Miten edetä Markkinointipäälliköksi?

Anonyymi

Olen olen ollut markkinoinnin asiantuntijana ja koordinaattorina. Miten edetä markkinointipäälliköksi?
Tunnen olevani siihen kykenevä ja motivoitunut. Käyn myös johtajuus koulutusta. Mitä muuta voin tehdä?
Tulisiko tämä toive sanoa suoraan jotenkin hakupapereissa?

5

127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kannattaisi hakea ensisijaisesti niitä markkinointipäällikön paikkoja jos markkinointipälliköksi on kova halu. Hakupapereissa ei kannattaisi eksyä liikoja haettavan tehtävän ulkopuolelle omiin uratoiveisiin. Jos haet vaikkapa avoinna olevaa markkinointikoordinaattorin hommaa niin haet juuri sitä etkä mitään muuta. Omasta kasvukyvystään ja elinvoimasta voi toki hakemuksessa kertoa. Jos haastattelija kysyy uratoiveista laajemmin niin silloin sitten avaudut. Uranousu tapahtuu meriittien ja itsensä kehittämisen kautta. Sinulla on niitä molempia. Suhteetkin auttavat. Onko sinulle jo kertynyt "nimeä". Hae siis ihmeessä suoraan markkinointipäällikön tehtäviä jos se on halusi.

• Anonyymi

Olen pari kertaa hakenut Markkinointipäällikön hommia, mutta sitten ovat aina valinneet jonkun toisen jolla on aikaisempaa päällikkökokemusta.

-ap

• Anonyymi

Miten siis edetä?
      -ap

• Anonyymi

Hanki kokemusta useammasta firmasta. Sitä kautta oma oma tunnettuus tulee näkyväksi kentällä (so. marketplace). Yhdessä ja samassa firmassa keikkuminen ei vie pitkälle. Kehittyminen pysähtyy kun on liian kauan samojen naamojen kanssa. Joskus tarvitaan sitä säkääkin. Niin. Ihmisenä kasvamishommahan se tietysti on. Etsi markkinointilalan esikuvia jollaiseksi haluat tulla.Järkeile miksi he ovat niin hyviä. Hakeudu heidän seuraansa. Parhaista kannattaa ottaa aina mallia. Hyvän mentorin löytäminen ei ole helppoa. Myyntimieskokemus voisi olla valttia. Se puoli on sinulla nyt kokematta. Periaattessa osaaminen koko markkinoinnin arvoketjussa. ROI (return of investment) on oltava selkäytimessä.
      https://www.youtube.com/watch?v=9UspZGJ-TrI

• Anonyymi

Suomen yleisestä talousmenestyksestä ja ulkomaankaupan/vientituotteiden yksipuolisuudesta päätellen Suomessa ei ole vieläkään kovinkaan hyviä markkinointialan ihmisiä.
      Suomalaiset ovat enintään kovia pollastelemaan ja ylvästelemään piällysmiehinä paskantärkeinä kuin seisovat mulkut mutta ei se merkitse mitään markkinointipäällikön kohdalla jos ei osaa markkinointia. Yllämainituin perustein Suomessa ei osata markkinointia... Nokiakin nousi vahingossa suursuosioon mutta sekin onnistuttiin toheloimaan pilalle... hienoa, only in finland meininkiä...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      48
      3299
    2. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      512
      1993
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      17
      1940
    4. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      82
      1877
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      18
      1542
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1488
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1376
    8. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      90
      1349
    9. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1263
    10. UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa

Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa
      Lappeenranta
      112
      1192
    Aihe