Kamala darra

Eilinen ilta (vuorokausi) oli käänteentekevä ilmastomuutoskampanjaani ajatellen.

Nyt olen varma.

(Hirn)

64

89

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mjaa-a

Huolellisen pohdinnan jälkeen huomasin että olin varma jo vuonna 1995.

(Reps)

• Anonyymi

• Kehurehu

Suomi24:n huippukirjoittajiin lukeutuvana epäpersoonana fiktiivinen palstamallini saattaa aiheuttaa heikoimmissa kirjoittajissa ad block-tyylistä informaatiogäppiä.

Ja kuten JVG sen sanoi, Joensuusta länteen, Kuopoiosta pohjoiseen.

(Hirn)

• Anonyymi

Oletko nyt aivan varma että nimesi on Darra, lukitaanko vaihtoehto?

• Anonyymi

Oletko varma että se on Darra eikä Tarra vaan liimattava postimerkki?

• Brunssi!

(Hihitystä)

• Brunssi on ikivanha tapa jäsennellä tapahtunutta kevyen aamiaisen ja kuplivan äärellä. Brunssista ei tule mitään muuta mieleen, kuin vahva taju hetken olemuksesta.

(Naurua)

• Funeau kirjoitti:

Brunssi on ikivanha tapa jäsennellä tapahtunutta kevyen aamiaisen ja kuplivan äärellä. Brunssista ei tule mitään muuta mieleen, kuin vahva taju hetken olemuksesta.

(Naurua)

Hetken lapset kerääntyvät kokoon ikuisuuden määrittelemättömässä keveydessä.

Tajutonta menoa.

(Reps)

• Anonyymi

Ettei nimesi ole kuitenkaan Carina, Toyota tai Volvo?
        - Lukitaanko vaihtoehto V, Volvo?

• Anonyymi

• Anonyymi
    • Anonyymi

hmm.. jos on kamala Tarra, työkavereiden kanssa joskus tuli mieleen että jos liimailisi SUURIA KAMALIA tarroja toisten autoihin, vieläkin pahempi olisi jos maalaisi toisten autojen rekistikilpiä mustiksi mattamustalla spray-maalilla kulkiessaan :)

Sitten se ajelisivat kilvettömällä autolla ja isoveli pysäyttäisi varmastikin aina.
      EI saa tehdä noin, tuli vain mieleen työkavereiden kanssa jutuista... Darra kuin Tarra.

• Huolellisen brunssin jälkeen on parasta ottaa pari vapaapäivää ja vain olla. Olla olematta.

Olematta olla ja lojua.

(Hihitystä)

• Vuoteessa lojuvaa ihmistä voisi pitää jopa elottomana kappaleena, ajatuksettomana tyhjiönä, ellei tämä olisi tuomittu jatkuvaan seikkaperäiseen selostukseen itsensä tilasta.

(Naurua)

• Funeau kirjoitti:

Vuoteessa lojuvaa ihmistä voisi pitää jopa elottomana kappaleena, ajatuksettomana tyhjiönä, ellei tämä olisi tuomittu jatkuvaan seikkaperäiseen selostukseen itsensä tilasta.

(Naurua)

Oikeastaan muistan vain yhden kerran koko värikkään elämäni varrelta, jossa ymmärsin mitä tämä on. Tämä kerta oli kaatuminen jäällä, jossa tajuttomuuden synty näyttäytyi yllättävän hitaana prosessina, ja ehdin ymmärtää, mitä tämä oli.

(Hirn)

• Funeau kirjoitti:

Oikeastaan muistan vain yhden kerran koko värikkään elämäni varrelta, jossa ymmärsin mitä tämä on. Tämä kerta oli kaatuminen jäällä, jossa tajuttomuuden synty näyttäytyi yllättävän hitaana prosessina, ja ehdin ymmärtää, mitä tämä oli.

(Hirn)

Mjoo

Mietin pitkään mitä sanoa seuraavaksi, sillä olemme äärimmäisen vaikeilla vesillä. Todellisuuden rajapinta on olemassa, ja sen jälkeen syntyvä tila on lähes huojentava.

Minusta tuntuu (Emotionaalisella sektorilla), että tietoisuus on eräänlainen painajainen, jolla on hämärät rajat.

(Naurua)

• Funeau kirjoitti:

Mjoo

Mietin pitkään mitä sanoa seuraavaksi, sillä olemme äärimmäisen vaikeilla vesillä. Todellisuuden rajapinta on olemassa, ja sen jälkeen syntyvä tila on lähes huojentava.

Minusta tuntuu (Emotionaalisella sektorilla), että tietoisuus on eräänlainen painajainen, jolla on hämärät rajat.

(Naurua)

Visuaalis-tonaalinen ja kuolemanvakava farssi.

(Hirn)

https://www.youtube.com/watch?v=Y69nZWqsCy0

• Funeau kirjoitti:

Visuaalis-tonaalinen ja kuolemanvakava farssi.

(Hirn)

https://www.youtube.com/watch?v=Y69nZWqsCy0

Ilmastonmuutoskampanjani pääpiirteittäin pitää sisällään ajatuksen siitä, että me elämme vain yhtä päivää, eikä ajantajua sinänsä ole. Aika on abstraktio, jolla sinänsä ei ole merkitystä olemassaolomme kanssa, sillä emme ole abstraktiivisia, vaan todellisia todellisuuskäsityksemme kanssa, tai sen vuoksi.

(Naurua)

• Funeau kirjoitti:

Ilmastonmuutoskampanjani pääpiirteittäin pitää sisällään ajatuksen siitä, että me elämme vain yhtä päivää, eikä ajantajua sinänsä ole. Aika on abstraktio, jolla sinänsä ei ole merkitystä olemassaolomme kanssa, sillä emme ole abstraktiivisia, vaan todellisia todellisuuskäsityksemme kanssa, tai sen vuoksi.

(Naurua)

Ihminen - tai vaikka minä itse - olettaa pysyvyyden ja muuttumattomuuden eräänlaiseksi vakioksi, johon nojata.

Ei, rakkaat lapset. Olemme oman todellisuuskäsityksemme irvokas vääristymä.

(Hihitystä)

• Funeau kirjoitti:

Ihminen - tai vaikka minä itse - olettaa pysyvyyden ja muuttumattomuuden eräänlaiseksi vakioksi, johon nojata.

Ei, rakkaat lapset. Olemme oman todellisuuskäsityksemme irvokas vääristymä.

(Hihitystä)

Ajatelkaapa vaikka tätä: Kaikilla prosesseilla on taipumus monimutkaistua. Ja miksi?

Mikään todellisuuskäsityksessämme ei koskaan yksinkertaistu. Jokainen, pienikin seikka, on oman itsensä (prosessinsa) vanki, eikä voi nähdä ulos aikaikkunasta, jonka ympärillä ei ole mitään.

(Hirn)

• Funeau kirjoitti:

Ajatelkaapa vaikka tätä: Kaikilla prosesseilla on taipumus monimutkaistua. Ja miksi?

Mikään todellisuuskäsityksessämme ei koskaan yksinkertaistu. Jokainen, pienikin seikka, on oman itsensä (prosessinsa) vanki, eikä voi nähdä ulos aikaikkunasta, jonka ympärillä ei ole mitään.

(Hirn)

Itse voisin hyvin kuvitella rouva Bergerin vuoteelleen lojumaan, sillä tällaisen mielikuvan tuottaminen on minulle äärimmäisen helppoa. Vaikea seikka prosessissani on se että rouva Berger on eräällä tavalla tavoittamaton, ja minun on kuviteltava hänet, luotava häneen syvyys, jotta hän olisi. Ja jos näin teen, niin onko heitä silloin kaksi?

(Naurua)

• Funeau kirjoitti:

Itse voisin hyvin kuvitella rouva Bergerin vuoteelleen lojumaan, sillä tällaisen mielikuvan tuottaminen on minulle äärimmäisen helppoa. Vaikea seikka prosessissani on se että rouva Berger on eräällä tavalla tavoittamaton, ja minun on kuviteltava hänet, luotava häneen syvyys, jotta hän olisi. Ja jos näin teen, niin onko heitä silloin kaksi?

(Naurua)

Mjoo

Kirjoittamisen perusseikkoja ovat faktat. Minkä tahansa faktan ilmestyminen ruudulle luo lukijalle tartuntapinnan, johon hän poikkeuksetta koskettaa.

Tämän jälkeen hän on minun.

(Hirn)

• Funeau kirjoitti:

Mjoo

Kirjoittamisen perusseikkoja ovat faktat. Minkä tahansa faktan ilmestyminen ruudulle luo lukijalle tartuntapinnan, johon hän poikkeuksetta koskettaa.

Tämän jälkeen hän on minun.

(Hirn)

Oletteko koskaan kuulleet sanaa fakta?

Fakta on jäsentelemätön ja todellisuusarvoltaan heikko vakioarvo, tai kuin lapsen kyhäämä differentaaliyhtälö, johon on eksynyt jotain vakiolta lemahtavaa.

Kuitenkin kaikki perustuu näkemykseen siitä, että rouva Berger lojuu vuoteellaan, ja yrittää olla ajattelematta.

(Hihitystä)

• Funeau kirjoitti:

Oletteko koskaan kuulleet sanaa fakta?

Fakta on jäsentelemätön ja todellisuusarvoltaan heikko vakioarvo, tai kuin lapsen kyhäämä differentaaliyhtälö, johon on eksynyt jotain vakiolta lemahtavaa.

Kuitenkin kaikki perustuu näkemykseen siitä, että rouva Berger lojuu vuoteellaan, ja yrittää olla ajattelematta.

(Hihitystä)

Minusta (Oma mielipide) sellainen ihminen, joka yrittää olla ajattelematta, on vallan kiehtova. Tällaisessa, kaoottisessa, ajatusmaailmassa ihminen, joka aidosti pyrkii tilaan, jossa ei tulisi ajatelleeksi mitään, on kuin loistava rubiini yössä

(Reps)

• Funeau kirjoitti:

Minusta (Oma mielipide) sellainen ihminen, joka yrittää olla ajattelematta, on vallan kiehtova. Tällaisessa, kaoottisessa, ajatusmaailmassa ihminen, joka aidosti pyrkii tilaan, jossa ei tulisi ajatelleeksi mitään, on kuin loistava rubiini yössä

(Reps)

Mjoo

No ei ehkä rubiini, vaan vaaleanpunainen pantteri.

(Hirn)

https://i.etsystatic.com/10601678/r/il/de69ea/1677749475/il_570xN.1677749475_e4q0.jpg

• Funeau
        Funeau kirjoitti:

Mjoo

No ei ehkä rubiini, vaan vaaleanpunainen pantteri.

(Hirn)

https://i.etsystatic.com/10601678/r/il/de69ea/1677749475/il_570xN.1677749475_e4q0.jpg

Emansipaatio

Mua henkilökohtaisesti vituttaa kaikenlainen "emansipoituneisuus." Helsingin emansipoituneet naiset ovat jättäneet taakseen historiallisen painolastinsa, ja polttaneet mielenterveydestään kaiken sen jota voi kutsua "esineellistymiseksi."

Itse ajattelen, että mikä muukaan voi ihmistä tiellään odottaa, kuin esine, tai esineeseen upottautuminen.

Juurihan tästä puhuin.

