Oliko jyystaxin kaikki autot hajonneet koska eivät tuleet hakemaan sovittuna aikana lentokentältä. Paska firma sanoisin.
Jyystaxi on epäluotettava firma
29
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tuppaa olemaan nuo mielikuvituslafkat sellasia.
- Anonyymi
Mt-potilaan kirjoittama tuuba on epäluotettavaa.
- Anonyymi
Ei voi olla totta. Sentään ”taksifirma”, jonka auto tilataan anonyymiltä keskustelupalstalta 😂
- Anonyymi
Ajo-oikeudeton Ylikomissaari oikein vielä EU-vaalijuttuihin ;:D
- Anonyymi
Eihän niillä ole korttiakaan.
Vaikea uskoa että se JyysTaxi olisi muka noin epäluotettava firma, että olisivat muka jättäneet ne sovitut ajot ajamatta. Eikä nyt sentään luulisi niiden kaikkien autojen hajonneen kesken matkan, vaikka nyt joku niistä jenkkiautoista olisikin tehnyt jonkun moottoririkon.
Mutta kannattaisi varmaan silti hankkia sinne JyysTaxin autoiksi vaikka Toyota Camry, Carina ja Hiace, niin silloin ei ainakaan jäisi ajot ajamatta autojen epäluotettavuuden takia:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))- Anonyymi
Koska Jyystaxi on peris-ätmin satuja, sun pitää alkaa kuskata palsta-asiakkaita invamopollasi. SasiTaxi rulettaa!
- Anonyymi
Jyystaxin autot ovat vanhoja ja epäluotettavia. Viimeksikin jäin tienpäälle kun Marco ajoi vähän liian kovaa hidastetöyssyyn ja autosta katkesi kampiakseli.
- Anonyymi
Se oli ruotonen vanha Vito, jota ajoi mielenterveyspotilas Paattisesta :(
Anonyymi kirjoitti:
Se oli ruotonen vanha Vito, jota ajoi mielenterveyspotilas Paattisesta :(
Ei Peris ole mikään mielenterveyspotilas, eikä se hänen Vitonsa ole mikään vanha ruotonen reuhka.
Eikä kyllä se Peris ja hänen Vitonsa liity tähän aiheeseen mitenkään, sillä se JyysTaxi on ihan eri firma ja eikä Peris aja omalla autollaan mitään taksiajoja.Ai sulla itselläsi on sasi-kalju vai. Taidat sitten olla niitä persujen äänestäjiä, kun oot kerran antanut sun tukkasi kaljuuntua jo nuoruusvuosina. Eikö persujunttikaverit antaneet sulle lupaa niiden fina-tablettien syömiseen saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oliko pelkona ettei sulla kyrpä seiso, jos sä olisit niitä fina-tabletteja syönyt saatana!!!!!!!!!!!!!!
Mun taksin nimi sen sijaan voisikin olla vaikka PirloTaxi tai EuroTaxi, kun oon Andrea Pirlon näköinen eurooppalaishenkinen mies.
Mutta sulle juntille sopisikin hyvin tollainen sasi-taksi, kun sulla kerran se kaljukin on jo nuoruusvuosina.
- Anonyymi
Peris-parka, kaikki eiliset bicky-trollaukset on poistettu ;)
On se vaan palstan ylläpito ihan syvältä, kun aina he sensuroivat täältä kaikki asialliset ja hyvätasoiset keskustelut. Jostain kumman syystä se palstan turkulaiskaarti tuntuu oikein olevan ylläpidon jatkuvan valvonnan kohteena ja heidän asiallisia kirjoituksia poistetaan täältä aina kaikkein eniten.
Kun eivät edes ole mitään feikkiprofiileita, vaan ihan ovat omilla kuvallisilla profiileillaan niitä juttuja tänne kirjoittaneet. Kuten mm. Bicky Royal, Näädän Markku, Paksuniska-Make ja monet muut turkulaiset kirjoittajat.
Kaikilla heillä on täällä omat kuvalliset profiilit, jotka todistavat etteivät he ole mitään ihmeen feikkiprofiileita.No ei toki vielä tarkoittaisi, vaikka saman näköinen mies siinä olisikin. Mutta eipä sitä Periksellä ole mitään ihmeen satuhahmoja, eikä niissä profiileissa ole kenenkään toisten henkilöiden kuvia, vaan ihan niiden kirjoittajien omat ja oikeat kuvat.
- Anonyymi
Palstan valvojana dark kirjoitellut täällä yöllä neljän aikaan ja keksii lisää satuja. Onhan sitä siinä elämä kun ei ole naista koskaan saanut niin mielikuvitus laukka täyttä häkää.
Mä en ole kyllä tämän palstan valvoja, jos sitä epäilet. Enkä mä ole täällä mitään satuja keksinyt, sillä mä pyrinkin tällä palstalla aina vaan siihen asialliseen ja tasokkaaseen keskusteluun, enkä mihinkään satuihin.
JyystaXin toimitusjohtaja ja mun OIKEA vävypoika Bicky on kuulemma saanut bannit, mutta pyysi että välittäisin pahoittelut. Toivottavasti sait kunnon kyydit joltain muulta taksilta :)
Palstan ylläpito on varmaan poistanut sun tilauksen ennen kuin Bicky oli ehtinyt lukemaan sitä.
