Mies antoi väärää singnaalia

Anonyymi

Heips
Treffasin miehen nettipalstoilta, kirjoteltiin viikon verran ja siinä jo kumpikin tunsi että nyt natsaa.
Mies tuli kahville luokseni ja jo ensi näkeminen oli molemmille iloinen yllätys.
Ilta meni loistavasti ja mies toi ilmi että todellakin haluaa nähdä uudestaan. Viestitteli vielä seuraavana päivänä ja siihen se sitten loppuikin. Toivotteli hyvää jatkoa ja että olin ihan kiva vaikka antoi ymmärtää ihan muuta.
Miksi ei voi sanoa suoraan että ei kiitos? Paska maku tuli ja itsetunnolle jäi arpi ja nyt tuntuu jälkeen että miehet kaikki on tuollaisia paskoja.

8

178

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se oli paska mies ja naiset niitä paskoja miehiä tapailee. Naiset ei tapaile kilttejä kunnollisia miehiä.

• Anonyymi

No mitäs paskaa tuossa oli?
      Tunnuit aluksi kivalta, mutta asiaa mietittyään hän ei sit enää ollutkaan niin kiinnostunut, että olisi halunnut jatkaa. Ja vaikka sinä pidit häntä miellyttävänä yllätyksenä, tunne ei välttämättä ollut molemminpuolinen. Hän saattoi olla sen illan vain kohtelias sinulle.
      Ihmissuhteet ovat tällaisia, joskus natsaa, useimmiten ei.

• Anonyymi

Se ettei sanonut ei vaan jätti tilanteen leijumaan viemättä sitä loppuun. Sanomalla ei.

• Anonyymi

Ehkä, sitä ei ole niin helppo sanoa, mutta tottakait olis reilumpaa puhua suoraan. Mies ei selvästikkään ollut niin kiinnostunut. Ei tuota kannata jäädä vatvomaan ja eikun uutta matoa koukkuun.

• Anonyymi

Mies kun oli enemmän kiinnostunut, eikä meinannut lähteä kotiin ja Hän se sanoi että haluaa ehdottomasti nähdä uudestaan että näin.

• Anonyymi

Oliko seksiä? Mies odotti sitä kun ei kotiin ollut kiirettä.

• Anonyymi

Ei ollut kun se ei ole juttu ensi treffeillä, läheisyyttä kyllä muuten oli. Hän niin kehui minua ja ota nyt selvää nykypäivän äijistä että kuka on se ns.normaali.

• Anonyymi

Siis johtui siitä kun seksiä ei ollut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      90
      1466
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1023
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      382
      857
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      155
      843
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      727
    6. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      55
      719
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      668
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      635
    9. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      631
    10. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76