Miksi päläpälä tehtailee nikkejä?

43

<50

Vastaukset 43

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pälä on sellainen massahurmaaja. :-P

• Anonyymi

Huomiohuomaaja. :oP

• PäLäPäIä -PÄLÄPÄIÄ-Päläpäiä .

• Anonyymi

Mitä väliä senkin koti-persu.

Mene ulos välillä, lähtis se persuilukin kuin itsestään ihmisten kanssa ollessasi.

• Noniin, nyt on uusi nikki.💪😬👍

• Loistavaa :D Mitä tuo tarkoittaa vai tarkoittaako mitään?

• Harmaaritari kirjoitti:

Loistavaa :D Mitä tuo tarkoittaa vai tarkoittaako mitään?

Yllätys Morten Harkethan se. :-)

Loistavaa :D Mitä tuo tarkoittaa vai tarkoittaako mitään?

Mussukkani Mortenin mukaan tiettykin..😋💋

• härö kirjoitti:

Yllätys Morten Harkethan se. :-)

Justiinsa se!!😬

• HortenMarket kirjoitti:

Justiinsa se!!😬

On siinä mies osannut tehdä sinuun lähtemättömän syvän vaikutuksen. :-)

• härö kirjoitti:

On siinä mies osannut tehdä sinuun lähtemättömän syvän vaikutuksen. :-)

Juuu, ei hevillä häviä se vaikuttuminen.😃

Mitäs tästä tulee, about 35 vuotta Mortsukka fanina..😋

Juuu, ei hevillä häviä se vaikuttuminen.😃

Mitäs tästä tulee, about 35 vuotta Mortsukka fanina..😋

Pitkänlinjan fanittaja. :-)

• härö kirjoitti:

Pitkänlinjan fanittaja. :-)

Hmm, saako udella minkä ikäinen se sinä oot?😃

23-vuotias. Entä sinä?

Mussukkani Mortenin mukaan tiettykin..😋💋

Meneeköhän tuo Mortenin fanitus jo liian pitkälle? Jos teille tulee poika onko nimi sitten Mortti?

• härö kirjoitti:

23-vuotias. Entä sinä?

Heh, melkeen sua puolet vanhempi, pian jo 43v.😃

Meneeköhän tuo Mortenin fanitus jo liian pitkälle? Jos teille tulee poika onko nimi sitten Mortti?

Hahaa, ei mee! Siitä voi tulla Marttikin.🤣

Muttei meille enää tuu yhtään lasta enempää mitä meillä jo on..ei enää tässä iässä.😌

Heh, melkeen sua puolet vanhempi, pian jo 43v.😃

Sie olet mun äidin kanssa saman ikäinen. Taikka mun äiti on vuotta vanhempi mitä sie. :-)

• härö kirjoitti:

Sie olet mun äidin kanssa saman ikäinen. Taikka mun äiti on vuotta vanhempi mitä sie. :-)

Uff, niinkö nuori äiti sulla on!?!?!🙄

Onhan monella jo mun iässä aikuset muksut, vaan mäpä alotin vasta myöhemmin lisääntymään niin oonkin sitten jo ihan mummeli, kun mun muksut on aikusia naisia.😄

Mummukka ihan..

Uff, niinkö nuori äiti sulla on!?!?!🙄

Onhan monella jo mun iässä aikuset muksut, vaan mäpä alotin vasta myöhemmin lisääntymään niin oonkin sitten jo ihan mummeli, kun mun muksut on aikusia naisia.😄

Mummukka ihan..

Et sie mummukalle vaikuta. Mukavan pirtee nainen, mie tykkään sinun rempseästä iloisuudesta. Sie piristät mun mieltä. :-)

Hahaa, ei mee! Siitä voi tulla Marttikin.🤣

Muttei meille enää tuu yhtään lasta enempää mitä meillä jo on..ei enää tässä iässä.😌

Pitäsköhän sun vaihtaa miehen nimi Martiksi?

https://www.maistraatti.fi/Documents/Lomakkeet/Nimiasiat/2019/Nimenmuutos_27122018.pdf

Tuon vissiin vois vaan täytellä ja lähettää menemään. Olis siinä mies ihmeissään kun yhtenä aamuna vaan alkais heräämään Marttina. Ois hyvä jäynä :D

• härö kirjoitti:

Et sie mummukalle vaikuta. Mukavan pirtee nainen, mie tykkään sinun rempseästä iloisuudesta. Sie piristät mun mieltä. :-)

Kiitosta kiitos, kiva ettei kaikki tykkää kyttyrää.🤗😃

Ettei vaan ärsytä joka iikkaa...