(Naurua)

• Funeau kirjoitti:

Emansipaatio

Mua henkilökohtaisesti vituttaa kaikenlainen "emansipoituneisuus." Helsingin emansipoituneet naiset ovat jättäneet taakseen historiallisen painolastinsa, ja polttaneet mielenterveydestään kaiken sen jota voi kutsua "esineellistymiseksi."

Itse ajattelen, että mikä muukaan voi ihmistä tiellään odottaa, kuin esine, tai esineeseen upottautuminen.

Juurihan tästä puhuin.

(Naurua)

Moby

Mobushka on ollut erittäin lähellä sitä mitä naiseus on - eli esineellistäminen - eli naiseus itse.

Minun milestä nainen on sauvasekoitin, jolla on eksistentiaalinen olomuoto; muuten nainen on vain heijastus esineellistyneistä fantasioista (Jotka eivät liity rouva Bergeriin.

(Reps)

https://www.youtube.com/watch?v=13EifDb4GYs

• Funeau kirjoitti:

Moby

Mobushka on ollut erittäin lähellä sitä mitä naiseus on - eli esineellistäminen - eli naiseus itse.

Minun milestä nainen on sauvasekoitin, jolla on eksistentiaalinen olomuoto; muuten nainen on vain heijastus esineellistyneistä fantasioista (Jotka eivät liity rouva Bergeriin.

(Reps)

https://www.youtube.com/watch?v=13EifDb4GYs

Mjoo

Periaatteessa nainen on vain fantasia suljetussa ajattomuudessa, abstraktio, eli esineellistymisen kulmakivi, tai koko ajattelukäsityksen perusta.

(Naurua)

• Funeau kirjoitti:

Mjoo

Periaatteessa nainen on vain fantasia suljetussa ajattomuudessa, abstraktio, eli esineellistymisen kulmakivi, tai koko ajattelukäsityksen perusta.

(Naurua)

Kas

Rouva Berger vuoteellaan venyttelee. Hänellä on ollut varmaan raskasta, sillä frau B näyttää hieman lurpahtaneelta. Elämä on tulvillaan iloa, uusia asioita ja haasteita, mutta rouva Berger nakkaa paskat koko setille, ja kääntää kylkeä.

Hän on kuin veistos.

Ehkä hän on vain veistos.

(Naurua)

• Funeau kirjoitti:

Kas

Rouva Berger vuoteellaan venyttelee. Hänellä on ollut varmaan raskasta, sillä frau B näyttää hieman lurpahtaneelta. Elämä on tulvillaan iloa, uusia asioita ja haasteita, mutta rouva Berger nakkaa paskat koko setille, ja kääntää kylkeä.

Hän on kuin veistos.

Ehkä hän on vain veistos.

(Naurua)

Mjoo

Itse taidehistoriani lukeneena ja museoni rampanneena voin hyvin ymmärtää kuinka jättimäinen keissi rouva Berger on.

Miljoonia soopeleita kynitty pensseleihin, lukemattomia litroja myrkkymaaleja sekotettu puiden uutteisiin, ja levitetty pellavakankaille.

(Hihitystä)

• Funeau kirjoitti:

Mjoo

Itse taidehistoriani lukeneena ja museoni rampanneena voin hyvin ymmärtää kuinka jättimäinen keissi rouva Berger on.

Miljoonia soopeleita kynitty pensseleihin, lukemattomia litroja myrkkymaaleja sekotettu puiden uutteisiin, ja levitetty pellavakankaille.

(Hihitystä)

You are my angel

(Naurua)

• Funeau kirjoitti:

You are my angel

(Naurua)

Esineellistämisen nyanssit

Nainen tietää olevansa eksitentialisoitunut sauvasekoitin. Hän kokee tämän siten kuin kokee kimalainen olevansa hyönteinen - eli ei koe sitä.

Aavistus siitä että nainen ei olekaan nainen, vaan esine, on vakuuttava. Naiseus on sen muoto, sen lämpö ja sen kalpeus väripaletilla, jonka päällä liukuu tarkka sormi elämän eteerisissä öljyissä.

