Masentaa.... :-(
Jalkasieni
Masentaa...
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Minua itkettää.
- Anonyymi
oi voi mutta teillä on vaihtoehtoja kuten matkusta thaimaahan jossa tytöt tekee mielellään alotteita. Siellä thai tytöt tykkää rumistakin miehistä toisin kun suomi naiset eikä sinulla ole suomessa mahista saada naista ollenkaan.
- Anonyymi
Kauhean monimutkaisesta kuulostaa sen tuominen tänne... :-(
Noh, yritän ajatella positiivisesti, tavoitteena että viimeistään 10 vuoden päästä minulla on kainalossa ihana Filippiini tai Thaineitokainen....🤗
Jalkasieni - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauhean monimutkaisesta kuulostaa sen tuominen tänne... :-(
Noh, yritän ajatella positiivisesti, tavoitteena että viimeistään 10 vuoden päästä minulla on kainalossa ihana Filippiini tai Thaineitokainen....🤗
JalkasieniEikun jäät sinne asumaan thai naisen kanssa onnellisena
- Anonyymi
Tyttönen maistuu makealta mahlalta.
- Anonyymi
Masentaa todella... Miten ihminen voi heittää vuosien ystävyyden pois noin vain ja jättää toisen tuntemaan tuskaa.
- Anonyymi
Siitä ei kannata masentua, sen voi helposti hoitaa pois. - Nm. Ja heti
Entäs jos kokeilisit maksullista thaita?
- Anonyymi
Eipä kyllä sellainen houkuttele...
Jalkasieni Anonyymi kirjoitti:
Eipä kyllä sellainen houkuttele...
JalkasieniEipä kyllä minuakaan. Kunhan yritän miettiä helpotusta.
- Anonyymi
Vihertäjä kirjoitti:
Eipä kyllä minuakaan. Kunhan yritän miettiä helpotusta.
No ei minun ongelmista tarvitse välittää....
Jalkasieni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406355Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483796- 81953
- 52870
- 56826
- 41820
- 68800
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,135792Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14711