Auto85 kokemuksia???

Anonyymi

Hei,

Olen hankkimassa autoa ja oiva vaihtoehto olisi Kaarinassa auto85.sessa tarjolla. Onko jollakin kokemuksia kyseisestä liikkeestä?

68

11741

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rehellisesti sanottuna en suosittele...

• Anonyymi

Kauppias itse, kerro toki mikä on mennyt pieleen :)

• Anonyymi

huijareita

• Anonyymi

"Onko jollakin kokemuksia kyseisestä liikkeestä?"

Näitä lapsien läpinäkyviä "kyselyjä" palstat täynnä,

Verhoiltuja syytöksiä ja aiheettomia haukkumaketjuja,

aloittaja vastaa aina itse, ei tajua että tyylistä ym.

jää aina kiinni, vastailee reppana itselleen kun

ei ketään muita kiinnosta mustamaalausketju.

• Anonyymi

Kumma,
      kun tämän palstan kaikkitietäville,
      älyköille sattuu aina kaikista suomen kaupoista juuri ne kaikkein huonoimmat yksilöt,
      vaikka ovat yli ihmisiä autojen suhteen,
      ja ovat aina juuri ostaneet siitä ja siitä liikkeestä,
      kovin usein ostavat autoja ja jatkuvasti,
      Ehtivät aikas paljon ja tuhlaavat rahaa kovinkin suuria määriä,
      jatkuvasti.........

• Anonyymi

Ei kiitos

• Anonyymi

Omistaja tuntuu olevan ylimielinen ja ei ota asiakasta vastaan yksilönä vaan rahan lähteen. Ensin ollaan mielinkielein mutta kun kauppa ei toteudu niin asenne muuttuu hyvin hyökkääväksi.

• Anonyymi

Kauppias itse, nyt ei kyllä sytytä että moista olisi käynyt, parin asiakkaan kanssa joutunut vioista vänkäämään mitkä olleetkin sitten käyttäjävikoja :)

• Anonyymi

Taitaa omistaja täällä kirjotitella ja puolustella yrirystään, ainakin kirjoituksista päätellen

• Anonyymi

Kauppias itse hiffasi vasta nyt tulla paikanpäälle kaverin vinkistä (y)

• Anonyymi

Tälläinen oli Facebookin puolelle joku laittanut juur hetki sit autotuningin sivustolle.

Elikkäs auto85 liikkeessä oleva e46 330d
      manuaali.
      Hinnassa on aika pirusti ilmaa😂
      Eikannata käydä edes katsomassa vikoja enemmän ku hyviä puolia. Asiakaspalvelu aivan paska!

Moottorintukikumit loppu ikkunat ei toimi kontti ei aukea kytkin on loppu. Auto ei vedä kuten ”ohjelmoidun” kuuluisi renkaat kankailla alusta päin vittua😂 ilmaotto putki rytyssä jarrulevyt loppu käsijarru ei toimi konehuoneessa suodatin teline yms irti! Vikoja on niin paljon että en jaksa edes luetella.

• Anonyymi

Huijari liike auto 85

• Anonyymi

Diilix oy Raisiossa parempi asiakas palvelu paremman kuutoset autot

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Diilix oy Raisiossa parempi asiakas palvelu paremman kuutoset autot

Juu ja parempi asiakas palvelu diilix oy suosittelen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huijari liike auto 85

On se diilix oy raisio parempi liike

• Anonyymi

Jari Peltomaa tuottaa Ruotsista loppuunajettuja BMW-autoja. Käyttää ISOJA kirjaimia ja * (tähtiä) ilmoituksissaan. Jari Peltomaa on amatööriautokauppias, hivenen vilkasluonteinen ja arvaamaton. Voi esim. hermostua mistä vaan. Älkää tehkö hänen kanssaan autokauppoja. Pelätkää myös vastareaktiota.

• Anonyymi

Kommenttini Koski siis diilix oytä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu diilix oy paras asiakas palvelu auto 85 myy romuja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu diilix oy hyvä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kommenttisi koski auto 85 myy romuja eikä vastaa virheestä Vai mitä diilix oy parempi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

juu ostakaa diilix oy autoja

• Anonyymi

Olisko ollu sama heppu, kun meinasi käydä rinnuksista kiinni,
      kun löysin vikoja autosta.