Pitäsköhän sun vaihtaa miehen nimi Martiksi?

https://www.maistraatti.fi/Documents/Lomakkeet/Nimiasiat/2019/Nimenmuutos_27122018.pdf

Tuon vissiin vois vaan täytellä ja lähettää menemään. Olis siinä mies ihmeissään kun yhtenä aamuna vaan alkais heräämään Marttina. Ois hyvä jäynä :D

Ööö, mää luulen että ei pitäs. Saattasi tulla vuosituhannen riita.😲

Taikka luulis, että jonkun vieraan mehen nimeä hoen ja rupee miettimään missä mä päivät oonkaan luuhannut.😝

Kiitosta kiitos, kiva ettei kaikki tykkää kyttyrää.🤗😃

Ettei vaan ärsytä joka iikkaa...

Sie oot ihana. En tykkää kyttyrää. :-)

• härö kirjoitti:

Sie oot ihana. En tykkää kyttyrää. :-)

Kiitos. Elä nyt liikaa kehu, ettei nouse päähän. 😝

Mut kiva jos piristää!😃

Kiitos. Elä nyt liikaa kehu, ettei nouse päähän. 😝

Mut kiva jos piristää!😃

Tuntuu hyvältä nauraa välillä. :-)

Ööö, mää luulen että ei pitäs. Saattasi tulla vuosituhannen riita.😲

Taikka luulis, että jonkun vieraan mehen nimeä hoen ja rupee miettimään missä mä päivät oonkaan luuhannut.😝

Voishan se olla mutta mielenkiintoista olisi kyllä kokeilla onnistuuko kun tuon lomakkeen perusteella voisi käydä helpostikin ilman että nimenmuuttajalla itsellään mitään aavistusta asiasta. Joku identtiteettivarashan vois ensin hakee nimenmuutoksen jollekin toiselle, sitten tekasis pankkitilin ja alkais tilailemaan pikavippejä yms. sen toisen uudella nimellä.

• Anonyymi
        HortenMarket kirjoitti:

Kiroitit väärin tuon pitäisi olla "HornetMarket" .... ristus sentään joo kovia jos tulee niin joku kokaiini ja herosiini, EN yhtään ihmettele että miksi nuo kaksi ainetta ovat luokiteltu erittäinvaarallasiksi huumausaineiksi _D

• Anonyymi

Siellä on taas yksi, joka on onnistunut luomaan itselleen sinisen "Päläpälä" nickin. Kun katsotte heidän profiileitaan niin huomaatte eron. Oikealla Päläpälä kirjoitushistoria on auki kaikille, mutta feikki Päläpälä:llä se on profiilissa suljettu. Valitettavasti emme näe hänen profiilinsa kautta lukemaan "pieru"-juttuja ja muuta vähemmän korkealentoista.

• Aargh! En tajua mikä mättää noilla tyypeillä? Tosiaan pierassu liian tujut kouraansa ja haistellut liikaa, kun pitää toisten nikkejä tehtailla uusiks ja perseillä...

Noh... Onpahan jotain elämässä sisältöä...

• Ettet vaan ollut itse asialla ja ovelasti nyt suuntaat epäilyjä toisaalle :D

Ettet vaan ollut itse asialla ja ovelasti nyt suuntaat epäilyjä toisaalle :D

No en tosiaan... ei sellaiseen riitä mielenkiinto. :oD

Itseä vaan ärsyttää noi tuollaiset... Pitäis kenenkin saada olla ihan omallaan rauhassa, mutta ei kun jonkun pitää lähtee perseilemään sitten silläkin mahdollisuudella... Ihan hoopoa touhua...

• Dissi kirjoitti:

No en tosiaan... ei sellaiseen riitä mielenkiinto. :oD

Itseä vaan ärsyttää noi tuollaiset... Pitäis kenenkin saada olla ihan omallaan rauhassa, mutta ei kun jonkun pitää lähtee perseilemään sitten silläkin mahdollisuudella... Ihan hoopoa touhua...

Oli se kyllä aika ovela veto siellä pitkässä ketjussakin sun alkaa oikeaa päläpälää epäilemään kun toisella päläpälällä loit kaaosta samaan aikaan. Tunnusta pois vaan :D

Noin muuten olen kyllä samaa mieltä.

