Hei! Mulla on jo kolme kertaa ollut täitä ja oon ollu pääyhteydessä tyttöystävän kanssa ja nukkunut samassa sängyssä. Hänen päänsä ei kuitenkaan kutitse ja häneltä tarkistettiin ensimmäisellä kerralla eikä mitään löytynyt ja nyt kun minulla on täitä yritin katsoa huomaamattomasti tyttöystäväni niskaa ja korvan takaa kun tämä nukkui, koska en halunnut myöntää, että minulla on täitä. Mitään ei kuitenkaan näkynyt ja hänellä on aika lyhyt tukka, joten oli helppo tarkistaa. Siellä kyllä näkyi jotain valkoista, mutta hänellä on hilsettä muutenkin. Olisiko mahdollista ettei hänellä olisi syystä tai toisesta täitä? Se tuntuu tosi oudolta! Tyttöystäväni käyttää lakkaa, muotovaahtoa, föönää ja suoristaa hiuksiaan paljon niin olisiko sillä jotain merkitystä? Pikaisia vastauksia kiitos! Tyttöystäväni on ötökkäkammoinen, joten siksi en ole täistä maininnut, sillä en halua järkyttää häntä. Hänellä ei ole muutenkaan mitään täiden merkkejä, mutta onko se mahdollista, jos minulla on täitä? (Laitan tänään täishamppoota)
Voiko täi olla tarttumatta?
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä ne täit heti kohta tarttuu tyttikseenkin. Mikset hoida täitäsi pois.? Sietäis nyt sen verran itseäänkin jokaisen hoitaa, ettei siedä loisia päässään.
Sanoin juuri lopussa, että laitan tänään täishamppoota
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla602866Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "452492SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero
Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan past982095Anita ei saanut Heikkiä pihalle
Kemijärven kaupunginvaltuusto ei tehnyt tietoisesti laitonta päätöstä. Heikki johtaa kaupunginhallitusta yhäkin.851375Martina Aitolehden rinnalla nähty Matias Petäistö yllättää - Uusi aluevaltaus TV:ssä!
Matias Petäistö on tuttu Erikoisjoukot-realityn tiukkana kouluttajana. Hän on myös tuttu näky Martina Aitolehden parina,301209Emotionalisuuden puute.
Joillain ihmisillä ei vain ole sitä "jotain". Heille kaikki täytyisi "vääntää" rautalangasta. Mutta heistä ei vaan o182903Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m81815Ei ole vaikea päättää kumpi
Hän on vaimomateriaalia. Sinä olet vain tuollainen pieni kiusankappale.. Revi siitä.52716- 43695
Ymmärrätkö jo nyt, että
Vetäytyminen ei kannattanut? Asioista pitäis puhua rauhassa hyvässä hengessä eikä lakasta maton alle. Yhdeltä ihanalt44692