Onko se ankaraa biletystä suihkuseurapiireissä? :)
Ätmien Wappu
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ankaraa fäpyttelyy suihqs xddd
- Anonyymi
Aloittaja-akan vappu kuluu varmaan Kontulan kaljabaareissa kuten muutkin päivät.
- Anonyymi
Alemman tason mies viettää vapun ilman naisseuraa.
Tälläisen miehen pitää pyhittää elämänsä työntekoon ja unohtaa isoryntäiset naiset. - Anonyymi
Ei ole, vaan se on pleikkaa runkkua ja viinaa.
Ätmit ei vietä vappua vaan on ihan normaali tiistai päivä ei mitään erikoista tapahdu.
- Anonyymi
Menen kyllä illalla baariin jos vaikka sais pillua sitten.
- Anonyymi
Ätmi juo itse tehtyä vappusimaa, jossa ei ole rusinoita, koska rusina ei kuulu simaan.
Ätmi ahmii myös itse kasvis öljyssä paistettyja vappurinkeleitä siman kanssa.
Tietenkin ätmi vappuun kuuluu netissä surffaus, pelikka, pc pelit netissä livenä muiden kanssa pelaaminen.
t. Nörtti ätmi - Anonyymi
Juon pelkkää jaffaa
- Anonyymi
Sivistynein ihminen ei juhli vappua olenkaan.
Te olette mielestäni sivistymättömiä:)
AsianVierestä - Anonyymi
Vappu on kyl nykyää, niin alkoholikeskeistä, että ei kyllä kiinnosta :D
Huomenna käyn ehkä mieluummin markkinoilla kiertelemässä ja syömässä munkkia ja juomassa vappusimaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433037Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613021- 422387
- 311873
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa831798Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251729- 481586
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä791307- 391270
- 791090