Leipäkö lihottaa

Anonyymi

Syön päivässä 6-7 palaa ruisleipää ja päällä tomaattia ja tonnikalaa. Painan 86.7 ja olen 172 pitkä. En syö kahvileipiä ja vain yhden kevyen lämpimän aterian. Karkkia kerta viikko. Silti olen kuin norsu. Mahassa ihan on järkyttävät makkarat kuin raskaana olisi. En ymmärrä leipäkö minut pitää tässä kunnossa kun en muuten syö mitään rasvaista.

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minäkin olen käynyt yimassa jo lukemattomia kertoja enkä ole vielä hukkunut.

Jos nyt joku on sitä mieltä että sokeri ei lihota ja on terveellistä ravintoa niin sehän on täysin oma mielipide.

anonyymiveijo

• Anonyymi

Se on liian yksipuolista syömistä,olen nyt tullut siihen tulokseen,että
      1 pääruoka pitää olla aina mahdollisimman hyvän makuista,aina jotain ERI RUOKAA,siitä kalorit
      n 600 kal,olen huomannut liian yksipuolisella syömisellä olevan lihottava vaikutus,se kostautuu myöhemmin lihottavien herkkujen syönnillä.

esim kaalikääryleet puolukkahillo
      karjalanpiirakat juusto kinkku
      perunamuusi kalapuikot porkkanaraaste YMS

2 pienempiä herkuttelupäiviä voi pitää neljäkin viikossa,niistä n 200 kal
      3 isompia herkuttelupäiviä 1-2 n 3000 kal pv
      4 joka päivä pitää tietää TARKASTI syödyt kalorimäärät ruokapäiväkirjan avulla
      5 liikuntaa mahdollisimman paljon
      -2000 kal päivässä pitäisi laihduttaa 2 kg kk riippuen liikunnan määrästä,en suosittele sitä pienempiä kalorimääriä,lihottavia herkkuja pitää varoa,niistä tulee helposti 4000-5000 kal pv,munkit,pitsat karkit,ohukaiset mansikkahillon kera,perunalastut yms

• Anonyymi

Söin nyt itsekkin kaalikääryleet 350g n500 kal puolukkahillon kera,hyvää oli .Siitä samasta ruuasta saa kaikki ravintoaineet kaalia,lihaa,riisiä,puolukkahilloa (lihasta proteenit,riisistä hiilihydraatit,marjoista ja kaalista vitamiinit)

Välillä teen uunissa broilerivuokaa mihin laitan kasviksia,riisiä,tulisesti maustettuja broilerin siipipaloja,broilerin rintaleikettä.Siitä syö ainakin kolme päivää.

Aloittajalle sanoisin makrilli tomattikastikkeessa on huomattavasti parempaa kuin tonnikala.Itse teen sen niin että murskaan makrillin, pehmitän leivänpalat paistinpannussa pienessä vesihöyryssä,niin kuivat leivät vähän lämpenee,ja pehmenee samalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Söin nyt itsekkin kaalikääryleet 350g n500 kal puolukkahillon kera,hyvää oli .Siitä samasta ruuasta saa kaikki ravintoaineet kaalia,lihaa,riisiä,puolukkahilloa (lihasta proteenit,riisistä hiilihydraatit,marjoista ja kaalista vitamiinit)

Välillä teen uunissa broilerivuokaa mihin laitan kasviksia,riisiä,tulisesti maustettuja broilerin siipipaloja,broilerin rintaleikettä.Siitä syö ainakin kolme päivää.

Aloittajalle sanoisin makrilli tomattikastikkeessa on huomattavasti parempaa kuin tonnikala.Itse teen sen niin että murskaan makrillin, pehmitän leivänpalat paistinpannussa pienessä vesihöyryssä,niin kuivat leivät vähän lämpenee,ja pehmenee samalla.

Syö koko ajan näin terveellisesti,niin paino laskee itsestään,ei kannata uskoa niitä perättömiä juttuja.
        You tubessa yksikin oli laihduttanut 12 kg kolmessa kuukaudessa,toinen syönyt vain lihaa.Yksikin oli laihduttanut vuodessa 35 kg päivän ateriat päivässä 10 kananmunaa 5 porkkanaa kukkakaalia.
        Sitten on nämä bodarien dietit,raejuustoa rahkaa,raakaa kukkakaalia yms
        Nämä kaikki ovat pelkkiä jojoiludiettejä

Älkää uskoko näitä valheita,Terveellinen laihduttava ruoka voi olla myös hyvää

• Anonyymi

Mietitäänpäs: 6-7 viipaletta leipää painaa 150-200 g viipaleen koosta riippuen. Tuossa leipämäärässä on 400-500 kcal eli alle 1/4 päivän energiatarpeesta.
      Ei siis ole leipä joka lihottaa, yritä löytää joku muu syy. Esimerkiksi liikunnan puute tai joku salainen makeiskätkö...

• Anonyymi

Syy on yksipuolinen ravinto niinkuin aiemmin mainittiin. Toimiakseen täysipainoisesti ihmisen elimistö tarvitsee erilaisia ravintoaineita, proteiinit rasvat ja hiilarit nyt tietty myös. Eikä rasva lihota vaan prosessoitu ruoka. Eikä se tonnikala mitä on tölkissä ole pitkään aikaan ollut oikeaa tonnikalaa, oikea tonnikala maksaa 40€ kilo.

Ja se pituus-paino ei ole ratkaiseva tekijä vaan kehon koostumus. Olen 170cm ja 95kg ja mulla on söpö pieni vatsa ja nään oman munani helposti levossakin.

Kannattaa liikkua ja kehittää voimaa niin kyllä laihtuu vaikkei paino putoaisi.

Trstosteronit, vitamiinit, aminohapot ja kreatiinit saa ruuasta 300€/kk budjetilla treenaajakin. Ja sitten kannattaa panostaa stressin vähentämiseen lepoaikana treenin lisäksi, jatkuva stressi lihottaa koska elimistö ei hajota ja käytä kaikkia ravintoaineita katabolisessa tilassa vaan varastoi ne.

• Anonyymi

Tölkkitonnikala ei ole koskaan ollut tonnikalaa vaan bonniittia ym.. Jokunen kalliimpi laji tietysti saattaa olla mutta normimerkit ei. Hyvä niin koska bonniitti ei ole uhanalainen toisin kuin oikea tonnikala.

300 € kuussa lisäravinteisiin on kyllä paljon.

• Anonyymi

Johan taas kerran on selittelijöitä mutta niitähän kaatopaikka suosiikin.

• Anonyymi

MInä laihduttessa söin tuon 6-7 palaa leipää päivässä helposti. 106 kilosta 75:een eli tuskin on tuosta kiinni.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6114
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4802
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      98
      3055
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      29
      2873
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2125
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1516
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1077
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      86
      1039
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      126
      981
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe