Säpinää vappuna!

Miten ajattelit viettää vapun?

Minä ajattelin saada aikaan eloa ja säpinää suomi24 palstalle, nyt kun olen back!

Hyvin on käyntiin lähtenyt... viestien määrä on moninkertaistunut ja samoin luettujen viestien määrä, joten palstan oikeudet omistava yhtiö ja mainostajat ovat tyytyväisiä.

Minä en lähde kulumallakaan pois, sillä on mahdollista, että palstan takana olevat rahoittajat ja johtajat ovat palkanneet minut tänne teitä viihdyttämään. Se on mahdollista! Ja mainostulot kasvavat kymmeniä prosentteja joka ikinen kerta, kun aktivoidun!

Paha juttu tuo pakolliset lomat tai free lanceeraus... eiks vaa jeh?

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miten sinun tyttäresi voi jenkeissä?

Aika rankat lennot sinulla oli, kun kone Suomesta Jenkkeihin lähti maanantaina ja olet nyt jo keskiviikoksi takaisin. Toivottavasti sunnuntaina alkanut verenvuotosi ei tuottanut ongelmia lentojen aikana.

- AteistiVaan

• Sunnuntain verenvuoto oli peräpukamia ja normaalia allergisen ihmisen hengitysteiden infektiosta johtuvaa.

Lennot olivat tosi rankat, mutta jet lag ei minua haittaa, kun olen tottunut niihin.

Tyttäreni voi olosuhteisiin nähden hyvin eikä kuolema ole paras diagnoosi, joten palasin kotiin, koska en voi tehdä mitään paikan päällä.

Minun täytyy olla töissä vielä tämä lukukausi loppuun, joten senkin vuoksi tahdoin palata kotiin. Ja onhan minulla sairaalloinen vaimo kotona, jolle pitää keittää sisäfilettä ja tarjota hyvää valkoviiniä kyytipojaksi unohtamatta tryffelillä maustettua kantarelliMUHENNOSTA.

• Anonyymi
        G4G kirjoitti:

Sunnuntain verenvuoto oli peräpukamia ja normaalia allergisen ihmisen hengitysteiden infektiosta johtuvaa.

Lennot olivat tosi rankat, mutta jet lag ei minua haittaa, kun olen tottunut niihin.

Tyttäreni voi olosuhteisiin nähden hyvin eikä kuolema ole paras diagnoosi, joten palasin kotiin, koska en voi tehdä mitään paikan päällä.

Minun täytyy olla töissä vielä tämä lukukausi loppuun, joten senkin vuoksi tahdoin palata kotiin. Ja onhan minulla sairaalloinen vaimo kotona, jolle pitää keittää sisäfilettä ja tarjota hyvää valkoviiniä kyytipojaksi unohtamatta tryffelillä maustettua kantarelliMUHENNOSTA.

"Minun täytyy olla töissä vielä tämä lukukausi loppuun"

Lukukausi? Etkös sinä työskennellyt vankilapsykologina?

- AteistiVaan

• Anonyymi kirjoitti:

"Minun täytyy olla töissä vielä tämä lukukausi loppuun"

Lukukausi? Etkös sinä työskennellyt vankilapsykologina?

- AteistiVaan

Ei vaan tutkivana... no mieti itse.

Onko lääkäri muuten koskaan työskennellyt yliopistossa?

• Anonyymi
        G4G kirjoitti:

Ei vaan tutkivana... no mieti itse.

Onko lääkäri muuten koskaan työskennellyt yliopistossa?

Puhu pukille.

• Anonyymi

Maukka Perusjätkä menee vain sinne punamusta lippujen paraatiin.

• Nyt ollaan sateensuojassa. Sehän se on normaali tapa viettää vappua. Tyttäresi vissiin toi sinulle sinne letkujen ääreen perunalastuja Salt Lake Citystä. Kuukautisvuotosi tyrehtyy KIÄH KIÄH KIÄÄÄÄÄÄÄH :D

• Anonyymi

Minä rukoilin, että Jeesus tekisi kampäkin. Telepaattisen yhteytemme aikana hän lupasi tulla!!!!
      "Nyt se tulee!" sanoi Jeesus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4138
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      27
      3019
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe