Musta on väärin haukkua naisia jotka etsivät seuraa netin kautta

Anonyymi

Itselläni oli profiili 2 vuorokautta, ja sain monia yhteydenottoja. Ja en ole mikään Richard Gere.

Tärkeintä on päästä sisälle naisen luonteesta jne. Sen voi testata vaikka sillä tavoin, että kerrot että painat 100 kg, vaikket painaisikaan. Idiootit katoaa, muut jää.

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kun kerrot että painat 100kg niin ylilihavat jää.

    • Anonyymi

      Itse laitan profiilin ilman kuvaa ja mainitsen vielä erikseen selvästi olevani ylipainoinen.
      Sillä periaatteella kun laittaa ilmoituksen ja joku nainen vastaa, niin voi nyt ainakin sen verran olettaa, ettei nainen ole ihan täysin päästään pehmeä.
      Vaan enempikin oikeasti etsii kumppania ja rehellistä parisuhdetta mihin kuuluu paljon muutakin ulkonäön lisäksi. Vaikka ei tuokaan silti mitään takaa, mutta vähän ainakin karsii idiootteja pois.

    • Anonyymi

      Täysin reilua ja kohteliasta ilmoittaa painonsa, olipa mies tai nainen. Pääsääntöisesti naiset kiinnostuvat itseään pitemmistä ja painavammista, ja miehet päinvastoin. Jos yrittää lähestyä muunlaista, todennäköisesti palaute ei ole kovin innostunutta, mutta poikkeuksiakin voi olla. Ei se pään pehmeys riipu kiloista, ellei tarkoiteta nimenomaan pään pintakerrosta. Tottakai ulkonäkö ja -koko ovat vain yksi kiinnostusta herättävistä tai luotaantyöntävistä tekijöistä. Mitoista voi jo kohtalaisen luotettavasti arvailla harrastuksia ja elämäntapoja, joten ei ne kilot tai niiden puute ole pelkästään ulkonäköä.

      • Anonyymi

        Tarkoitin oikeastaan sitä, että jos esimerkiksi nainen kysyy mitä teet työksesi ja vastaan että jäin juuri työttömäksi pitkästä työsuhteesta (vaikkei näin oikeasti olisikaan), niin jos naisesta ei tämän jälkeen kuulu enää mitään, niin siitä tietää ettei tämän naisen kanssa olisi ollut kuitenkaan minkäänlaista tulevaisuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin oikeastaan sitä, että jos esimerkiksi nainen kysyy mitä teet työksesi ja vastaan että jäin juuri työttömäksi pitkästä työsuhteesta (vaikkei näin oikeasti olisikaan), niin jos naisesta ei tämän jälkeen kuulu enää mitään, niin siitä tietää ettei tämän naisen kanssa olisi ollut kuitenkaan minkäänlaista tulevaisuutta.

        Jos kuitenkin jää linjoille mutta kuulee totuuden jälkeenpäin että keksit työttömyysjutun, häipyy sitten vasta. Kuka viitsisi pidempään valehtelijahörhöä katsella.
        Keksi parempia juttuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin oikeastaan sitä, että jos esimerkiksi nainen kysyy mitä teet työksesi ja vastaan että jäin juuri työttömäksi pitkästä työsuhteesta (vaikkei näin oikeasti olisikaan), niin jos naisesta ei tämän jälkeen kuulu enää mitään, niin siitä tietää ettei tämän naisen kanssa olisi ollut kuitenkaan minkäänlaista tulevaisuutta.

        Voin sanoa kokemuksesta, että jos löydät netistä kiinnostavan naisen ja pääset tämän kanssa viestittelyihin, niin lähes aina nainen katoaa tai lopettaa yhteydenpidon viimeistään muutaman päivän päästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin oikeastaan sitä, että jos esimerkiksi nainen kysyy mitä teet työksesi ja vastaan että jäin juuri työttömäksi pitkästä työsuhteesta (vaikkei näin oikeasti olisikaan), niin jos naisesta ei tämän jälkeen kuulu enää mitään, niin siitä tietää ettei tämän naisen kanssa olisi ollut kuitenkaan minkäänlaista tulevaisuutta.

        Vaatinee melkoista taitoa mitä naiselle kannattaa kertoa, kysyipä hän sitä itse tai ei. Joku yksittäinen asia (kullakin omansa) saattaa olla naiselle turn-off, vaikka 10 muuta asiaa olisi täysin toiveita vastaavia.

        Jotenkin pitäisi varovasti päästä selville, mitkä jutut naista kiinnostavat ja keskittyä aluksi niihin. Profiilista näitä tietoja ei läheskään aina löydy. Turha tietysti jatkaa, jos jotkut naisen kiinnostukset ja toiveet eivät sovi miehen elämään. Jos heti lyö pöytään kaiken, todennäköisesti tulee nopea tyrmäys.

        Mutta todellakin liian tuttua, että nainen katoaa yllättäen hyvin alkaneen vuoropuhelun jälkeen. Ja se syy jää epäselväksi, ellei kyseessä ole pelkkä kuvien vaihto viimeisenä viestinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaatinee melkoista taitoa mitä naiselle kannattaa kertoa, kysyipä hän sitä itse tai ei. Joku yksittäinen asia (kullakin omansa) saattaa olla naiselle turn-off, vaikka 10 muuta asiaa olisi täysin toiveita vastaavia.

        Jotenkin pitäisi varovasti päästä selville, mitkä jutut naista kiinnostavat ja keskittyä aluksi niihin. Profiilista näitä tietoja ei läheskään aina löydy. Turha tietysti jatkaa, jos jotkut naisen kiinnostukset ja toiveet eivät sovi miehen elämään. Jos heti lyö pöytään kaiken, todennäköisesti tulee nopea tyrmäys.

        Mutta todellakin liian tuttua, että nainen katoaa yllättäen hyvin alkaneen vuoropuhelun jälkeen. Ja se syy jää epäselväksi, ellei kyseessä ole pelkkä kuvien vaihto viimeisenä viestinä.

        "Mutta todellakin liian tuttua, että nainen katoaa yllättäen hyvin alkaneen vuoropuhelun jälkeen. Ja se syy jää epäselväksi, ellei kyseessä ole pelkkä kuvien vaihto viimeisenä viestinä. "

        Mulle kävi noin parisen viikkoa sitten mutta sillä erolla että nainen ihmetteli mitä noin hyvännäköinen mies tekee nettideiteissä. Kolme kuvaa oli profiilissa. Muutama viesti vaihdettiin muutaman päivän aikana, viimeisessä viestissä nainen kysyi matkustelenko paljon, sanoin että en.
        Senjälkeen ei kuulunutkaan enää mitään.

        Nainen työskenteli psykoterapeuttina, toiminimellä. Kun häipyi mitään ilmoittamatta, profiilikin katosi tuon jälkeen, ajattelin että olipas siinä hyvä psykoterapeutti, toimiiko samoin työssäänkin, Seinäjoella :D


    • Anonyymi

      Minä olen normaalipainoinen ja mielestäni ihan täysjärkinen nainen. Kokopäivätyössä ja elätän itseni. Mittani 170/64. Ei minulle olisi mikään turn- off jos mies painaisi 100kg, eikä sekään, jos olisi jäänyt työttömäksi. Mutta valehtelu ja kaikenlainen testailu kyllä on. Sellaista jos havaitsen, niin ei missään nimessä jatkoon!

    • Anonyymi

      Itse kun oon ajoittain eri deittisivuilla pyörinyt noin vuoden ajan, niin muutaman kerran nainen on ottanut itse yhteyttä ja pyytänyt melkein samantien treffeille. Sitten taas on paljon näitä naisia, jotka ilmeisesti ovat olleet sivuilla jo useita vuosia, jotka eivät kai vastaa mitään kenenkään miehen viesteihin.

      Eli noita naisia jotka etsivät oikeasti seuraa on käsittääkseni vähän ja varmaankin myös sitä seuraa sitten helposti löytävätkin jos yhtään ovat viehättävän näköisiä.

      No tämä nyt ei ihan liittynyt suoraan tämän ketjun juttuihin, tulipahan tämmönen juttu vaan mieleen.

    • Anonyymi

      Ymmärrän ap:n pointin. Olen hyvännäköinen nainen, mutta jos mies vaikuttaa ulkonäkökeskeiseltä ja vaatii kuvaa, en näytä sitä. Yleensä vielä vastaan, että ulkonäöllä ei ole mulle merkitystä. Jos mies ei tämän takia jatka tutustumista, olisi ollut liian pinnallinen mulle.

