En taida jaksaa keksiä mitään.
(Reps)
Jaaha, mitähän sitä keksis
31
<50
Vastaukset
Pyörän voisi keksiä. Maailma tarvitsee pyöriä.
(Hirn)Funeau kirjoitti:
Näyttäs olevan aika kämänen sää ulkona, joten Jopoilu halki kaupungin ei tule kysymykseen.
Kyllä tähän jotain eroottista olisi saatava. Asiasisältöinen elämäntyyli on jollain tasolla puiseva, jopa nuiva. Erotiikkaa ei kuitenkaan ole se että sulloo vaatteensa vuoteelta kaappiin, tai edes aikoo tehdä näin.
(Reps)Funeau kirjoitti:
Kyllä tähän jotain eroottista olisi saatava. Asiasisältöinen elämäntyyli on jollain tasolla puiseva, jopa nuiva. Erotiikkaa ei kuitenkaan ole se että sulloo vaatteensa vuoteelta kaappiin, tai edes aikoo tehdä näin.
(Reps)Mjoo
Hetken pohdiskeltuani ajattelin laittaa kaiken pesukoneeseen.
Harvinaisen musta möykky, hajanainen. Kuin jonkun piruparan sielu.
(Naurua)Funeau kirjoitti:
Mjoo
Hetken pohdiskeltuani ajattelin laittaa kaiken pesukoneeseen.
Harvinaisen musta möykky, hajanainen. Kuin jonkun piruparan sielu.
(Naurua)Puuvillaa ja keinokuituja, kullanvärinen vetoketju, sekä jonkinlaista pitsintynkää.
Tuollaistako elämä on?
(Hirn)Funeau kirjoitti:
Puuvillaa ja keinokuituja, kullanvärinen vetoketju, sekä jonkinlaista pitsintynkää.
Tuollaistako elämä on?
(Hirn)Huomasin juuri että vaatteet eivät koskaan näytä hyvältä kasoissa, tai leviteltyinä hujan hajan sinne tai tänne. Oikeastaan vaatteet eivät näytä hyvältä edes silloin, kun ne vielä roikkuvat uusina henkareilla. Minusta vaatteet eivät näytä edes silloin hyvältä, kun ne ovat mallinuken päällä, tai yllä, sillä vaatteet liikkuvat alati ihmisen päällä, tai yllä. Liike tuo niihin elämää.
Tuulikin riittää.
Huomasin juuri että vaatteet eivät koskaan näytä hyvältä kasoissa, tai leviteltyinä hujan hajan sinne tai tänne. Oikeastaan vaatteet eivät näytä hyvältä edes silloin, kun ne vielä roikkuvat uusina henkareilla. Minusta vaatteet eivät näytä edes silloin hyvältä, kun ne ovat mallinuken päällä, tai yllä, sillä vaatteet liikkuvat alati ihmisen päällä, tai yllä. Liike tuo niihin elämää.
Tuulikin riittää.
(Naurua)Loppujen lopuksi ihminen on vaatteidensa muoto.
Muuten ne näyttävät vain surkeilta.
(Reps)Funeau kirjoitti:
Loppujen lopuksi ihminen on vaatteidensa muoto.
Muuten ne näyttävät vain surkeilta.
(Reps)Mjoo
Asiassa saattaa olla jotain perää, sillä vaatteet, kuten sanat, pukevat muotoa.
Sisintä.
(Hirn)Funeau kirjoitti:
Mjoo
Asiassa saattaa olla jotain perää, sillä vaatteet, kuten sanat, pukevat muotoa.
Sisintä.
(Hirn)On aivan sairaan raskasta olla järjettömän älykäs.
Kokeilkaa joskus.
(Reps)Funeau kirjoitti:
On aivan sairaan raskasta olla järjettömän älykäs.
Kokeilkaa joskus.
(Reps)Rouva Berger raapi otsaansa rakennekynsillään ja katseli korituolissa lukevaa Megania. Tämä oli uppoutunut tekstiin, eikä ollut läsnä sanan tarkassa merkityksessä. Megan istui sääriensä päällä, joka näytti epämukavalta, lähes itsekidutukselliselta. Korituoli narahti sivua käännettäessä.