Rouva Berger huokaa, ja koko makuuhuone huokaa rouva Bergerin kanssa.

(Reps)

• Funeau kirjoitti:

Esineellistämisen nyanssit

Nainen tietää olevansa eksitentialisoitunut sauvasekoitin. Hän kokee tämän siten kuin kokee kimalainen olevansa hyönteinen - eli ei koe sitä.

Aavistus siitä että nainen ei olekaan nainen, vaan esine, on vakuuttava. Naiseus on sen muoto, sen lämpö ja sen kalpeus väripaletilla, jonka päällä liukuu tarkka sormi elämän eteerisissä öljyissä.

Rouva Berger huokaa, ja koko makuuhuone huokaa rouva Bergerin kanssa.

(Reps)

Voilá

Itse uskaltaisin väittää että rouva Bergerin ongelma on siinä että hän käsittelee itseään kuin esinettä. Frau Berger ei salli sitä, että hän olisi muuta kuin esineellistynyt Chauvinisti. Mutta kuitenkin jotain on... jossain. Jotain aineetonta.

Hengen ja materian matsi.

(Naurua)

• Funeau kirjoitti:

Voilá

Itse uskaltaisin väittää että rouva Bergerin ongelma on siinä että hän käsittelee itseään kuin esinettä. Frau Berger ei salli sitä, että hän olisi muuta kuin esineellistynyt Chauvinisti. Mutta kuitenkin jotain on... jossain. Jotain aineetonta.

Hengen ja materian matsi.

(Naurua)

Mjoo

Suuret temppelit, kuten katolinen kirkko (älykköineen), on aina ymmärtänyt rouva Bergerin vaarallisuuden.

Kuitenkin nainen uskonnossa on esillä. Aiwan siinä framilla. Häntä palvotaan ja hänelle sytytellään kynttilöitä. Iltarukouksissa imetään rintaa ja ollaan mitättömiä. Nainen on yhtä kaukana kuin on aurinko planeetoistaan.

Galaksien musta ydin.

(Hirn)

• Funeau kirjoitti:

Mjoo

Suuret temppelit, kuten katolinen kirkko (älykköineen), on aina ymmärtänyt rouva Bergerin vaarallisuuden.

Kuitenkin nainen uskonnossa on esillä. Aiwan siinä framilla. Häntä palvotaan ja hänelle sytytellään kynttilöitä. Iltarukouksissa imetään rintaa ja ollaan mitättömiä. Nainen on yhtä kaukana kuin on aurinko planeetoistaan.

Galaksien musta ydin.

(Hirn)

Huippuidis!

Emme tästä lähtien enää kutsukaan rouva Bergeriä naiseksi, vaan häneksi.

Hän

(Reps)

• Funeau kirjoitti:

Huippuidis!

Emme tästä lähtien enää kutsukaan rouva Bergeriä naiseksi, vaan häneksi.

Hän

(Reps)

Funeaun neronleimaukset valaisevat yötaivaan, ujuttautuvat risukasoihin ja sielun pimeimpiin sopukoihin.

Funeau on valo.

(Hirn)

• Funeau kirjoitti:

Funeaun neronleimaukset valaisevat yötaivaan, ujuttautuvat risukasoihin ja sielun pimeimpiin sopukoihin.

Funeau on valo.

(Hirn)

Mjoo

On todella vaikea äkkiä hypätä esineellistämisen esseestä "häneen."

Hän vie pois seksuaalisen dimension ja muotoutuu haasteelliseksi kohdata.

Todella harmillista.

(Naurua)

• Fatima Darra.

• Anonyymi

Darra kuin Tarra autossakin ja voi auttaa jos syö puudutusainetta eli kokista.... ei auta kuin hetkellisesti mutta postissa ei tule tarroja tai darroja.