Oli se kyllä aika ovela veto siellä pitkässä ketjussakin sun alkaa oikeaa päläpälää epäilemään kun toisella päläpälällä loit kaaosta samaan aikaan. Tunnusta pois vaan :D

Noin muuten olen kyllä samaa mieltä.

No ois ollut ovaela veto joo, mutta oisko musta sellaiseen? :oD

Jotenkin tuntuu, että täällä on joku sellainen mulkkutyyppi varjoissa, joka mulkkuilee, kun asiasisällöllä ei voi vaikuttaa.... Ainoa keino on tuolleen alkaa sättimään kaikenlaisilla perseilyillä, kun muuhun ei löydy eväitä. Tyhjästä on turha nyhjäistä... Mulla taas sillä saralla kyllä löytyy kaikenlaista... :oD

• Dissi kirjoitti:

No ois ollut ovaela veto joo, mutta oisko musta sellaiseen? :oD

Jotenkin tuntuu, että täällä on joku sellainen mulkkutyyppi varjoissa, joka mulkkuilee, kun asiasisällöllä ei voi vaikuttaa.... Ainoa keino on tuolleen alkaa sättimään kaikenlaisilla perseilyillä, kun muuhun ei löydy eväitä. Tyhjästä on turha nyhjäistä... Mulla taas sillä saralla kyllä löytyy kaikenlaista... :oD

Ei nyt sotketa xxx:ää tähän :D No joo, onhan siellä pari muutakin vaihtoehtoa olemassa.

Ei nyt sotketa xxx:ää tähän :D No joo, onhan siellä pari muutakin vaihtoehtoa olemassa.

No mä jo siinä oikeen päliksen ketjussakin sanoin, että ois niin helkutin mukava tietää kuka noitten perseilyiden takana on.. :oD
        En päästäis tyyppiä vähällä sen jälkeen enää ikinä... :oD

• Dissi kirjoitti:

No mä jo siinä oikeen päliksen ketjussakin sanoin, että ois niin helkutin mukava tietää kuka noitten perseilyiden takana on.. :oD
        En päästäis tyyppiä vähällä sen jälkeen enää ikinä... :oD

Neuvo - miten havaitset aidon Päläpälän ja feikin - katso profiilia, sillä aito Päläpälä pitää sen nyt kaikille auki. Feikki kirjoittelee mitä sattuuta ja ei voi pitää profiiliaan auki. Kuvankaappaus siltä luonnistuu. En tiedä kyllä miten se toteutettu, mutta ilmeisesti nuo "L"-kirjaimet nimessä on heikkokohta, sillä voi ilmeisesti vieläkin rakentaa feikin?

Mitäs kuuluu?

• Faith.Hope.Love kirjoitti:

Neuvo - miten havaitset aidon Päläpälän ja feikin - katso profiilia, sillä aito Päläpälä pitää sen nyt kaikille auki. Feikki kirjoittelee mitä sattuuta ja ei voi pitää profiiliaan auki. Kuvankaappaus siltä luonnistuu. En tiedä kyllä miten se toteutettu, mutta ilmeisesti nuo "L"-kirjaimet nimessä on heikkokohta, sillä voi ilmeisesti vieläkin rakentaa feikin?

Mitäs kuuluu?

No kyllähän normitavalla kirjoittavan Päliksen tunnistaa. :o)

Mitäs tässä... yövuorossa nyt välillä... Kävin aamusta sahaamassa setälle kolme mottia leppää pilkepätkiks ja haloin vähän aikaa niitä. Ihan mukava päivä. :o)

• Dissi kirjoitti:

No kyllähän normitavalla kirjoittavan Päliksen tunnistaa. :o)

Mitäs tässä... yövuorossa nyt välillä... Kävin aamusta sahaamassa setälle kolme mottia leppää pilkepätkiks ja haloin vähän aikaa niitä. Ihan mukava päivä. :o)

Siinä onkin ollut iso savotta, sillä kolme mottia (noin kuutiota?) on aika paljon puuta.

Hyvää yövuoro, sillä minä lopettelen kohta, sillä valitettavasti aloitin luterilaisuus-palstalla aiheen, josta tuli vähän liian suosittu. Hukkuu viesteihin.

Muuten laita se joku suosikkibiisi sinne minun aloittamaan ketjuun. Löytyy vielä melko lähellä kärkeä sinkut-palstalla. Yö-aikaan on varmaan aikaa keksiä kiva biisi muille laitettavaksi?

• Faith.Hope.Love kirjoitti:

Siinä onkin ollut iso savotta, sillä kolme mottia (noin kuutiota?) on aika paljon puuta.