Megan tuoksui jumalattarelta. Megan tuoksui mereltä, kodilta ja paratiisilta. Hänen silmänsä eivät liikkuneet lukiessa, joka oli sekin omituista, kuten oli luettavan kirjan nimi, Arcteryx. Kirjan kannessa oli lentoliskon luuranko. Se lojui irvokkaassa asennossa ja oli kuollut.
(Hihitystä)
Rouva Berger raapi otsaansa rakennekynsillään ja katseli korituolissa lukevaa Megania. Tämä oli uppoutunut tekstiin, eikä ollut läsnä sanan tarkassa merkityksessä. Megan istui sääriensä päällä, joka näytti epämukavalta, lähes itsekidutukselliselta. Korituoli narahti sivua käännettäessä.
Megan tuoksui jumalattarelta. Megan tuoksui mereltä, kodilta ja paratiisilta. Hänen silmänsä eivät liikkuneet lukiessa, joka oli sekin omituista, kuten oli luettavan kirjan nimi, Arcteryx. Kirjan kannessa oli lentoliskon luuranko. Se lojui irvokkaassa asennossa ja oli kuollut.
(Hihitystä)
(Naurua)- Pitäisi pestä vissiin pyykkiä, rouva Berger sanoi. Hän sanoi sen makuuhuoneelle, ja osittain edessään lojuville vaatekasoille, kai toivoen, että ne kävelisivät itse pesukoneeseen, jottei hänen tarvitsisi niitä sinne toimittaa. Meganille rouva Berger ei puhunut, sillä Megan, lukiessaan, ei ollut tällä planeetalla. Hänellä oli hyvä keksittymiskyky. Megan osasi ajaa polkupyörällä ilman käsiä, mikä oli rouva Bergerin mielestä aivan päätöntä.
- Perseeni on juurtunut tähän petiin, rouva Berger puuskahti.
(Hihitystä)Funeau kirjoitti:
- Pitäisi pestä vissiin pyykkiä, rouva Berger sanoi. Hän sanoi sen makuuhuoneelle, ja osittain edessään lojuville vaatekasoille, kai toivoen, että ne kävelisivät itse pesukoneeseen, jottei hänen tarvitsisi niitä sinne toimittaa. Meganille rouva Berger ei puhunut, sillä Megan, lukiessaan, ei ollut tällä planeetalla. Hänellä oli hyvä keksittymiskyky. Megan osasi ajaa polkupyörällä ilman käsiä, mikä oli rouva Bergerin mielestä aivan päätöntä.
- Perseeni on juurtunut tähän petiin, rouva Berger puuskahti.
(Hihitystä)On hieman hämmentävää se että huoneessa oli kaksi ihmistä, mutta läsnä vain yksi. Rouva Berger tunsi olevansa jollain tasolla tuskastunut vallitsevaan tilanteeseen. Tilanne tuntui olevan pysähdyksissä, eikä se liikahtaisi siitä edes voimalla, saati viekkaudella. Rouva Berger kaipasi yhteyttä toiseen ihmiseen, mutta tämän puhelin ei ollut päällä. Rouva Berger inhosi luurankoja. Fossiileissa ei ollut mitään mielekästä. Fossiilit olivat seksuaalisuuden ilmenemismuotojen ääripäässä. Ei voinut kuvitella mitään tylsempää kuin kasan ikivanhoja luita läjässä. Ei tarinaa, vain spekulaatiota.
Mielestään rouva Berger tarvitsi aamuorgasmin. Hän päätti soittaa Meganille ja lopettaa tuon tenttaamisen, luiden tuijottelun. Rouva Berger oli sentään lihaa ja verta, elossa.
On hieman hämmentävää se että huoneessa oli kaksi ihmistä, mutta läsnä vain yksi. Rouva Berger tunsi olevansa jollain tasolla tuskastunut vallitsevaan tilanteeseen. Tilanne tuntui olevan pysähdyksissä, eikä se liikahtaisi siitä edes voimalla, saati viekkaudella. Rouva Berger kaipasi yhteyttä toiseen ihmiseen, mutta tämän puhelin ei ollut päällä. Rouva Berger inhosi luurankoja. Fossiileissa ei ollut mitään mielekästä. Fossiilit olivat seksuaalisuuden ilmenemismuotojen ääripäässä. Ei voinut kuvitella mitään tylsempää kuin kasan ikivanhoja luita läjässä. Ei tarinaa, vain spekulaatiota.
