Säpinää vappuna!

Miten ajattelit viettää vapun?

Minä ajattelin saada aikaan eloa ja säpinää suomi24 palstalle, nyt kun olen back!

Hyvin on käyntiin lähtenyt... viestien määrä on moninkertaistunut ja samoin luettujen viestien määrä, joten palstan oikeudet omistava yhtiö ja mainostajat ovat tyytyväisiä.

Minä en lähde kulumallakaan pois, sillä on mahdollista, että palstan takana olevat rahoittajat ja johtajat ovat palkanneet minut tänne teitä viihdyttämään. Se on mahdollista! Ja mainostulot kasvavat kymmeniä prosentteja joka ikinen kerta, kun aktivoidun!

Paha juttu tuo pakolliset lomat tai free lanceeraus... eiks vaa jeh?

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miten sinun tyttäresi voi jenkeissä?

Aika rankat lennot sinulla oli, kun kone Suomesta Jenkkeihin lähti maanantaina ja olet nyt jo keskiviikoksi takaisin. Toivottavasti sunnuntaina alkanut verenvuotosi ei tuottanut ongelmia lentojen aikana.

- AteistiVaan

• Sunnuntain verenvuoto oli peräpukamia ja normaalia allergisen ihmisen hengitysteiden infektiosta johtuvaa.

Lennot olivat tosi rankat, mutta jet lag ei minua haittaa, kun olen tottunut niihin.

Tyttäreni voi olosuhteisiin nähden hyvin eikä kuolema ole paras diagnoosi, joten palasin kotiin, koska en voi tehdä mitään paikan päällä.

Minun täytyy olla töissä vielä tämä lukukausi loppuun, joten senkin vuoksi tahdoin palata kotiin. Ja onhan minulla sairaalloinen vaimo kotona, jolle pitää keittää sisäfilettä ja tarjota hyvää valkoviiniä kyytipojaksi unohtamatta tryffelillä maustettua kantarelliMUHENNOSTA.

• Anonyymi
        G4G kirjoitti:

Sunnuntain verenvuoto oli peräpukamia ja normaalia allergisen ihmisen hengitysteiden infektiosta johtuvaa.

Lennot olivat tosi rankat, mutta jet lag ei minua haittaa, kun olen tottunut niihin.

Tyttäreni voi olosuhteisiin nähden hyvin eikä kuolema ole paras diagnoosi, joten palasin kotiin, koska en voi tehdä mitään paikan päällä.

Minun täytyy olla töissä vielä tämä lukukausi loppuun, joten senkin vuoksi tahdoin palata kotiin. Ja onhan minulla sairaalloinen vaimo kotona, jolle pitää keittää sisäfilettä ja tarjota hyvää valkoviiniä kyytipojaksi unohtamatta tryffelillä maustettua kantarelliMUHENNOSTA.

"Minun täytyy olla töissä vielä tämä lukukausi loppuun"

Lukukausi? Etkös sinä työskennellyt vankilapsykologina?

- AteistiVaan

• Anonyymi kirjoitti:

"Minun täytyy olla töissä vielä tämä lukukausi loppuun"

Lukukausi? Etkös sinä työskennellyt vankilapsykologina?

- AteistiVaan

Ei vaan tutkivana... no mieti itse.

Onko lääkäri muuten koskaan työskennellyt yliopistossa?

• Anonyymi
        G4G kirjoitti:

Ei vaan tutkivana... no mieti itse.

Onko lääkäri muuten koskaan työskennellyt yliopistossa?

Puhu pukille.

• Anonyymi

Maukka Perusjätkä menee vain sinne punamusta lippujen paraatiin.

• Nyt ollaan sateensuojassa. Sehän se on normaali tapa viettää vappua. Tyttäresi vissiin toi sinulle sinne letkujen ääreen perunalastuja Salt Lake Citystä. Kuukautisvuotosi tyrehtyy KIÄH KIÄH KIÄÄÄÄÄÄÄH :D

• Anonyymi

Minä rukoilin, että Jeesus tekisi kampäkin. Telepaattisen yhteytemme aikana hän lupasi tulla!!!!
      "Nyt se tulee!" sanoi Jeesus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      133
      7365
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      4450
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      55
      3493
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      507
      3207
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      297
      2144
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1793
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      20
      1751
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1583
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1505
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1446
    Aihe