• Anonyymi

Tuli vain mieleen että niin kokishan on erittäin tehokas kipulääkkeenä hermostokipuihin, mutta laitonta tietysti, tehokkaampaa kuin morfiini varmastikin.. kannabista ei ehkä voi edes verratakaan sitten kokikseen mitenkään jos morfiinia sitäkään.

• Anonyymi

Auttavathan toisten tekemät höpötykset Darraan, Tarraan ja Rapulaankin, vaikka suosikkiruokana ei olisikaan Kuningasrapu, sitten... rapulaan kuin krapulaan.

• Markkinoinnissa joutuu joskus samaistumaan. Mitäpä sitä ei hyvän asian puolesta tekisi?

Kun sulla nyt on aikaa, voisit tehdä taas "kysy mitä vaan Funnylta"-ketjun. Jooko?

• Markkinointi

Mjoo

Periaatteessa mä pysyn markkinoimaan mitä tahansa artikkelia, sillä ymmärrän tuotteen luonteen.

(Hirn)

• Funeau kirjoitti:

Markkinointi

Mjoo

Periaatteessa mä pysyn markkinoimaan mitä tahansa artikkelia, sillä ymmärrän tuotteen luonteen.

(Hirn)

Ehdottomasti eräs mun lemppareista. Aiwan mieletön.

https://www.youtube.com/watch?v=oWohPJHicFE

• Funeau kirjoitti:

Ehdottomasti eräs mun lemppareista. Aiwan mieletön.

https://www.youtube.com/watch?v=oWohPJHicFE

Tähän väliin on vain todettava että sulla on loputon tuo täydellisyyden (kauneuden) tavoittelu.

Uskon että ryhdyt mihin tahansa, saat aikaan aina upeaa jälkeä.

• elisakettu kirjoitti:

Tähän väliin on vain todettava että sulla on loputon tuo täydellisyyden (kauneuden) tavoittelu.

Uskon että ryhdyt mihin tahansa, saat aikaan aina upeaa jälkeä.

Mjaa

En osaisi itsekään sanoa tuota paremmin, eli olen löytänyt eräänlaisen peilin erinomaisuudelleni, joka on varsin vaatimatonta.

Yhä vain pohdin sitä että olemmeko me esineitä vai jotain muuta.

(Naurua)

• Funeau kirjoitti:

Minä saatan olla esine siinä missä sinäkin, sillä en koe läsnäoloasi.

(Reps)

Mjoo-o

Tunne siitä että on olemassa, on perustavanlaatuinen kokemus elämässä.

Musta on hämmentävää se että tämä samainen tunne on häälyvä, ja sen saa pyydystettyä takaisin vain avautumalla, ja sen kadotettua itsensä unohtamalla.

(Naurua)

• Funeau kirjoitti:

Minä saatan olla esine siinä missä sinäkin, sillä en koe läsnäoloasi.

(Reps)

Et niin, koska et ole vaikuttunut.

Mietin suhdettasi taiteeseen. Taidehan koskettaa sinua. Mutta koetko sen läsnäolevana?

Mitä kuvaan tulee, niin haet aina elämyksiä. Kauneus on vain käsite, jolla toivot sen koskettavan sinua, mutta jos et saa siitä aistimuksia, se ei merkitse mitään. Tai ei aistimus. Stimulaatio. Muusa.

• Funeau kirjoitti:

Mjoo-o

Tunne siitä että on olemassa, on perustavanlaatuinen kokemus elämässä.

Musta on hämmentävää se että tämä samainen tunne on häälyvä, ja sen saa pyydystettyä takaisin vain avautumalla, ja sen kadotettua itsensä unohtamalla.

(Naurua)

Kumma miten ihmiset haluavatkin unohtaa itsensä, kadottaa itsensä ja tunteen olemastaolostaan.

Postaamaksesi mallinukeksi. Jota et voi koskettaa, joka ei voi koskettaa ketään.

• elisakettu kirjoitti:

Kumma miten ihmiset haluavatkin unohtaa itsensä, kadottaa itsensä ja tunteen olemastaolostaan.