Hyvää yövuoro, sillä minä lopettelen kohta, sillä valitettavasti aloitin luterilaisuus-palstalla aiheen, josta tuli vähän liian suosittu. Hukkuu viesteihin.

Muuten laita se joku suosikkibiisi sinne minun aloittamaan ketjuun. Löytyy vielä melko lähellä kärkeä sinkut-palstalla. Yö-aikaan on varmaan aikaa keksiä kiva biisi muille laitettavaksi?

No ei siinä kovin pitkään mennyt... oisinko kahdeksalta aloitellut ja yhdeltätoista lopettelin, kun nainen piti vajaan päivän tänään töissä. Siinä kerkesin vähän turisemaan setän ja sen vaimon kanssakin kuulumisia halkomisen lomassa. :o)

No vilkkaat keskustelut kyllä vie aika paljon huomiota... mäkin mielellään laittaisin melkein anonyyminä, ettei viestilaatikko täyty, jos ois kovinkin kiivas keskustelu...

No koitetaan....Jos päähän pätkähtää...mulla ei vaan tule mieleen nyt mitään biisiä...ei aina noi biisit pyöri mielessä...

• Dissi kirjoitti:

No ei siinä kovin pitkään mennyt... oisinko kahdeksalta aloitellut ja yhdeltätoista lopettelin, kun nainen piti vajaan päivän tänään töissä. Siinä kerkesin vähän turisemaan setän ja sen vaimon kanssakin kuulumisia halkomisen lomassa. :o)

No vilkkaat keskustelut kyllä vie aika paljon huomiota... mäkin mielellään laittaisin melkein anonyyminä, ettei viestilaatikko täyty, jos ois kovinkin kiivas keskustelu...

No koitetaan....Jos päähän pätkähtää...mulla ei vaan tule mieleen nyt mitään biisiä...ei aina noi biisit pyöri mielessä...

Siinä on ollut jo puu-urakkaa! Muuten biisin laittopaikka:

https://keskustelu.suomi24.fi/t/15637816/kaikkien-aikojen-parhaat-kipaleet-tai-muuten-suosikkisi#comment-97429308

Laitoin Päläpälälle myöskin pyynnön lähettää joku laulu, kun tänään ei ole lähettänyt. Puuhasi jotain huonekalujen kanssa tänään.

Laita joku biisi - voit kirjoittaa linkissäni aidolle Päläpälälle - siitä voi lähteä mielenkiintoinen keskustelu, jos hän vielä tänään tänne palaa. Vaikka kirjoitaisit Päläpälälle niin kaikki tulee minulle, sillä aloitin lauantaina tuon aiheen.

Hyvää työ-yötä, sillä taidan lopetella jokseenkin tähän!

• Anonyymi

Nooh onko tuollakaan tuollaisellakaan ruokamyrkytyksen aiheisia asioita ole jos voit saada katuviemäristä, eli subwaystä :D

Kokaiinimyrkytys on kyllä paha, kuin muukin alkaloidimyrkytys.... tuntui todella pahalle hetken aikaa, että kuolen... mutta jos elimistö ja on syöty hyvin pitäisi pärjätä isostakin alkaloidiannoksesta.

- Huomasin itse että nyt on kovaa, ei normaalia ole ollenkaan, on kokaiinia ja aika kovaa sellaista.
      Niin korkeita annostuksia että... tajuhan lähtee tai kuolee jos on erittäin korkeaa kokaiinia paljon..

• Anonyymi

Onko sydänoireita? Meinasin myös kerran kuolla. Voi tulla vasta huomenna pahimmat oireet.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      701
      3418
    2. Käviskö tällainen suhde

Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E
      Ikävä
      72
      1093
    3. Raiskausyritys

Eilen laajallakankaalla lenkkipolulla.
      Kajaani
      47
      1044
    4. Mihin kiinnitit ensimmäisenä

huomiota kaivatussasi?
      Ikävä
      70
      845
    5. Poutalan onnettomuus

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit
      Maailman menoa
      80
      758
    6. Niin kauan tätä

Onko vuotesi menneet hukkaan
      Ikävä
      94
      697
    7. Olen pahoillani

Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi
      Ikävä
      50
      680
    8. Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta

Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      638
    9. Koska olet ihastunut minuun

Kysymys sulle. Oma vastaus, tänä vuonna. ❤️
      Ikävä
      48
      614
    10. Onko sinulla vihan tunteita

Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.
      Ikävä
      104
      581
    Aihe