Tämä palstan kaljusedälke tiedoksi
https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000006088999.html?utm_campaign=tf-HS&utm_term=2&utm_source=tf-other&share=7533d0d67c9611f4415288e90bd944bf
Kun hiukset harvenevat, on tarpeen rasvata päälaki
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ja meidän oma pasta palstasasi muistaa, että tummelin sijaan pitää käyttää aurinkovoidetta.
- Anonyymi
Kyllä se on hyvä pitää auringossa lippalakkia, huivia tai sellaista leveää olkihattua, kuten Kiinan maaseudulla riisipelloilla päässä pitävät.
Ei se aurinkovoide estä auringonpistosta, kuten edellämainitut. Voiko päähän panna pallivahaa?
- Anonyymi
Yleinen hyvä tieto myös kaikille yli 20-vuotiaille naisillekin, Nivea voide voi auttaa silloin.
Huvittaa kyllä kerrassaan kun bussissa joskus matkustelen, niin toiset asiakkaat bussissa eräällä tytöllä oli kissa kyydissä korissa edessä ja se alkoi kakkimaan se kissa ja mielenkiintoinen tuoksu levisi sitten.... oli myös armeijan poikia lomille menossa, tavarat eivät mahdu kun bussi on täynnä, reput käytäville :_D
Itse vain... pelasin pokeria puhelimella siinä, huvittuneena katsoin mitä toiset tekevät.
Niin kun on kuljettajat erikseen autoissakin voi vaikka keskittyäkin pelaamaan vaikka pokeria sitten matkan aikana, helposti. - Anonyymi
Niin tuollatavoin voi ajatella myös että autonkuljettajahan pitää olla, kun ei itse viitsi ajaa, alempia ne kuljettajat sitten, itse voi vain olla kyydissä takapenkillä. Luuseri jos joutuu ajamaan autoa itse.
- Anonyymi
Kannattaa tehdä "pekkariset" ja hankkia peruuki
- Anonyymi
Tosimies ei kaljuaan peittele
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 561232
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.951230Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171060- 18935
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45813Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne114794Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64742- 14740
- 38629
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72613