onko muka totta mitä myyjä sanoi minulle että ajoneuvon koeajosta peritään 200e varausmaksu jota ei sitten palauteta vaikka ei autoa ottaisi, miksi haluan maksaa koeajosta 200e? sitten suututaan kun ei oteta koeajoon vaan sanotaan että palataan kun koeajettu toista vastaavaa kun en aiemmin ole moista kulkinetta ajanut
autolle.com koeajo
11
681
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä se Suomen laissa lukee, että 200 euroa on maksettava koeajosta. Eli totta joka sana.
- Anonyymi
Maksa äläkä köyhä inise, niin sinun täytyy aina tehdä, maksaa tai itket ja maksat.
- Anonyymi
Ymmärsit väärin.
autolle.com ei omista myynnissään olevia autoja, vaan on välitystoimisto yksityisomisteisille autoille. Siksi koeajot pitää sopia niinkuin tälle autonsa välitysmyyntiin autolle.comiin jättäneelle sopii. Koeajo ei sinänsä maksa mitään, ainoastaan tuo järjestely/sovittaminen koeajolle... eli VARAUS maksaa, ei koeajo. Auton varaaminen maksaa kaikissa oikeissakin autoliikkeissä, puhutaan ns. "ennakkomaksusta" jolla autoliike pitää auton juuri sinulle varattuna sovitun ajan; ostit tai et, ennakkomaksu varauksesta jää liikkeelle korvauksena sinulle (nukkumatti-suunnittelijalle) auton myynnistä pois pitämisestä.- Anonyymi
Pitäisi ottaa käytäntöön , koeajo maksaa aina joka vähennetään kauppahinnasta ,joka on mitä lapussa lukee, loppuisi hupiajelut köyhiltä turhakkeilta jotka haaveilevat että tää olis kiva,
niin lue useaan kertaan että ymmärrät tai luetuta jollain täysjärkisellä.
- Anonyymi
Totta se on mutta en suosittele koeajamaan autolle.com:in "autoja" mistään hinnasta. Jälkimarkkinoinnin tasonkin näet nuista yo. autolle.comin myyjien vastauksista kysymykseen.
- Anonyymi
Saksassa et aja metriäkään,
ennen kuin olet maksanut auton!
Siinä vapisijoille ja reppanakyselijöille!!
- Anonyymi
Nyt te ihmiset tiedätte, ettei autolle.com välitysautoja kannata ottaa koeajoon ja etenkään ostaa. Ettehän te lopulta tiedä, kuka tulee mistäkin vastaan tai tuleeko ollenkaan.
Sovitaan seuraavan vahinko ostoksesi suhteen, sen olevan oma vika täältä ostettuna. Älä täällä siitä valita. Myyjien asenteen, olet lukenut edellä olevasta. Hyi helv... - Anonyymi
Mikäänhän ei pakota asioimaan noissa epämääräisissä jobbaripuljuissa. Onneksi on olemassa kunnon liikkeitäkin.
- Anonyymi
ÄLKÄÄ IKINÄ OSTAKO TÄÄLTÄ LIIKKEESTÄ MITÄÄN. Kirjatkaa jokainen soitto ja pyytäkää kirjallisena kaikki!
PASKA LIIKE!! KIERTÄKÄÄ KAUKAA! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ÄLKÄÄ IKINÄ OSTAKO TÄÄLTÄ LIIKKEESTÄ MITÄÄN. Kirjatkaa jokainen soitto ja pyytäkää kirjallisena kaikki!
PASKA LIIKE!! KIERTÄKÄÄ KAUKAA!Aivan totta. Parempi pysyä kaukana. T. Pahasti huijattu autolle.comin toimesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ÄLKÄÄ IKINÄ OSTAKO TÄÄLTÄ LIIKKEESTÄ MITÄÄN. Kirjatkaa jokainen soitto ja pyytäkää kirjallisena kaikki!
PASKA LIIKE!! KIERTÄKÄÄ KAUKAA!HUOM! - älä hyvä lapsi ihmettele jos kukaan ei koskaan myy sinulle mitään, kaikki kiertää jollain tekosyyllä kaupan tuollaisen kanssa aina ja taas itket köyhänä ja valitat
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271316
- 1001013
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89944Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25927Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat299807- 97770
- 37673
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.55613Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet141602