Et voi nal tietää, mitä vuosikymmeniä parisuhteessa ollut nainen ajattelee tai tarvitsee 7-kymppisenä, koska et ole itse kelvannut muuhun kuin yhärin kamupojaksi. Kokemusta oikeasta elämästä ei ole.

"Sain Laasasen opeilla komean ja rikkaan miehen."

Tälläisiä miehiä naiset yrittävät, muut ovat ilmaa, ei miesten marinat tuulesta temmattuja ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Sain Laasasen opeilla komean ja rikkaan miehen."

Tälläisiä miehiä naiset yrittävät, muut ovat ilmaa, ei miesten marinat tuulesta temmattuja ole.

Laasasen opit vaativat myös naiselta paljon. Vaikka osa onkin totta joissain takauksissa, niin ihan paskaa enimmäkseen. Ulkonäöllä ja statuksella pääsee vain alkuun. Yhtään parisuhteen ongelmaa niillä ei ratkota. Eivätkä ne tuo välttämättä onnea tai rakkautta. Kantsii lukea ennemmin pälän juttuja. Siinä täyspäinen ja realistinen ihminen normaalissa parisuhteessa.

• Anonyymi

Ei ole olemassa rumia, on vain hupnpn omantunnon omaavia. Jos mies sanoo heti mettisivuston esittelytekstissä, että ei varmaan kukaan tällaista huoli jne.. Niin arvaa kiinnostaako sellainen. Itsetunto kohdalleen miehet, luota omaan ihanuuteesi. Mutta on totta, että mitä enemmän treffailee, sen enemmän taso nousee ja tietää, mitä ei ainakaan halua.

Mä oon kyllä menettänyt uskoni nettitreffeihin.. Lähes kaikki miehet hakee sieltä vain seksiä ja vaikka itsekin rakastan seksiä, niin haluan niin paljon enemmän. Siksi tauko kaikesta etwimisestä on tarpeen. Se oikea tulee kohdalle kun on sen aika, ei etsimällä 🙏

• Anonyymi

Lähes kaikki naiet hakee seksiä jännämiesten kanssa. Naiset ei halua kunnollista miestä joka haluaa paljon enemmän suhteelta.

• Anonyymi

Enemmänkin kroppa on se ulkonäkö vaatimuksen fokus. Kun päästään 40 ikäluokkaan niin johan alkaa kroppa olla ihan karmeassa kunnossa. Seksuaalinen viehätys nollassa. Se varmasti selittää ainakin sen miksi miehet vaihtavat nuorempiin. Nuoremmilla timmi seksikäs kroppa. Jos naiset ja miehetkin pitäisivät kropastaan huolta koko ajan, pysyisivät he seksuaalisesti viehättävinä ja timmeinä. Ei olisi tarvetta vaihtaa. Mutta ikää tulee lisää ja läski lotisee enemmän. Harmi. Kannattaisi kuntoilla. Jokaisen.

• Anonyymi

Olin just bileissä jossa 30 vuotiaalla kuolleella miehellä oli 100 vuotias nainen, naiselle ei ole koskaan liian myöhäistä. Homot ja lesbot aamupuuroa.

• Anonyymi

Tais olla monttubileet. Joko ylä- tai alakerrassa. Luultavasti siellä kuumemassa paikassa.

• Anonyymi

Hyvinpä tunnet toisten elämät ja ajatukset, entä omasi? Mitä omia tarpeitasi hoivasit tällä kirjoituksella?

• Anonyymi

Olin diakonissan kanssa käymässä sairaalassa ja tulin kertoneeksi kollegalleni sairaalapastorille, että olen päässyt kuiville vaikeassa alkoholismissani ja ryhtynyt papiksi. Tämä kysyi, minka vaikutuksen tahdoin tehdä kertomuksellani.

Eräille minkä tahansa kertominen on vaikutuksen tekemistä. Toissijaista on ilmaisun sisältö. Kun keskustelin kollegani kanssa enemmän, minulle selvisi, että hänen ajattelunsa oli läpeensä psykologinen. Kertoi antavansa hahmopsykologiaan pohjaavaa terapiaa.

• Anonyymi

Luulisin että kyllä ne tytöt tulevat auttamaan itse kutakin rakkaudessa sitten jos huomaavat että tuollainen poika kärsii kun ei ole kaveria, usko vaan...

• Anonyymi

Ainiin anteeksi en ajatellut oliko kirjoittaja mies vai nainen.... nooh mitä silläkään on väliä nykyään kun tasavallan hallinnoiva presidenttikin on nainen nykyään :D

• niin aloittajan teksti on vaan niin todellista tässä muuttuneessa yhteiskunnassa
      mutta minkäs teet.
      tääl kirjoittelee yllättäin myös yksinäinen mies :)

• Anonyymi

Optimaalinen ikäero on se että nainen on noin 16-vuotta nuorempi kuin mies, tämähän oli tutkittu fakta ja jopa Paul Newmankin tämän tietää.

• Anonyymi

Höpö, höpö. Jos haluaa loppuiän parisuhteen, niin kannattaa ottaa vanhempi nainen. Nainen on vielä yli 70-vuotiaana usein hyvässä vedossa, mutta miehet alkavat kupsahdella päälle viisikymppisenä . Jos nainen on vanhempi, voi elämä kestää suurin piirtein yhtä kauan.

• Anonyymi

Naiset on nirsoja eikä tavallinen duunari mies kelpaa enää naisille. Pitää olla joku julkkis joka tienaa 200 000 euroa vuodessa vähintään että kurppa naisille kelpaa. Suomessa on puoli miljoonaa miestä sinkkuna eikä tavis naiset halua niitä koska pitävät liian rumina.

• Moi.
      Täs on yks. Jätetty siis joka kerta, kun olen ollut jossakin suhteessa. Olen siis 43-v nainen. Kavereita ei juurikaan ole. Töissä kiusataan. Kukaan ei välitä. Rahat aina loppu. Velkaa on liikaa, ei varaa maksaa. En saa työstäni mitään, se on pakkotyötä. En edes hyvää mieltä. Vain pahaa mieltä, kun yks tyhmä kiusaaja pilaa aina kaiken. Ja se vaan on siellä, se ei lähe ees tappamalla......se ei osaa tehdä mitään oikein, aina se on jankuttamassa ja määräämässä muita, mut prinsessaa ei saa kukaan määrätä missään.

• Anonyymi

28-40v mies...hah. Laihduta ensin niin saatat saada 60v miehen.

• Anonyymi

Mitä höpö höpöä taas :D
      Avioeroista 70% on naisten aloitteesta, joten ap:n tuttavapiiri olisi aikamoinen poikkeus. Ja tiedoksi, että nainen on seksuaalisesti aktiivisin 40 eli makkarin hiljaisuus voi johtua ennemmän siitä, että mies ei kuuntele tai osaa. Naisilla on siksi kysyntää nuoremmilta, mutta miehet vaan haaveilee 20v nuoremmista. Naiset myös koulutetumpia, joten miehet jää vuokrakaksioon ruikuttamaan. Tutkitusti myös naiset on onnellisia eron jälkeen ja todella harva katuu. Miehet taas saattaa alkoholisoitua yksin eli säälit enemmän sinne.
      Taas oli niin omissa maailmoissaan ja realismista irti ap... Huh huh ja hoh hoijaa.

• Anonyymi

Komppaan!

• Anonyymi

En komppaa!

• Anonyymi

Sen kun komppaavat ja kamppaavat, kampaajat.

• Anonyymi

Tietysti ovat "onnellisempia" koska pääsevät vapaasti jakamaan tavaraansa välittämättä kenestäkään muusta. Mutta ei sekään tie loputtomiin kestä vaan jonkin ajan päästä kapenee kapenemistaan, kunnes tarpoo yksin kivistä polkua.

• Anonyymi

Ei tässä yksinäisyydessä ole mitään surullista ainakaan omalla kohdallani. Viihdyn yksin. En huolisi yhtäkään naista elämääni Seksiäkään en kaipaa koska onhan mulla kädet.

• Anonyymi

Yksinäisyys johtuu rumuudesta miehillä.