    • Anonyymi

      Ap on nainen joka vedättää. Miten joku mies voi muka saada monia yhteydenottoja kun profiilissa ei käy edes vierailijoita?

      • Anonyymi

        Olen ap ja profiilissa kävi useita kymmeniä naisia parissa päivässä, 4 naista otti itse ensin yhteyttä. Painan oikeasti 102 kg ja olen siis ylipainoinen, pituutta on 185 kg. Kuvista ei välttämättä näy että olen ylipainoinen. Yritän päästä ylipainosta eroon. Mua on kyllä sanottu joskus 10 vuotta sitten että oon paljon Richard Geren näköinen. Enää en kyllä oo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ap ja profiilissa kävi useita kymmeniä naisia parissa päivässä, 4 naista otti itse ensin yhteyttä. Painan oikeasti 102 kg ja olen siis ylipainoinen, pituutta on 185 kg. Kuvista ei välttämättä näy että olen ylipainoinen. Yritän päästä ylipainosta eroon. Mua on kyllä sanottu joskus 10 vuotta sitten että oon paljon Richard Geren näköinen. Enää en kyllä oo.

        Millä sivustolla ja näitkö ketään? Kai tiedät, että maksulliset on huijausta..


      • Anonyymi

        Kävin Happypancake, e-kontakti ja suomi24-treffit... E-Kontaktiin mietin että maksanko jäsenyyden kuukaudeksi kun tuli parilta ihan ok naiselta viestiä... huomenna katsellaan......


      • Anonyymi

        Niin tiedät siis että "sisäänheittäjät" ovat töissä maksullisilla sivuilla, lähettelevät viestejä uusille hemmoille ahkeraan että saisivat nämä ostamaan jäsenyyden.
        Älä siis kuvittele että ovat oikeita naisia, kyseessä on maailman vanhin huijaus mutta jos haluat maksaa rupattelusta niin kaikki ok, treffejä ei ole tulossa.


      • Anonyymi

        No kyllähän minä huijaukset huomaan. Joskus 2-3 vuotta sitten E-Kontaktissa myös otti heti yhteyttä muutama nainen ja maksoin jäsenyyden kuukaudeksi ja kävin silloin noista naisista kahden kanssa treffeillä. Eli eipä ollut mitään ns. sisäänheittäjiä. En taida nyt maksaa jäsenyyttä kuitenkaan vaikka tekisi toki viestit mieli lukea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllähän minä huijaukset huomaan. Joskus 2-3 vuotta sitten E-Kontaktissa myös otti heti yhteyttä muutama nainen ja maksoin jäsenyyden kuukaudeksi ja kävin silloin noista naisista kahden kanssa treffeillä. Eli eipä ollut mitään ns. sisäänheittäjiä. En taida nyt maksaa jäsenyyttä kuitenkaan vaikka tekisi toki viestit mieli lukea.

        Homma on muuttunut julmasti siitä mitä se oli 2-3 vuotta sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homma on muuttunut julmasti siitä mitä se oli 2-3 vuotta sitten.

        Nyt tää homma menee vähän yli. On paljon selviä huijauksia, joissa esim. pyydetään luottokortin numeroa ja esim. törkeimmissä huijauksissa joudut jopa maksamaan jokaisesta lähetetystä viestistä.

        Oman kokemuksen mukaan E-Kontakti ei ole tällainen. Ne ei pyydä luottokortin numeroa, vaan ihan kertamaksun.

        En puolusta E-Kontaktia, mutta tiedän vaan että jotkut valitsevat sen pelkästään maksullisuuden takia . Ja tämä siksi että he etsivät oikeasti ja tosissaan seuraa.

        E-kontaktissa vaan pitäisi olla maksu lyhemmälle ajalle, esim. viikko maksaa 10 euroa tms. Nyt lyhin maksu on kai 1 kk ja 35 euroa.


    • Anonyymi

      Joku fuulaa nyt. Venäläisiä rahan muulaavia miehiä etsiviä huomioimatta, deitti paikasta riippumatta, naisien kanssa keskustelu menestykselliseti eteneminen kestävään yhteyden pitoon niin, ellei tämä löytö asu jo aivan naapurissa (sixpäkki kake) on matemaattisesti toteutumiselta mahdotonta. Hajanaista höpöttelyä sinne tänne on silloin tällöin tai ei ole vaan, siinä kaikki. Mielikuvien myyntiä hyvä uskoisille höpsököille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1475
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe