Mitä kauemmin aikaa menee, sen vaikeampaa on kirjoittaa tänne... Olisin halunnut puhua kaiken kanssasi... Kaipaan vieläkin juttujamme ja yhteyttämme, sitä mitä välillämme oli.
Toivon, että ymmärrät etten voi jatkaa yhteyttä anonyymipalstalla hakuammunnalla kanssasi. Siinä ei oo mittään järkeä!!
Oon tykännyt sinusta aina.
Viis kaikista vittuiluviesteistä tai vielä pahemmistakin. Niiden kautta ymmärsin aina, että sinä välitit ja rakastit.
Niin minäkin rakastin sinua.
🧡
Tää on ollut pitkä matka yhessä ja mää tiiän, että tajuat mitä tällä kaikella tarkoitan.
Sulle aito ihmiseni...
17
52
Vastaukset
Se vielä etten jää roikkumaan tänne.
Vastaukset tulee toisilta.
Levollista yötä.
🐅Ps. En noteeraa enää mitään viestejä täältä koska kaikki saa nyt olla ja jäädä.
Levollista yötä.
Jätetään rauhaan.Enkä koskaan saanut tai saa sulta mitään vastausta yhtään mihinkään..
Hyvää yötä. ✨🌙Toivon, että ymmärrät kun jään täältä pois.
Meidän välille ei sitten ees tullut ystävyyttä.
Hyviä unia.
Pyydän, ettet hauku minua enää.Aatelkaa palstalaiset:
Pyydän ettei minua haukuttaisi täällä..
Eikö se oo tosi surullista?
🐅- Anonyymi
Mä ottaisin pois kaiken pahan olon sulta jos pystyisin... En haluu sulle pahaa
- Anonyymi
Onhan se. Emme voi tietää yhtään mitään näistä kirjoituksista kun ovat anonyymejä.
- Anonyymi
Tikru olemme siis vanhoja ystäviä
- Anonyymi
Laita viesti puhelimeeni
- Anonyymi
Hakuammuntaa ei tarvita enää kun täräytät sen viestin ja sillä sipuli.
Olet ihana, miten vaikea se voi olla löytää oma kadonnut sielu?
Sielu tarvitse ruoka ja huolenpitoa, ilman sitä se katoa.
Älä anna sielun mennä, vaan etsi toinen puoli ylös!
Olet ihmeellinen, muista se!- Anonyymi
Mulle tuli paha mieli sun takii😥. Ootkohan sä se joksi luulen jos oot ni anteeks
- Anonyymi
Mansikki.. Ainakin luulen?
- Anonyymi
Eikä sillä oo väliä ootko mansikki vai kuka. Sulla on kauniita ajatuksia. Eikä oo oikein haukkua sua... Tulee melkein kyyneleet silmiin ku ajattelen vaikka mansikkia
- Anonyymi
Toi sun nimikin on jotenki symppis 😃
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2251968Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101758Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse551237Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801065Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.17998TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15940- 46855
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89854- 70802
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42784