Kun Timo Soinikin sanoi ettei Teuvo kuulu Trasburiin. Mä ajattelin jotta samapa mun mielestä vaikka menis sen Jean-Claude Junckersin kanssa keskusteleen.
Pitääkö sielä olla pakosta yliopiston käynyt. Olihan niillä Italialaasillakin joku nainen joka näytti kikkiä, jotta ei tuo Teuvo nyt niin paha ole.
Eihän sitä kukaan arvaa mitä mä sielä äänestyskopis ruksaan.
Voinko äänestää Teuvo Hakkaraista?
9
52
Vastaukset
- Anonyymi
Pistä vain ääni hakkaraiselle. On asunut ulkomailla että osaa homman.
- Anonyymi
jos suomeen saa tulla kymmeniätuhansia rikollisia,lukutaidottomia,osaamatonta,
tuntematonta ukkelia.
Miksei Teuvokin sitten kelpaa Brysseliin! Pitää olla suvaitsevainen ja liberaali. - Anonyymi
Mahtaa monella ottaa hietaan, jos Hakkarainen saa ison äänimäärän.
Noi äänestys koneet on ohjelmoitu niin ettei kukaan saa persuja esille. Soon oikeaa mielipiteen muokkausta.- Anonyymi
Ei muuten pidä paikkaansa. Kyllä iltalehden vaalikoneessa oli mulla kolmossijasta lähtien rivi persuja. Taisi herra Hakkarainen olla sijalla 4. Tosin en aio häntä äänestää.
- Anonyymi
Hakkaraesellahan on ollut mahdollisuus neljä vuotta opiskella kieliä eduskunnassa. Varmaan siellä on mahdollisuus saada oppia käytöstavoista, mutta prruspersut ei käytöskouluun taitu ? Ei siis Eurooppaan tuota esiintymään.
- Anonyymi
Pitää antaa vuosi lusimista, jos äänestää Hakkaraista. Eihän sitä voi lähettää EU edustamaan Suomea.
Kauhea moka, jos edustavien naismeppien vierellä siellä Hakkarainen monot jalassa.
Ajatelkaa asiaa!- Anonyymi
Äänestän Hakkaraista ehdottomasti, hän on hyvin älykäs ja taitava politikko. Hän on myös elättänyt itsensä ja työllistänyt suuren määrän asukkaita keskisuomessa. Nämä muut ehdokkaat ovat eläneet veronmaksajien rahoilla. Vertaapas vaikka tätä piispaa joka kävi sillä Brysselissä, mitä sai siellä aikaseksi,
- Anonyymi
Teukku eu, parlamenttiin ilman muuta .Brysselinpitsiä.
- Anonyymi
Täältä kans ääni teuvolle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2464061Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1272333Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411491
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!39958Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein129958- 77939
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!334881Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8857J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62790