• Anonyymi

Estynyt mutta mallikomea mieskin voi olla yksin. Tai minkä tahansa näköinen jokasyystä tai toisesta haluaa olla yksin. Näkeehän tässäkin miten täällä foorumissa ihmisiä jaotellaan. Joku voi olla saanut tarpeekseen koko tunteilujen teatterista. Miksi lyödä kätensä pönttöön kun voi olla lyömättäkin? Jos ei lokeroinneissaan tiedä muita vaihtoehtoja niin hyödyttääkö valistaakaan? Ja mistä sen tietää kuka on yksin ja kuka ei ja kumpi on kellekin suuremman harmin paikka. Ihmiset voivat yllättää.

• Anonyymi

Ei voi yleistää. Minun kohdalla on toisin. Kaikki miehet joiden kanssa olen ollut suhteessa, ovat olleet ihan tavallisia. Ei komeita, ei rikkaita, vaan ihan tavallisia suomalaisia miehiä.
      Nyt olen yksin. Viimeisin suhteeni oli ikävähkö kaveri.
      En "etsi" ketään. Mieluummin kipitän karkuun. En itse ole ruma, en kaunis, vaan myös tavallinen suomalainen nainen. Tai siis ainakin omasta mielestäni tavallinen. Pärjään omillani. Talo, pari autoa, ei pahemmin velkaakaan. Talosta enää vain hyvin vähän.
      En ole koskaan katsonut miehen ulkonäköä tai varallisuutta, en pidä niitä onnellisen parisuhteen kannalta tärkeimpinä asioina. Ulkonäkö muuttuu vuosien varrella, samaten varallisuus. Mikään ei ole ikuista. Onhan minullakin facessa se 5000 kaveria ja satoja seuraajia toki, mutta se ei muuta minun yksinäisyyttäni mitenkään. Nettimaailma on eri asia kuin oikea elämä.
      Olen oppinut olemaan yksin. Joskus se vaivaa enemmän, joskus vähemmän. Osaan pilkkoa puut ja korjata taloa. Yksinäisyyskin on suhteellista.

• Anonyymi

Naisia on enemmän kuin Miehiä. Eli jos miehet on yksinäisiä. Niin on sitten naisetkin.

• Anonyymi

Minä en osaa valita kumppania enää liian monen samankalt. käyt. pers. kohtelun jälk. Sori vaan ziittä. Tämän takia viettänen aikaa mm. erilaisten "mielihuvitusolentojen" seurassa fantasiamaailmoissa ja ne kutsuvat jo jollain mielenterveyden kategoriallakin. Sen kategorioinnin saanti vaikuttaa ihan vain näytelmältä, johon on puolinainen johdatus osallistua sopivilla vuorosanoilla. Kohtalo se tämäkin. Nooh, kyllä se siittä, ja tsemppiä vaan.

Nimierkillä: ei tainnut tulla synnytystalkoisiin osallistujaa täältä suunnalta, koska vaikka vaikuttaakin että naiset ovat kiinnostuneehkoja ulkonäöstä (ilman rillejä) niin tekstien ja puheiden sisältöjäni vaimennetaan liikaa, kuin olisin siellä mielenterveyden kategorisoijilla käymässä. Täten mitään "omaa tahtoa" ei saa tuotua julki. Pelkkää vastapuolen kontrollointiyritysten väistelyä koko seurustelutouhu meikäläiselle..Ai niin, ja rahan vähäisyys vaikuttaa ylitsepääsemättömältä esteeltä. Naisihmisen sterotyyppimäinen "uusproto" on kiinnostunut vain elokuvahahmomaisista supliikkipelleistä, joiden charmi riittää vaikka Napoleonin huijaamiseen kohti väärää sotaa väärää armeijaa vastaa tai jotaai.