Tällasta se just on, kun sattuu olemaan turkulainen eikä ole mikään työtön ätmiluuseri niin heti ollaan sensuroimassa kaikkea mahdollista. Naisvihaa ja muuta kuonaa sen sijaan saa näköjään kirjoittaa anonyymisti niin paljon kuin lystää. 😠Katos perkele, onko tosiaan sun OIKEA vävypoika, eli Bicky saanut ylläpidolta bannit tänne palstalle??
Varmaan sitten Bicky ei ole ehtinyt lukemaan sitä viestiä, jossa joku oli sen JyysTaxin tilannut. Kun ainahan sitä palstan ylläpito just sensuroi kaikki tähän teidän taksifirmaan liittyvät asialliset kirjoitukset.
On se kyllä harmillista, kun tällä palstalla sensuroidaan jatkuvasti kaikkia asiallisia ja hyvätasoisia keskusteluita ja sitten kyllä kaikki tollaiset vihakirjoitukset vaan saavat täällä olla.Ei ole mitään nämä hyvät tarinat tulleet tiensä päähän, kun nämähän ovat just sitä asiallista ja hyvätasoista keskustelua. Eikä sillä Periksellä ole mitään tekemistä näiden juttujen kanssa, kun siinähän kävi just itse SUOMI-Makekin asian vahvistamassa omalla tunnuksellaan kirjautuneena.
- Anonyymi
Jyystaxi on mielikuvitusfirma. Sellaisen kyllä huomaisi jos sen olisi olemassa.
Onhan sen monet tällä palstalla huomanneetkin, kuten mm. Peris, Pääskyvuoren Jorma, Jere, Timppa, Janica Näätä ym. monet turkulaiset.
- Anonyymi
DarkFear kirjoitti:
Onhan sen monet tällä palstalla huomanneetkin, kuten mm. Peris, Pääskyvuoren Jorma, Jere, Timppa, Janica Näätä ym. monet turkulaiset.
Mielisairaan peris-ätmin pellehahmoja ei voida laskea.
Anonyymi kirjoitti:
Mielisairaan peris-ätmin pellehahmoja ei voida laskea.
Mitä ihmeen pellehahmoja?? Onhan noilla kaikilla kirjoittajilla täällä ihan omat kuvalliset profiilitkin ja muistan itsekin hyvin Turun aikoinani näitä palstan tyyppejä usein nähneeni.
Näin usein mm. Bicky Royal-miehen Varissuolla, Näädän Markun vartijan hommissa Hansa-keskuksessa ja Varissuolla, kuten näin myös Pääskyvuoren Jorman kaupungilla ja Timpan perheineen Prismassa ostoksilla. Muistan vielä hyvin kerrankin kassajonossa, kun Timppa maksoi kiltisti hirveän määrän ostoksia:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))- Anonyymi
DarkFear kirjoitti:
Mitä ihmeen pellehahmoja?? Onhan noilla kaikilla kirjoittajilla täällä ihan omat kuvalliset profiilitkin ja muistan itsekin hyvin Turun aikoinani näitä palstan tyyppejä usein nähneeni.
Näin usein mm. Bicky Royal-miehen Varissuolla, Näädän Markun vartijan hommissa Hansa-keskuksessa ja Varissuolla, kuten näin myös Pääskyvuoren Jorman kaupungilla ja Timpan perheineen Prismassa ostoksilla. Muistan vielä hyvin kerrankin kassajonossa, kun Timppa maksoi kiltisti hirveän määrän ostoksia:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))Et sinä ole koskaan käynyt Prismassa kun naiset ajattelee kaikkea negatiivista yksin kaupassa käyvistä 20 cm jakauksen omaavista ätmeistä :)
Anonyymi kirjoitti:
Et sinä ole koskaan käynyt Prismassa kun naiset ajattelee kaikkea negatiivista yksin kaupassa käyvistä 20 cm jakauksen omaavista ätmeistä :)
Ai sulla itselläsi on kalju vai. Taidat sitten olla niitä persujen äänestäjiä, kun oot kerran antanut sun tukkasi kaljuuntua ihan jo nuoruusvuosina. Eikö persujunttikaverit antaneet sulle lupaa niide fina-tablettien syömiseen saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka, kun mä olenkin nykyaikainen ja eurooppalaishenkinen mies, enkä mikään sun kaltainen persujuntti.
Sä sitä itse varmaan joku nussimaton ätmipaska oletkin saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!Miten niin ei muka ole muuta elämää? Enhän mä täällä mitään trollihahmoja ole kompannut, vaan keskustellut asiallisten ja hyvätasoisten kirjoittajien kanssa.
Miksipä sitä ei keskustelisi täällä asiallisten ja hyvätasoisten kirjoittajien kanssa, kun ei täällä edes ole ketään ihmeen trollihahmoja. Peris onneksi kirjoittaa tänne vain omalla ainoalla nimimerkillään, eikä hänellä ole mitään muita profiileita käytössään.
Pitäisi tosiaan saada tämä palsta sellaiseksi, että vain ne kirjautuneet voisivat tänne kirjoittaa, niin se karsisi vielä lisää näitä huonoja kirjoittajia ja trollaajia pois täältä.Kyllä on aivan käsittämätön vääryys ja oikeusmurha palstan ylläpidolta tämä Bicky Royal-miehen profiilin banniin laittaminen. Siitä kyllä aion palstan ylläpitolle laittaa negatiivista palautetta ja vaatia heitä sen bannin häneltä poistamaan. Täytyy sinä antaa asiallisten kirjoittajien täällä kirjoittaa, kun ei se Bicky ole koskaan mitään väkivaltaista tai rasistista juttua täällä kirjoitellut.
Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702012M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52902Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623