• Anonyymi

Juu älkää menkö auto 85

• Anonyymi

Oli Juu auto 85 älkää menkö sinä diilix oy paras palvelu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli Juu auto 85 älkää menkö sinä diilix oy paras palvelu

Sinä pittä oppi soomi keli ollako poolalaanen ?

• Anonyymi

Oivan auton jos löytää niin ei sillä liikkeellä niin väliä. Kunhan vaan saa liikkeen jotenkin suostuteltua myymään sen auton niin sitten sinne ei ole enää asiaa. Sitten toki eri juttu jos se auto ei olekaan ihan oiva vaan joku vikapommi.

• Anonyymi

Juu auto 85 myy vika pommi. Diilix oy myy laatu autot

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu auto 85 myy vika pommi. Diilix oy myy laatu autot

totta diilix oy myy laatu autot auto 85 myy paskoja

• Anonyymi

Ei se diilixinkään myyjä mikään pyhimys ole. Kusettaa sumeilematta ja sit sanoo ”unohdin”

• Anonyymi

Minkalainen Jeppe lie tämä diilix Oy myyjä. Kusettaa vissiin melko paljon ihmisiä mitä ainakin netistä lukenut.

• Anonyymi

Hyvä myyjä diilix oy

• Anonyymi

Ei pidä paikkaansa

• Anonyymi

auto85 huhujen mukaan olisi peite yritys jollekkin paskalle rahanpesulle

• Anonyymi

Näin on oot oikees

• Anonyymi

totta diilix oy hyvä liike siis sinne kaupoille

• Anonyymi

Diilix oy parempi asiakas palvelu ja autot parempi kuntosii

• Anonyymi

Huonot autot auto85 diilix oy raisio siellä autot on paremmas kunnos

• Anonyymi

Ostakaa autonne diilix oy

• Anonyymi

En osta kyseisestä firmasta mitään. Parempia liikkeitä löytyy

• Anonyymi

on huijarei

• Anonyymi

älä osta

• Anonyymi

älä osta

• Anonyymi

osta diilix oy siellä seuraava autosi on

• Anonyymi

Mä olen ainakin ollut tyytyväinen autoon , jonka ostin auto85:sta.
      vanhasta autosta sain hyvän hyvityksen.Suosittelen !

• Anonyymi

Sama ei niin hyvin suomenkieltä ja sen sijamuotoja ym hallitseva kaveri näyttää pitävän keskustelua yllä. Samantapaisia vastauksia ja samar virheet toistuu. Jätän tämän keskustelun täysin omaan arvoonsa. Ajanhukkaa.

• Anonyymi

Räkänokkaako olit ostamassa vai autoa?!
      Jokainen valitsee auton, jonka ostaa, täysin itse.
      Ratkaisevina tekijöinä ei kaupassa voi olla myyjän habitus, hänen kielitaitonsa, ulosanti tai pukeutuminenkaan!
      Toki itse kauppaliikkeen ulkoiseen kuntoon sekä sen yhtiömuotoon kannattaa kiinnittää huomiota.
      Jos on tuhruista ja vaatimatonta ovat ne myytävät autotkin sitä.
      Miksi muuten yhtiömuotoon?
      Siksi, että myyjällä on oltava kyky selvitä lainmukaisista velvoitteistaan.
      Ostaja on aina heikoilla, mikäli myyjällä näissä asioissa on puutteita.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Huijariliike, varokaa sopimasta mitään. Liike myi 2019 mallimerkinnän autoa vuosimallia 2020, joka oli myös rekisteröity 2019.
      Sovimme, että teemme autosta kaupat kun myyjä on käynyt näyttämässä sitä ensin.
      Eikös tulvana automyyjä ollut sopimuksesta huolimatta kaupannut sitä toiselle asiakkaalle.
      Kannattaa kiertää liike kaukaa ohi.

