Yliopistoihin hakeutuu ja pääsee kympin tyttöjä, jotka ovat saaneet kymppinsä sopeutumiskykynsä ja opettajaa miellyttävän yhteistyökykynsä ansiosta. Yliopistossa he jatkavat linjaansa: tutkivat, mitä ohjaaja kehottaa ja saavat ne tulokset, mitä ohjaaja kehottaa heidän saavan. Professori on luonnollisesti ilahtunut saadessaan muokata opiskelijasta oman kuvansa. Omien aivojen käyttö on kiltille kympin tytölle kauhistus.
Yliopistot ovat suvakkitehtaita
56
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Totuus on aina vihapuhetta suvakkien mielestä.
- Anonyymi
Faktat ovat aina vihapuhetta ja kiihottamista kansanryhmää vastaan koska pilaavat monta kiiltävää kuplaa. Erityisesti PolPo ja Demla ovat kiihkeitä kiihottumaan, jopa enemmän kuin kulttuurimarksistinen sukupuolestaan jatkuvasti epävarma hörhölauma.
- Anonyymi
Omien aivojen käyttö ei sulje pois yhteistyön tekemistä muiden kanssa. Päin vastoin: useasta omilla aivoillaan ajattelevasta henkilöstä koostuva ryhmä saa aikaan enemmän kuin yksi omillla aivoillaan ajatteleva, joka kieltäytyy tekemästä minkäänlaista yhteistyötä kenenkään kanssa.
Miksi muuten syyllistät aloitusviestissäsi "tyttöä" tilanteessa, jossa syyllinen on itse asiassa "professori"?
Terveisin: kympin tyttö- Anonyymi
Yhteistyökyky = ylempien perseen nuoleminen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhteistyökyky = ylempien perseen nuoleminen
Niinhän aloitusviestissä juuri vihjattiin. Oma viestini oli vastaus siihen vihjaukseen.
Terveisin: kympin tyttö
- Anonyymi
Koulutetut, itsenäisesti ajattelevat ihmiset arvostavat monimuotoista kulttuuria ja globaalia Suomea, eivätkä leimaa koko yhteisöä yksittäisten tapausten perusteella. Tieto kasvattaa ymmärrystä ja kokemus poistaa pelon ja ennakkoluulot.
- Anonyymi
Googlaa Raiskaustilastot. Perehdy. Tiedä.
- Anonyymi
Riippuu kyllä yliopistosta. Teknillinenkin lasketaan yliopistoksi mutta suvaitsevaiset kympin tytöt loistavat poissaolollaan. Teekkaripojat vielä jotenkin ymmärtävät työperäisen maahanmuuton ja homouden mutta poliittinen korrektius loistaa poissaolollaan sovinismin ja transvihan rehottaessa.
Ai niin ei siellä ohjaaja käske tekemään yhtään mitään ja professoria ei näe juuri ikinä. Opetuksesta vastaavat pääsääntöisesti assistentit, toisin sanoen opiskelijat.- Anonyymi
Assistentteja ei nykypäivisin yliopistoissa paljoakaan ole vaan enempikin lehtoreita, ja muita opettajia. Nykyisin vaaditaan myös kasvatustieteellisiä opintoja jonkin verran. Myös professorit opettaa edelleenkin.
- Anonyymi
Yliopistot ei huoli kaikkia ylioppilastutkinnon tehneitä, joten kaikki jotka ei huoli kaikkia hakijoita voidaan pitää huonoina yliopistoina koska ne poimii ainoastaan parhaat päältä ja syrjii muita. Yliopistoja voidaan siis syyttää yo tutkinto syrjinnästä yleisellä tasolla. Ranskassa kaikki pääsee yliopistoon kunhan on tehty yo kokeet mutta karsinta on sitten yliopisto kurssien sisällä.
Kaikki ketkä ei oo parhaita ei pääse yliopistoon on siis kieltämättä valtakunnallista syrjintää kaikkia kohtaan.- Anonyymi
Pyh!
Ei kaikkien tyhmyrien mihinkään yliopistoon tarvitse päästä.
- Anonyymi
Myös muilla tasoilla kuten maisteri ja tohtori tasoilla on oltava super hyvät keskiarvot alemmista tutkinnoista... Mikä on samanlaista syrjintää koska edellinen tutkinto ei suoraan takaa jatko opintoja vaan osa opiskelijoista on tuomittu jäämään edellisen tutkinnon tasolle arvosanojensa takia. Ranskan malli vaan on reilumpi ku kaikki karsitaan yliopiston sisällä kurssien vaikeuden avulla.
- Anonyymi
Yliopistojen tutkimusta ohjaa rahoitus ja nykypäivänä entistä enemmän eli yliopistossa tutkitaan sitä mistä saadaan rahaa. Olishan se sangen kivaa, että ite vois päättää mitä nyt tutkitaan ja niin voi tehdä, jos rahaa on elämiseen, sillä jos kukaan ei oo kiinnostunut rahoittamaan tutkimustasi niin sitten et siitä pennin pyörylää saa. Myös kaikki muu yliopiston toiminta on tänä päivänä vahvasti tulosvastuullista.
- Anonyymi
Täällä on paljon niitä jotka ei ymmärrä yliopistoista mitään. Siksi aloituksen kaltaiset viestit.
- Anonyymi
Yliopistot boikottiin syrjivyyden takia please.
- Anonyymi
Hirmu hyvä idea. Ei me jatkossa varmaan sit tarvitakaan mitään teollisuutta eli myös duunarit teollisuusaloilta saa potkut, kun ei pysytä kehityksen mukana eli kaikki teollisuuden parissa työtä tekevät voi muutta vaikka Kiinaan tai Intiaan. Samoin lääkäreitä ei enää tulevaisuudessa tarvita, heikot ja sairastuneet kuolkoot pois. Myös koulut voidaan lopettaa eli palataan takaisin luolamiesaikoihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hirmu hyvä idea. Ei me jatkossa varmaan sit tarvitakaan mitään teollisuutta eli myös duunarit teollisuusaloilta saa potkut, kun ei pysytä kehityksen mukana eli kaikki teollisuuden parissa työtä tekevät voi muutta vaikka Kiinaan tai Intiaan. Samoin lääkäreitä ei enää tulevaisuudessa tarvita, heikot ja sairastuneet kuolkoot pois. Myös koulut voidaan lopettaa eli palataan takaisin luolamiesaikoihin.
Sekös ätmejä miellyttäisi, luolamiesajat. 😆
Primitiivisyyden kehto!
- Anonyymi
Teknisissä oppilaitoksissa on hyvä meininki kun naiset hormooneineen eivät ole sotkemassa asioita. Melkein kaikki muut alat naiset ovat jo saastuttaneet.
- Anonyymi
Mitä väliä? Pääasia että saa paperit ja pääsee hyväpalkkaisiin töihin. Kuten meitsi.
- Anonyymi
Naisvihaa tämä kympintyttöjen väheksyntä
- Anonyymi
Ei meillä kymppejä tuolla perusteella jaettu.
- Anonyymi
Ei niih ja kippis sille.
Kymppejä jaetaan strippauskaraokebaareissa, joissa vallan vallattomat ätmit tunkevat setelirahaa "kympintytön" stringeihin. Tämä johtunnee siitä syystä, kun niin pitää tehdä ja naiset haluavat sitä ja se tekee naisesta k?n, sekä parhaat nuoruusvuotensa ohittaneen.
Näinhän tämä persuätmien logiikka toiminnee.
- Anonyymi
Siis jotta voisi ajatella omilla aivoillaan, täytyy olla joku vastarannan kiiski?
- Anonyymi
Mjoo, ja ne "oman tien kulkijat" onkin nykyään syrjäytyneitä... Ainakin ne jotka tunsin.
- Anonyymi
Fiksut ei mene yliopistoon. Ne ottaa asioista itse selvää.
- Anonyymi
En palkkaisia ihmistä, joka "on ottanut asioista itse selvää". Vaadin koulutustaustaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En palkkaisia ihmistä, joka "on ottanut asioista itse selvää". Vaadin koulutustaustaa.
Tuskin tuokaan kommentoija yläpuolellasi kävisi itseoppineella lääkärillä :D
Sukupuolentutkimus. Pissa- ja kakkaleikit yliopistolla.
Vaaratonta. Levottomin idealistiporukka hakeutuu sukupuolentutkimukseen. Näin heistä otetaan mehut irti. On paikka, missä kiukutella ja haittaavat vähemmän yhteiskunnan kehitystä.
- Anonyymi
Sukupuolentutkimus edustaa naisten ylivaltaa ajavaa feminismiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sukupuolentutkimus edustaa naisten ylivaltaa ajavaa feminismiä
Onko sitä ihan pakko kommentoida asioita, josta ei ymmärrä tuon taivaallista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sitä ihan pakko kommentoida asioita, josta ei ymmärrä tuon taivaallista?
Ei huolta, ei sinun ole pakko kommentoida.
- Anonyymi
Aika jännä, että kympin tyttö on kamalan pelottava ja mitätöitävä asia, mutta kympin poika - joita on korkeakoulumaailmassa samoin pilvin pimein - jää arvostelun ulkopuolelle. Yleensähän niitä omia aivoja käytetään ihan niiden asioiden hahmottamiseen oppiaineessa jos ihan toisenlaisessakin.
Miksi leimaat puolet ihmisistä ja suosit toista puolta?- Anonyymi
Miehet käyttävät omia aivojaan, naiset ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehet käyttävät omia aivojaan, naiset ei.
Käyttää ne naisetkin, itse ainakin käytin.
Kymppejä saadaan älyllä ja ahkeruudella, ei mukautumiskyvyllä!
- Anonyymi
Kannattaa ylpeilläkin yliopistotutkinnolla. Ei siihen ihan kaikki pysty ;) Kyllähän se älyä vaatii.
- Anonyymi
Entä miten saat töitä? Pelkkä koulutus ilman työtä on turhaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole. Akateeminen koulutus ei ole mikään ammattikoulu.
Anonyymi kirjoitti:
Ei suinkaan. On kiva tietää ja oppia uutta.
- Anonyymi
Tähtitieteen professorit ovat korvaamattomia köyhälle yhteiskunnalle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin koulut on käyty. Mites ne jotka selviää hädintuskin peruskoulusta? Huonommin ne nyt mitään töitä saa.
Kympin tyttö osaa ainakin avata kirjan.
(Hirn)
https://www.wallpaperup.com/uploads/wallpapers/2012/07/03/5226/52b9e54a621aeac476b3d6d47588da30-1000.jpgMegan on vähän too old kympin tytöksi, joten siirrän fokusta hieman idemmäs.
Otetaan Meganilta kirja pois ja työnnetään mikki nenän eteen.
- Megan, mitä olet mieltä Anna ja Kaisa Karjalaisen duosta Maustetytöt?
- Joo siis mun mielestä aivan vitun siistiä, helppotajuista ja lakonista. Ei tuu niin kuin ekaks kirjat mieleen, vaan elämä ja todellisuus siinä.
- Tarkoitat varmaan kokemusta?
- Säkö täällä haastattelet?
(Naurua)Funeau kirjoitti:
Megan on vähän too old kympin tytöksi, joten siirrän fokusta hieman idemmäs.
Otetaan Meganilta kirja pois ja työnnetään mikki nenän eteen.
- Megan, mitä olet mieltä Anna ja Kaisa Karjalaisen duosta Maustetytöt?
- Joo siis mun mielestä aivan vitun siistiä, helppotajuista ja lakonista. Ei tuu niin kuin ekaks kirjat mieleen, vaan elämä ja todellisuus siinä.
- Tarkoitat varmaan kokemusta?
- Säkö täällä haastattelet?