Postaamaksesi mallinukeksi. Jota et voi koskettaa, joka ei voi koskettaa ketään.

Kyllä joo

Toi viimeinen virkkeenpuolisko oli hieno. Dolly ei todellakaan kykene ketään koskettamaan - sanan kaikessa laajuudessa.

Minusta tuo artefakti lähinnä viittaa klassisiin kloveihin kuninkaiden hovissa. Pelleillä oli näet paikka heti valtaistuimen vierellä, sillä korostuksellisuus on eräänlainen tapa luoda kontrasteja toinen toistaan vahvistaakseen.

(Naurua)

• Funeau kirjoitti:

Kyllä joo

Toi viimeinen virkkeenpuolisko oli hieno. Dolly ei todellakaan kykene ketään koskettamaan - sanan kaikessa laajuudessa.

Minusta tuo artefakti lähinnä viittaa klassisiin kloveihin kuninkaiden hovissa. Pelleillä oli näet paikka heti valtaistuimen vierellä, sillä korostuksellisuus on eräänlainen tapa luoda kontrasteja toinen toistaan vahvistaakseen.

(Naurua)

Mjoo

Muistaakseni olen lukenut jotain asiaan viittaavaa, ja kävi selväksi se että narri hovissa oli juuri se olento, jolla oli lähes yhtä paljon valtaa kuin itse hallitsijalla.

Kauhun tasapaino.

(Reps)

• Funeau kirjoitti:

Mjoo

Muistaakseni olen lukenut jotain asiaan viittaavaa, ja kävi selväksi se että narri hovissa oli juuri se olento, jolla oli lähes yhtä paljon valtaa kuin itse hallitsijalla.

Kauhun tasapaino.

(Reps)

- Rouva Berger, rintaliivinne olkain näkyy.

- Kauhistus! Pidä suusi, narri.

- Mutta rouva Berger, en minä voi.

- Kuinka niin ette voi?

- Te itse minut tänne tuotatitte kertomaan sen, mitä näen.

- En se minä ollut.

- Itsekö tänne kävelin omasta tahdostani?

- Minua ei kiinnosta narrien mielipiteet. Auttakaa nyt, saamattomat, tämän puvun kanssa!

- Minä voin auttaa. En tosin yletä teidän korkeuksiinne, mutta onhan jakkara keksitty.

(Hovi nauraa)

• Funeau kirjoitti:

- Rouva Berger, rintaliivinne olkain näkyy.

- Kauhistus! Pidä suusi, narri.

- Mutta rouva Berger, en minä voi.

- Kuinka niin ette voi?

- Te itse minut tänne tuotatitte kertomaan sen, mitä näen.

- En se minä ollut.

- Itsekö tänne kävelin omasta tahdostani?

- Minua ei kiinnosta narrien mielipiteet. Auttakaa nyt, saamattomat, tämän puvun kanssa!

- Minä voin auttaa. En tosin yletä teidän korkeuksiinne, mutta onhan jakkara keksitty.

(Hovi nauraa)

Hyönteismusaa suoraan UK:sta, ei UFF:ltä.

(Hihitystä)

https://www.youtube.com/watch?v=bcsjz0HXGYk

• Anonyymi

• Anonyymi kirjoitti:

Ei tuollaista tyttömusiikkia huvita seurata. Tässä tulee kunnon poikamusiikkia: https://www.youtube.com/watch?v=3G9dS7_GQr8

Aika hauska.

Vien sanomaa eteenpäin (Ei Hesaria).

(Hihitystä)

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

Olemmeko kenties sukua toisillemme ? Katsos minäkin olen Varma. Amalia Varma. Tästä olen varma.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      140
      10506
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      148
      5393
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      40
      4070
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      132
      3612
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2664
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1906
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      359
      1582
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      98
      1567
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      73
      1428
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1386
    Aihe