lyhentävät krp ssä valtion velkaa surmaamalla eläkeläisiä
Luuletko pääseväsi rauhalliselle eläkkeelle
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kuinka paljon krp:llä velkaa?
- Anonyymi
Puhutko keskusrikospoliisista?
Outo avaus, jonka pointtia on vähän vaikea hahmottaa. Suomalaiset eläköityvät tällä hetkellä ennätysnopeasti. Tällä eläköitymisvauhdilla melkein kolmannes suomalaisista on eläkkeellä vuonna 2030. Syntyvyys on samanaikaisesti laskenut nälkävuosien tasolle, joten demografinen ikäjakauma on menossa päin vittua. Eläkeläisten määrä kasvaa samalla kun työikäisten ja lasten osuus väestöstä vähenee.
Se on hyvässä ja pahassa syy, miksi Suomeen tarvitaan maahanmuuttajia. Tällä vauhdilla raha ei riitä eläkeläisten ylläpitoon kymmenen vuoden päästä. Ei myöskään ole ihmisiä, jotka eläkeläisistä huolehtisivat, kun se työ ei jostain syystä suomalaisille kelpaa. - Anonyymi
Raha riittää eläkkeisiin koska vakuutusrahat on rahastoitu rahastot yli 199 miljardia ja rahastojen tuotto on ollut hyvä. Kreikan rahojen kontalosta minulla ei ole tietoa
- Anonyymi
me tienataan kreikan rahoilla ei hätää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3093055Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 691270
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781243