Naiset herää horroksesta ja etsivät seksiseuraa tinderistä. Nyt kaikki sinkkumiehet tinderiin naisilla on haku päällä.
Vastaukset 8
Eipä ole koskaan ollut minun juttu tuo tinder. Eikä muutenkaan tule harrastettua yhden yön juttuja. Olen ennemmin sellainen ensin tutustutaan kunnolla ja sitten touhutaan tyyppinen. Tulee katsottua siten henkilökemiat ja sopiiko hyvin yhteen pitemmällekkin ajanjaksolle.
- Anonyymi
Onko ne naiset ninku sammakoita vai siilejä?
Avara luonto voi tehdä ohjelmaa niistä.- Anonyymi
Sillejä kuin Siilejä.
Mutta todella huvittipa kun katsoin ikkunasta ulos, lumi on piiloittanut autokin alleen, että onkohan tämä nyt joku isomman kokoinen vitsi koko juttu.
Taaskin vaalilippusia, nyt pitäisi äänestää europarlamenttivaaleissa, olisi helppoa kaikille jos minä vaan voisin itse määrätä ne ihmiset niihin tehtäviin, olisi kaikille helpompaa ja halvempaa.
- Anonyymi
Naisilla on kevätkiima ja etsivät kesämiestä panosuhteeseen.
- Anonyymi
Sen huomaa siitä kun mätsejä tulee tavallista enemmän itsellenikin.
Kevät kosteus naisten pöksyissä-
- Anonyymi
Yksinhuoltajia löytyy tinderistä.
- Anonyymi
Naiset heräävät horroksesta ja yksinhuoltaja löytyy tinderistä.
On huvittavia nuo naisten kilpailut saliband nyt joku menossa tv-ohjelmissakin suorana lähetyksenä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 961877
Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine1391303Onko karhukanta jo liian iso? Lenkkeilijä kohtasi kontion juoksulenkillä
Rantasalmella lenkkeilijä kohtasi karhun. Kylällä karhun näkeminen on ollut tosi harvinaista. Onko karhukanta jo liian i1271058Vanhat konkarit ulos Elämäni biisistä - Yle selittelee
Elämäni biisi starttaa taas tänä syksynä. Mukana on ripaus uutta, mutta poissa on iso osa vanhaa... Poissa ovat Markku29953S-ryhmän Israel-boikotti liiketalouden opintojen tapausesimerkkinä
Tätä S-ryhmän Israel-boikottitapausta käsitellään jo kauppakorkeakoulujen ja johtamiskorkeakoulujen esimerkeissä. Se ant33860Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀41838KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi16768Mitä vit,,tua!
Mikä hiivatin kommunistien teltta oli kirsikan nurkalla, olivat vähällä jäädä telttoinensa auton alle kun olivat sen kul35754- 70737
Mitä tehdä kun rakastan yhtä ja olen rakastunut toiseen
Kamala tilanne. Voinko pitää molemmat? 😁68720