(Naurua)Mjoo
Pitkällisen pohdinnan jälkeen huomasin pitäväni moottoripyörästä, jolla Esko Valtaoja ajelee. Varsinkin Eskon kypärä tekee minuun aina vaikutuksen, sillä se on "normal size"
Ajeleekohan vielä?
(Hihitystä)Funeau kirjoitti:
Mjoo
Pitkällisen pohdinnan jälkeen huomasin pitäväni moottoripyörästä, jolla Esko Valtaoja ajelee. Varsinkin Eskon kypärä tekee minuun aina vaikutuksen, sillä se on "normal size"
Ajeleekohan vielä?
(Hihitystä)Mjaa
Ehkä Eskolla on sähkömopo.
Esko lataa.
(Hirn)Funeau kirjoitti:
Mjaa
Ehkä Eskolla on sähkömopo.
Esko lataa.
(Hirn)Suvakkikeissiin en voi ottaa kantaa, koska olen fiktiivinen palstapersoona, jolla ei siten voi olla mitään "todellisia" mielipiteitä.
Elämä on illuusio.
(Reps)
https://www.youtube.com/watch?v=i6KL4_fxYT4Funeau kirjoitti:
Suvakkikeissiin en voi ottaa kantaa, koska olen fiktiivinen palstapersoona, jolla ei siten voi olla mitään "todellisia" mielipiteitä.
Elämä on illuusio.
(Reps)
https://www.youtube.com/watch?v=i6KL4_fxYT4Illusionäärisen todellisuuskäsityksen perusteita ovat illuusiot. Itse näen kokonaisuuden suhteellisen köyhänä, sillä olen (valitettavasti) joutunut avaamaan muutaman kirjan nähdäkseni seinien läpi.
Ihmisolento on jatkuvassa kaipuussa kotiinsa, jonka hän itse on itselleen luonut.
Absöörd.
(Hirn)Funeau kirjoitti:
Illusionäärisen todellisuuskäsityksen perusteita ovat illuusiot. Itse näen kokonaisuuden suhteellisen köyhänä, sillä olen (valitettavasti) joutunut avaamaan muutaman kirjan nähdäkseni seinien läpi.
Ihmisolento on jatkuvassa kaipuussa kotiinsa, jonka hän itse on itselleen luonut.
Absöörd.
(Hirn)Palatakseni Esko Valtaojan tapaan jäsennellä monimutkaisia (universaaleja) seikkoja, niin minulle tulee toinen erinomainen puhuja mieleen: Kerttu Kotakorpi.
Kun hän puhuu omalla äänellään, niin pöydät ympärillä ovat suhteellisen hiljaa.
KK on kuin muistutus siitä, että logiikka ja järki ovat yhä täällä, eivätkä hortoile Danten soilla.
(Reps)Funeau kirjoitti:
Palatakseni Esko Valtaojan tapaan jäsennellä monimutkaisia (universaaleja) seikkoja, niin minulle tulee toinen erinomainen puhuja mieleen: Kerttu Kotakorpi.
Kun hän puhuu omalla äänellään, niin pöydät ympärillä ovat suhteellisen hiljaa.
KK on kuin muistutus siitä, että logiikka ja järki ovat yhä täällä, eivätkä hortoile Danten soilla.
(Reps)Mjoo
Eli löysin planeetalta kaksi mielenkiintoista ihmistä.
Surkea tulos.
(Naurua)
- Anonyymi
Aloittaja on todennäköisesti ruma ätmi kuka kuvittelee olevansa älykäs muttei omasta mielestään saa tarpeeksiä hyviä numeroita koska on "syrjitty".
- Anonyymi
Säälin duunareita elämänkoululaisia, jitka juoksee oravanpyörässään.
- Anonyymi
Fiksut ihmiset ovat suvaitsevampia kuin tyhmät. Ei se ole tulosta aivopesusta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947806- 1723761
- 533279
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2492487- 482165
- 422015
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?271912- 481902
- 601778
- 191773