autolle.com koeajo

onko muka totta mitä myyjä sanoi minulle että ajoneuvon koeajosta peritään 200e varausmaksu jota ei sitten palauteta vaikka ei autoa ottaisi, miksi haluan maksaa koeajosta 200e? sitten suututaan kun ei oteta koeajoon vaan sanotaan että palataan kun koeajettu toista vastaavaa kun en aiemmin ole moista kulkinetta ajanut

11

681

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä se Suomen laissa lukee, että 200 euroa on maksettava koeajosta. Eli totta joka sana.

    • Anonyymi

      Maksa äläkä köyhä inise, niin sinun täytyy aina tehdä, maksaa tai itket ja maksat.

    • Anonyymi

      Ymmärsit väärin.

      autolle.com ei omista myynnissään olevia autoja, vaan on välitystoimisto yksityisomisteisille autoille. Siksi koeajot pitää sopia niinkuin tälle autonsa välitysmyyntiin autolle.comiin jättäneelle sopii. Koeajo ei sinänsä maksa mitään, ainoastaan tuo järjestely/sovittaminen koeajolle... eli VARAUS maksaa, ei koeajo. Auton varaaminen maksaa kaikissa oikeissakin autoliikkeissä, puhutaan ns. "ennakkomaksusta" jolla autoliike pitää auton juuri sinulle varattuna sovitun ajan; ostit tai et, ennakkomaksu varauksesta jää liikkeelle korvauksena sinulle (nukkumatti-suunnittelijalle) auton myynnistä pois pitämisestä.

      • Anonyymi

        Pitäisi ottaa käytäntöön , koeajo maksaa aina joka vähennetään kauppahinnasta ,joka on mitä lapussa lukee, loppuisi hupiajelut köyhiltä turhakkeilta jotka haaveilevat että tää olis kiva,
        niin lue useaan kertaan että ymmärrät tai luetuta jollain täysjärkisellä.


    • Anonyymi

      Totta se on mutta en suosittele koeajamaan autolle.com:in "autoja" mistään hinnasta. Jälkimarkkinoinnin tasonkin näet nuista yo. autolle.comin myyjien vastauksista kysymykseen.

      • Anonyymi

        Saksassa et aja metriäkään,
        ennen kuin olet maksanut auton!
        Siinä vapisijoille ja reppanakyselijöille!!


    • Anonyymi

      Nyt te ihmiset tiedätte, ettei autolle.com välitysautoja kannata ottaa koeajoon ja etenkään ostaa. Ettehän te lopulta tiedä, kuka tulee mistäkin vastaan tai tuleeko ollenkaan.

      Sovitaan seuraavan vahinko ostoksesi suhteen, sen olevan oma vika täältä ostettuna. Älä täällä siitä valita. Myyjien asenteen, olet lukenut edellä olevasta. Hyi helv...

    • Anonyymi

      Mikäänhän ei pakota asioimaan noissa epämääräisissä jobbaripuljuissa. Onneksi on olemassa kunnon liikkeitäkin.

      • Anonyymi

        ÄLKÄÄ IKINÄ OSTAKO TÄÄLTÄ LIIKKEESTÄ MITÄÄN. Kirjatkaa jokainen soitto ja pyytäkää kirjallisena kaikki!
        PASKA LIIKE!! KIERTÄKÄÄ KAUKAA!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ÄLKÄÄ IKINÄ OSTAKO TÄÄLTÄ LIIKKEESTÄ MITÄÄN. Kirjatkaa jokainen soitto ja pyytäkää kirjallisena kaikki!
        PASKA LIIKE!! KIERTÄKÄÄ KAUKAA!

        Aivan totta. Parempi pysyä kaukana. T. Pahasti huijattu autolle.comin toimesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ÄLKÄÄ IKINÄ OSTAKO TÄÄLTÄ LIIKKEESTÄ MITÄÄN. Kirjatkaa jokainen soitto ja pyytäkää kirjallisena kaikki!
        PASKA LIIKE!! KIERTÄKÄÄ KAUKAA!

        HUOM! - älä hyvä lapsi ihmettele jos kukaan ei koskaan myy sinulle mitään, kaikki kiertää jollain tekosyyllä kaupan tuollaisen kanssa aina ja taas itket köyhänä ja valitat


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1013
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      927
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      807
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      97
      770
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      673
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      602
    Aihe