Mielestään rouva Berger tarvitsi aamuorgasmin. Hän päätti soittaa Meganille ja lopettaa tuon tenttaamisen, luiden tuijottelun. Rouva Berger oli sentään lihaa ja verta, elossa.
(Naurua)Rouva Bergerin tietämättä, Megan ei ollut lukenut kirjaansa enää muutamaan minuuttiin, sillä hän seurasi salakavalasti sivusilmällä rouva Bergerin tuskaista olotilaa. Tämä lojui vuoteella, hieroi alastomia sääriään ja tuntui kiemurtelevan aloillaan kuin suuri käärme. Hänellä tuntui olevan kuuma. Kiimaisen naisen tunnistaminen on äärimmäisen helppoa. Oikeastaan kiimaisen naisen voi jopa haistaa. Meganilla oli tarkka nenä, mutta hän tunsi kuitenkin olevansa jollain tasolla sadistinen. Rouva Berger ei varsinaisesti kärsinyt, mutta hän joutui odottamaan tulevaa itsensä kanssa, ja tällaisesta Megan piti. Se suorastaan kiihotti häntä. Odottaminen, kiire ja pohjaton halu yhdessä palavan vartalon kanssa, nostivat ihmisen sille tasolle, joka on ennen viimeistä tasoa matkantaiton korkein.
Megan tunsi ajan virtaavan itsessään. Hän oli kuin tuulimylly kukkulalla, tai polullaan soliseva puro.
Rouva Bergerin tietämättä, Megan ei ollut lukenut kirjaansa enää muutamaan minuuttiin, sillä hän seurasi salakavalasti sivusilmällä rouva Bergerin tuskaista olotilaa. Tämä lojui vuoteella, hieroi alastomia sääriään ja tuntui kiemurtelevan aloillaan kuin suuri käärme. Hänellä tuntui olevan kuuma. Kiimaisen naisen tunnistaminen on äärimmäisen helppoa. Oikeastaan kiimaisen naisen voi jopa haistaa. Meganilla oli tarkka nenä, mutta hän tunsi kuitenkin olevansa jollain tasolla sadistinen. Rouva Berger ei varsinaisesti kärsinyt, mutta hän joutui odottamaan tulevaa itsensä kanssa, ja tällaisesta Megan piti. Se suorastaan kiihotti häntä. Odottaminen, kiire ja pohjaton halu yhdessä palavan vartalon kanssa, nostivat ihmisen sille tasolle, joka on ennen viimeistä tasoa matkantaiton korkein.
Megan tunsi ajan virtaavan itsessään. Hän oli kuin tuulimylly kukkulalla, tai polullaan soliseva puro.
(Naurua)Mjaa
Mihins mä jäinkään?
Katkes ajatus.
(Reps)Funeau kirjoitti:
Mjaa
Mihins mä jäinkään?
Katkes ajatus.
(Reps)Katuote
- Anteeksi, mutta sä näytät ihan Megan Foxilta.
- Haluatko sä nimmarin?
- Piirrä ihmeessä. Voiko ottaa myös selfien?
- Totta kai. Tämä onkin sitten jo kuudes tänään.
- Kuulostaa ihan seksuaaliselta häirinnältä. Varmaan todella rasittavaa.
- No vittu on.
- Kato, toi tyyppi otti meistä kuvan! Mitä vittua?
- Ei mulle mitään uutta. Olen ajatellut kasvattaa parran.
- Hyvä idis. Dunkkuun tota pitäs täräyttää, saatanan pelle.
- Ei jaksa. Kerran kyllä löin puhelimen misun handusta metroaseman seinään. Että ämmä kilahti.
- Se oli oikein. Otetaas nyt se selfie. Tätä ei kuulkaas usko kukaan.
Katuote
- Anteeksi, mutta sä näytät ihan Megan Foxilta.
- Haluatko sä nimmarin?
- Piirrä ihmeessä. Voiko ottaa myös selfien?
- Totta kai. Tämä onkin sitten jo kuudes tänään.
- Kuulostaa ihan seksuaaliselta häirinnältä. Varmaan todella rasittavaa.
- No vittu on.
- Kato, toi tyyppi otti meistä kuvan! Mitä vittua?
- Ei mulle mitään uutta. Olen ajatellut kasvattaa parran.
- Hyvä idis. Dunkkuun tota pitäs täräyttää, saatanan pelle.
- Ei jaksa. Kerran kyllä löin puhelimen misun handusta metroaseman seinään. Että ämmä kilahti.
- Se oli oikein. Otetaas nyt se selfie. Tätä ei kuulkaas usko kukaan.
(Naurua)Mjoo
Tää Fox-keissi on saavuttanut sellaiset mittasuhteet, että mä taidan pirauttaa oikealle Foxille ja pyytää lupaa kirjoittaa kirja Megan Fox. Ainoa ero Meganiin itseensä verrattuna olisi tuo fakta, että tämä feikki-Fox olisi minäkertoja itse.
Kirjassa kuvailtaisiin yhdennäköisyyden tuottamia ongelmia ja niiden ratkaisumalleja, sekä sitä todellisuutta, jollainen syntyy, kun nopat pöydällä jäävät johonkin tiettyyn jamaan. Erittäin mielenkiintoiselta lemahtava projekti. Varmaan täynnä tuskaa, kärsimystä ja huumeita, sekä silkkaa puhdasta yksinäisyyttä.
Mjoo
Tää Fox-keissi on saavuttanut sellaiset mittasuhteet, että mä taidan pirauttaa oikealle Foxille ja pyytää lupaa kirjoittaa kirja Megan Fox. Ainoa ero Meganiin itseensä verrattuna olisi tuo fakta, että tämä feikki-Fox olisi minäkertoja itse.
Kirjassa kuvailtaisiin yhdennäköisyyden tuottamia ongelmia ja niiden ratkaisumalleja, sekä sitä todellisuutta, jollainen syntyy, kun nopat pöydällä jäävät johonkin tiettyyn jamaan. Erittäin mielenkiintoiselta lemahtava projekti. Varmaan täynnä tuskaa, kärsimystä ja huumeita, sekä silkkaa puhdasta yksinäisyyttä.
(Naurua)Mjoo
Itse en täysin vielä ymmärrä tämän keissin koko laajuutta, sillä se kuulostaa aivan sairaalta kohtalolta.
Katsoi sitä miltä kantilta tahansa, niin näkymä on vain ja ainoastaan lohduton.
Erittäin sairas idis.
(Hirn)Funeau kirjoitti:
Mjoo
Itse en täysin vielä ymmärrä tämän keissin koko laajuutta, sillä se kuulostaa aivan sairaalta kohtalolta.
Katsoi sitä miltä kantilta tahansa, niin näkymä on vain ja ainoastaan lohduton.
Erittäin sairas idis.
(Hirn)Mjoo
Kenties feikki-Foxin ja Foxi-Foxin voisi jopa törmäyttää toisiinsa.
Aivan sairas idis.
Mjoo
Kenties feikki-Foxin ja Foxi-Foxin voisi jopa törmäyttää toisiinsa.
Aivan sairas idis.
(Naurua)Elämänlaatu
Valitsin tämän kuvan tuhansien ja taas tuhansien joukosta, sillä siinä esiintyy timantinterävässä paketissa idean ydin.
Se että onko kansikuva juuri oikea - tai paras mahdollinen - en ota kantaa. Kuva palvelkoon itseään (ei lukijaa).
https://www.cultture.com/pics/2018/05/22999-1382525228-megan_fox_by_simon_emmett.jpegFuneau kirjoitti:
Elämänlaatu
Valitsin tämän kuvan tuhansien ja taas tuhansien joukosta, sillä siinä esiintyy timantinterävässä paketissa idean ydin.
Se että onko kansikuva juuri oikea - tai paras mahdollinen - en ota kantaa. Kuva palvelkoon itseään (ei lukijaa).
https://www.cultture.com/pics/2018/05/22999-1382525228-megan_fox_by_simon_emmett.jpegIhmisen heikkous on siinä että hän on synnynnäinen varas, magneetti tai musta aukko seinässä, maankamarassa tai tähtitaivaalla. Tähän pimeyteen uppoaa kaikki mahdollinen ja ajateltavissa oleva - viimekädessä jopa se itse.
(Reps)Funeau kirjoitti:
Ihmisen heikkous on siinä että hän on synnynnäinen varas, magneetti tai musta aukko seinässä, maankamarassa tai tähtitaivaalla. Tähän pimeyteen uppoaa kaikki mahdollinen ja ajateltavissa oleva - viimekädessä jopa se itse.
