Casio uudet upeat kellomallit top 5 2019!
Tsekkaa https://m.youtube.com/watch?v=4Z0zp7wjFb8#fauxfullscreen
Casion uudet upeat kellomallit 2019
7
160
Vastaukset
- Anonyymi
Casio on yksi parhaista ja luotettavimmista kellomerkeistä. Kaiken lisäksi vielä edullinen. Vapaa-aikana käytän pääasiassa Casiota ja töissä Omegaa, joka on erilainen kello sopien täten toisenlaiseen ympäristöön.
- Anonyymi
Casio G-Shock mullakin on arkikellona. Huoleton, kaiken kestävä ja rujo työjuhta. Palstan vinkujien vastustuksesta huolimatta en ole löytänyt G-Shockista mitään pahaa sanottavaa, toimii, kestää elämää ja voi kolhia huolettomasti, ei taatusti hajoa. Mitä muuta sitä kelloltaan mies kaipaa?
- Anonyymi
Rumia, ehkä teineille uppoaa.
- Anonyymi
Japanin talouskehitys on ollut huimaa,viime vuosina.Se näkyy myös kellotuotannossa.Seiko ,Casio ym.myyvät tosi paljon.Omat sisämarkkinat takaavat laadun kun näitä testataan käytännössä omalla väellä.Esimerkiksi Seikon GS mallit ovat kellomaailman huippuja,sitä ei voi kiistää.Niissä on viimeistely täysin omaa luokkaa,ja kaikki tehdään itse.Hinnatkin ovat sitten myös omaa luokkaa.Siinä kyllä on kelloa isältä myös pojan pojalle.
Jos ostaa kalliin kellon,japanilaisen tai eurooppalaisen,se kannattaa vakuuttaa erikseen.
Ja totuushan on se että jokainen ostaa esim.kellonsa ym.oman varallisuutensa ja mieltymyksensä mukaan.
Itselläni on ollut 3 Rolexia,ja nekin maksoivat aika paljon,ja aina luultiin että ranteessani oli feikki kello.Piti olla aitoustodistus taskussa jotta kukaan uskoi niiden olevan aitoja ja Suomesta ostettuja.Olen myynyt ne kaikki pois,tappiolla.Nyt ranteessani on Orientin daiveri,toimii hyvin ja on ihan nättikin.Kaikille kello ihmisille hyviä hankintoja,älkääkä mollatko toisianne,jokainen kello on kiva jos siitä itse pitää.- Anonyymi
Pitääkö kellon aitous todistella muille kuin ostajalle??? Aika onnetonta, minun ei ole koskaan tarvinnut todistella arvokellojeni aitoutta kenellekään. Eikö itsetunto kestä pitää Rolexia ranteessa, että piti ihan myydä pois ja vielä kolme kertaa, uskoo ken uskoo.
Vai Japanin sisämarkkinat vaikuttaa heti dän kellojensa laatuun, tuolle repesin kybällä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitääkö kellon aitous todistella muille kuin ostajalle??? Aika onnetonta, minun ei ole koskaan tarvinnut todistella arvokellojeni aitoutta kenellekään. Eikö itsetunto kestä pitää Rolexia ranteessa, että piti ihan myydä pois ja vielä kolme kertaa, uskoo ken uskoo.
Vai Japanin sisämarkkinat vaikuttaa heti dän kellojensa laatuun, tuolle repesin kybällä!Tuskinpa kukaan on sinun prologuesi aitoutta epäillytkään
- Anonyymi
Väärin, en ole pelle.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1722014
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,821460Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821394Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta111147Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita391057Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!210983- 40856
- 94834
- 85805
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49765