Pahoitatko mielesi jos miestä ei kiinnosta.
Meinaan vaan että yks nainen pahoitti mielensä koska en halunnut seksiä. Se halusi seksiä mutta ei seurustella ja minä halusin seurustella joten annoin pakit ja huomasin miten todella pahoitti mielensä.
Nainen onko noloa saada pakit mieheltä?
46
809
Vastaukset
Ja nyt on hyvä mieli?
- Anonyymi
Ihan oikein naiselle. Nainen olisi antanut pakit aloittajalle heti seksin jälkeen, koska nainen joka vonkaa ensimmäiseksi seksiä on pinnallinen ihminen.
Tollaset naiset saakin pahoittaa mielensä, koska ei antaisi seksiä ätmeille, eikä rumille miehille. Joskus ihastuneena on ollut kurjaa saada pakit tai ei ees suoria pakkeja, vaan välttelyä ja pakoikua pikemminkin.
En oo tainnu koskaan saada suoria pakkeja, niin et ois torjuttu sanomalla et kiinnosta, ei, tms.Sinä olet niin hurmaava ihminen, että miehet kohtelevat kohteliaasti sinua. Itse annoin yhdessä pikkujoulussa naiselle pakit. Sitten se kertoi yliopiston käytävillä minun mennessä ohi jolle kaverilleen, että on rakastunut minuun. Siihen kaveri kysyi, että mikset lähentele. Surkeesti hän sanoi, että "minä olen jo saanut kerran pakit". Hän käveli kirjastossa rakastuneena päin kirjahyllyä minut nähdessään ja tuijotteli minua luennolla unohtaen tehdä muistiinpanojaan.
Hänelle ainakin pakit oli kova paikka, vaikka hän oli tosi suosittu tyttö opiskelijoitten keskuudessa. Jätkät eivät oikein ymmärtäneet miksi olin hänelle pakit antanut, mutta en ollut hänestä kiinnostunut, sillä olin sillon ihastunut toiseen naiseen, joka oli varattu. Tarina päättyi onnellisesti, sillä suosittu nainen löysi miehen ja tuli äitiksi. Nuoruuden ihastus oli vain hetken sydän suru.Faith.Hope.Love kirjoitti:
Sinä olet niin hurmaava ihminen, että miehet kohtelevat kohteliaasti sinua. Itse annoin yhdessä pikkujoulussa naiselle pakit. Sitten se kertoi yliopiston käytävillä minun mennessä ohi jolle kaverilleen, että on rakastunut minuun. Siihen kaveri kysyi, että mikset lähentele. Surkeesti hän sanoi, että "minä olen jo saanut kerran pakit". Hän käveli kirjastossa rakastuneena päin kirjahyllyä minut nähdessään ja tuijotteli minua luennolla unohtaen tehdä muistiinpanojaan.
Hänelle ainakin pakit oli kova paikka, vaikka hän oli tosi suosittu tyttö opiskelijoitten keskuudessa. Jätkät eivät oikein ymmärtäneet miksi olin hänelle pakit antanut, mutta en ollut hänestä kiinnostunut, sillä olin sillon ihastunut toiseen naiseen, joka oli varattu. Tarina päättyi onnellisesti, sillä suosittu nainen löysi miehen ja tuli äitiksi. Nuoruuden ihastus oli vain hetken sydän suru.No en tiedä onko se tuotakaan, vaiko vain sitä ettei kiinnosta edes sanoa mitään. Tai sitten välttely on helpompaa, kun selitellä tai torjua päin näköä? Joka tapauksessa oon ajatellut, ettei se mun viehättävyydestä johdu vaan siitä etten ole kiinnosta tai juurikaan tarpeeksi viehättävä.
Viehättävälle kai jotenkin voisi asian ilmaista, muyten kuin mykkääntymällä? Yhtäkin poikaa teininä piiritin muutaman vuoden ja se selvästi ruokki vielä tempuillaan, mutta aina lipes kun saippua kun olis ollut totuuden hetki.😕
Sitten kyllästyin siihin kissa hiiri leikkiin ja extemporee hommasin poikakaverin toisesta kiukkupäissäni...tämä varsinainen kohteeni oli kuulemma hermostuksissaan purrut tupakkansa ja ravannut pitkin kylää mun perässä kyttäämässä...
Siitä yks jos toinenkin morsetti mulle..mutta ei semmosesta mitään tuu. Juoksutetaan turhaa toista.😣
Nii jos on joku toinen kiikarissa, ei se pal auta vaikka kuka kyselee ihastuneena. Sen näkee vaan mihin on silmänsä iskenyt, kuten kerroit omassakin tarinassasi.☺️HortenMarket kirjoitti:
No en tiedä onko se tuotakaan, vaiko vain sitä ettei kiinnosta edes sanoa mitään. Tai sitten välttely on helpompaa, kun selitellä tai torjua päin näköä? Joka tapauksessa oon ajatellut, ettei se mun viehättävyydestä johdu vaan siitä etten ole kiinnosta tai juurikaan tarpeeksi viehättävä.
Viehättävälle kai jotenkin voisi asian ilmaista, muyten kuin mykkääntymällä? Yhtäkin poikaa teininä piiritin muutaman vuoden ja se selvästi ruokki vielä tempuillaan, mutta aina lipes kun saippua kun olis ollut totuuden hetki.😕
Sitten kyllästyin siihin kissa hiiri leikkiin ja extemporee hommasin poikakaverin toisesta kiukkupäissäni...tämä varsinainen kohteeni oli kuulemma hermostuksissaan purrut tupakkansa ja ravannut pitkin kylää mun perässä kyttäämässä...
Siitä yks jos toinenkin morsetti mulle..mutta ei semmosesta mitään tuu. Juoksutetaan turhaa toista.😣
Nii jos on joku toinen kiikarissa, ei se pal auta vaikka kuka kyselee ihastuneena. Sen näkee vaan mihin on silmänsä iskenyt, kuten kerroit omassakin tarinassasi.☺️Kirjoittelin tuolle pojalle kirjeitä jokusen missä kerroin mm. tykkääväni hänestä ja kyllä se muutenkin oli ihme silmäpeliä ja keikistelyä puolin ja toisin..oliko sitten niitä jotka antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa..😃
On niitä miespuolisissakin..jojoilee jojoilemistaan..Ja oonhan mä saanut sitten treffipakkeja. On nähty, muttei ole haluttu nähdä uudestaan ja yhdet treffit tyyppi perui. Ehkä löysi sen omansa siinä jo väliajalla.😃
Muttei nämä ole loukanneet, kun ei ole mitään tunteita ihmiseen muodostunut. On vaan aatellut, että aha no ei siitä sitten ainakaan enempää. Ettepäin.☺️Wwuwuw kirjoitti:
Mikähän lempinimi sulle tosta nikistä keksitään?
Horis..😂 ai kauhia.Horina-Marke? 😜
Wwuwuw kirjoitti:
Horis..😂 ai kauhia.Varmaan!!! Tytöt ei juokse poikien perässä eikä iske humalassa korvike muestä.🤣
Korjaan poikaa, poikahan 16- vuotias on..niinko tyttökin vielä tyttönen.Wwuwuw kirjoitti:
Liian pitkä..
Horkka..eeh.. Horteni!Horo on lyhyt ja ytimekäs, mitä sitä siloittelemaan. Ihastuneet tytöt on pelottavia, ne voi jopa jahdata.🤣
HortenMarket kirjoitti:
No en tiedä onko se tuotakaan, vaiko vain sitä ettei kiinnosta edes sanoa mitään. Tai sitten välttely on helpompaa, kun selitellä tai torjua päin näköä? Joka tapauksessa oon ajatellut, ettei se mun viehättävyydestä johdu vaan siitä etten ole kiinnosta tai juurikaan tarpeeksi viehättävä.
Nii jos on joku toinen kiikarissa, ei se pal auta vaikka kuka kyselee ihastuneena. Sen näkee vaan mihin on silmänsä iskenyt, kuten kerroit omassakin tarinassasi.☺️Minusta sinulla ihan kivoja tarinoita. Itseeni kerran kesälukiossa ihastui itseäni kolme vuotta vanhempi englannin apuopettaja New Yorkista, Manhattanilta. Hän oli kesälukiossa opettamassa englantia. Manhattanin Neito lähestyi minua näyttäen yhtä piirustustaan. Minä nauroin sille kuvalle, mistä .tämä loukkauntui, että sulkeutui moneksi tunniksi huoneeseensa kesälukioasuntolassa. Seuraavana päivänä kesälukion tytöt tuijottivat minua vihaisesti ja suorastaan sanoen halveksivat sanoen, että "sinä se et naisia huomaa". Olin 18-vuotias poika ja Manhattanin Neito oli nuori nainen (21), joka oli ihastunut ja otti nauruni kuin iskuna tai jonain sellaisena. Hänestä oli lievästi sanottua noloa se, että hänen lähestymisyritykselleen naurettiin. Kuulin yhdeltä kesälukiolaispojalta tarina varsinaisesti vasta vuosimyöhemmin ja silloin toivoin, että olisin käynyt ainakin anteeksi pyytämässä nauruani Manhattanin tytöltä.
Siksi mä varmaan sitä Marko Saarestoakin pidän komeena, kun muistuttaa sitä poikaa johon olin ihastunut sen pari vuotta. Vaalea sinisilmäinen ja samansorttiset piirteet muutenkin..toki paljon nuorempi.
Saattaa olla vielä nyt 43 vuotiaanakin ihan kivan näköinen mies..en oo nähnyt P vuosiin. Perhe sillä on, sen verran oon kuullut tuttavilta.😃HortenMarket kirjoitti:
Horo on lyhyt ja ytimekäs, mitä sitä siloittelemaan. Ihastuneet tytöt on pelottavia, ne voi jopa jahdata.🤣
Ei nyt sentäs horottelemaan aleta. Herranjuudelis sentäs.
Mitä toi nikki tarkoittaa? Google ei kertonu.Faith.Hope.Love kirjoitti:
Minusta sinulla ihan kivoja tarinoita. Itseeni kerran kesälukiossa ihastui itseäni kolme vuotta vanhempi englannin apuopettaja New Yorkista, Manhattanilta. Hän oli kesälukiossa opettamassa englantia. Manhattanin Neito lähestyi minua näyttäen yhtä piirustustaan. Minä nauroin sille kuvalle, mistä .tämä loukkauntui, että sulkeutui moneksi tunniksi huoneeseensa kesälukioasuntolassa. Seuraavana päivänä kesälukion tytöt tuijottivat minua vihaisesti ja suorastaan sanoen halveksivat sanoen, että "sinä se et naisia huomaa". Olin 18-vuotias poika ja Manhattanin Neito oli nuori nainen (21), joka oli ihastunut ja otti nauruni kuin iskuna tai jonain sellaisena. Hänestä oli lievästi sanottua noloa se, että hänen lähestymisyritykselleen naurettiin. Kuulin yhdeltä kesälukiolaispojalta tarina varsinaisesti vasta vuosimyöhemmin ja silloin toivoin, että olisin käynyt ainakin anteeksi pyytämässä nauruani Manhattanin tytöltä.
Hups, no et tiennyt ihastumisesta ja ihastuneet on herkkiä loukkaantumaan, jos kohde jotenkin vaikuttaa pitävän pilanaan. Ymmärrettävää, vaikkakin toiselle osapuolelle voi tulla täysin puuntakaa jonkun ihastuminen.
On nämä hassuja juttuja, ihmisten metkut ja meiningit. Vanhemmiten ei enää yllä samaan tunne skaalaan mitä nuorempana. Jotenkin tasaantuu kaikki tuntemiset. Eikä tuu mitään mullistavia piikkejä.🤣Wwuwuw kirjoitti:
Mitä toi nikki tarkoittaa? Google ei kertonu.Eiku..( kirjotin sen ensin väärin)
http://no.geoview.info/horten_market,25061510pWwuwuw kirjoitti:
Mitä toi nikki tarkoittaa? Google ei kertonu.Morten Harket, HortenMarket. Takuulla arvaa kuka fanaattinen Mortenin palvoja kyseessä.😉
Harmis jo meinas et meneeköhän jo överiksi toikin fanitus...ei mee. Mikä on kerran hyväks havaittu, ei sitä vaihdeta hetken mielijohteesta. Kurttuineen päivineen..HortenMarket kirjoitti:
Hups, no et tiennyt ihastumisesta ja ihastuneet on herkkiä loukkaantumaan, jos kohde jotenkin vaikuttaa pitävän pilanaan. Ymmärrettävää, vaikkakin toiselle osapuolelle voi tulla täysin puuntakaa jonkun ihastuminen.
On nämä hassuja juttuja, ihmisten metkut ja meiningit. Vanhemmiten ei enää yllä samaan tunne skaalaan mitä nuorempana. Jotenkin tasaantuu kaikki tuntemiset. Eikä tuu mitään mullistavia piikkejä.🤣Hyvää vappua, sillä minä lopettelen aaton osalta tähän! Hyvää iltaa ja yötä! Huomenna taas netissä, kun yleinen vapaapäivä! :D
Faith.Hope.Love kirjoitti:
Hyvää vappua, sillä minä lopettelen aaton osalta tähän! Hyvää iltaa ja yötä! Huomenna taas netissä, kun yleinen vapaapäivä! :D
Hyvää vappua! Mä meen töihin huomenna. 😃
Ruoan kimppuun..
https://youtu.be/CtrYZKP7Wdk
Potf..- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Horis..😂 ai kauhia.H-Mart (niinku K-Mart).
-flowersreally- HortenMarket kirjoitti:
Morten Harket, HortenMarket. Takuulla arvaa kuka fanaattinen Mortenin palvoja kyseessä.😉
Harmis jo meinas et meneeköhän jo överiksi toikin fanitus...ei mee. Mikä on kerran hyväks havaittu, ei sitä vaihdeta hetken mielijohteesta. Kurttuineen päivineen..A-ha 😊
Luulin että sulla on jotain muistoja norjalaisesta Horten Marketista..
Ehdotuksia on tullut..
Martti!Wwuwuw kirjoitti:
A-ha 😊
Luulin että sulla on jotain muistoja norjalaisesta Horten Marketista..
Ehdotuksia on tullut..
Martti!Eiiii, ei sentäs. Oliskin!! Ei varmaan ois tarvinut montaa kertaa mukaan pyytää Mortsun, kun oisin nuorena likkana tarakalle hypännyt. Vaan ei ole pyydelty norjan suunnalta mihinkään...😥
No Martti, Sahtivaari..niet.😌HortenMarket kirjoitti:
Eiiii, ei sentäs. Oliskin!! Ei varmaan ois tarvinut montaa kertaa mukaan pyytää Mortsun, kun oisin nuorena likkana tarakalle hypännyt. Vaan ei ole pyydelty norjan suunnalta mihinkään...😥
No Martti, Sahtivaari..niet.😌Martsu...
Hihii..HortenMarket kirjoitti:
Murtsu, Mörtsu ja Mertsu...👍
Ihhii..Sinä palasit tänne illalla. Kivaa, kun selitit tuon nimen. Minä vähän ihmettelin mitä siinä oli takana!
Miksi ihminen laittaa itsensä tilanteeseen jossa saa pakit.
- Anonyymi
En ole koskaan saanut pakkeja, olen aina saanut haluamani miehen kiinnostumaan. Pakit voisi tuntua nololta.
- Anonyymi
Mulle joskus joku naikkonen alkoi keulimaan jossain baarissa, ettei tiedä miltä tuntuu olla ei haluttu ja niin päin pois. Kuuntelin sitä hetken ja totesin, että nyt tiedät... :D
- Anonyymi
Ei ole.
Ei se kirpaise pahemmin, koska todellinen kiinnostus alkaa vasta, kun saa vastarakkautta/ -ihastusta. Jos sitä ei tule, kiinnostus loppuu vain kuin kananlento. Aina tulee uusia kiinnostuksen kohteita. Seksipakkeja (esim. seurustelusuhteessa) en muista saaneeni. Ehkä se voisi kirpaista.
- Anonyymi
Totta, itselläni on noita ihastuksia ollut kymmeniä mutta alle sadan.
AsianVierestä Anonyymi kirjoitti:
Totta, itselläni on noita ihastuksia ollut kymmeniä mutta alle sadan.
AsianVierestäNiitä vastarakkaus-ihastumisia? Ihan hyvin sitten:)
- Anonyymi
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Niitä vastarakkaus-ihastumisia? Ihan hyvin sitten:)
No, ei ehkä samassa suhteessa. Joskus itse ja joskus toinen mutta yleisesti paljon, monta, liikaa, aivan liikaa...
AsianVierestä
Jos sellaista on joskus tapahtunut, niin armollisesti se on pyyhkiytynyt pois muistista.
Mutta noin yleensä, jos mun seura ei kiinnosta, niin en tuppaudu.- Anonyymi
Jos toisesta tykkää kovasti jopa rakastaa niin kyllähän pakit ikävältä tuntuu niinhän erokin tuntuu. En mä mieltäni pahottais. Mun mielestä noi seksijutut ei kuulu tähän kyssäriin lainkaan, sillä miehillehän seksiin kelpaa lähes kuka tahansa.
- Anonyymi
No ei kelpaa kuka tahansa, täytyy olla joko älyä tai fyysisyyttä.
Mammat taitavat nyt yleistää, hyi teitä!
AsianVierestä - Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Miten voi rakastaa toista jos heti saa pakit? Eli ei ole edes seurustelu alkanut..
Jos saa pakit ei ole vastarakkautta joten ei kannata miettiä koko asiaa.
Itse en ole rakastanut naisia kuin harvoin 1 / 50 on se pätevä suhde eli jos haluat oikeasti rakastaa tulee olla aika monta kontaktia ja siihen voi väsyä...mutta olen rakastanut syvästi kaksi kertaa. Ei paha, olen tyytyväinen.
AsianVierestä
- Anonyymi
Annoin kerran naiselle pakit koska se oli liian kännissä. Se halusi viedä mut kotiinsa panemaan ja annoin pakit ja sitten se alko huutamaan että olen homo tai jotain käski painua vittuun ja kaikki tämä julkisesti kadulla.
- Anonyymi
Veditkö turpaan? Olisi kannattanut:)
AsianVierestä
- Anonyymi
Surullista ja hajottavaa se voi olla mutta ei noloa. Noloa on jos ei osoita kiinnostustaan.
Ja joo, tuleehan siitä paha mieli pakkien saajalle, mutta entä sitten? Normaali aikuinen kestää ettei saa kaikkea haluamaansa ja jos ei kestä niin opettelee kestämään. Ei pakit oo maailmanloppu, tai negatiiviset tunteet yleensäkään.- Anonyymi
Juuri noin, pakkien antajalle kannattaa antaa elokuvalippu seuraaviin otoksiin uuden kumppanin kanssa. Ei harmita jos menee ohi tai jos ei itse olisi kiinnostunut. Rakkaus on harvinaista, sitä ei käytännössä edes ole mutta ihmiset luiovat itselleen ne "sopivat kumppanit" niistä vähiten epäsopivista tapauksista joten FUCK OFF koko homma:)
Ps. joskus saa hyvää ellei erinomaista seksiä, kiitos osallistuneille:)
AsianVierestä
- Anonyymi
Ätmit ei nolostu koska tietää että ruma ätmi saa pakit
- Anonyymi
Ihmiset näyttää ja kokee tunteitaan niin eri lailla. Joku voi näyttää että pahoittaa mielensä - mutta se menee pian ohi. Joku toinen on päälle päin cool, mutta asia vaivaa sydämessä sitten pitkään.
Ei voi tietää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .573175Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472911Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242719Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541817- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193971- 44829
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101822Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26820