Siinä ritiikit. Hyvää kaikessa on tässä se, että saa opiskella itsensä kanssa elämistä. Niin jo jaa, omaa face-elämääni "kontrolloi" 'puolinäkymättömät hahmot' joiden tarkempaa speksiä en jaksa palautekeskustelun puutteessa määritellä. Tinter-touhuissa on ihmisillä vain halu kertoa pari lausetta elämästään ja olla hiljaa, vaikka olisi kuin mätchi. Ei se tutustuminen ole enää niin helppoa, jos koskaan oli, on kuin jotain olisi poissa ihmisten väliltä suurimman osan aikaa, vaikka kadulla kävellessä, koska a. ihmiset kävelee usein kuin päin vain b. autot harvoin pysähtyy suojatien eteen ja c. elääks ihmiset joka tilanteessa vain sen jotenkin voittaakseen, esim. kulkiessaan kadulla voi olla kiva yrittää voittaa se vähän kauempaa kävelevä tyyppi kävelemällä sitä lujempaa, jne.

Noniin, ei mulla muita juttuja

• Anonyymi

Niin ja tuosta kilpailusta, tosi moni oikeassa kilpailussa, varsinkin vähän ehkä kamppailusellaisessa, tai sen kaltaisessa, odottanee helppoa vastustajaa. Ihan kuin kadulla kävellessä saa itse useimmiten väistellä, tai muuten perustämätietty-kaupunkilainen kävelee päin niin että törmäys on varma, ja sama autojen kanssa. Lisäksi, 8/10 kertaa kun on näytetty autolle mukavahkoa käsimerkkiä, on tämä hullutellut ajamalla ns. karkuun satasta kuin kokeillen paljonko kaara vääntää suoralla. Eli miksi olla sosiaalinen. Tänään piti olla joku asiantuntijapalaveri, ja muut puhuivat 2 tuntia ja itse kuuntelin ja katselin miten muut pyrkivät ns. jutun keskiöön kuin toisiaan vastaan kisaten jostakin näkymättömästä luusta.

Miksi itse olin siellä, oli ajatus siitä, että tilanteelle oli järjestetty otsake, josta en ollut kuullut mitään aiemmin, ja nyt tiedän ehkä enemmän, siitä miksi. Minulla ei kuulemma ole oikeasti mielenterveyden ongelmaa, koska ei minun tee siitä mieli puhua kellekään. Minä vain näyttelen sitä, ettei tarvitse mennä työkkärin luukulle, josta minut pois ohjattiin, mielenterveyspuolelle. Näin siis, kuulemma. En minä kyllä ymmärrä mistä näyttelemisestä ne puhuvat.

• Anonyymi

Onpas siinä synkkä kuvaus kypsemmistä naisihmisistä. On se sitten melkoinen ihme, että itse olen kohta 40 vuotta ollut saman miehen kanssa aviossa. Lapsiakaan ei ole. Neljä vuotta sitten leikatiin rintasyöpä. Halusin itse poistattaa rinnan kokonaan vaikka olisi tehty säästävä leikkaus. Nyt olen yksi tissinen. On monta muutakin epäkohtaa, mm. 20 kiloa ylipainoa. Mitäs vielä. No, johan tossa olikin aihetta miehen lähteä niitä missejä metsästelemään, vaan ei ole lähtenyt. Tuskin enää lähteekään, on kristitty mies. Myötä- ja vastamäessä lupailtiin aikoinaan. Moni mies on naisensa jättänyt vaikka on perhettä ja kauneutta ja terveyttä. Miksi? Se on se elämän karkaamisen pelko. Kun ei ole vakaata elämän tarkoitusta, lähtee paniikissa hakemaan lohtua muualta. Ei kannata. Luu jää vetävän käteen loppujen lopuksi. Ihmisen koko elämä tarvitaan hyvän parisuhteen muodostamiseksi. Joka alkaa aina alusta, ei koskaan löydä itseään.

• Anonyymi

Tämä ihana kirjoitus

• Anonyymi

Masentaa kun ei saa pillua. Pelaaminen on ainoa ilo ja siihen menee turhaa rahaa ja sekin masentaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3444
    2. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      18
      2678
    3. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      388
      2624
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      82
      1787
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      86
      1425
    6. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1210
    7. SEO!! Pyhäsalmi

Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs
      Pyhäjärvi
      71
      1026
    8. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      75
      995
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      28
      819
    10. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      68
      811
    Aihe