• Anonyymi

Jos olet noin idiootti ettet ymmärrä että -19 käyttöönotetun auton mallivuosi voi hyvin olla -20 niin kannattaisi varmaan olla hiljaa ja kulkea vaikka julkisilla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olet noin idiootti ettet ymmärrä että -19 käyttöönotetun auton mallivuosi voi hyvin olla -20 niin kannattaisi varmaan olla hiljaa ja kulkea vaikka julkisilla

Sinä se vasta idiootti olet, kun et osaa lukea. Jos auton mallimerkintä on vuoden 2020, niin se on 2020 mallia, vaikka olisi 2019 puolella rekisteröity. Jos mallimerkintä on 2019, se ei muutu 2020 malliksi millään.
        Kannattaa ottaa asioista selvää ennenkin kirjoittaa tuollaisia kommentteja.

• Anonyymi

Onko rehellistä autokauppiasta olemassa.

• Anonyymi

Sen voin sanoa että en ainakaan tätä diilixiä suosittele henkilökohtaisesti, melko koijari äijjä..

• Anonyymi

Onko syytetty edes petoksista suomi24 palstalla niinku täällä on tapana tehdä????

• Anonyymi

Kasi viis viis kasi

• Anonyymi

Ei todellakaan kannata asioda kyseisessä liikkeessä. Rahat saatuaan, ei minkäänlaista käsitystä asiakaspalvelusta.
      Auton vikoja ei hoideta asiallisesti. Edes viesteihin ei vastata.

• Anonyymi

Todellakin! Myyjällä erittäin ala-arvoista asiakaspalvelua etenkin sitten kun kaupat on sovittu ja nimi paperissa, ennen tuota kyllä oli mielin kielin että kaupat syntyisi.

Myi paskan auton, viat tuli ilmi parinkymmenen kilometrin ajon jälkeen, 2 tuntia kauppakirjan kirjoittamisesta. Otin heti yhteyttä myyjään. Myyjä alkoi syyllistämään minua, ei halunnut neuvoa minne voisin viedä korjaamolle eikä suostunut kaupan perumiseen. Ilmoitti että on seuraavat kaks viikkoa lomalla eikä vastaa mihinkään viesteihin.

Autokauppaa on käsitelty syksyn ajan kuluttajariitalautakunnassa ja sen suosituksen mukaan myyjän tulisi purkaa /perua kauppa ja korvata minulle auton kauppahinta, autoon tankkaamani polttoaine, vakuutusmaksut , vian diagnosointi ja hinauskulut. Myyjä ilmoitti toissa päivänä ettei tule korvaamaan kuluja mutta hän voi ostaa auton takaisin samalla hinnalla kuin möi sen minulle!

Käsittämätöntä! Mutta jatkamme käräjille.
        Kiertäkää kyseinen Diilix Oy kaukaa jottei teidän tarvitse tapella asioista kuluttajariitalautakunnan tai käräjien kautta.
        JA JOS TEILLÄ ON JO ONGELMIA KYSEISEN DIILIXIN KANSSA TEHDYISTÄ KAUPOISTA OTTAKAA YHTEYS KULUTTAJARIITALAUTAKUNTAAN!

Aiemmista ketjun viesteistä voi tehdä johtopäätöksen, että itse Diilixin myyjä/omistaja/mikä lie täällä kirjoittelee ja haukkuu ihmisiä. Kielenkäyttö ja viestien sävy on hyvin samanlainen kuin minulle lähetetyissä viesteissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todellakin! Myyjällä erittäin ala-arvoista asiakaspalvelua etenkin sitten kun kaupat on sovittu ja nimi paperissa, ennen tuota kyllä oli mielin kielin että kaupat syntyisi.

Myi paskan auton, viat tuli ilmi parinkymmenen kilometrin ajon jälkeen, 2 tuntia kauppakirjan kirjoittamisesta. Otin heti yhteyttä myyjään. Myyjä alkoi syyllistämään minua, ei halunnut neuvoa minne voisin viedä korjaamolle eikä suostunut kaupan perumiseen. Ilmoitti että on seuraavat kaks viikkoa lomalla eikä vastaa mihinkään viesteihin.

Autokauppaa on käsitelty syksyn ajan kuluttajariitalautakunnassa ja sen suosituksen mukaan myyjän tulisi purkaa /perua kauppa ja korvata minulle auton kauppahinta, autoon tankkaamani polttoaine, vakuutusmaksut , vian diagnosointi ja hinauskulut. Myyjä ilmoitti toissa päivänä ettei tule korvaamaan kuluja mutta hän voi ostaa auton takaisin samalla hinnalla kuin möi sen minulle!

Käsittämätöntä! Mutta jatkamme käräjille.
        Kiertäkää kyseinen Diilix Oy kaukaa jottei teidän tarvitse tapella asioista kuluttajariitalautakunnan tai käräjien kautta.
        JA JOS TEILLÄ ON JO ONGELMIA KYSEISEN DIILIXIN KANSSA TEHDYISTÄ KAUPOISTA OTTAKAA YHTEYS KULUTTAJARIITALAUTAKUNTAAN!

Aiemmista ketjun viesteistä voi tehdä johtopäätöksen, että itse Diilixin myyjä/omistaja/mikä lie täällä kirjoittelee ja haukkuu ihmisiä. Kielenkäyttö ja viestien sävy on hyvin samanlainen kuin minulle lähetetyissä viesteissä.

Täällä myös kuluttajariitalautakunnan päätös/suositus ko. firman autokaupasta, että kauppa purettava. Diilix oy ei aio noudattaa suositusta. Käräjille asia menossa.

• Anonyymi

TÄMÄ

• Anonyymi

Ei tietenkään kukaan sinun autosi vikoja korjaa tai maksa, maksat aina itse, paina tämä visusti lanttuusi.

• Anonyymi

Hyvä tietää että voi hyvällä omallatunnolla ujuttaa piilovikaisen auton autoliikkeille, tuo nimittäin toiminee toiseenkin suuntaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä tietää että voi hyvällä omallatunnolla ujuttaa piilovikaisen auton autoliikkeille, tuo nimittäin toiminee toiseenkin suuntaan?

Mikäli haet etukäteen kaikentietäviä ennustajia,
        mene edelleen julkisilla.

• Anonyymi

Tässä on auto85 keskustelu miten aiheena diilix ??

• Anonyymi

En tosiaan voi suositella Auto85:sta. Myy viallisia autoja, ja ei ota mitään vastuuta jälkeenpäin. Kaikki on käyttäjävikoja. Ihan huijari, tietää tasan mitä paskaa myy.

• Anonyymi

Ihan hyvätyyppi on.mutta se on totta rehellistä automyyjä ei ole viellä tehty.

• Anonyymi

KIERRÄ KAUKAA PASKA LIIKE

• Anonyymi

Pysy kaukana!! Myy paskaa ja heittäytyy kiukuttelevaksi pikkupojaksi kun asiasta pitäisi keskustella/päästä sopuun. Jotenkin säälittävä reppana tämä omistaja

• Anonyymi

Ajellaan vieläkin 85 koijaamalla autolla. Oli sysipaska tullessa pihaan. Lupasi hoitaa auton kuntoon, mukavasti vetkutteli pari viikkoa ja sanoi ettei hoida mitään. Samalla pyyhki viestiketjusta mailissa "mustaa valkoisella" pois ettei lupaukset näkynyt ja tarjos paria ropoa hyvitykseksi. Mailit oli kyllä onneks jaettu muuallekin, mutta en jaksanut vängätä.

Kokemuksena todella surkea, ja auton myyntihinnan katteessa olisi varmasti ollut kaverin vara laitattaa auto kuntoon, mutta jokainen valitkoon tiensä. Sinänsä ei harmita, koska tuolta en aio enää autoa ostaa, mutta on se niin ettei hyviäkään asiakkaita liikaa ole. Kuitenkin onnistuneita autokauppoja onnistunut tekemään 30 vuotta. Niin myydessä kuin ostaessa, asiat riitelee, ei ihmiset ja kun myyt ja toimitat sitä mitä lupaat, ei tule ongelmia.

• Anonyymi

tältä zökkeltä ei kannata ostaa mitäin samoin joni lisää tehoa tiloista ei mitään. kusettavat ihan joka kaupassa ja vielä yhdessä. vaihdetaan ecuja ohitellaan rajoittimia poistellaan lambdoja vaihdellaan puolia voi näitä olis paljon. varokaa kiertäkää kaukaa molemmat. mulle tuli maksamaan paljon tämä pelleily.

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5220
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2315
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      104
      1508
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1457
    5. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      208
      1431
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1396
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1145
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      8
      1100
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      267
      1035
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      1027
    Aihe