(Reps)Mjoo
Itse en ole ollut koskaan järin halukas väittelemään kauneuden nyansseista. Minulla on täysin selvä käsitys siitä että neiti Foxin silmät ovat avain hänen monitasoiseen ymmärtämiseen, joka ikään kuin peilautuu ulos katsojasta.
Hänellä on käärmeen silmät.
(Hirn)Funeau kirjoitti:
Mjoo
Itse en ole ollut koskaan järin halukas väittelemään kauneuden nyansseista. Minulla on täysin selvä käsitys siitä että neiti Foxin silmät ovat avain hänen monitasoiseen ymmärtämiseen, joka ikään kuin peilautuu ulos katsojasta.
Hänellä on käärmeen silmät.
(Hirn)Hetkellisen pohdiskelun jälkeen palaan jälleen Danteen, jonka nerokkuus ontui vain sillä hetkellä, kun itse valo hänelle näyttäytyi, ja hän saavutti sen, minne oli matkalla.
Beatrice
Gustav Doré kuvitti tämän jättieepoksen joskus 1800-luvun loppupuolella, ja tuli antaneeksi kasvot kirjaimille; eli Beatricelle.
Itse olen tästä aina käärmeissäni.
(Naurua)
- Anonyymi
Ehdota KOFF-juomavalmistajalle uusi resepti olueen, joka voisi olla olla KOFF-KEUHKO, huvittava juoma jota juodessa voi huvittaa niinkin paljon jotta voi mennä vahingossa väärään kurkkuun sitä kaljaa.
- Anonyymi
Herra Sinebbrykoffin juomat ovat tarkoitettu vain ja ainoastaan Keravalaisten persujen aamiaisen korvaavaksi kusivedeksi. Oikeat ihmiset eivät tuollaista kurkustansa alas kippaa.
- Anonyymi
Lähden kohta ostamaan bensaa ja täyttämään veneen bensatankkia. Pitää täyttää kannuja ja viedä veneelle koska muuten joutuu ajaa 5 kilsaa veneellä bensapumpulle, on helpompaa fillaroida keskustan läpi , ottaa bensaa kannuun ja polkea venesatamaan täyttämään tankki. Se on 20 km pyörälenkki mutta tulee samalla kuntoiltua sitten.
Mjoo
Kuulostaa varsin monimutkaiselta, työläältä ja oudolla tavalla irvokkaalta. Vene sinänsä on varsin femiini väline, sillä se lipuu vetten yllä kuin ajatus, jos olosuhteet ovat suotuisat, eikä edessä rauhaa riko koskien karikot.
Itse soutelen mieluiten. Olen olympiatason soutaja.
(Naurua)- Anonyymi
Ei saa kuluttaa järveä suotamalla se ei ole sallittua.
- Anonyymi
Mutta nyt kun mainostavat erilaisia pyöriä kuin kaupan päälle tulee polkupyörä, onhan pyöräily kesäisin, tekniset jutut niissä joku inserakin... että minkälainenhan se on sitten teknisesti kuin legoista koottu?
- Anonyymi
Vahingossa katsoin ja huvitti... tiedä-ja-voita juontaja -tytöllä puku meinaa tipahtaa päältä eli toppi, nostaa välikkä sitä, hassua.
Hassua jos puku tipahtaa päältä kesken ohjelman. - Anonyymi
Juokaa kaljaa ja juhlikaa.
- Anonyymi
Sellaisia asioita olisi hyvä maailmaan keksiä, kuten: eevoitti, tummioalkio, hummehtivaihkovajaallisuus, börhysuoja, qurvahtiehtooisuus, nöppilaskeutuma, astekummelipuute, heljanderi, jaskuliirrauskohtio, suokahvelirajakulma, älimonijako, noamirkuhva taikka ihan tämä kauheasti parjattu soteuudistus.
Hähhää toivoryynänen keksii kaikkea sellaista mitä kukaan ei tiedä edes tarvitsevansa. Topi on markkinointistrategioihin ja penetraatioihin erikoistunut taloustieteiden tohtori. Tämän lisäksi Topi on laskeutunut maanpinnalle avaruuden synkistä syövereistä: https://www.youtube.com/watch?v=EZSXP7V3vhA , olkaa huoleti Topi on vain läpikulkumatkalla eikä jää jäädäkseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m4326158- 875470
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest514467- 543986
- 743934
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse33606SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1923541Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1213264Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713251- 432299